Mitä mieltä mimmit silikoneista?

Silarit mitä mä oon nähny on ollu kans liian täyteen pumpattuja ja "kiinteitä", nännit eri suuntiin. Haluisin silarit jos niistä tulisi luonnolliset, mutta kun kuitenkin on varmasti se 50% mahdollisuus ettei itse niistä tykkää. Ja sitten vielä kun on sijoittanu johki tisseihin paljo rahaa niin auta armias ku joku komplikaatio tuleekin...en kyllä varmaan uskalla ottaa vaikka olen aina miettinyt.
Nykyään löytyy niin montaa eri mallia/projektiota noista silareista, että hyvä kirurgi näkee kyllä mikä malli istuu kenellekin. On pyöreitä ja sitten niitä anatomisia pisaranmallisia implantteja, jotka näyttävät todella luonnollisilta koska niiden yläosa on siis litteä. Implantin korkeus, leveys ja projektio vaikuttavat hyvin paljon sitten lopputulokseen. Ja noi komplikaatiot ovat äärimmäisen harvinaisia, jokaisessa leikkauksessa ja anestesiassa on aina pieni riski olemassa. Ihmisistä, joilla tiedän olevan silarit, ei kukaan ole katunut leikkausta....parhaimmassa tapauksessa se parantaa itseluottamusta ja sitä kautta elämänlaatua erittäin paljon;)

Olen alkanut miettimään tätä vaihtoehtoa, ihan vain omaksi mielikseni. Luonnolliset olis tavoitteena. Pitänee pari vuotta tehdä töitä ensin :)

Laittaisin, jos olisi ylimääräistä rahaa reilusti ja lapset tehty. Tosin, osaanko haluta enää siinä vaiheessa isompia lolloja. :rolleyes:

Mulle sano suoraan konsultaatiossa "esittelijä", että anatomiset eivät ole vaihtoehto... Sen verran on imetykset omaa rintaa riiputtaneet. Lisäksi mainitsi sen, että kun sitä rasvaa ei hurjaa määrää ole ylärinnassa niin se malli sieltä saattaisi hyvinkin näkyä. Saattaahan tuo näkyä toki pyöreäkin, mutta omaan silmään se ei oo ihan yhtä paha...

Olen harkinnut silareita joskus vuosia sitten, mutta unohtanut aika nopeasti. Nyt on pieni rasvanpoltteludieetti takana ja loputkin niistä pienistä rinnoista mitä on ollut, on kadonnut. Viime syksynä olin "rintavimmillani" (silti a-kuppi) ja sellaiset rinnat haluaisin nytkin omistaa, mutta jos hintana on rasvamakkara vyötäröllä, olen ihan yhtä onneton. Olen siis uudestaan alkanut harkita niiden ottamista. Olen tällä hetkellä tyytyväisempi vartalooni kuin ikinä (vaikka kehitettävää toki löytyy), tuota yhtä miinusta lukuunottamatta. On todella inhottavaa mennä alusvaateostoksille kun oman ympärysmittani pieninkään kuppikoko ei istu, tai tällä hetkellä edes liian pienten ympärysmittojen a-kupit. Saati tallustella bikineissä rannalla. Koko ajan saa vahtia ja jännittää näkyykö jotain jos olen tässä tai tuossa asennossa, koska mikään kangaspala ei käyttäydy kuin liimattuna ihoon ja rannalla olis kuitenkin kiva liikkua. Olen luonnostani pieni, enkä mitään C- kuppia edes halua, hädin tuskin B:tä. Sellainen reilu A olis kiva. Miksi silarit muuten aina -tai ainakin useimmiten -yhdistetään heti suuriin rintoihin?

Ainoa asia joka tuossa nyt mietityttää on arpikudoksen muodostuminen. Olis kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä. Itselläni on pari vuotta sitten poistettu pieni rasvapatti takaolkapäästä ja jopa siihen kasvoi tumma keloidi, joten pelottaa josko rinnat menevät kokonaan pilalle vastaavan takia. Ja miten kivulias toimenpide se oikeasti on? Mitä nyt olen lukenut netistä niin aika piece of cake, mutta realityohjelmat antavat aika lailla toisen kuvan...

Mulla ois ideana leikkauttaa tuossa hiukan reilun vuoden kuluttua sekä rinnat että napatyrä. Jos siis vaan tuo napa kestää millään sinne asti...
Lääkäri sanoi, että on mahdollista leikata suht peräkkäin; toinen tehdään nukutuksessa ja toinen puudutuksessa.
Kivuista sanoivat ihan suoraan, että todennäköisesti rintaimplanttileikkauksen parina jälkeisenä päivänä kadun hetkellisesti koko leikkausta ja että saan todella keräillä itseni päästäkseni sinne napatyräleikkaukseen:( Haluaisin kuitenkin hoitaa nämä kerralla, koska molemmista varmasti parantuminen yhtä kivuliasta ja kestää suunnilleen yhtä kauan...

Itselläni on "normitilassa" reiluhko C-kuppi ja sitä reilua C-kuppia tavoittelen leikkauksellakin. Saattaa olla D-kuppikin mahdollinen, koska selkäni on kuulemma luonnostaan niin leveä, ettei kovin pieniä implannteja voida laittaa... Olisivat hassun näköiset nököt tuossa rintakehällä:D

Olen harkinnut silareita joskus vuosia sitten, mutta unohtanut aika nopeasti. Nyt on pieni rasvanpoltteludieetti takana ja loputkin niistä pienistä rinnoista mitä on ollut, on kadonnut. Viime syksynä olin "rintavimmillani" (silti a-kuppi) ja sellaiset rinnat haluaisin nytkin omistaa, mutta jos hintana on rasvamakkara vyötäröllä, olen ihan yhtä onneton. Olen siis uudestaan alkanut harkita niiden ottamista. Olen tällä hetkellä tyytyväisempi vartalooni kuin ikinä (vaikka kehitettävää toki löytyy), tuota yhtä miinusta lukuunottamatta. On todella inhottavaa mennä alusvaateostoksille kun oman ympärysmittani pieninkään kuppikoko ei istu, tai tällä hetkellä edes liian pienten ympärysmittojen a-kupit. Saati tallustella bikineissä rannalla. Koko ajan saa vahtia ja jännittää näkyykö jotain jos olen tässä tai tuossa asennossa, koska mikään kangaspala ei käyttäydy kuin liimattuna ihoon ja rannalla olis kuitenkin kiva liikkua. Olen luonnostani pieni, enkä mitään C- kuppia edes halua, hädin tuskin B:tä. Sellainen reilu A olis kiva. Miksi silarit muuten aina -tai ainakin useimmiten -yhdistetään heti suuriin rintoihin?

Ainoa asia joka tuossa nyt mietityttää on arpikudoksen muodostuminen. Olis kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä. Itselläni on pari vuotta sitten poistettu pieni rasvapatti takaolkapäästä ja jopa siihen kasvoi tumma keloidi, joten pelottaa josko rinnat menevät kokonaan pilalle vastaavan takia. Ja miten kivulias toimenpide se oikeasti on? Mitä nyt olen lukenut netistä niin aika piece of cake, mutta realityohjelmat antavat aika lailla toisen kuvan...

Tämähän on kuin mun näppikseltä! :)

Eli todella hankalaa on alusvaatteiden ostaminen, kun niitä ei vaan yksinkertaisesti meinaa löytyä. Kappahlista olen useimmiten löytänyt sellaisia 'lähes' sopivia AA-kuppisia ok-näköisiä liivejä, mutta nyt sielläkin oli AA-kuppikoossa vain ja ainoastaan iloisen värikkäitä Hello Kitty -liivejä :(, kyllä sitä viimeistään silloin tuntee itsensä luonnonoikuksi, kun ei mitään aikuiselle sopivaa löydy.

Mutta toisaalta kiva kuulla että on muitakin aivan rinnattomia :)

Että onhan se tosiaan ärsyttävää, että silikonirinnat yhdistetään aina isoihin rintoihin....itse olisin supertyytyväinen A-kuppikokoon! En todellakaan ottaisi mitään isoja rintoja vaikka silikonit laittaisinkin. Mulla vaan esteenä ensinnäkin ne terveydelliset seikat, entä jos jotain menee pieleen (olihan vasta se lööppi-otsikko siitäkin kun joku mies meni ns. vaarattomaan käsileikkaukseen ja kuoli, että aina voi jotain odottamatonta tapahtua), ja toisekseen että haluanko esim. antaa lapsilleni sen kuvan, että en kelpaa tällaisena? Että jos hekin ovat myöhemmin tyytymättömiä itseensä niin eikun leikkaukseen? Lapset ovat jo sen verran isoja kuitenkin että ihan huomaamatta ei moinen leikkaus onnistuisi kuitenkaan ;)

Mutta olisihan se kiva olla vähän naisellisempi, ei sitä voi kieltää :), kyllä sillä varmasti olisi positiivista vaikutusta itsetuntoonkin. Toistaiseksi tyydyn vain yrittämään muokata tätä vartaloa muuten sellaiseen suuntaan, mistä itse pidän, tuo nyt on vain sellainen asia mille ei itse voi mitään.

Että kyllä mä ainakin ymmärrän loistavasti jos joku 'rinnaton' haluaa itselleen laitattaa silikonit! Vaikeampaa tietysti asettua sellaisen asemaan, jolla jo on ne rinnat :), että miksi laittaisi, mutta toki tavallaan voin senkin ymmärtää, ettei ole syystä tai toisesta niihin tyytyväinen....

Sain varattua itselleni ajan konsultaatioon (joka on jo tällä viikolla)! :) Oikeasti, haluaisin hoitaa tän koko jutun jo tänään... Pelkään sitä kipua ihan hirveästi, mutta mitä nyt olen kuullut monelta, niin ei se sellaista ole etteikö sitä kestäisi. Ja pari päivää on kuitenkin tosi lyhyt aika.

Voi, kun olis jo tissit...

Jos vain jostain saisin rahaa tarpeeksi, niin heti menisin silikonit ottamaan. Omat, kun on sellaiset teinimalliset ketunnokat! :D Itsekään en mitään kovin suuria haluaisi, vaan pikkaisen suuremmat ja kauniimman malliset.

Ja mitä kipuihin tulee, niin eräs ystäväni sanoi, että sseuraavana päivänä olis voinut mennä pelaamaan vaikka tennistä! :D No kipu on yksilöllistä!

Nykyään löytyy niin montaa eri mallia/projektiota noista silareista, että hyvä kirurgi näkee kyllä mikä malli istuu kenellekin. On pyöreitä ja sitten niitä anatomisia pisaranmallisia implantteja, jotka näyttävät todella luonnollisilta koska niiden yläosa on siis litteä. Implantin korkeus, leveys ja projektio vaikuttavat hyvin paljon sitten lopputulokseen. Ja noi komplikaatiot ovat äärimmäisen harvinaisia, jokaisessa leikkauksessa ja anestesiassa on aina pieni riski olemassa. Ihmisistä, joilla tiedän olevan silarit, ei kukaan ole katunut leikkausta....parhaimmassa tapauksessa se parantaa itseluottamusta ja sitä kautta elämänlaatua erittäin paljon;)

Niin. Mutta aina löytyy se "mitä jos"...Noo turha miettiä kun tällä hetkellä ei oo varaa laittaa montaa tonnia tisseihin.:dance2: Katotaan myöhemmin sitten:D

Katselin juuri mehiläisen ja pulssin sivuja, muttei ollut hinnastoa, onko joku laittanut jommassa kummassa lähiaikoina silareita, että osaisi hintojen puolesta valaista.
Kun en oikein tallinnaan haluais

Mä en uskaltais ottaa silikoneja, ku ei ois mitään takuita et niistä tulis just sellaset kun mä haluisin. On niitä nähty parit sellaset tekotissit, joissa se tissien väli on 20senttiä, NO THANKS.

Se minkälaiset tekotissit saat, riippuu täysin sun omasta rakenteesta. Eli jos luomut osoittaa kaakkoon, osoittaa ne myös silarien kanssa sinne. Hiukan pystytään koon kanssa tuomaan niitä rintoja esim lähemmäksi toisiaan, mutta minkä on luonto antanut, sille ei oikein mitään mahda. Konsultti osaa kyllä kertoa mikä juuri sulla tilanne on. Ja samasta syystä yleensä katsovat selän leveyttä, eli suhteutettuna muuhun kokoon kertovat minkä kokoiset sinulle sopii.

Itsellä on nyt viikko leikkauksesta, lähes päähänpistosta sinne lähdin (Tallinnaan). Laitettiin anatominen 280cc implantti lihaksen alle. Kipuja oli n. 4pv, nyttemmin helpottanut ja pärjään mainiosti ilman kipulääkkeitä. Tosi kovathan nää vielä on, vaikka onkin turvotus jo laskenut hieman, ja melko ylhäällä ovat kireistä lihaksista johtuen, mutten ole katunut hetkeäkään ja näyttävät jo nyt aika lupaavilta. Eli kunhan lopulliseen muotoon päästään ja saa ruveta taas treenaamaan, uskon että olen todella tyytyväinen. :)

kaikesta huolimatta olen tullut tulokseen et ottaisin vaik heti jos olis varaa,ennen olin vastaan!Tiedän asiasta paljon ja silti olisin valmis ottamaan riskin...kun mulla ei ole paljon hävittävää vaikka korjausleikkauksessa joutuis kaiken poistamaan...ei sitä ole paljon nytkään.tosin rumat arvet jäis mut kuka niit näkee?eipä pal kehtaa itseään näinkään näytellä.tissit tulee heti kun rikastun!sanoi kuka mitä sanoi.

Voisin kyllä itsekin harkita silikonien ottamista, jos niihin liittyvät riskit olisivat vähän pienemmät. Jos joku ei ole tyytyväinen itseensä ja haluaa vähän parannella ulkonäköään, niin mielestäni kenelläkään muulla ei pitäisi olla siihen mitään sanomista.

Juteltiin joskus Kauneus & Terveys messuilla suomalaisen yksityissairaalan edustajan kanssa ja hän suositteli harkitsemaan rintojen korjausta vasta kun lapset on tehty. Silikoneja joutuu kuulemma fiksaamaan joka tapauksessa uudestaan synnytyksien jälkeen eli eivät estä rintojen "tippumista" raskauden jälkeen.

...rintojen korjausta vasta kun lapset on tehty. Silikoneja joutuu kuulemma fiksaamaan joka tapauksessa uudestaan synnytyksien jälkeen eli eivät estä rintojen "tippumista" raskauden jälkeen.

Oon kans miettinyt tätä. Eikö sen verran pystyis odottelemaan että laittas ne tissit sitte kuntoon kun on ne muksut tehny,jos on pienikin mahdollisuus että niitä on ikinä tekemässä? Tiedän ihmisiä jotka on tehny yhen lapsen ja laittanu heti täytettä tisseihin,kun imetykset hoidettu. Sitten ku alkaa mielessä pyöriä toinen lapsi, ollaanki taas tilanteessa että todennäköisesti rinnoille käy kuten ekankin lapsen kohdalla, ja uus leikkaus odottaa... :jahas: ei kovin kauaskantoista ajattelua monellakaan... mikäs siinä tietysti jos tuntuu että rahaa löytyy ylimääräistä sen varran, eikä komplikaatiot pelota.. Mutta tuntuu se jotenki hullulle että +/- 20v. käy korjailemassa rintoja. Todennäköisesti kuitenkin aika moni jossain vaiheessa haluaa niitä lapsia. (no poikkeuksiakin on, mutta..vaikkei 20v. haluais lapsia, saattaa silti kymmenen vuoden päästä olla erilaiset ajatukset...)

Lisää mielipiteitä silikooneista.

Olen aina pitänyt rintojani pienenä. Kuitenkin vuosi vuodelta ne ovat kasvaneet. Toki painoa tullut lisää tässä parin vuoden sisään, mutta samassa suhteessa tullut lihasta ja palanut rasvaa. Oma rintavarustus on kokoa 75-85C eli minun ei pitäisi olla pienirintainen. Kuitenkin tunnen oloni aina siksi, kun tapaan ns "laihaläskejä" eli laihoja tyttöjä jotka ovat löysiä ja joilla on kokoa DD-tissit. Vituttaahan se :D Varsinkin kun miehet tuntuvat aina kiinnostuvan vain näistä barbeista...

VIRHE tässä nimeomaan naisten luulema harha. 10 parhaasta ystävästäni 8 on miestä, joten asiasta on usein keskusteltu. Itse tarkkailin jo hintoja, jotta saisin rintani lähemmäs toisiaan ja näyttävämmän näköiset. Otin asian puheeksi ystäväporukalla jolloin jokaiselta mieheltä tuli jyrkkä ei. Omaa ihmetystäni lisäsi nykyisen ukkoni ihailut jo ensimmäisestä kerrasta, kun hän pääsi käsittelemään rintojani. Itse aiheutin hänelle hämmennystä. Halusin aina nukkua t-paita päällä ja suihkussa häpesin rintojani. Se oli kuitenkin väärin. Naiselle luodut rinnat ja niiden koko on "suunniteltu" kropan mukaan. Totuus on että isot rinnat kiinnostavat pientä vähemmistöä miehistä - jos 15-vuotiaita mopopoikia ei lasketa.

Isot rinnat ahdistavat ja pelottavat miehiä. Ne näyttävät hyvälle "elokuvissa ja lehdissä" mutta miehillä sormi menee suuhun, kun kädessä on DD-koon tykit, joita ei erotiikan ajaksi voi piilottaa minnekään (selän alle jos on luomut). Omilla ystävilläni oli kokemusta miltä tuntuu olla silikoonitissit omistavan naisen kanssa. Kehusanoja ei tullut.

Jos nainen laittaa silikoonit, on se aina yleiseen mielipiteeseen mieltymistä. Poikkeuksena rintasyövästä kärsineet. Kuka lyhyt heppinen mies käy pidentämässä varustustaan? Ei kukaan. Sen sijaan että nainen laittaa silikoonit, pitäisi löytää kadotettu itsetunto. Nainen on juuri niin kaunis kuin itse tuntee olevansa. Ei miehiä kiinnosta tissit ja perse. Itseluottamus ja koko olemus sen ratkaisee.

Jos pienet/suuret rinnat ovat ongelma tai rinnat ylipäätään niinkuin omalla kohdalla on syytä katsoa itseään pelistä uusin silmin. Ei uusin rinnoin.

Mulla on nyt ollut silikonit about 10 vuotta.
Kaikki hyvin, mitään ongelmia ei ole ollut ja tyytyväinen olen näihin edelleen.
Tallinnassa laitettu. Konsultti ja myös lääkäri sillon suosittelivat että mulle menee paremmin pyöreät implantit ja sellaset laitettiin.
Sillon kun on oikein tiukassa kunnossa, huomaa toki, että on silikonit. Mutta näin ihan taviskunnossa (rasvaprosentti n. 20), kukaan ei pysty sanomaan, etteikö olisi ihan omani. Joku voi koosta toki alkaa epäillä tietysti, mutta kun on harteikas ja lihasmassaakin kivasti, ne ei edes näytä suhteettoman suurilta kuten sillon aikanaan kun otin ne enkä vielä ollut salilla ikuna käynytkään.
Ja mitä edelliseen kirjoitukseen tulee, tuo miltä tuntuu varmaan riippuu pitkälti siitä, minkä verran on omaa kudosta lähtötilanteessa. Tai näin kuvittelisin. Mulla oli alunperinkin suht suuret rinnat, c-kuppi. Minä en lähtenytkään koon takia implantteja laittamaan, vaikka sekin siinä suureni, vaan ihan siksi, että halusin kauniimman näköiset rinnat. Ja kun omaa kudosta oli kuitenkin, niin ei näistä pysty ihan äkkiä tunnustelemallakaan sanomaan implanteiksi, joutuu todella "etsimään" sen implantin jotta löytää. Hyvin pienet rinnat omaavalla tietysti se on sitten lähinnä implantti joka siinä tuntuu ja siksi eri tuntuinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom