Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun nykyiset ongelmat ovat lähtöisin juurikin näistä samaisista ominaisuuksistani.kahlaajalintu sanoi:Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.
Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
Sama vika ja kärsin siitä koko loppuelämäni.Jonna83 sanoi:Kadun etten näyttänyt ja käyttänyt negatiivisia tunteita ennen aikuisikää.
kahlaajalintu sanoi:Kadun sitä, että olen niin helvetin typerä kun luotan ihmisiin!!! Ei tule toistumaan enää ikinä.
Kadun sitä, että olen ollut liian hyväuskoinen ja kiltti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
make77 sanoi:No nyt löyty mullekkin oma klubi.
Tähän liityn.
Klubi saa tästä kolmannen jäsenen.
Sitä etten lukion jälkeen pyrkinyt kunnianhimoisemmin opiskelemaan sitä mitä halusin. Siitä mentiin mistä aita on matalin ja tässä sitä nyt ollaan:(
Tämän suhteen ittelläkin vähän sama tilanne. En edes yrittänyt hakea sinne minne aiemmin olin aikonut. Osansa tähän oli varmasti silläkin, että kotoa ei tullut yhtään tukea ko. alan valintaan. No, jos olisin pitänyt pääni niin tuskin olisin tavannut nykyistä vaimoani, joten tälläkin asialla on valoisa puolensa.Sitä etten lukion jälkeen pyrkinyt kunnianhimoisemmin opiskelemaan sitä mitä halusin. Siitä mentiin mistä aita on matalin ja tässä sitä nyt ollaan:(