Mitä ranteessa?

Oletko mies vai nainen? Itse pidin linkistä yo-ikäisenä, nyt päätyisin johonkin muuhun malliin.

http://tinypic.com/view.php?pic=qzq2ao&s=4
Ei ole oma ranteeni saati kelloni, mutta IWC:n pukukelloissa on minusta sitä jotain..

No ihan mies olen:D Rupesin kyllä kelailemaan noita timangeja, ei välttämättä näytä hyvältä vaikka faija sellasen ostaiskin:d Kyllä mä noita muita malleja oon kattonu; kun haluan sen aidolla koneistolla niin linkistä painavammat alkaa olla jo liian isoja ja painavia. en muutenkaan tarvii mitään turhuuksia kuten sekkareita yms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
seiko-chronograph-SNA411_LRG.jpg

Tollasen ostin ebaysta. Sieltä kannattaa muittenkin miettiä kellon ostoa jos ei pelkää huijatuksi tulemista.

Alle puoleen hintaan sain verrattuna laatukellojen hintaan, mikä on käsittääkseni halpa normaalien kellokauppojen hintoihin verrattuna.

Mikäs oli hinta ja kellon malli/merkki? Hieno kello.

On muuten saatu paljon mahtumaan yhteen kellotauluun.

Kuvan nimenä SNA411, sama malli Seikolta

Mikäs oli hinta ja kellon malli/merkki? Hieno kello.

Toi on kellon tarkka malli ebayssa: Seiko SNA411 200m Flight Chronograph Black Dial Watch. Itse maksoin muistaakseni tuon saman, eli 300 AU$ = n. 150 €.

Tolla hakusanalla löytyy sama myyjäkin Australian ebaysta.

Toi on kellon tarkka malli ebayssa: Seiko SNA411 200m Flight Chronograph Black Dial Watch. Itse maksoin muistaakseni tuon saman, eli 300 AU$ = n. 150 €.

Tolla hakusanalla löytyy sama myyjäkin Australian ebaysta.

Tilasit siis Suomesta käsin tuon ebaysta? Laatukelloissa tuo maksaa 339e.

Kellokuume!

Ranteessa on arpi

markus ruby
Poseidon Chronograph Platinum 8 Diamond (solid band) 1370e

sain eilen ranteeseen jees

Mikäli noin paljot siitä olet maksanut niin hukkaan on rahat mennyt. Nuo markus ruby kellot on rehellisesti sanottuna pilipali kiinankelloja mitä yritetään markkinoida laadukkaina.
Kovilla ovh-hinnoilla niitä mainostetaan, mutta tosiassa oikea hinta liikkuu jossain muutaman kympin ja satasen paikkeilla.

On, aivan kauhea :D

Komppaan kyllä TJS:ää, kannattaa pyytää kunnon tarjous jos harkitsee jotain. Esim. Rolexin non-date submarinerin tarjous 3200e oli ERITTÄIN hyvä ja tuntuva ale.

kuka vittu työntää KELLOON tommosia summia rahaa?!

halvemmalla saa asiaan suunniteltuja penisrenkaita..isot pojat kerto :D

Pitihän sitä itselläkin päivittää rannetta. Aikaisemman trendikellon ranneke sanoi sopimuksensa irti, ja siitä se ajatus sitten lähti. Halusin jotain asiallista peruskelloa, eli sellaista jota voi pitää päivittäin ranteessa, mutta menee vielä puvunkin kanssa. Tämmöistä on nyt sitten postissa tulollaan. Teräsranneketta ei olekaan ollut vissiin sitten teinivuosien, vähän vaihtelua.

SNQ003P1_2.jpg

kuka vittu työntää KELLOON tommosia summia rahaa?!

Varakkaat ihmiset. Fiksumpi sijoituskohde tuollainen on kuin esim. littutelkka tai kallis tietokone. Arvokello pitää arvonsa aika hyvin ja jää jotain siistiä perillisille. Se, että kannattaako juuri tohon kelloon pistää 3200e on eri asia. Itse näkisin kyllä Rolexin, Omegan tai vaikka Cartier Paschan ihan hyvänä sijoituskohteena jos on kolmisen tonttua ylimääräisenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom