Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seiko kultakello ja aika classic mallia. Tyyppiä ja kuvaa ei löydy netistä tuntien etsimisenkään jälkeen. 20v. vanha ja arvo n.3000 markkaa uutena, nyt kuulemma 700-800 euroa.

DKNY essential twist. Ostan varmaan tuon yksinkertaisen hopeisen, mutta nuo muutkin ovat kivoja enka oikein osaa paattaa...
Itse myös pidän yksinkertaisimmista malleista ja valitsisin luultavammin tuon keskimmäisen, vaikka nuo muutkin kivoja ovat :)

Itselläni on sellainen hyvin yksinkertainen Leijonan titaanikello. Yritin kuvaakin etsiä mutta se on jo niin vanha
että eipä ainakaan heti sellaista löytynyt. Pitäisi patterit käydä laittamassa niin tulisi taas pidettyäkin sitä.

Miehelle ostin joululahjaksi sellaisen nahkarannekkeella olevan kellon.
Sellainen sirompi "naisversio" jostain samantyylisestä voisi toimia itselläkin :D

Serialilla tällainen:

28162-gant-w10441-port-morris-chrono.jpg

Voimakas, jämäkkä, peloton, isokyrpäinen, aivan kuin kantajansakin.

Ei ole rahaa joten joudun käyttämään
rs100_bk_front_240x298.jpg

emporio-armani-ar0584-cheapest-with-shipping-04cc6.jpg

Tällainen löytyy tällä hetkellä ranteesta. Toimii elukkahyvin tumman vaatetuksen kanssa. Liikaa yksityiskohtia täynnä olevat kronografit eivät oo mun juttu vaan tässä on sopivaa yksinkertaisuuttakin mukana, josta tykkään kuin hullu puurosta.

tumblr_lh4iagI00m1qgvakfo1_500.jpg

tumblr_lp1u4r0Uqd1qj551io1_500.jpg

Mul on vanha omega vois pistää ranteeseen mut ranneke on tylsä. Mistä löytäs jotain kivaa ylläolevan kaltaista. Sattuisko löytyy liikettä Suomesta? tai pitäs varmaan ruveta tilailee.

Ebaysta hommasin, Saksasta. Toi on COLORMARK CHRONOGRAPH 3081 BO : esim: http://www.luminouswatchshop.com/luminox-watches-3081-bo.html

Jos jotain sattuu kiinnostamaan hinta, niin 346€ maksoin postikuluineen.
Itellä kanssa luminoxin black ops kello. Suurin miinus omasta mielestä on kellontaulun huurtuminen.. Meikäläisen näkökulmasta 300e erikosijoukkojen käyttämän superkellon lasin ei pitäis huurtua..
Osaisko joku suositella jotain ton flightmasterin tyylistä kelloa? Hinta mieluusti alle 500e.

lacoste-montreal-2010578.jpg

Ylioppilaslahjaksi sain valita kellon, tämä Lacoste Montreal oli hyvinkin mukavan näköinen ja hyvän tuntuinen. Omaa silmää miellyttää tällaiset kellot, joissa on iso taulu, leveä ranneke ja kiiltää. Jotain GANT:in kelloja ja muita myös testailin, mutta ne olivat sellaisia metallimöhkäleitä, ettei tuntunut järkevältä sellaisia ranteessa kanniskella.

Mulla on ollut työkäytössä Luminoxin 3000-sarjan peruskello..
Muutoin kaikinpuolin hyvä, piti ajan ja näkyi pimeässä. Harmi vaan ettei ilmeisesti Navy Seal-kello kestä käyttöä!
Hieman kun kopsahtaa ovenkarmiin nujutessa niin patteri menee "sijoiltaan" ja aika pysähtyy.
Ikävä homma että takuuta ei enää ole, ostin kellon loppuvuodesta 2006.

(tosin nyt voi sitten huoletta yrittää korjata tätä "ominaisuutta" itse, eli takakansi auki ja jotain tilkkeeksi ettei patteri heilu.)

Näin ollen en voi ainakaan suositella muualle kuin konttorikäyttöön, ehkä se onkin suunniteltu Hylje-osaston kirjurille.

Täytyy ostaa Suuntoihin patterit ja jatkaa niillä.

Mulla on ollut työkäytössä Luminoxin 3000-sarjan peruskello..
Muutoin kaikinpuolin hyvä, piti ajan ja näkyi pimeässä. Harmi vaan ettei ilmeisesti Navy Seal-kello kestä käyttöä!
Hieman kun kopsahtaa ovenkarmiin nujutessa niin patteri menee "sijoiltaan" ja aika pysähtyy.
Ikävä homma että takuuta ei enää ole, ostin kellon loppuvuodesta 2006.

(tosin nyt voi sitten huoletta yrittää korjata tätä "ominaisuutta" itse, eli takakansi auki ja jotain tilkkeeksi ettei patteri heilu.)

Näin ollen en voi ainakaan suositella muualle kuin konttorikäyttöön, ehkä se onkin suunniteltu Hylje-osaston kirjurille.

Täytyy ostaa Suuntoihin patterit ja jatkaa niillä.
Huurtuko sun luminoxi helposti?

Huurtuko sun luminoxi helposti?

Huurtumisongelmaa ei ole ollut, toisaalta ihan sama vaikka huurtuiskin kun ne halvatun viisarit ei tikitä! :D
Ennustan että se alkaa keräämään vettä jahka löydän tarpeeksi pienen ruuvimeisselin ja tee-se-itse-korjaan sen patteriongelman...

Lujaa Lada-laatua, LUMINOX.

Suositut

Back
Ylös Bottom