Mitä Sinä KADUT?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kahlaajalintu sanoi:
Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.

Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
Mun nykyiset ongelmat ovat lähtöisin juurikin näistä samaisista ominaisuuksistani.

Päivitystä aiempaan vuodatukseen: Ei vituta enää niin paljon, koska tyttö lupasi tavata jotta voidaan jutella asiat halki. Edelleenkään tosin ei mene sen paremmin, mutta kuten aiemmin sanoin, tässä tapauksessa negatiivinen viestikin oli parempi kuin ei viestiä ollenkaan...

Kadun, että kävin lukion haista-paska-asenteella. Tuli tuolloin panostettua urheiluun ja naisten naurattamiseen. Sen ansiosta on, niin huonot paperit lukiosta, että en pääse mihinkään haluamaani opiskelupaikkaan.

Tulin äidin luona käymään ja maistoin yhden geisha-karkin. Sitten söin ne kaikki. :lol2:
On toi kyl kumma ettei koskaan tuu ostettua karkkia, mutta sitten kun sitä on tarjolla niin pitää syödä kunnes loppuu. Ehkä se tosin tällaiselle ruipelolle tekee vain hyvää. :)
Ihan oikeasti kaduttaa jotkut asiat mitä on tullut sanottua tai jätettyä sanomatta. Moni ihminen loukkaantunut suotta. :( Tekemisiä harvemmin kadun. Tekemättä jättämisiä lähes aina. Jos tajuutte :eek:

Monet asiat olisi voinut tosiaan tehdä toisin, mutta en kyllä voi sanoa niitä katuvani. Sen sijaan monet mahdollisuudet, jotka ovat jääneet käyttämättä ties minkä (teko)syyn takia kaduttavat. :wall: Vittu, tästä edespäin käytän kaikki mahdollisuudet hyväkseni. Eli lisää avautumista omasta heikkoudesta ja menetetyistä mahdollisuuksista ensi viikolla...

Kaipa se on sillä perinteisellä ihmissuhdelinjalla mullakin nää pahimmat mokat, joita sitte pitää katua. Eniten kai kaduttaa kaikki se paska mitä sattu ja tapahtu ex-muijan kanssa, ja se että siihen reagoitiin perisuomalaisesti tuppisuuna. vaikka se oliki kyllä molemminpuolista. Mutta kyllä jaksaa vaan vituttaa joskus, vaikka siitä onkin jo vettä vantaanjoessa jonkun verran virrannu. Mutta turha murjottaa, kannettava vaan vastuu teoistaan ja tekemättä jättämisistään, perkele!
Tulipas vuodatettua taas... :(

Tässä läppä, jonka mutsi sanoi aikoinaan:

"Sitä ei voi jäädä murehtimaan tapahtunutta. Mikä on tapahtunut, on tapahtunut ja ei sitä voi enää muuttaa. Monet jää murehtimaan ja siitä tulee masennuksia ja kaikenlaista. Täytyy vaan ajatella, että mun elämäni on nyt tässä ja elää sitä."

Aika itsestäänselväähän tuo on, mutta toimi kuin häkä mulle varsinkin, kun tiesi, että se tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Tsemppiä :thumbs:

edit. Vastoinkäymisistä mutsi on todennut "Sadan vuoden päästä se on ihmeen pieni asia" :)

Ehkä pikkasen kaduttaa että vehkeilin kaverin pikkusiskon kanssa... Eikä sillä että se on kaverin pikkusisko vaan ku se on niin kamala ilmestys :( No kokemushan tuoki oli :jahas:

kahlaajalintu sanoi:
Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.

Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.

make77 sanoi:
No nyt löyty mullekkin oma klubi.
Tähän liityn.

Klubi saa tästä kolmannen jäsenen.

Klubi saa tästä kolmannen jäsenen.

Luin näitä vanhoja viestejä ja tämä tuli vastaan. 4 vuotta siihen meni mutta olen viimeinkin oppinut läksyni.

Aika saatanan kovalla hinnalla, multa on meinannut useasti lähteä henki ja olen kussut asiani todella pahasti kiltteyden ja liiallisen ihmisiin luottamisen takia.

Muistakaa että teillä ei ole muuta kun itsenne tässä maailmassa. Te ette voi luottaa ystäviinne, ette naisiinne, ette sukulaisiinne, ette viranomaisiin. Älkää rakentako elämäänne muiden ihmisten varaan.

Siperia opettaa.

hyvin sanottu! Itse kadun eniten asioita mitä en ole tehnyt Ei nyt kaduta mikään mitä olen tehnyt oikeastaan. Niinkuin sigu sanoo;
Non, je ne regrette rien.

Sitä etten lukion jälkeen pyrkinyt kunnianhimoisemmin opiskelemaan sitä mitä halusin. Siitä mentiin mistä aita on matalin ja tässä sitä nyt ollaan:(

Sitä etten lukion jälkeen pyrkinyt kunnianhimoisemmin opiskelemaan sitä mitä halusin. Siitä mentiin mistä aita on matalin ja tässä sitä nyt ollaan:(

Jotkut ei päässyt edes lukioon asti ja se vähän vituttaa :(
(en käynyt ammattikouluakaan loppuun)

Tämän suhteen ittelläkin vähän sama tilanne. En edes yrittänyt hakea sinne minne aiemmin olin aikonut. Osansa tähän oli varmasti silläkin, että kotoa ei tullut yhtään tukea ko. alan valintaan. No, jos olisin pitänyt pääni niin tuskin olisin tavannut nykyistä vaimoani, joten tälläkin asialla on valoisa puolensa.

Se, että olin joskus/olen vieläkin tietyissä tilanteissa liian sinisilmäinen ja luotan vääriin ihmisiin...:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom