Mitä ranteessa?

Kiikarissa Vostok-Europe merkkinen venäläinen kello.

Tiedän, venäläinen kuulostaa pahalta, mutta miellyttää minun silmää:

Josko helpottais tieto että Vostok-Europe on Liettualaista alkuperää muuten paitsi koneistojen osalta, jotka tulevat siltä oikealta Vostokilta Venäjän suunnalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusi hankinta:

Suunto-XLander1.gif

Suunto X-Lander Military. Vissiin joku special edition tms. sillä Suunnon sivuilta ei tätä mustaa X-Landeria löydy. Hinta Ebaysta 179$ + 31$ postikuluja. Ei jäänyt tulliin.:)

Onko kenelläkään tietoa siitä myykö joku liike suomessa Estanan kelloja? Mielellään pääkaupunkiseudulta.
En ole vielä törmännt ja ihan tyylikkäitä malleja noilta löytyy.

Molemmissa ranteissa melkolailla syvät arvet. Ihan ympäriinsä. Oli muuten halpaa hommata ne verrattuna kelloon. Oon miettiny, josko ne sais piiloon jollain tavalla, mutta mieluummin annan niiden näkyä. Arvelen, että on parempi antaa eletyn elämän näkyä.

iivili, joo niinhän se taitaa olla. ei mulla oo tässä nykysessä seikossakaan safiirilasia, kello palvellut 12v. ja ollut aikamoisissa tyrskyissä mukana, en oo käytännössä riisunu koskaan ranteesta. muutama naarmu on ilmaantunu lasiin mutta ei häiritsevästi.

hylkäsin seikon ja päädyin festinaan, tilasin paikallisesta kivijalkakaupasta tälläsen. tyylikäs imo.

Onpas komia kello... Tietääkö joku onko tuollaisia mustia samantyylisiä kelloja joillain muillakin valmistajilla ja mielellään alle 500€ hintaluokassa.

Suunto X-Lander Military. Vissiin joku special edition tms. sillä Suunnon sivuilta ei tätä mustaa X-Landeria löydy. Hinta Ebaysta 179$ + 31$ postikuluja. Ei jäänyt tulliin.:)

Tilasitko Jenkeistä vai mistä? Itekkin ostin eilen eBaysta kellon. Nyt odotellaan jääkö tulliin vai ei...

iivili, joo niinhän se taitaa olla. ei mulla oo tässä nykysessä seikossakaan safiirilasia, kello palvellut 12v. ja ollut aikamoisissa tyrskyissä mukana, en oo käytännössä riisunu koskaan ranteesta. muutama naarmu on ilmaantunu lasiin mutta ei häiritsevästi.

hylkäsin seikon ja päädyin festinaan, tilasin paikallisesta kivijalkakaupasta tälläsen. tyylikäs imo.

Nyt kun makuasioista puhutaan, niin itelleni aiheuttaa kyllä aikamoisen hylkimisreaktion tuollainen ylitäyteen tuupattu kellotaulu. On kaikennäköstä mittaria ja viisaria... mikä noista mittaa ahtopainetta?

Tämä miellyttää omaa silmää:

616.jpg

Iso, selkeä kellotaulu ja "raikkaat" värit. Tosin tuon sekuntimittarin (?) voisi ehkä korvata päivämääränäytöllä.

Suunto observer yleensä ja polarin sykemittari urheillessa. Muutama viikko sitten ostin lentokentältä halvan, mutta mielestäni aika tyylikkään Fossil:n kellon, jossa on leveä ruskea nahkaranneke. Pari muutakin kelloa löytyy.

Tilasitko Jenkeistä vai mistä? Itekkin ostin eilen eBaysta kellon. Nyt odotellaan jääkö tulliin vai ei...

Joo tilasin jenkeistä. Aika hyvä tuuri kävi, sillä olen ymmärtänyt, rttä tavallisena lentopostina paketit jää aika hanakasti tullattavaksi. Kuriirifirmoilla jää harvemmin. Tosin eihän se paha olisi ollut maksaa 22% alv sillä kelloista ei mene tullia jos sen summa olisi alle 5€.

Nyt kun makuasioista puhutaan, niin itelleni aiheuttaa kyllä aikamoisen hylkimisreaktion tuollainen ylitäyteen tuupattu kellotaulu. On kaikennäköstä mittaria ja viisaria... mikä noista mittaa ahtopainetta?

Tämä miellyttää omaa silmää:

616.jpg

Iso, selkeä kellotaulu ja "raikkaat" värit. Tosin tuon sekuntimittarin (?) voisi ehkä korvata päivämääränäytöllä.

Mun mielestä taas toi Samon kello näyttää pirun hienolta ja ajattelin jopa itse ostaa samanlaisen. Mutta tosiaan makuasia.

Onpas komia kello... Tietääkö joku onko tuollaisia mustia samantyylisiä kelloja joillain muillakin valmistajilla ja mielellään alle 500€ hintaluokassa.

Itsellä ranteessa ao. Sector Ocean Master. Vesitiivis 200m, safiirilasi. Lisäyksityiskohtana aaltokuvio kellotaulussa (ei tosin erotu kunnolla tuosta kuvasta)

index.php

Muut tiedot @Timanttiset (hinta 329eur)
http://tinyurl.com/6ovplm

Mitäs tuo nyt sitten tuli maksamaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom