ET ole ainoa, tosin itsellä toivon mukaan asia muuttuu kuukauden päästä. Eniten kaduttaa se kun tuli lukio sluibailtua läpi ja nyt hirmu vaikea ainakin suomessa saada hyvää opiskelupaikkaa koska pelkillä pääsykoepisteillä on todellakin vaikeata päästä sisään. Kaduttaa myös parin viimeisen vuoden tuhlaus kaikkeen paskaan, tuon ajan olisi voinut käyttää opiskeluihin tai johonkin edes vähän järkevään. Tuntuu että pari vuotta mennyt ohi elämästä. Noh nyt parempi into kaikkeen ja elämä näyttää(toistaiseksi) hyvältä.
Totta, vaatii isolla kädellä työntekoa, mutta mä oon esimerkki, että 3 vuotta AMK:ssa tylsistymässä lukion jälkeen, yhet penkinalle menneet pääsykokeet, päätös siitä mitä elämässä haluaa, ja sen eteen kaikkensa tekeminen. Tulos: Oisin päässyt vaikka HSE:lle, joka on vaikeapääsysen koulun maineessa.
Mä kadun etten alottanu elämässä ryhtiliikettä aiemmin. Vaikka jo sillo ku kirjotin. Että mä menin tuhlaamaan 3 vuotta mun elämää. Vasta nyt oon päässy takasin oikealle polulle.
Mä kadun myös menneiden vuosien päihteidenkäyttöä. En tiiä kuinka paljon mua se tyhmentää koko lopun elämäni.
Ja isosti kaikille tsemppiä kaikennäkösten tavoitteiden toteuttamisessa, oli ne sitte isompi auto, koulutuspaikka, parempi työ, yrittäjäksi ryhtyminen, maastamuutto. Mitä tahansa teettekin, niin luja tahto vie vaikka läpi harmaan kiven, ja jos ei vie, niin parempi se on kaatua saappaat jalassa ku olla yrittämättä.