Mitä mieltä mimmit silikoneista?

Sanohan, mistä muusta ne "omat" kauneusihanteet oikein tulevat kuin kulttuurista ja siitä, millaisia asioita juuri meidän yhteiskuntamme pitää kauniina? Mistä kukaan ymmärtäisi haluta tietyn kokoisia tissejä, ellei yleisten normien vaikutuksesta? Minä en oikeastaan keksi yhtäkään muuta vaikutinta lähteä operoimaan täysin tervettä kroppaa. Tämä on se taatusti poliittisesti epäkorrekti mielipiteeni asiaan.

Hyvin voi ollakin, että kulttuurime näkemyksiämme muuttaa. Tuosta viestistä johon vastasin, ymmärsin vain niin, että ns. aivottomina juostaan mukauttamassa omaa itseä yleistä ihannetta vastaavaksi.

Mutta jos tämän päivän ihanne on esim. laiha nainen isoilla rinnoilla varustettuna, voin täysin rehellisesti sanoa, että se ei vastaa ainakaan omaa ihannettani (jos edes voin sellaista tarkasti määritellä). En siis ottaisi itselleni isoja rintoja, vaikka ne jotenkin luojan suomana saisin luomuna tai vaikka joku ne minulle maksaisi.

On vain vaikea ajatella, että joku aikuinen (ja paino sanalla aikuinen) tekee moisen operaation yleiseksi kokeneiden ihanteiden vuoksi.

Moniko aikuinen sitten käyttäytyy kuin aikuinen. En todellakaan tunne kovinkaan montaa sellaista, ihan ikään katsomatta ihmiset osaavat olla hyvin epäkypsiä.

Mä en tiedä liittyykö tää niin hirveesti keskusteluun mut kysyn silti...
Elikkäs kattelin joskus Jenni Levävaaran kisakuvia netissä ja mietin et miten se on saanu pidettyä rintasa niin kuosissa? Tai siis sillä riittää sitä massaa rinnoissa kisalavoillaki... Pisti vaan silmää se ku muilla oli paljon vähemmän massaa rinnoissa... :rolleyes:
Sitte joskus ku saan itteni treenattua parempaa kuntoo ni varmaa kutistuu oma kuppikoko pienestä B:stä AA:han... :D

hohhoijaa!

Mun mielestä lähes poikkeuksetta ajatellaan et silkkarit otetaan vaan pelkän koon tähden. Kuitenkin usein niiden ottamisen syynä voi olla esimerkiksi muoto tai painovoiman vaikutus.

Toi on aika henkilökohtainen juttu, välillä ihmetyttääkin miten ihmiset luulevat nähdessään silikooneilla varustetun naisen, hänen olevan jokaisen omaisuutta...moralisoinnin ja arvostelun kohde ja naisen ajatellaan vain haluavan huomiota uhkealla povellaan.
Näin ei kuitenkaan aina ole, vaan taustalla useinmiten on itsetunto ongelmia ja siitä johtuvaa riittämattömyyden tunnetta tai muita hyvin henkilökohtaisia asioita.
Sitten ihmiset ajattelevat naisen olevan pelkkä tyhjäpää ja pitävät itsellään oikeuden arvostella ja tuomita toisen päätöstä (jopa päin naamaa).

Kuitenkin itse voin sanoa että silkkareiden hankkiminen jotakin muuta kuin itseään varten ei kovin hyvä ajatus ole.

Satuin avaamaan television kun sieltä tuli G-piste -ohjelma. Siellä vieraana oli bb:stakin tuttu Martina ja puheena olivat silikonirinnat. Häneltä kysyttiin, että myönsikö hän heti ihan avoimesti omaavansa silkkarit ne aikoinaan hankittuaan ym.

Miksi niistä silkkareista pitää muka pitää niin kovaa meteliä (toim. huom. itselläni ei ole silikoneja)? Jos minulla sellaiset olisivat, niin miksi minun pitäisi heti kertoa, että sellaiset olen hankkinut? Enhän nytkään puhu rinnoistani jokaisessa keskustelussa. Miksi silikonirinnoista tosiaan tulee "sallittu" yleinen keskustelunaihe, niin kuin Lumicki tuossa edellisessä kirjoituksessaan ihmetteli? Koen rintojen kuitenkin olevan aika henkilökohtainen aihe. En tarkoita sitä, ettenkö myöntäisi hankkineeni jos joku suoraan kysyisi tai on rehellisesti kiinnostunut aiheesta mutta tuntuu kummalta. Miksi sen Martinan oli muka "pakko" julkisesti mainostaa hankkineensa täytettä rintoihinsa. Juontaja piti sitä hyvinkin normaalina, että siitä automaattisesti ilmoitetaan lehdissä. Martinakin kyllä piti sitä ihan normaalina asiana puhua niistä julkisesti. Toisaalta naiset ovat kovia toisten rinnoista puhumaan...onko aidot vai ei (syyllistyn siihen itsekin toisinaan). Kummallista silti.

Mutta jos itse joskus ryhdistän mielestäni "löysiä" isoja tissejäni (pidän sitä aika kaukaisena ajatuksena) en koe tarvetta piuda asiaa jokaisen vastaantulijan kanssa saatikka, että minun olisi myöskään pakko.

Nykyajan kauneusihanne: hoikka, treenattu vartalo, isot kiinteät rinnat ja piukat pakarat...

Laatua pojille sivusto täynnä toinen toistaan upeampaa kroppaa ja täytyy näin naisenakin myöntää, että kauniita naisia kerrassaan varustettuna isommilla tai pienemmillä silikonirinnoilla..

Mitä varten naisella on rinnat? Tähän kysymykseen olen kuullut tällaisen vastauksen (ihan oikeasti!!!) En voi imettää, koska rintani ovat miestäni varten.

Varmasti rinnat voivat olla miestäkin varten, mutta niiden ensisijainen tehtävä on tuottaa maitoa ja imetyksen kautta ruokkia oma vauva. Näin se on tarkoitettu ja luotu, mutta nykyään tämä ei ole itsestäänselvyys.

Silikonirinnat eivät herätä minussa tunteita puolesta eikä vastaan, mutta olen nähnyt monen tuoreen silikonirinnoilla varustetun äidin mielipahan, kun imetys ei ota onnistuakseen.

Nämä ovat taas niitä arvovalintoja...

Toisaalta imetys ei aina onnistu, vaikkei olisikaan silikoneja, eikä siitä pidä naista suotta syyllistää. Silikonit lisäävät ongelmien riskiä, totta, mutta ei se ihan niin mene, että silareilla ei voi koskaan imettää ja luomurinnoilla onnistuu aina. Kun olisikin noin helppoa ja mustavalkoista tuo rajan veto. Usein silikonit ottaneetkin voivat imettää täysin normaalisti, varsinkin, jos kirurgi tietää, että naisella ei lapsia ole ja pyrkii leikkauksessa erityisesti varomaan maitotiehyeitä.

Asurfael, olet täysin oikeassa! Imetys ei todellakaan aina onnistu, vaikka äidillä olisi kuinka maitoisat luomurinnat hyvänsä ja vauvan imutekniikka olisi täydellistä!

Tärkeimmät imetyksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät ovat äidin oma motivaatio ja puolison antama tuki. Onnistuessaan imetys on hyvin miellyttävää, mutta epäonnistuminen herättää monesti turhia syyllisyyden tunteita.

On totta, että leikkaustekniikka vaikuttaa suuresti siihen, miten maitoa erittyy. Olen ymmärtänyt, että nykyään silkonit pyritään "asettamaan" rintalihaksen alle siten, ettei maitotiehyitä katkaista. Onko jollakin tarkempaa tietoa?

Asurfael, olet täysin oikeassa! Imetys ei todellakaan aina onnistu, vaikka äidillä olisi kuinka maitoisat luomurinnat hyvänsä ja vauvan imutekniikka olisi täydellistä!

Tärkeimmät imetyksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät ovat äidin oma motivaatio ja puolison antama tuki. Onnistuessaan imetys on hyvin miellyttävää, mutta epäonnistuminen herättää monesti turhia syyllisyyden tunteita.

On totta, että leikkaustekniikka vaikuttaa suuresti siihen, miten maitoa erittyy. Olen ymmärtänyt, että nykyään silkonit pyritään "asettamaan" rintalihaksen alle siten, ettei maitotiehyitä katkaista. Onko jollakin tarkempaa tietoa?
Implantit voi laittaa joko lihaksen alle tai päälle, tämä johtuu paljolti sitten anatomisesta rakenteesta sekä kirurgin mielipiteestä (ja halutusta lopputuloksesta). Lihaksen alle laitettuna ei siis häiritse millään tavalla imetystä...lihaksen päälle laitettunakaan ei yleensä, paitsi jos on asetettu ns. nännin kautta, mikä on ymmärtääkseni harvinaista.

Tuskinpa tuon mitään uutta tähän keskusteluun, mutta itselleni koko silikonikysymys on varsin yksi ja sama. Jos joku kokee tulevansa kovasti onnelliseksi silikonien avulla niin siitä vaan. Kunhan ei vaan kaikki onni elämässä perustu niiden varaan.

Pakko myöntää silti, että jos vaikka oma mutsi huomenna soittaisi ja kertoisi hankkineensa silikonit voisi tietoa joutua ehkä hieman sulattelemaan. Tarkempia syitä en operaatiolle ainakaan lähtisi hanakasti kyselemään. :D Että ehkäpä se suhtautuminen omalla kohdalla riippuisi juurikin siitä kuinka läheinen ihminen niitä silikoneja olisi hankkimassa. :D

Vai hankkiikö joku silikonit viihdyttääkseen itseään niillä?

Olenkohan nyt sitten ainoa vai ainoa joka myöntää, kyllä minä tuon takia silikonit hankkisin. Rinnat on mulle seksuaalisessa mielessä erittäin tärkeät, erityisesti omani. En ole ollut omiini tyytyväinen koskaan, joten jos mulla olisi niin paljon rahaa etten tietäisi mihin jonkun 5000e käyttäisin niin voisin harkita silareita. Voi olla että mun tapauksessa riittäisi joku ripustus/muotoilu mitä ikinä näitä nyt onkaan, mutta periaatteessa sama asia. Koko ei mulla ole niin iso ongelma jos vain "tissimassa olisi paremmin sijoiteltu"... (en edes yritä selittää ;))

Kuitenkin sitä aikaa odotellessa että olisi "liikaa rahaa" aion liikunnalla ja salitreenillä yms. yrittää saada aikaan sen verran muutosta kuin on mahdollista saada. Tuskinpa tuota aikaa tulee koskaan etten tärkeämpään saisi rahaa kulumaan.

Jostain olen niin ymmärtänyt että riippuu ihan lähtötilanteesta, mihin se silikoni voidaan laittaa. Eli aina ei ole mahdollista laittaa sinne lihaksen alle, vaan joudutaan laittamaan siihen päälle.

kyllä ne rintaproteesit laitetaan useimmiten siihen päälle jos on tarpeeksi omaa rintakudosta. lihaksen alle laitetaan vain jos omaa kudosta on niin vähän että proteesin reudat voivat erottua.

Silikonit tuli sitten otettua ja loppujen lopuksi 2.5dl oli minun miellestä se oikea koko. Viellä ei näe lopullista tulosta kun paikat turvoksissa, jotain kuitenkin näkyy :)
Leikkausta en kadu, päin vastoin nyt minulla on RINNAT joita ei koskaan ole ollut.
Kavereilta tullut jotain moraalisointia, lähinnä siitä kun lainalla silikonit hankin?
Nyt olen kuitenkin onnellinen ja itseeni tyytyväinen.

Niin se elämä kuljettaa:)

Dietillä ollessani sain luopua rinnoista melkeinpä kokonaan. A-kupin liiveissä oli runsaasti tilaa ja pystyn kyllä vallan mainiosti ymmärtämään naisia, jotka haluavat hiukan suuremmat rinnat. Kävin itsekin konsultaatiossa ja olin jo melkeinpä varaamassa aikaakin.

Juuri nyt olen kuitenkin onnellinen, että jäin vielä hetkeksi harkitsemaan... Tissit ovat tässä kasvaneet tuonne runsaahkoon c-kuppiin varsin luonnonmukaisesti;)

Melko varmasti kuitenkin palaan asialle parin/kolmen vuoden kuluttua!

Kai tähän trediin voi jutustella muistakin rintaleikkauksista kuin implanttien laitosta?

Minulla on laihdutusprojekti kesken ja haluaisin rintojen kohotuksen sitten kun olen päässyt tavoitepainooni. Tällä hetkellä kuppikokoni on 85D ja rinnat roikkuvat ikävästi. Rintani olivat roikkuvaa mallia jo ennen raskautta ja imetystä, mutta nyt nännit osoittavat lähes alaspäin. Olen kärsinyt rintojeni muodosta jo teininä - olin laiha ja rinnat olivat B-kuppia, mutta ne roikkuivat inhottavasti. Olen aina inhonnut rintojani, koska haluaisin pienet ja kiinteät rinnat, jotka eivät roiku.

Fitnoora, hampaista kannattaa pitää jatkossa entistä parempaa huolta, koska implantti on vierasesine elimistössä.

Vierasesine infektoituu helpoimmin ehkä juuri hampaiden kautta, koska sieltä yhteys helposti verenkiertoon.

Ymmärrän kyllä sellasia ihmisiä joilla ei käytännössä ole ollenkaan rintoja tai aivan tosi pienet, että ottavat silarit. Eikä se ole multa pois, vaikka joku rinnakas haluaisi vieläkin suuremmat daisarit...

Mulle rinnat ei oo koskaan ollut mikään pakkomielle, melko pienet muttei jaksa vähempää kiinnostaa, ei oikeestaan haittais vaikka olis joku aa-kuppi. Vatsani on mulle ollut aina se paljon suurempi huomion kohde, rasvaton six-back tavoitteena vaikken sitä ikuna sais, joten isot rinnat ei muutenkaan menis oikeen yksiin sen kanssa.
Sinänsä helppo samaistua näihin ihmisiin, jotka ei oo tyytyväisiä ennen kuin saavat suuremmat rinnat, kun en itsekään ole tyytyväinen ennen kuin vatsaani tulee pelkät rypyt istuttaessa kyyryssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom