Jos palataan takasin tohon silikonikeskusteluun, niin itse kävin neljä päivää sitten Tallinnassa operaatiossa. Pienten B- rintojen täytteeksi laitettiin 300cc anatomiset silikoni-implantit. Sillä saavutin pienen c-kupin.
Leikkaus tehtiin Fertilitas-klinikalla ja operaation järjesti suomalainen "välitysfirma". Leikaus maksoi 3750 euroa, sen lisäksi tuli maksettavaksi mammografia + rinnanultra + verikokeet, yhteensä noin 230 euroa.
Mies oli saattamassa ja tukena koko operaation ajan, enkä tiedä, miten oisin selvinnyt ilman! En vieläkään pysty itse pesemään hiuksia ja pukemaan paitaa tai takkia päälle.. Housut sentään menee päälle omin avuin, ettei tartte vessassa apua
. Tänä aamunakin teki ihan hirveen kipeetä nousta yksin sängystä, mut jos ei hirveesti yritä rehkiä, niin ei juuri koskekaan. Kipulääkkeitä sain mukaan, tosin ne on tän päivän aikana syöty, joten tarvii pyytää miestä hakemaan apteekista lisää. Sen lisäksi oon voidellu rintalihaksia voltaren-geelillä, sen pitäis helpottaa lihaskipua ja vähentää turvotusta.
Pakko myöntää, että jo nyt lopputulos miellyttää omaa silmää kovasti. Toki turvotusta on, ja toivon, että silikonit hieman valuis alemmas.. Muuten hyvin luonnollisen näköiset. Aivan samanmuotoiset rinnat, mitä ennen leikkaustakin. Nyt vain yhtä kuppikokoa suuremmat.
Ystäväni ovat aina tienneet itsetunto-ongelmistani rintojen suhteen. Kuitenkin tästä, että todellakin rohkaistuin ottamaan silikonit, tietää mieheni lisäksi vain yksi luottoystäväni. Koen omat rintani kuitenkin niin henkilökohtaisena asiana, etten tunne tarvetta lähteä koko tuttavapiirilleni asiasta tiedottamaan. Jos joku muutoksen huomaa ja asiasta kysyy, niin tietysti kerron rintaleikkauksesta. Pelkään kritiikkiä, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Itse on niiiin onnellinen, että parin vuoden miettimisen jälkeen vihdoin rohkaistuin!