Mitä mieltä mimmit silikoneista?

En tykkää enkä ymmärrä (useimmissa tapauksissa). Naurettavat.

Jokainen tietysti päättää omasta kropastaan, mikäs siinä jos haluaa kaksi silikonipalleroa nahkansa alle.
Ymmärrettävää ihmisillä joilla esim. syövän takia toinen/molemmat rinnat poistettu.

Hullunkurisen näköiset, vielä yhtiäkään luonnollisen ja kivan näköisiä ei ole tullut vastaan ja laihoilla ruikuilla mitä hauskimmat :rolleyes:

Etenkin tisukat missä toinen nänni osoittaa itään, toinen länteen ja tissit on niin kaukana toisitaan, että niiden väliin pystyisi piirtämään maailmankartan niin :kuola:

Miun mielipiteeni vain :piis:

Ja korostan, että seuraava vastine ei edusta millään tavalla oikeita mielipiteitäni tai arvostuksiani (tai sen puutetta) luomurintoja kohtaan, tämä on vain ja ainoastaan kriittinen kannanotto...

Hullunkurisen näköiset, vielä yhtiäkään luonnollisen ja kivan näköisiä ei ole tullut vastaan ja laihoilla ruikuilla mitä hauskimmat :rolleyes:

Etenkin tisukat missä toinen nänni osoittaa itään, toinen länteen ja tissit on niin kaukana toisitaan, että niiden väliin pystyisi piirtämään maailmankartan niin :kuola:

Mistäs tiiät, vaikka niitä luonnollisen ja kivan näkösiä on tullutkin vastaan? Eipä näistä järjellä suurennetuista rinnoista pysty suoralta kädeltä silarituomiota antamaan...ei silareiden tarvii olla automaattisesti litraset hinkit, jotka ei istu paikalleen ei sitten millään. Ja automaattisestiko luomurinnat on niitä luonnollisen ja kivan näköisiä? Hoh, epäilenpä :lol2: Minkä takia naiset murehtii sitten luomutissien kokoa, mallia ja muotoa jos ne on ne ainoot hyvännäköiset varustukset??? Mutta ajattelenko itse, että ohhoh, miten on hullunkurisen näköiset luomurinnat ja laihoilla ruikuilla ei monestikaan ole mille edes nauraa? No en.

Vai maailmankartta rintojen väliin...noh, kunnon riippareitten alle sitten voi piilottaa vaikka joululahjat?

On se jännä, naiset ne on susia toisilleen. Luomurintaset jaksaa sättiä silarit ottaneille, mut kun meillä tämä varustus on kerta kunnossa, ni tullaanko me sättimään teitä jolla ei silareita ole? Pidetäänkö me teitä jotenkin alempiarvoisina? No ei. Mikä siinä on niin kamalan vaikiaa nykypäivänä, että annettais kaikkien elää niinkun haluu? Mielipiteet ja kannanotot on ihan eri asioita, kuin haukkuminen ja mollaaminen pelkkien mielikuvien perusteella.:arvi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No tosiaan tässä kysyttiin mielipidettä! Ja jokaisella on oikeus sanoa se. Eydin mielestä ne on naurettavat ja se siitä.

Ja eyd kirjoitti myös että
Etenkin tisukat missä toinen nänni osoittaa itään, toinen länteen ja tissit on niin kaukana toisitaan, että niiden väliin pystyisi piirtämään maailmankartan niin

Mistä tuosta saa käsityksen että kaikki silarit ois tuommoset?? Mä käsitin tuon kyllä krittiikkinä sellaisia kohtaan... ja onhan niitä nähty, eikä kukaan voi kiistää niiden naurettavuutta.

Minkä takia naiset murehtii sitten luomutissien kokoa, mallia ja muotoa jos ne on ne ainoot hyvännäköiset varustukset???

Noh, luomutissit tulee millaset tulee, niille ei voi mitään. Antaisin omani pois vaikka heti enkä niistä pidä. Silarit taas on oma valinta.

Ammattitaitoisesti tehdyt silikonirinnat ovat ylivoimaisesti kauniimmat kuin luomutissit. Jälkimmäisissä ei vain ole tarpeeksi volyymia, terhakkuutta ja näyttävyyttä, että ne olisivat mitenkään säväyttävät. Luomutissit ovat vain tylsät ja tavalliset. Implanttirinnat ovat kimmoisat, ryhdikkäät ja muotonsa pitävät - yksinkertaisesti kauniit. Luomutissit ovat niihin verrattuna todella vaatimattoman ja epätäydellisen näköiset. Nämä ovat makuasioita, ja tämä on minun mielipiteeni.

Mielestäni toinen asia on sitten se, että kannattaako riskeerata terveytensä ja tehdä tällainen kauneusleikkaus itselleen. Realistista ja päivitettyä tietoa kauneusleikkausten riskeistä ei saa vain lukemalla tätä nettipalstaa - kannattaisi keskustella henkilökohtaisesti Suomessa leikkaavien ammattitaitoisten kirurgien kanssa (erikoislääkärin vastaanottomaksu ei kuitenkaan ole kuin jotain alle 100 euroa per vastaanottokäynti) ja tehdä ratkaisut / muodostaa mielipide asiasta riittävän, ammattilaisen antaman faktatiedon perusteella.

Jos mietitään silikonirintojen luonnotonta ulkonäköä niin yhtä luonnotontahan olisi nostaa roikkuvat rinnat geelitäyte push upeilla lähes leukaan kiinni. Nykyään on lähes kaikissa rintaliiveissä julmetut toppaukset. Juuri eilen olin rintsikkaostoksilla ja tavallisia perusliivejä ei juuri ollut tarjolla, kohottavia, muotoilevia, topattuja kyllä senkin edestä.

Jos joku silikonit laittaa niin siinäpä vain sitten laittaa... omapa on elämä ja itse ne riskit kantaa. Pieninä operaatioina kauneuskirurgia on mielestäni ihan ok, mutta kyllähän se onkin ihan eri juttu laittaa ihon alle jotain ylimääräistä kuin poistattaa jotain luomia tai korjauttaa roikkuvia silmäluomia.

Itselläni on minirinnat (80A) ja muotokaan ei ole mikään kaunis. Lähinnä mun rinnat ovat vain ulkonevat nännit. En minä silti alkaisi itselleni laitattamaan silikoneja. Mielestäni silikonit eivät vain ole kauniit ja itseäni ällöttää jo ajatus että mun ihon alle laitettaisiin vain ulkonäön vuoksi jotkin pallukat. Käytännön elämisen kannalta kuin moisilla pallukoilla ei ole mitään merkitystä.

En usko että olisin elämässäni yhtään sen onnellisempi jos minulla olisi suuremmat rinnat. Eipä ole elämästäni mitään puuttunut vaikka rintoja ei pahemmin olekaan... ja mitä itsetuntoon tulee niin sekään ei tästä varmasti mihinkään muuttuisi isompien rintojen myötä. Minä olenkin siinä onnellisessa asemassa että olin silloin paikalla kun itsetuntoa jaettiin. Ehkäpä juuri siksi en ehtinytkään paikalle kun rintoihin jaettiin kokoa ;).

Pian on konsu ja hankin ne tissit prkle. :-) Oon vihannu näitä omiani niin kauan ja nää on aiheuttanu superpaljon itseluottamusongelmia. Ja mä tiedän, miltä näyttää kauniit rinnat ja elämä on liian lyhyt! Haluan näyttää hyvältä ja olen pikkasen perfektionisti, omaan silmääni näytän täydelliseltä kunhan vain saan tissit. Poikaystävä on kommentoinu että turhaa, mutta ei kyllä kiinnosta hänen mielipiteensä tässä asiassa.

Silikonirinnat on usein kauniit, välillä rumat. Jokainen joka semmoset haluaa niin hankkikoon, mieluusti kuulen leikkaustarinoita yms.

Otsikossa kysyttiin mimmien MIELIPIDETTÄ silikoneista. Eydin ja Barbien mielipiteet ovat aikalailla ääripäistä, mutta molemmat sallittuja ja oikeutettuja mielipiteitä. Kauneus on katsojan silmässä. Turha siis kinastella. :)

Sitten oma mielipiteeni: Olen nähnyt niinikään kauniita luomurintoja sekä kauniita silikonirintoja.Molemmista olen nähnyt myös rumia versioita. Kukapa ei? En lähtisi väittelemään kummat ovat kauniimmat, täydellisemmät tms. Tietysti on upeaa, jos jollakin on luonnostaan kauniit rinnat ja minusta aika monella on!:rock: Koolla ei ole minun mielestäni mitään tekemistä rintojen kauneuden kanssa. Tietysti överit voidaan vetää asiassa kuin asiassa...:david:

En ikinä tuomitsisi ketään silikonit ottanutta. Jos silarit täydentävät jonkun kropan, niin siitä vaan. Itse olen vain tyytyväinen näihin luomuihin ja pärjään näillä mainiosti. Ehkäpä kropassani on niin paljon muuta kehitettävää, ettei aikaa jää tissien muodon murehtimiselle...:whip:

Äitini otti tuossa taannoin silikonit, ja joutui muistaakseni kaksi kertaa korjausleikkaukseen. Lopputuloskaan ei ollut halutunlainen, vaikka leikkaukset teki suomalainen kokenut plastiikkakirurgi. Leikkauksista toipuessaan sairastui keuhkokuumeeseen, joten helpolla ei päässyt.

Itse olen miettinyt ottavani pienehköt silikonit "myöhemmällä" iällä kunhan talous sen sallii, mutta harkitsen kyllä vakavasti, ainakin kun näin mitä hankaluuksia äidille niistä tuli. En ole kärsinyt rintojen koosta, pienet ne ovat, mutta ei niiden ulkonäkökään ole koskaan miellyttänyt. Tosin, ei se ole ollut minulle niin merkityksellistä, että joutuisin siitä kauheasti kärsimään.

Ammattitaitoisesti tehdyt silikonirinnat ovat ylivoimaisesti kauniimmat kuin luomutissit.................
Mielipiteesi sallittakoon. Mutta pakko tähän on silti sanoa oma sanottavani...
(Luomu sanasta tulee heti jotenkin mieleen roikkuvat tiskirätit.. :rolleyes:)

Mutta silikonittomat rinnat voi kyllä olla paljon paremmankin näköiset kun silareilla, jos on hyvät sellaiset suotu!
Mikään ei ole niin karmeeta kuin maanvetovoiman vaikutukseen myötäävät silaritissit,toisilla se vaan tapahtuu helpommin, vaikka olis kuinka ammattimaisesti asennetut. :jahas: kummatkin voi olla hyvät tai huonot.
Tietysti sitten taas roikkuvat luomurinnat vs. hyvät silarit asetelma on aika päivän selvä, kumpi näyttää paremmalle.

Ja toki...makuasioitahan nämä... mut omassa tuttava piirissä on sekä-että rintavarustuksella olevia naisia, eikä todellakaan voi niin yksi selitteisesti sanoa kenellä on kirurgi operoinut varustusta, ja kenellä ei. (toki joku sellainenkin voi olla joukossa, että asia on hieman helpompi päätellä...) Mutta omasta mielestäni hyvin valmistetut "luomut" voi jopa olla paremman näköiset.:thumbs:

Silarit mitä mä oon nähny on ollu kans liian täyteen pumpattuja ja "kiinteitä", nännit eri suuntiin. Haluisin silarit jos niistä tulisi luonnolliset, mutta kun kuitenkin on varmasti se 50% mahdollisuus ettei itse niistä tykkää. Ja sitten vielä kun on sijoittanu johki tisseihin paljo rahaa niin auta armias ku joku komplikaatio tuleekin...en kyllä varmaan uskalla ottaa vaikka olen aina miettinyt.

Itsekin olen miettinyt silikonien ottamista ja tehnyt jo päätöksenkin että ne tulee, säästötilille kertyy lisää joka kuukausi. Minulla ei ole koskaan ollut suuret rinnat, ja yhden ainoan raskauden ja imetyksen jälkeen nekin hävisivät. Kaiken huipuksi toinen puoli retkottaa eli ovat ihan erinäköisetkin.

En koskaan uskonut että tekisin tämän päätöksen, mutta sen jälkeen kun sain raskauden ja imetyksen aikana kokea miltä ne isot rinnat tuntuu, en kertakaikkiaan enää ole enkä voi olla itseeni tyytyväinen vaikka kuinka haluaisin.

Ihan pienet ja yksinkertaiset asiat, muistan miltä se miehen kosketus tuntui (IHAN ERIHOMMA!!) ja sen kerran kun näin itseni alasti peilistä ja minulla oli rinnat, siis ihan oikeat rinnat ja itkin onnellisena puolisen tuntia. Minä näytin ensimmäistä kertaa naiselta.

Nyt minulla on niin ikävä niitä tunteita, ihan uskomatonta millaista mielihyvää voi niin pienestä asiasta tullakaan, vaikka sitä aiemmin oli ollut sinut itsensä kanssa niin silloin tuntui että nyt on kaikki palaset loksahtaneet kohdalleen.

Ymmärrän kyllä että toiset pitävät tätä touhua tosi typeränä, mutta mitä jos niin pienellä asialla saa kohotettua elämäntasoaan hurjasti, niin eikö jokaisella ole siihen oikeus. Olen käynyt jonkun aikaa psykiatrilla keskustelemassa asiasta, ja vaikka sitä kuinka vatvoo niin silti en halua enää nähdä itseäni peilistä. Minua hävettää käydä saunassa oman mieheni ja lapseni kanssa, pelkään kesän tuloa kun kaikki kävelevät vähissä vaatteissa ja pelkään että mieheni toivoisi jonkun niistä isorintaisista minun tilalleni. En käy enää naisten jumppatunneilla koska tuntuu että ne on sellaisia toisten kyttäyspaikkoja, ja salin jälkeen en koskaan käy yleisissä tiloissa suihkussa vaan odotan kuinka hikisenä tahansa kotiin asti.

Yksinkertaisesti en pidä itsestäni tälläisenä, ja ajatelkoot toiset mitä tahansa, jos minun onnellisuuteni on yhdestä leikkauksesta kiinni niin minä ainakin aion sen hankkia.

Laardida - et varmasti ole yksin rintakompleksin kanssa. Ihmettelen vähän niitä naisia joiden pitää oikein julistaa silikonirintojen kaikkivoipaa pahuutta... Kyllä, niissä on terveysriskejä. Kyllä, ne voivat joskus näyttää vähän epäonnistuneelta (etenkin jos niiden kantajan käsitys kauniin kokoisista rinnoista eroaa valtaväestön mielipiteestä). Mutta mistä ihmeestä kumpuaa lähes intohimoinen viha, jos itse ei ole ottamassa silikonitissejä?? Pelätäänkö että jonkun toisen naisen itsetunto voisi siitä kohota ja että kyseinen nainen voisi jopa näyttää paremmalta otettuaan silikonit?

Sanotaan nyt heti ensi alkuun etten pidä silikoneja mitenkään "pahoina", itse asiassa eräs ystäväni hankki juuri sellaiset.

Se mitä ihmettelen liittyy ennemminkin siihen miksi niitä hankitaan, silloin kun sille ei ole mitään näkyvää syytä, kuten rintojen puuttuminen jokseenkin kokonaan. Paremmin ymmärrän rintojen pienentämiset ja kohottamiset, mutta se asia että sinne tissin sisään laitetaan turhamaisista syistä jotain mikä ei ihmiskehoon kuulu, on jotenkin outoa. Toisaalta taas ymmärrän että ympäristön luomien paineiden takia jollain saattaa oikeasti olla huono itsetunto pienten tissien takia, ja siihen nopein apu on se leikkaus. Koska en tunne yhtään lesboa joka saattaisi edes suunnitella kyseistä operaatiota, enkä usko että tulen eläessäni tapaamaankaan, niin herää ajatus siitä että tämä nyt liittyy selkeästi heteronaisiin ja -miehiin ja heidän välisiinsä juttuihin. Rintojen seksuaalinen merkitys lesbojen välillä ei juuri poikenne heteroista. Kokeeko heteronainen siis omat pienehköt (normaalikokoisetkin?) rinnat liian pieniksi, koska olettaa että miehet pitävät isoista tisseistä? Vaikka suuri osa pitääkin, niin löytyy niitäkin jotka pitävät pienistä. Ja aidoista. Entäpä jos vasta rintojen suurennoksen jälkeen tapaakin sen etsimänsä unelmamiehen, ja tämä olisikin tykännyt juuri sellaisista rinnoista kuin ennen operointia? Mahtavaa. Vai onko kyse jostain median luomasta "tällainen on kaunis rinta" -kuvasta? Samoin kuin että nenän pitää olla suora, symmetrinen ja kapea.. Ei vaan tajua..:D

edit. samalla tulee mieleen lihasimplantit, joka taas on lähinnä miesten vastaava harrastus, ei tosin ainakaan vielä yhtä yleinen. Mites naiset sellaisen kokee? Silikonihauis? Kieltämättä näyttää isommalta (ja paremmalta?)kuin aiemmin, mutta..?

:offtopic: Uwish, toi silikonihauisvertaus oli aivan loistava! :lol2:Voisko mitään naurettavampaa enää olla? No ehkä se silikonipakaralihas... Ja tiedän että niitäkin todella laitetaan.:urjo:

Mutta kun niin moni nykyään on ihan ehdottomasti sitä mieltä että silikonitissi on satakertaa kauniimpi kuin luomu, niin pian varmaan silarihauiksetkin tuntuvat yhtä tarpeellisilta hankkia. HUH!

Vaikka vertaus on tavallaan osuva, mielestäni ison eron tekee se, että treenillä saa sen luomuhauiksen, mutta rintoja ei pysty määräänsä enempää muokkaamaan kuin silikonilla.
Itse en tarvitse silikoneja, korkeintaan myöhemmässä elämässä kohotuksen, mutta ymmärrän täysin, että joku ottaa riskin ja maksaa paljon rahaa saadakseen unelmiensa rinnat. Ne ovat kuitenkin yksi nauseuden merkki (ainakin minulle).

Tirpan kanssa samoilla linjoilla tosta silikonihauis-jutusta. Silikonihauis olisi tavallaan oikotie onneen, koska hauiksen kokoon voi itse vaikuttaa ja varmasti saa enemmän "rispektiä" jos hauis on luomua.

Uwishin kommenttiin taas sen verran, että vaikka moni vetoaa silikonitissit ottaessaan huonoon itsetuntoon, en ole ihan vakuuttunut siitä että silikonit ottavilla olisi aina niin huono itsetunto. Miksi niin monet naiset vastaavasti käyttää stringejä? Siksi että a) takamus näyttäisi paremmalta, b) itsellä olisi seksikkäämpi fiilis kuin mummoalkkareissa ja c) saisi kumppanin haluaamaan itseään. Ehkä silikonit ottavakin haluaa vain parantaa valmiiksi hyvää pakettia ja olla entistä tyytyväisempi omaan kroppaan. Totta kai virallinen perustelu "olin aiemmin niiiiin tyytymätön kroppaani, nyt tunnen itseni naiseksi" kuulostaa paremmalta kuin "olen narsisti ja tykkään näyttää kivalta vaikka se maksaisikin kuukausipalkan verran".

Ja tätä en nyt todellakaan tarkoittanut pahalla silikonit ottaneita vastaan. Jos hyväksyy monensadan euron kasvovoiteet veden ja saippuan sijaan ja seksilelujen käytön "luomuseksin" sijaan niin ei silikonit nyt tuosta arvomaailmasta kauheasti poikkea.

En minä tuota ole sinänsä arvomaailmakysymyksenä ajatellut, kunhan ihmettelen mikä niiden omien tissien muokkaamisessa on niin tärkeää.. Kauneuskäsityksiä on niin monia, kait se sitten joillekin vaan on niin merkittävää. Omasta mielestäni isoilla tisseillä ei ole mitään tekemistä niiden kauneuden kanssa (useimmiten ne on mielestäni rumia:D), eikä edes naiseuden. Ymmärrän kyllä että jonkun toisen mielestä taas on. Sitten taas seksileluja en lähtisi vertaamaan kehon kirurgiseen muokkaukseen, on aika kaukana.

Joka tapauksessa tämä ei siis mielestäni ole oikein-väärin-akselilla määriteltävä asia, vaikka tietyllä tapaa luonnotonta onkin. Tyytymättömyys oman kehon sellaisiin piirteisiin joita ei voi kuin leikkaamalla muuttaa kertoo mielestäni ihmisen kyvystä hyväksyä itsensä. (Tai sitten tosiaan haluaa pyrkiä kropassaan täydellisyyteen ja siihen omasta mielestä kuuluu juuri tietynlaiset ja -kokoiset tissit, mutta luulenpa että suurimmalla osalla silikonien hankkijoista olisi sen muunkin kropan kanssa aikamoinen savotta edessä..) Tällä en tarkoita sitä että kaikkien pitäisi hyväksyä kaikki piirteensä, onhan joillain epämuodostumiakin ja hyvin poikkeavia piirteitä, tai vaikka ne tissit saattaa puuttua kokonaan. Tissien "korjaukset" nyt vaan vaikuttavat useimmiten olevan sellaisia normaalien rintojen suurentamisia, mutta jos asiakas niin haluaa niin sitten niin tekee, eikä se minulle tai kellekään muullekaan kuulu. Itselleni en edes harkitsisi, vaikka pienet onkin. Ei haittaa, päin vastoin. Ehkä en sitten ole omaksunut yleistä kauneuskäsitystä omakseni.:rolleyes:

Minulla ei ainakaan ole huono itsetunto vaikka silikonit aion ottaakin. Yksinkertaisesti en vain enää nauti kropastani, tai siis lähinnä rinnoistani, muuten olen kyllä pystynyt muokkaamaan sen sellaiseksi kuin haluan, ja tietysti pystyn kehittämään sitä koko ajan lisää toivomaani suuntaan. Tämähän on täysin minusta itsestäni kiinni.

On ihan TODELLA typerää verrata silikonirintoja ja silikonihauiksia, hauikset pystyy hankkimaan kuka vaan, imetyksen jälkeen tai muuten pienistä rinnoista kärsiville rinnat vaan eivät yksinkertaisesti kasva vaikka tekisi mitä. Siksi on hienoa että on kuitenkin mahdollisuus saada isommat rinnat.

Oikeastaan tämä aihe on tosi typerä taistelukenttä. Jos kärsii jostakin, ihan mistä vaan, ja siihen on olemassa mahdollisuus saada apu, niin tottakai se kannattaa käyttää. Miksi kärsiä jostain lopun elämäänsä.

Ei se vertaus nyt ihan niin typerä kuitenkaan ole. Ne jotka hankkivat silikonihauikset kokevat ehkä itselleen mahdottomaksi hankkia ne muutoin. Tai vaikka ei kokisikaan, niin molemmissa tapauksissa kyseessä on kehoon asennettava implantti ja lisäksi puhtaasti ulkonäöllisistä syistä. En ymmärrä miksi joku oikeasti kärsii pienistä rinnoista (ellei ne sitten ole todella, todella pienet). Kyllä tekisi mieli kehottaa miettimään sitä, mikä siinä oikeasti aiheuttaa sitä kärsimystä, mikä niissä isoissa rinnoissa on parempaa? Muuta kuin että osa miehistä tykkää enempi? Ja osa naisista on kateellisia kun nekin ajattelee että nyt tosta tykätään enempi? Haluaako nainen sitten sellaisen miehen miehekseen jonka on saanut kiinnostumaan itsestään tissiensä avulla? Tisseistään? Jos taas ei sopeudu siihen että keho muuttuu raskausaikana tms., niin aika moni nainen saisi juosta leikkauksissa. Pään sisällähän tuo ongelma nyt kuitenkin on, eikä niissä tisseissä. Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään, olen esittänyt oman näkökulmani otsikon mukaisesti, eikä ole pienintäkään mielenkiintoa taistella asiasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom