Olen harkinnut silareita joskus vuosia sitten, mutta unohtanut aika nopeasti. Nyt on pieni rasvanpoltteludieetti takana ja loputkin niistä pienistä rinnoista mitä on ollut, on kadonnut. Viime syksynä olin "rintavimmillani" (silti a-kuppi) ja sellaiset rinnat haluaisin nytkin omistaa, mutta jos hintana on rasvamakkara vyötäröllä, olen ihan yhtä onneton. Olen siis uudestaan alkanut harkita niiden ottamista. Olen tällä hetkellä tyytyväisempi vartalooni kuin ikinä (vaikka kehitettävää toki löytyy), tuota yhtä miinusta lukuunottamatta. On todella inhottavaa mennä alusvaateostoksille kun oman ympärysmittani pieninkään kuppikoko ei istu, tai tällä hetkellä edes liian pienten ympärysmittojen a-kupit. Saati tallustella bikineissä rannalla. Koko ajan saa vahtia ja jännittää näkyykö jotain jos olen tässä tai tuossa asennossa, koska mikään kangaspala ei käyttäydy kuin liimattuna ihoon ja rannalla olis kuitenkin kiva liikkua. Olen luonnostani pieni, enkä mitään C- kuppia edes halua, hädin tuskin B:tä. Sellainen reilu A olis kiva. Miksi silarit muuten aina -tai ainakin useimmiten -yhdistetään heti suuriin rintoihin?
Ainoa asia joka tuossa nyt mietityttää on arpikudoksen muodostuminen. Olis kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä. Itselläni on pari vuotta sitten poistettu pieni rasvapatti takaolkapäästä ja jopa siihen kasvoi tumma keloidi, joten pelottaa josko rinnat menevät kokonaan pilalle vastaavan takia. Ja miten kivulias toimenpide se oikeasti on? Mitä nyt olen lukenut netistä niin aika piece of cake, mutta realityohjelmat antavat aika lailla toisen kuvan...
Tämähän on kuin mun näppikseltä!
Eli todella hankalaa on alusvaatteiden ostaminen, kun niitä ei vaan yksinkertaisesti meinaa löytyä. Kappahlista olen useimmiten löytänyt sellaisia 'lähes' sopivia AA-kuppisia ok-näköisiä liivejä, mutta nyt sielläkin oli AA-kuppikoossa vain ja ainoastaan iloisen värikkäitä Hello Kitty -liivejä :(, kyllä sitä viimeistään silloin tuntee itsensä luonnonoikuksi, kun ei mitään aikuiselle sopivaa löydy.
Mutta toisaalta kiva kuulla että on muitakin aivan rinnattomia
Että onhan se tosiaan ärsyttävää, että silikonirinnat yhdistetään aina isoihin rintoihin....itse olisin supertyytyväinen A-kuppikokoon! En todellakaan ottaisi mitään isoja rintoja vaikka silikonit laittaisinkin. Mulla vaan esteenä ensinnäkin ne terveydelliset seikat, entä jos jotain menee pieleen (olihan vasta se lööppi-otsikko siitäkin kun joku mies meni ns. vaarattomaan käsileikkaukseen ja kuoli, että aina voi jotain odottamatonta tapahtua), ja toisekseen että haluanko esim. antaa lapsilleni sen kuvan, että en kelpaa tällaisena? Että jos hekin ovat myöhemmin tyytymättömiä itseensä niin eikun leikkaukseen? Lapset ovat jo sen verran isoja kuitenkin että ihan huomaamatta ei moinen leikkaus onnistuisi kuitenkaan ;)
Mutta olisihan se kiva olla vähän naisellisempi, ei sitä voi kieltää
, kyllä sillä varmasti olisi positiivista vaikutusta itsetuntoonkin. Toistaiseksi tyydyn vain yrittämään muokata tätä vartaloa muuten sellaiseen suuntaan, mistä itse pidän, tuo nyt on vain sellainen asia mille ei itse voi mitään.
Että kyllä mä ainakin ymmärrän loistavasti jos joku 'rinnaton' haluaa itselleen laitattaa silikonit! Vaikeampaa tietysti asettua sellaisen asemaan, jolla jo on ne rinnat
, että miksi laittaisi, mutta toki tavallaan voin senkin ymmärtää, ettei ole syystä tai toisesta niihin tyytyväinen....