Mitä ranteessa?

Ensimmäinen ns. parempi kello tuli hommattua eli PAM210
jdpon8-pam-210.jpg

Omassa vielä musta ranneke, mutta vastaava krokotiilinnahkainen ruskea jo odottaa kellosepällä käyntiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah!
Luminox toimii taas! Laitoin takakannen ja patterin väliin vanhasta kumirannekkeesta soiron pitämään virtalähdettä paikallaan.
En ole tosin toimenpiteen jälkeen VIELÄ kertaakaan pudottanut aikarautaa tonttiin...
Siinähän se tee-se-itse-korjaus vasta testataan.

Mutta ainakin kloku on edelleen ainakin käsipesuvesitiivis.

Kohta pyörähtää 18-v mittarrin, joten ajattelin pyytää perheeltä ja suvulta kunnollista kelloa lahjaksi. Ikinä en ole varsinaista "kunnollista kelloa" omistanut ja ajattelin, että sellainen olisi kaikinpuolin hyödyllinen ja muisto samaan aikaan. Itse en vain varsinaisesti tiedä mitään kelloista.... Olisiko porukalla ehdotuksia mahdollisesta merkistä tai mallista, joka ajaisi asiansa hyvin kyseisessä tapauksessa?

Itse en vain varsinaisesti tiedä mitään kelloista.... Olisiko porukalla ehdotuksia mahdollisesta merkistä tai mallista, joka ajaisi asiansa hyvin kyseisessä tapauksessa?

18v perusjantterille, Seiko Premier -sarjan suhteen ei voi mennä vikaan. Hinnat n. 300e paikkeilla. Jos taas on suomenruotsalaisesta suvusta, niin oma suosikki on Oris, joka tekee kivoja automaatteja ns. "nuorisoluokassa" eli siinä 700e puitteilla.

18v perusjantterille, Seiko Premier -sarjan suhteen ei voi mennä vikaan. Hinnat n. 300e paikkeilla. Jos taas on suomenruotsalaisesta suvusta, niin oma suosikki on Oris, joka tekee kivoja automaatteja ns. "nuorisoluokassa" eli siinä 700e puitteilla.
Longines on kanssa aika kova tuossa luokassa.

Back
Ylös Bottom