Mitä Sinä KADUT?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Kadun kaikkia ryyppyreissuja joilla/joiden takia oon satuttanu rakkaita ja ei niin rakkaita ihmisiä henkisesti ja fyysisesti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
? Suomessahan pääsee pelkillä perslihaksilla (eli lukemalla) paikkaan kun paikkaan. Miksi panostaa lukioon hullun lailla kun lukemalla kunnolla pääsykoekirjat muutamassa kuukaudessa pääsee sisään eikä edes tarvitse maksaa 100k vuosimaksuja opiskeluista. voisiko enään olla helpompaa.

Köh köh en tiedä missä perähikiällä itse olet koulusi käynyt, mutta Stadissa ei noin vain pääse sisälle. Jos hakijoita on 1000 ja 30 pääsee sisään ja näistä 30 aloituspaikasta vain 15 on tarkoitettu pääsykoekiintiölle. Kyllä siinä nyt sori vaan saa aika vitusti tehdä töitä.

Kadun kaikkia ryyppyreissuja joilla/joiden takia oon satuttanu rakkaita ja ei niin rakkaita ihmisiä henkisesti ja fyysisesti...

Voiko sitä enään paremmin ilmaista.. Itseäni ovat kalvanneet jo vuoden yhden ainoan reissun tapahtumat.. Monesti se pistää miettiin juomaan sortuessa vakavasti absolutismia..

Voiko sitä enään paremmin ilmaista.. Itseäni ovat kalvanneet jo vuoden yhden ainoan reissun tapahtumat.. Monesti se pistää miettiin juomaan sortuessa vakavasti absolutismia..

Niinhän se tuntuu joka sunnuntai kun krapulassa herätään.
Mietitään miten aloitetaan treenata tosi kovaa ja syömään todella säännöllisesti.
Kokeilemaan jotain uutta tai alkaa rakentaa vaikka jotain uutta projektiautoa.
Mitään ei kuitenkaan ala tapahtua ja ensi vkl ollaan sitten taas juomassa:thumbs:

Totta.

Ainakin melkein näin. Senpä takia itse en varsinaisesti kadu mitään.
Elämän ilo on sen surut.

Periaatteessa kadun sitä kun olin aiemmin mustasukkaisuuksissani niin vitun hölmö.
Vain periaatteessa.

Opinpahan että enää en ole. Ainakaan en näytä sitä ;)

kaduttaa vitusti ku tulee aina ryypättyä vaikka lupaa että otan pari bisseä, sitte huomaan yöllä että vittu täähän meni taas yli ja sitten sitä lähinnä möyritään kotiovelle, viime reissulla hajotin helvetin kalliit aurinkolasit. perkele!

joka kerta vakuutan itelleni että nyt rupean absolutistiksi, no ei se ajatus kauaa kestä.

kaduttaa vitusti ku tulee aina ryypättyä vaikka lupaa että otan pari bisseä, sitte huomaan yöllä että vittu täähän meni taas yli ja sitten sitä lähinnä möyritään kotiovelle, viime reissulla hajotin helvetin kalliit aurinkolasit. perkele!

joka kerta vakuutan itelleni että nyt rupean absolutistiksi, no ei se ajatus kauaa kestä.

Se on ite oppinut et ei tota absolutismia ainakaan omalla kohdalla voi vannoa.. Sen sijaan taukoja on helppo pitää.. Tosin se johtaa aina siihen et kahdenkuukauden päästä (hyvä tauko) herää krapulassa ja kiroaa taas.. Asioita joille ei mitään mahtanut, mutta joihin ajautui vain sen takia että lähti juomaan..

Sitä että muutun kännissä aivan täysin kusipää idiootiksi enkä saatana ota koskaan näköjään opiksi..

Viime reissun saldoa haukuin sellaisen ihmisen ketä rakastan täysin lyttyyn + meinasin käydä kiinni ONNEKSI EN KÄYNYT.

Sekaannuin asiaan joka ei mulle kuulu, "naapurin perheväkivaltaan".

Laitoin rahaa menemään aivan sairaasti ilman järjen hiventä.

+ loukkasin montaa hyvää tyyppiä aivan suotta :(

Sitä että muutun kännissä aivan täysin kusipää idiootiksi enkä saatana ota koskaan näköjään opiksi..

Viime reissun saldoa haukuin sellaisen ihmisen ketä rakastan täysin lyttyyn + meinasin käydä kiinni ONNEKSI EN KÄYNYT.

Sekaannuin asiaan joka ei mulle kuulu, "naapurin perheväkivaltaan".

Laitoin rahaa menemään aivan sairaasti ilman järjen hiventä.

+ loukkasin montaa hyvää tyyppiä aivan suotta :(
Samoilla linjoilla mennään. Monta nais-juttua olen kussut humalassa. Aina kun parille lähtee niin kaikkihan sen tietää miten se ilta päättyy. En enää halua satuttaa rakkaitani humalassa, siksi oonkin viime aikoina vähentänyt reilusti juomista.

juuh,, minä kadun jotenkin aina liikaa, muistan niin paljon pieniäkin asioita..

Tällä hetlkellä kadun jo etukäteen huomista ryyppyreissua... jotain tapahtuu kuitenkin. Samaan asiaan liittyen mässy päivät venyy varmasti darra aamuun asti ellei pidempää, ja rööki käryää :itku:
Entistä syömisjäiriötä, josta on niin prkl vaikea päästä kokonaan irti,,
Kadun että koskaan aloitin tupakoinnin, vaikka lopetin niin juodessa tulee vähän polteltua.
Kadun myös omaa käytöstäni muita kohtaan,,,

Ja paljon kaikkea muuta, mutta eiköhän tää taas tästä päivä kerrallaan parannetaan :rolleyes:

Oisinpa lähteny sen leffan kattomaan...

Kadun opiskelulinjan valintaa ja sitä ettei ollut rohkeutta vaihtaa opiskelupaikkaa silloin kun se olisi ollut vielä järkevää. Ja kadun myös sitä, että olen ottanu nämä todennäköisesti turhat opinnot liian raskaasti ja stressaten muun elämän kustannuksella.

eipä tule mieleen oikeen sellasia tietoisesti tehtyjä asioita mitä katuisi jälkeenpäin, ainoastaan jotain moottoripyörällä sattuneita kohelluksia mistä on kärsinyt lompakko ja ruumis,

parisuhteilusta nyt löytyy yhtä sun toista. mutta mitä kyllä kadun, on se etten mennyt katsomaan rolling stoneseja vuosi sitten vaikka olisin saanut lipun halvalla. mitä hitonmoista typeryyttä, varsinkin kun samana päivänä muutenkin menin junalla helsinkiin ja silloista poikkista piti odotella myöhään iltaan muutenkin ja jätin menemättä koska "mitä mä sen aikaa muka teen".

tosiaan meni muutenkin riitelyks sekin ilta, ja ne pari muutakin siellä vietettyä. ja taisin keikkaillan lukea söpössä pikkupuistossa muumi-kirjaa koska sillä oli se avain sinne asunnolle ja tottakai länsisatamasta ullanlinnaan kestää autolla hyvin kuolleena iltana joku 1,5h...... no ainakin kirja oli hyvä. :)

Itse en kadu mitään asioita, olen ihmisenä kehittynyt huimasti kun on aivan sata lasissa tehnyt typeryyksiä tai saanut elämää suurempia hetkiä omaan pikku elämääni. Turha sitä on velloa huonoissa fiiliksissä "että helvetti kun tuli sitäkin aikoinaan tehtyä"

Huomenna tulen katumaan tätä päivää.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom