- Ikä
- 45
Quadzilla sanoi:Tervetuloa klubiin...
Myös AT ilmoittautuu klubiin _o/
Täällähän alka olla tungosta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:Katuminen on sikäli tyhmää, että kaikki kasvattaa henkisesti ja toivottavasti auttaa tulevaisuudessa.
Katuminen on sikäli tyhmää, että kaikki kasvattaa henkisesti ja toivottavasti auttaa tulevaisuudessa.
L0b0 sanoi:Kyllä tuollaiset jutut pistää välillä herkäksi suuremmankin jumppapojun, mutta kaikesta pääsee yli ja se mikä ei tapa - se pojat vahvistaa. Ton lauseen tehon huomaa vasta jälkikäteen.
unreal sanoi:Toi sanonta ei päde mun mielestä kyllä kaikkeen, jotkut menneisyydessä tehdyt virheet seuraa lopunikää vituttaa ja hankaloittaa elämää, vähän vaikea nähnä miten ne voisi vahvistaa näin jälkikäteenkin ajateltuna.
L0b0 sanoi:Riippuu täysin asiasta jonka on tehnyt/jättänyt tekemättä, riippuu myös henkilöstä. Jotku osaa lakasta kaiken paskan maton alle ja jatkaa matkaa - jotku ei.
Eli olen samaa mieltä sun kanssas, mutta suurimmaks osaks tollaset ihmissuhdeasiat vain vahvistaa. Täytyy aina tarkastella asiaa monesta eri näkökulmasta.
No nyt löyty mullekkin oma klubi.kahlaajalintu sanoi:Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.
Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
kahlaajalintu sanoi:Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.
Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
Wikke sanoi:Täältäkin päin ilmoittaudutaan, jos vain tilaa viellä on.
-- Wikke