Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
? Suomessahan pääsee pelkillä perslihaksilla (eli lukemalla) paikkaan kun paikkaan. Miksi panostaa lukioon hullun lailla kun lukemalla kunnolla pääsykoekirjat muutamassa kuukaudessa pääsee sisään eikä edes tarvitse maksaa 100k vuosimaksuja opiskeluista. voisiko enään olla helpompaa.
Kadun kaikkia ryyppyreissuja joilla/joiden takia oon satuttanu rakkaita ja ei niin rakkaita ihmisiä henkisesti ja fyysisesti...
Voiko sitä enään paremmin ilmaista.. Itseäni ovat kalvanneet jo vuoden yhden ainoan reissun tapahtumat.. Monesti se pistää miettiin juomaan sortuessa vakavasti absolutismia..
kaduttaa vitusti ku tulee aina ryypättyä vaikka lupaa että otan pari bisseä, sitte huomaan yöllä että vittu täähän meni taas yli ja sitten sitä lähinnä möyritään kotiovelle, viime reissulla hajotin helvetin kalliit aurinkolasit. perkele!
joka kerta vakuutan itelleni että nyt rupean absolutistiksi, no ei se ajatus kauaa kestä.
Samoilla linjoilla mennään. Monta nais-juttua olen kussut humalassa. Aina kun parille lähtee niin kaikkihan sen tietää miten se ilta päättyy. En enää halua satuttaa rakkaitani humalassa, siksi oonkin viime aikoina vähentänyt reilusti juomista.Sitä että muutun kännissä aivan täysin kusipää idiootiksi enkä saatana ota koskaan näköjään opiksi..
Viime reissun saldoa haukuin sellaisen ihmisen ketä rakastan täysin lyttyyn + meinasin käydä kiinni ONNEKSI EN KÄYNYT.
Sekaannuin asiaan joka ei mulle kuulu, "naapurin perheväkivaltaan".
Laitoin rahaa menemään aivan sairaasti ilman järjen hiventä.
+ loukkasin montaa hyvää tyyppiä aivan suotta :(
Hahahaha! :thumbs:Huomenna tulen katumaan tätä päivää.