Mitä mieltä mimmit silikoneista?

Uusi leikkaus tarkoittaa luonnollisesti lisää arpia.

Ei välttämättä. Osaava kirurgi kyllä leikkaa vanhan arven pois, joten jää edelleenkin yksi pieni arpi, usein sinne rinnanaluspoimuun.

Tässä ketjussa eniten ihmetyttää se, että miksi naisten tissit aiheuttaa näin suuria tunteita? Etenkin jos ne luomut on kerran voittamattomat, niin miksi niiden paremmuutta pitää niin tulisesti puolustella? Ihmettelempä vaan.

Etenkin jos ne luomut on kerran voittamattomat, niin miksi niiden paremmuutta pitää niin tulisesti puolustella? Ihmettelempä vaan.

Ei silarien vastustajat ole yhtä ja samaa joukkoa, kuten ei niiden puolustajatkaan. Joillakin on vahvempia mielipiteitä kuin toisilla. Tuskin se näillä ihmisillä rajoittuu pelkästään silareihin tai kertoo mitään siitä, mistä syistä kauneuskirurgiaa kritisoidaan.

Ei silarien vastustajat ole yhtä ja samaa joukkoa, kuten ei niiden puolustajatkaan. Joillakin on vahvempia mielipiteitä kuin toisilla. Tuskin se näillä ihmisillä rajoittuu pelkästään silareihin tai kertoo mitään siitä, mistä syistä kauneuskirurgiaa kritisoidaan.

Juu tottakai on näin. Mutta eri asia on keskustella asioista asioina, kun puhua pallosilareista ja arvostella toisten henkilökohtaisia valintoja pitäen leikkaukseen päätyneitä silikonibimboina, strippareina, seksityöläisinä jne jne. Ja kun tähän päälle yhdistetään se, että intohimoiset silarien vastustajat mouhovat nettipalstoilla... Miksi ihmeessä? Tätäkään en ymmärrä.

Lähinnä peräänkuulutan asiallista keskustelua asiasta :kippis1: Se, että on vahva mielipide jostain asiasta ei oikeuta huonoon käytökseen (yleisellä tasolla).

Minullakin on vahvoja mielipiteitä asiasta jos toisesta, mutta en niistä mouhoa ja sallin kyllä muille omat mielipiteet. Sparrailen ja keskustelen mielelläni ihmisten kanssa, jotka ovat asioista eri mieltä kanssani - en tyrmätäkseni heidän mielipiteitään, vaan koska olen yleisesti kiinnostunut asioista, joihin minulla on vahva mielipide. Joskus mielipiteeni voi muuttua, sillä keskustellessa asiallisesti asioista saattaa saada uutta näkökulmaa:)

Juu tottakai on näin. Mutta eri asia on keskustella asioista asioina, kun puhua pallosilareista ja arvostella toisten henkilökohtaisia valintoja pitäen leikkaukseen päätyneitä silikonibimboina, strippareina, seksityöläisinä jne jne. Ja kun tähän päälle yhdistetään se, että intohimoiset silarien vastustajat mouhovat nettipalstoilla... Miksi ihmeessä? Tätäkään en ymmärrä.

Jos silarit aiheuttavat enemmän mouhuamista kuin jotkut muut asiat, niin kai se vain kuvastaa miten naisen ulkonäkö ylipäätään katsotaan asiaksi, jota saa julkisesti arvostella. Jos nainen on ruma niin joku pilkkaa, ja jos tälle "rumuudelle" tekee jotain tavalla tai toisella, niin sitten pilkkaa joku toinen. Silareissa asiaan liittyy vielä seksuaalisuus, mikä lisää asian mouhkausarvoa.

Eikä kai täällä muuten kukaan ole sanonut kenestäkään, että pitää tätä esim. seksityöläisenä vain silarien takia? :eek:

Silareissa asiaan liittyy vielä seksuaalisuus, mikä lisää asian mouhkausarvoa.

Eikä kai täällä muuten kukaan ole sanonut kenestäkään, että pitää tätä esim. seksityöläisenä vain silarien takia? :eek:

Ei ehkä täällä, mutta aina välillä jossain palstoilla sellaisia seksityöläisvihjauksia putkahtaa esiin. Siksi itse yleensä välttelen lukemasta näitä ketjuja, kun keskustelun suuntaa kääntyy usein kyseenalaiseksi. Jostain syystä kuitenkin luin sitten tämänkin ketjun (tosin hieman pintapuolisesti).

Ja koska asiaan liittyy seksuaalisuus, itsetuntoasiat ym. liikutaan aika henkilökohtaisissa asioissa. Toisaalta jospa asiaa käsiteltäisiin laajemmasta yhteiskunnallisesta näkökulmasta saisi keskustelu mielenkiintoista syvyyttä. Moni näkee nyky-yhteiskunnan seksistisenä ja yliseksuaalisena, itse näen toisin - mielestäni seksuaalisuus on yhä iso tabu, vaikka sen pitäisi olla luonnollinen asia. Seksuaalisuuden alueella on myös paljon syrjintää -nuoret (etenkin nuoret ja varhaisnuoret naiset), vanhukset, vammaiset jne. En tarkoita, että 12-vuotiaan tytön pitäisi heti saada hypätä sänkyyn, mutta seksuaalisuuden kieltäminen ei tee hyvää kehitykselle, se aiheuttaa vain turhaa häpeää.

Vähän:offtopic:

Mä tulin raskaaksi v. 2006 ja lihoin mukavat 27kg siinä samalla :D No, kun sain vauvan ulos aloin hulluna laihduttamaan ja treenaamaan. Ja kappas vaan, nyt vuonna 2010 B-kuppi alkaa olla liian iso, pelkät nahkapussit entisten ihanien rintojen tilalla. Joten, rahansäästö on alkanut ja Tallinnaan mennään heti kun vaan pääsee. Mies on luvannut osallistua tissien maksuun jos ne tosiaankin haluan, ja HALUAN! :)
Laatukirurgialla on yksi ystävä käynyt, ja tällasen linkin löysin jos joku haluaa lukea: http://www.plastiikkakirurgia.com/kysjavast.html

Mulla on pienentyny raskaus- ja imetysaikojen D:stä AA:han. Ja olen siitä enemmän kuin tyytyväinen! Toisten silikoneja en vastusta enkä arvostele, omathan ne jokaisen rinnat ovat. Itse en halua enkä laita ikinä.

Mun kaveri meinaa pilata tissinsä silikonilla :( Sillä on niin söpöt ne sen nykyiset. Mä oon sitä mieltä, että sillon jos on todella olemattoman pienet rinnat niin silikoneista saa harvemmin luonnollisen näköiset. Pitäis edes vähän olla sitä omaa rasvaa pehmentämässä.

Itselläni on melko hyvänkokoiset rinnat ja olen ajatellut, että kun ikä vie oman osuutensa, kauneuskirurgia saa korjata tilanteen. Tällä hetkellä kuppikoko 65E/F, en tiedä miten hassulta esim. löysä B-kuppi näyttäisi tässä kropassa.
Ehkäpä 35-vuotiaslahja itselleni on nuo silikonit..

Itse en ole kärsinyt isoista rinnoista, vaikka urheilua ei voi edes ajatella ilma kaksia rintaliivejä. Baariin voi heittää topin kuin topin päälle ilman rintsikoita! Vartaloni olisi hyvin epäsopusuhtainen pienillä rinnoilla, koska persettäkin löytyy.. :D

... Vartaloni olisi hyvin epäsopusuhtainen pienillä rinnoilla, koska persettäkin löytyy.. :D

Tuon takia olen miettinyt joskus silareiden laitattamista, sillä en ole mikään siro ja tosi hoikka, jolle mielestäni A-kuppi sopiikin oikein mainiosti. Vielä punttailun myötä tuntuu se vähäinenkin rintamäärä pienentyneen, niin mielestäni mun kroppaan istuisi paremmin vähän isommat tisut. :( Mut leikkauksessa aina riskit ja voi seurata pitkä palautuminen. Hinta on tietty myös kova.

Joo, hinta on kova... Mutta toisaalta ehkä hyväkin asia että hinta on kova, ei moni ota jos ei tosissaan sitä halua :) Esim. mun meiehni lupasi maksaa "toisen tissin" koska ei usko että mä oikeasti saan lopetettua tupakoinnin ja säästettyä rahat :D Mutta jos mä tosiaan ne tissit haluan niin mun pitää kanssa saada ne rahat kasaan :) (opiskelija oon tällä hetkellä)

Tässä ketjussa eniten ihmetyttää se, että miksi naisten tissit aiheuttaa näin suuria tunteita? Etenkin jos ne luomut on kerran voittamattomat, niin miksi niiden paremmuutta pitää niin tulisesti puolustella? Ihmettelempä vaan.
Yksi syy saattaa olla pelko oman aseman huononemisesta miesten silmissä. Jos yhä useampi ottaa silikonit, rintojen keskimääräinen suuruus kasvaa, jolloin suuremmista rinnoista tulee normi. Jos oletetaan, että miesten mielestä naisen ulkonäkö on parempi, jos on suuremmat rinnat (esim. C parempi kuin AA), pienitissinen putoaa arvoasteikolla. Tämä lisää painetta rintojen suurennukseen, varsinkin jos on huono itsetunto ja arvottaa itseään muiden mielipiteiden perusteella.

Toinen syy voi olla pelko naisen aseman huononemisesta. Miksi naisen pitäisi leikellä itseään ollakseen tyytyväinen itseensä? Tietysti kaikki ovat yksilöitä, ja ehkä vähiten auttaa sellaisen huonoitsetuntoisen tytön syyllistäminen, joka suuresi rintojaan. Mitä enemmän rintoja suurennetaan, sitä vähemmän näkee pieniä rintoja, ja sitä varmemmin pienirintainen tuntee itsensä kummajaiseksi.

Mutta entä jos se pienitissinen kummajainen on tyytyväinen AA-kuppeihinsa? Onko hän C- tai D-silikonit omistavien mielestä ääliö kun ylpeästi kantaa pienet rintansa?

Mutta entä jos se pienitissinen kummajainen on tyytyväinen AA-kuppeihinsa? Onko hän C- tai D-silikonit omistavien mielestä ääliö kun ylpeästi kantaa pienet rintansa?

Miksi hän olisi silikonit omaavien ihmisten mielestä ääliö?:wtf: Tuskin se sitä tarkoittaa, että jos itse haluaa silikonirinnat että pitäisi esimerkiksi muiden pieniä rintoja rumina. Eiköhän kyse ole siitä, ettei ollut omiin rintoihin tyytyväinen omassa vartalossaan, oli se sitten muoto tai koko.

Miksi hän olisi silikonit omaavien ihmisten mielestä ääliö?:wtf: Tuskin se sitä tarkoittaa, että jos itse haluaa silikonirinnat että pitäisi esimerkiksi muiden pieniä rintoja rumina. Eiköhän kyse ole siitä, ettei ollut omiin rintoihin tyytyväinen omassa vartalossaan, oli se sitten muoto tai koko.

No joo, ymmärsin kyllä, mutta jotenki tuli sellanen olo että on synti olla luomu jos sitä kokoa ei isommin ole.. Pääasiahan se kuitenki on, että itse on tyytyväinen! :)

No joo, ymmärsin kyllä, mutta jotenki tuli sellanen olo että on synti olla luomu jos sitä kokoa ei isommin ole.. Pääasiahan se kuitenki on, että itse on tyytyväinen! :)
Samaa mieltä.:)

Back
Ylös Bottom