Mitä mieltä mimmit silikoneista?

^ Okei eli sut leikattiin lollipop-menetelmällä. Aika hyvin, yleensä isojen rintojen pienennysleikkauksessa joudutaan tekemään ankkurit.

Ja totta on se, että tärkeintähän on että itse viihtyy rinnoissaan, oli ne mitä kokoa tahansa. Mikäli ei viihdy, kannattaa niitä korjauttaa (oli se suurennus, pienennys, kohotus tms) koska se 99% varmuudella parantaa elämänlaatua.

yleensä sitä tosiaan vaan ajatellaan että joku haluaa silarit, ihan vaan pelkästään sen ulkonäön takia. okei, itse oon sitä mieltä että jos ja kun ne ovat kantajalleen sopivat ( ei siis mitään övereitä) eikä niitä tarvii jokapaikassa esitellä, niin huippuhuttu. kyllä ne ulkonäössä hakkaa luomut mennen tullen, mun mielestä;). itsellä tosin vaakakupissa painaa myös se, että ei todellakaan oo helppoaa tässä kohtaa löytää esim . istuvia liivejä, koska ei niitä ole suunniteltu tälläsille, jotka saavat ensin pistää ajokoiran korvat rullalle. eli olo on epämukava lähes aina, vaikka kuinka olis oikean kokoiset ja muuten istuvat liivit päällä. Komppaan täysin MissEvilEveä, ainakin mun kohdalla silarit parantais elämänlaatua:). se onkin eri juttu, jos ajatellaan niiden korjaavan jotain isompia ongelmia elämässä, mutta kyllä mä sanoisin että oma itsetunto on sen verran hyvä, että ei niitä sitä pönkittämään oteta.

Mun on myös erittäin vaikea ymmärtää, miksi joku haluisi silarit. Vietin juuri viikon etelässä, jossa suurin osa naisista otti aurinkoa yläosattomissa, ja voi sitä kauniiden "pienehköjen" ( en halua puhua rinnoista isoina tai pieninä) rintojen määrää, ja voi sitä rumien silariarpien ja kivikovien tekorintojen määrää :/ Siitä oli kauneus kaukana. Ylipäätään en käsitä, miksi naiset eivät vain voisi olla tyytyväisempiä itseensä ihan yleisesti ottaen. Suomessa on vallalla joku kumma käsitys, että kauneus on yhtä kuin tekotukat, - ripset, -kynnet ja -tissit. Kun menee muualle ( ainakin Eurooppaan), kauneus on ihan jotain muuta. Onneksi miehillä on vielä järki päässä tässä asiassa.

Sukulaiseltani leikattiin rintasyöpä muinoin, ja viimeistään silloin tajusin, miten ihanat omat tissini ovat. Leikkaus on aina leikkaus, enkä kertakaikkiaan ymmärrä, että ihmiset leikkelevät itseään huvin vuoksi ja turhamaisuuttaan. Seksikäs nainen on seksikäs, olkoon ne rinnat millaiset hyvänsä. Paitsi ikinä en kyllä ole nähnyt silikonirintaista naista, josta olisin ajatellut, että onpa seksikäs. Minä ajattelen, että onpa surullista.

Turha tästä nyt pillastua kenenkään. Tämä on minun maailmani, ja hyvä niin. Yleisesti ottaen toivoisin kyllä, että suunta muuttuisi Suomessa, ja silikoneja ei nähtäisi enää niin positiivisena asiana.

Seksikäs nainen on seksikäs, olkoon ne rinnat millaiset hyvänsä.
Sori, kun tossa miehistäkin puhuttiin, niin käytän veto-oikeuttani. Toi on kyllä pelkkää paskaa tuo kommentti. Sama nainen nyt vain yksinkertaisesti on entistä seksikkäämpi täydellisillä parin kolmen desin rinnoilla, jotka eivät maan vetovoimasta ota nokkiinsa. Enkä tässä sano, että silikonirinnat olisivat itseisarvo, vaan että ne eivät automaattisesti poissulje seksikkyyttä. Toi on lähinnä naisten samaa lässytystä mitä "sisäinen kauneus on tärkeintä". Rintojen muokkaaminen takaisin ryhdikkääksi ei ole laisinkaan tyhmä idea. Ei sinne tartte heti pistää 6 litraa.

Heitetäänpä sitten vastavuoroisesti kysymys. Miksi naiset käyttävät push-up liivejä jos kerran seksikkyys ei ole kiinni rinnoista? Totuus paljastuu kuitenkin joka tapauksessa. Ei miehetkään tunge olemattomien lihasten tai kyrvän tilalle mitään täytteitä vaatteiden alle.

fat-woman-swim.jpg

ps. pienet rinnat on IMO kauniit jos ne vain on terhakat.

Sori, kun tossa miehistäkin puhuttiin, niin käytän veto-oikeuttani. Toi on kyllä pelkkää paskaa tuo kommentti. Sama nainen nyt vain yksinkertaisesti on entistä seksikkäämpi täydellisillä parin kolmen desin rinnoilla, jotka eivät maan vetovoimasta ota nokkiinsa. Enkä tässä sano, että silikonirinnat olisivat itseisarvo, vaan että ne eivät automaattisesti poissulje seksikkyyttä. Toi on lähinnä naisten samaa lässytystä mitä "sisäinen kauneus on tärkeintä". Rintojen muokkaaminen takaisin ryhdikkääksi ei ole laisinkaan tyhmä idea. Ei sinne tartte heti pistää 6 litraa.

Heitetäänpä sitten vastavuoroisesti kysymys. Miksi naiset käyttävät push-up liivejä jos kerran seksikkyys ei ole kiinni rinnoista? Totuus paljastuu kuitenkin joka tapauksessa. Ei miehetkään tunge olemattomien lihasten tai kyrvän tilalle mitään täytteitä vaatteiden alle.

ps. pienet rinnat on IMO kauniit jos ne vain on terhakat.

Niin, en missään vaiheessa lässyttänyt mistään sisäisestä kauneudesta :) Ylistänhän omianiakin rintojani ihaniksi. Sanoin, että itse en ole nähnyt kauniita silikoneja, ja että mielestäni on surullista, että ulkonäkö on olevinaan niin suuri asia tässä maailmassa, että itseä leikelllään huvin vuoksi.Sanoin myös, että en ole nähnyt silikonirintaista naista, josta olisin ajatellut, että onpa seksikäs. Nämä olivat siis minun mielipiteitäni.

Se, missä viittasin miehiin, on oma kokemukseni miehistä. Jostain syystä miesten huomio on sivuuttanut ne täysin pakkeloidut ja tuunatut naiset, ja kiinnittynyt luomumpiin...Sinulla ja minulla taitaa muutenkin olla aika erilainen naismaku ;)

Et tunne minua, joten et tiedä sitäkään, etten ikinä pistä päälleni push-uppeja. Käytän kuitenkin hyvin usein isokaula-aukkoisia paitoja, joten näyttelen tissejäni mieluusti. Silti se seksikkyys ei ole niistä rinnoistani kiinni, väitän. Joku mies voi tietenkin väittää jotain muuta.

Silti se seksikkyys ei ole niistä rinnoistani kiinni, väitän. Joku mies voi tietenkin väittää jotain muuta.
Ei olekaan, mutta tukee koko pakettia ja on olennainen osa seksikkyyttä kaikissa muodoissaan. Mutta ihan hirveen vakavasti ei naisten juttuja kannata ottaa, ne on monasti vähän naiiveja kuten "koolla ei ole väliä". Paskan vitut, samaan aikaan pari senttiä ja pari suonta sinne tänne ei tekis kuitenkaan yhtään pahaa. En ole ikinä kuullut, että kukaan pienimunainen mies lesottaisi "oon tosi ylpeä tästä pienestä kalusta, vetelen speedot jalassa kaupungillakin".

Kannattaa Mike käydä kattomassa vaikka Kysy mieheltä -tredistä (tämänkin foorumin) miesten mielipiteitä luomu vs silarit -jutusta ;)

Ja tämähän viesti poistetaan, sulle vaan ajattelin tän jutun kertoa.

Mun on myös erittäin vaikea ymmärtää, miksi joku haluisi silarit. Vietin juuri viikon etelässä, jossa suurin osa naisista otti aurinkoa yläosattomissa, ja voi sitä kauniiden "pienehköjen" ( en halua puhua rinnoista isoina tai pieninä) rintojen määrää, ja voi sitä rumien silariarpien ja kivikovien tekorintojen määrää :/ Siitä oli kauneus kaukana. Ylipäätään en käsitä, miksi naiset eivät vain voisi olla tyytyväisempiä itseensä ihan yleisesti ottaen. Suomessa on vallalla joku kumma käsitys, että kauneus on yhtä kuin tekotukat, - ripset, -kynnet ja -tissit. Kun menee muualle ( ainakin Eurooppaan), kauneus on ihan jotain muuta. Onneksi miehillä on vielä järki päässä tässä asiassa.

Sukulaiseltani leikattiin rintasyöpä muinoin, ja viimeistään silloin tajusin, miten ihanat omat tissini ovat. Leikkaus on aina leikkaus, enkä kertakaikkiaan ymmärrä, että ihmiset leikkelevät itseään huvin vuoksi ja turhamaisuuttaan. Seksikäs nainen on seksikäs, olkoon ne rinnat millaiset hyvänsä. Paitsi ikinä en kyllä ole nähnyt silikonirintaista naista, josta olisin ajatellut, että onpa seksikäs. Minä ajattelen, että onpa surullista.

Turha tästä nyt pillastua kenenkään. Tämä on minun maailmani, ja hyvä niin. Yleisesti ottaen toivoisin kyllä, että suunta muuttuisi Suomessa, ja silikoneja ei nähtäisi enää niin positiivisena asiana.

Mäkään en ihan tajua miksi joku haluaa luonnottomat, kivikovat silarit. Niitäkin ku voi tosissaan hankkia erilaisia. Mahdollisesti jotkut pienemmät nätit rinnat jotka näit, olivat myös silarit, niitä ei välttämättä meinaan erota.

Sikäli tää tredi on musta ihan hassu, kysellään muilta, että mitä mieltä muut ovat silikoneista.
Siinä vaiheessa, kun ihminen on pitkään harkinnut jotain asiaa ja on omat henkilökohtaiset syyt miksi haluaa jonkun leikkauksen läpikäydä, niin ei hirveesti kiinnosta mitä mieltä muut ovat siitä. Ja eihän se muille edes kuulu ja sitä oon ihmetelly et miksi ees tarvis sitä hyväksyntää muilta ihmisiltä.

Osa ei tuu kuitenkaan hyväksymään mahollisesti koskaan silareita, niin mitä väliä. Ei se heiltä ole pois millään lailla.

Ei silikonirintaiset naisetkaan tuu kritisoimaan luomutissejä, että onpas rumat roikkutissit noin nuorella naisella tms. :D
Pitäkööt kaikki tissinsä, kyllä jokaiselle tissille ottaja löytyy. :lol2:

Sikäli tää tredi on musta ihan hassu, kysellään muilta, että mitä mieltä muut ovat silikoneista.
Siinä vaiheessa, kun ihminen on pitkään harkinnut jotain asiaa ja on omat henkilökohtaiset syyt miksi haluaa jonkun leikkauksen läpikäydä, niin ei hirveesti kiinnosta mitä mieltä muut ovat siitä. Ja eihän se muille edes kuulu ja sitä oon ihmetelly et miksi ees tarvis sitä hyväksyntää muilta ihmisiltä.

Niinpä. Ja lisäksi "mitä mieltä olette silareista, paitsi jos olette niitä vastaan?"-tredi olisi parempi nimi ketjulle.

Hyvä pointti Meahilta, vaikka ollaankin eri mieltä ;) Ja hyvin epä-pakkismaiseen tyyliin kirjoitettu, kun on luettu, mitä toinen sanoo ja ymmärretty :thumbs:

Se hyvä puoli tässä on, että asiasta puhutaan, koska en kauheasti arvosta sitä, että Suomessa mediakin fanittaa kauneusleikkauksia. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmisten ei tarttis miettiä niin paljoa ulkonäköään...No, ei tästä enempää, mennään kohta ihan muihin sfääreihin.

Edit. Niin, ajattelin jo ensimmäistä postia kirjoittaessani, että kirjoitan nyt vastustavan mielipiteeni, vaikka se selvästikkään ei ole kauhean toivottua tässä ketjussa. Ja tämä ei liity sitten Meahiin.

Hyvä pointti Meahilta, vaikka ollaankin eri mieltä ;) Ja hyvin epä-pakkismaiseen tyyliin kirjoitettu, kun on luettu, mitä toinen sanoo ja ymmärretty :thumbs:

Se hyvä puoli tässä on, että asiasta puhutaan, koska en kauheasti arvosta sitä, että Suomessa mediakin fanittaa kauneusleikkauksia. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmisten ei tarttis miettiä niin paljoa ulkonäköään...No, ei tästä enempää, mennään kohta ihan muihin sfääreihin.

Edit. Niin, ajattelin jo ensimmäistä postia kirjoittaessani, että kirjoitan nyt vastustavan mielipiteeni, vaikka se selvästikkään ei ole kauhean toivottua tässä ketjussa. Ja tämä ei liity sitten Meahiin.

Kyllä, meneehän toi touhu välillä ihan älyttömyyksiin. On mustakin kyl aika sairasta, kun joissain kauneuskisoissa on palkintona silikonirinnat. Mitäs jos ei ole tarvetta leikkaukselle, mitä sit saa palkinnoksi? On toi touhu kyl menossa aika härskiksi mediassa ja muualla, se myönnetään.

Esmes, tuu hymylle kuvauksiin, palkkioksi hymy maksaa silarit- meininkiä. Musta kuitenkin kun kyseessä on pitkälle elämään vaikuttava leikkaus, niin kyllä sitä nyt pitäisi hiukka enemmän pohtia kun innostua vaan jostain palkinnosta tai hymy-lehden sponssausehdotuksesta. Ei se nyt näinkään pitäis mennä...

hyvä että saadaan vähän miehistä mielipidettäkin tähän ketjuun
:hyvä:
ei niitä silareita tosiaan välttämättä kovin nopeesti luomuista erota, jos niitä ei oo tehty övereiks. mulla on useampi tuttu, joiden silareista en tiennyt ennen kuin ite kertoivat eikä heistä kyllä huomaa mitään. toki löytyy sitten näitä överimpiäkin. mä luulen, että suurin osa tämänkin ketjun tyypeistä, jotka suhtautuvat negatiivisesti silareihin, eivät ole koskaan olleet raskaana tai imettäneet...voin kertoa että eipä oo ainakaan mun kohdalla kaunista katseltavaa kolmen muksun jäljiltä:wtf:. enkä kyllä oo ite vielä yhteenkään mieheen törmänny, joka ei silareita pitäis ok- juttuna, tai sitten ei vaan oo kehdannu sanoa mitään. tosin sillä tai tolla mielipiteellä ei oo mulle merkitystä, koska sitten aikanaan otan ne ihan vaan omaksi ilokseni;)

Mielenkiintoista keskustelua ja hyviä pointteja! :thumbs:

Oma tilanteeni on seuraava: laihtumisen myötä hävisi tissit, siis todella ihan oikeasti, se mitä on jäljellä ei ole kovin kummoista katseltavaa. Asia ei minua suuremmin vaivaa, totuus on kuitenkin se, että kaikki on vain oman toimintani seurausta! Ihan itse tuli kerättyä sitä läskiä kroppaan ja ehkä laihdutettua turhankin nopeasti jossain vaiheessa.

Mutta sitten... viimeksi lääkärissä käydessä heitti oma naispuolinen lääkärini (ihan tavallinen yleislääkäri siis) minun vartaloni nähtyä, että kyllähän tuolle jotain voisi tehdä ja täytettä laittaa pari desiä!!! :wtf: Sanoi että voidaan keskustella asiasta mikäli haluan ja tässä tapauksessa se menisi ilmeisesti yleisen terveydenhuollon kustannettavaksi, eli en joutuisi silikoneista itse maksamaan! (en siis asu Suomessa joten on vähän erilaiset järjestelyt sen takia). Jollain tavalla tuo lääkärin lausunto vähän herätteli kuitenkin ja kertoo jo paljon, jos rintavarustus lääkärinkin mielestä voisi vaatia toimenpiteitä! Ja lisättäköön vielä, että kyseinen lääkäri ei millään tavalla siitä hyötyisi, eikä se toisi hänelle tai kenellekkään muulle lisätienestejä...

Ulkonäkö ei ole minulle se tärkein asia, tärkeämpää on olla terve ja voida hyvin, niin fyysisesti kuin henkisesti. Tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen omaan olemukseeni, kaikista vioista ja puutteista huolimatta! Enkä tiedä tulenko oikeasti koskaan leikkausta tekemään tai edes ottamaan asiasta selvää sen enempää. Mutta voihan se olla, että iän myötä mielipide joskus muuttuukin. Ja jos ei muuta, niin oman äitini komenttia lainatakseni: ainakin sitten saisin jotain vastinetta verorahoilleni, taatusti olen jo yksien silikonien verran veroja tähän maahan maksanut!! :D:D

Ja vielä lisäksi, mielestäni jokainen tehköön vartalollansa ihan mitä huvittaa! :) Kauneus on aina katsojan silmissä, enkä näe mitään syytä miksi tuomitsisin tai arvostelisin ketään ainoastaan ulkonäköön liittyvän seikan takia.

Kyllähän se niin on, että sanana silikoni, merkitsee monelle heti hirveitä pyöreitä melooneja, vaikka todellisuudessa sinne voi pistää nätisti vaikka pari desiä. Parin desin lisäys jo vetovoimalle periksi antaneisiin rintoihin ei millään helvetin järjellä voi olla huonomman näköistä tai sitten katsojalla on omituinen maku.

Mun mielestä olis tosi hassu keskustelu, jos miesten puolella jengi juttelis "mun mielestä iso lerssi on ruma, tämmöinen pieni on paljon kätevämpi, miksi kukaan haluaisi omistaa ison suonikkaan komean peniksen?".

Ja mun on pakko ottaa kantaa siihen "koolla ei ole väliä". Miksi naiset aina argumentoi tuossa keskustelussa "iso sattuu", silloinhan koolla just ON väliä jos iso on mukamas huono. Mun mielestä kielletty fakta on se, että iso joka sattuu, on vitusti coolimpi kuin pieni, joka ei tunnu missään.

EvaCecilia, melkoisen mulkku lääkäri, oisit sanonut sille, että onko se harkinnut mitään aivoleikkausta, ehkä olisi syytä...

Ja Wilmander, olet oikeassa, itse en ole ollut raskaana enkä imettänyt, joten en tiedä, mitä tisseilleni sitten tapahtuu. Kuten sanottua, vastustankin vain yleistä ilmapiiriä, jonka mielestä on jees leikellä itseään, ja ylipäätään pitää ulkonäköä maailman tärkeimpänä asiana. Tuosta taas, kun kommentoit, ettei monia silareita erota aidoista, niin en nyt osaa sanoa. Ei kai tämä ole samaa sarjaa, kun naiset väittää,ettei tekotukkaa ja ripsiä erota aidoista ;) ? Kyllä ihan tasan tarkkaan erottaa. Mutta joo, voipi olla, kuten Meahkin sanoi, ehkä jotkut rinnat siellä rannalla olikin silarit, joita ihailin, en voi sitä varmaksi sanoa.

Mike on siinä oikeassa, että silikoneista tulee yleensä mieleen ne kauheat pallot, mitä naiset esim. Pacifiquessa käy esittelemässä. Mutta miten se munan koko tähän liittyy? Ei rinnoilla ketään panna, se on nyt hiukka eri asia. Voidaan tietenkin keskustella miesten munien koosta, ilomielin, se on yksi suosikkiaiheistani, mutta tuskin täällä.Täällä ymmärtääkseni oli tarkoitus puhua silikoneista, eikä varsinaisesti niitten silikonien koosta?

Laitetaan kuvia taas ennen ja jälkeen, ilman kuviahan tästä tredistä puuttuu jotain. :)

view3124_before.webp
view3124_after.webp

view3161_before.webp
view3161_after.webp

view3439_before.webp
view3439_after.webp

view4796_before.webp
view4796_after.webp

view5423_before.webp
view5423_after.webp

view5533_before.webp
view5533_after.webp

view6178_before.webp
view6178_after.webp

view4243_before.webp
view4243_after.webp

view3134_before.webp
view3134_after.webp

Tässä esimerkkejä, ennen ja jälkeen.

Veikkaan että jos näitä jälkeen-tuloksia tulisi vastaan, niin tuskin aiheuttaisi reaktiota " hyi mitkä silarit". :)

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi silikonirinnat hankkinut nainen pitäisi tissejään elämänsä tärkeimpänä asiana? Jos joku hankkii hiustenpidennyksen, niin meinaako se sitä että elämä pyörii ainoastaan sen ympärillä? Kyllä mä uskon, että siihen elämään hyvin paljon muutakin kuuluu ja mahtuu, tuskin kukaan pitää noin pinnallista asiaa sentäs elämänsä keskipisteenä. :) Useimmitenhan btw suurin osa asiakkaista on keski-ikäisiä naisia joilla on lapsia.

Erikoinen lääkäri kyllä Evacecilialla..Jos toinen on itse tyytyväinen eikä ole ottanut ees tollasta puheeksi niin aika outoa lääkäriltä alkaa tuollaista ehdottomaan..Itse ainakin oisin loukkaantunut.

Riippuviin rintoihin saa kyllä implantit istumaan usein aika hyvin. Kiinteisiin sitten harvemmin niin luonnollisesti, vaikka onhan noitakin ihan nättejä nähty, mutta eron huomaa helpommin ja varsinkin eri kulmista ja naisen liikkuessa.

Erikoinen lääkäri kyllä Evacecilialla..Jos toinen on itse tyytyväinen eikä ole ottanut ees tollasta puheeksi niin aika outoa lääkäriltä alkaa tuollaista ehdottomaan..Itse ainakin oisin loukkaantunut.

Ei minua ne lääkärin kommentit kovinkaan järkyttäneet, ihan asiallisesti aiheesta puhuttiin! Ja tuo kyseinen oma lääkärini on todella mukava, keskusteltiin sillä samalla kertaa paljon treenaamisesta ja kaikesta muustakin... Eli lääkäriä en aio vaihtaa! :D

Paljon pahempaa arvostelua ja komentteja olen tottunut kuulemaan muutenkin, joten en ole kovinkaan herkkä ja mielestäni tällaisistakin aiheesta voi keskustella täysin avoimesti ja asiallisesti, ainakin aikuisten ihmisten kesken! Vaikka rintavarustukseni ei kovin esteettinen näky olekkaan, voin ihan hyvin silti esim. käydä salilla suihkussa tai kulkea uimahallissa bikinit päällä, jos jotain ulkomuotoni häiristee niin voi katsoa sitten vaikka muualle! Itsetuntoni on sen verran vakkaalla pohjalla, ettei siihen tissit juuri vaikuta! :D

Eikä tuollaista tarjousta "ilmaisista silikoneista" tietenkään kaikille tehdä, eikä missään nimessä ilman hyvää syytä. Fakta on, että korjattavaa olisi, enkä sitä mitenkään häpeä tai kiellä. Täällä on myös ehkä vähän toisenlainen kulttuuri taustalla, ihmisiä kannustetaan ja tuetaan liikkumaan, laihtumaan ja elämään terveellisesti, ja siihen on tarjolla sekä "keppiä että porkkaanaa". Mutta se onkin jo toinen juttu, voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkälti siitä, miten paljon mielestäni esim. Suomessa asioita voitaisiin vielä parantaa tämän suhteen!

Jos ei muuta, niin ainakin olen saanut vitsejä aikaiseksi tuostakin ja tuskin moni voi sanoa että saisi silikonit ihan jo lääkärin suosituksesta! ;)

Minun mielestäni Meah:in postaamassa linkissä korjatut rinnat on kyllä huomattavasti esteettisempiä kuin alkuperäiset. Mieluumminhan noita katselee. Aika harvoin kuitenkaan tulee tarvetta kenenkään tissejä "luonnontilassa" pällistellä, jotenka on aivan sama onko siellä paidan alla omaa fläsää, silikonia, tennissukkia vai ei mitään.

Itselleni taas en silareita tahdo, vaikka dieetin myötä jäljellä onkin vain tyhjää nahkaa. Tissinpaikat kyllä täyttyvät tietenkin ajanmyötä kun rasvaa alkaa kertyä takaisin, mutta itseasiassa haluaisin pitää mieluummin pienemmän/olemattoman rintavarustukseni jos vaan tuon käyttämättömäksi jääneen nahan nipsaisisi pois.

Helppohan se on pienirintaisen liiveillä feikata rintavarustustaan suuremmaksi jos esim. jonkun tietyn yläosan täytyy istua. Toisinpäinhän se ei onnistu.

Eli kiteytettynä, muille silarit kyllä kannatan, itselleni en :)

Back
Ylös Bottom