- Ikä
- 45
Jos nainen laittaa silikoonit, on se aina yleiseen mielipiteeseen mieltymistä. Poikkeuksena rintasyövästä kärsineet. Kuka lyhyt heppinen mies käy pidentämässä varustustaan? Ei kukaan.
Kyllä ne miehetkin siellä leikkauksissa käyvät, tutki vaan asiaa... Ja edelleen: silikonit eivät ole yhtä kuin suuret rinnat.
Olen itse aina ollut melko jyrkästi silareita vastaan, mutta viime vuonna tuli kerättyä kroppaan vähän rasvaa -> rinnat kasvoivat ja olin tosi tyytyväinen. Tänä keväänä on tullut rasvaa polteltua ja rinnat katosivat -nekin mitä joskus oli. Pitäisikö mun olla siihen tyytyväinen että läskiperseenä saan pitää tissit mutta hyvässä kunnossa en?! Omaan kohtuu hyvän itsetunnon, mutta jos en pidä tisseistäni, niin sitten en pidä. Sillä ei ole mitään tekemistä (välttämättä) itsetunnon kanssa. Vaikka miten treenais ja hankkis lisää lihasmassaa, ne tissit eivät kasva. C-kuppisista pienistä rinnoista kärsivä on vähän eri asia kuin se, että edes liian pienen ympärysmitan a-kuppi ei täyty. Ulkonäöllisten syiden lisäksi suureksi ongelmaksi nuo AA miinus -kupin tissit tulevat rannalla... kun pitäisi vaan maata paikoillaan etteivät nännit vahingossa vilku kangastilkkujen alta. Millä tavalla nämä ongelmat ovat enemmän yleiseen mielipiteeseen mieltymistä kuin rintasyövän jälkeen rinnattomuudesta kärsivä? Rinnaton kuin rinnaton, syy siihen on varmasti yksilöllinen.
Yksi asia mietityttää: miten silarit muka alkaa roikkua imetyksen jälkeen jos ne on lihaksen alle asennettu??!! Nimenomaan säilyttävät muotonsa, kun luomurinta taas helposti lerpahtaa. Lihaksen päälle laitettuja ei tietysti mikään muutenkaan estä "valumasta".