Mitä mieltä mimmit silikoneista?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt menee kyllä jo kauniisti ohi aiheesta, mutta pakko kommentoida, kun asiaan on päästy :D Eli tästä tulee ainakin mulle mieleen, kuinka tällä foorumilla paljon esillä olevat syömishäiriöt korreloi punttauksen kanssa. Tietenkin punttaus on muutakin kuin lihasten kasvattelua ja posettelua peilin edessä, mutta ei voi väittää etteivätkö ne liittyisi oleellisesti tähän hommaan: Itsensä ja oman kropan tarkkailu on isossa roolissa. Jos ''mopo karkaa käsistä'', tavalla tai toisella, niin voi syömishäiriökin tulla mukaan kuvioihin. Tai sitten niin, että syömishäiriö on ollut joskus aikaisemmin, ja nyt on päästy siitä ylitse, mutta silti sitä omaa kehoa tarkkailee/haluaa hallita, enemmän tai vähemmän tarkasti.

Siksipä aiheesta onkin jo thread "syömishäiriöt ja bodaus" ;)

Tokihan silikonit varmasti monen mielestä ovat turhamaiset, mutta eikös kaikki ulkonäköön liittyvä loppujen lopuksi ole? :rolleyes: Oleellisinta on, kuinka tärkeä asia on sinulle. Itsellä puhdasta silavaa D:n verran ja haaveilen pienemmistä & käytännöllisemmistä... :D

Minä olen aina ollut tyytyväinen rintoihini (jotka ovat kokoa 70 D). Paljon on kuitenkin kropassani "juttuja" joiden suhteen en ole erityisen onnellinen, joten olenkin ajatellut että kun lapset on tähän maailmaan joskus lähitulevaisuudessa saatettu (olen 30), laitan silikonit jos tilanne on katastrofaalinen koska olen tottunut tykkäämään rinnoistani! Vaikka turhahan sitä on etukäteen suunnitella, tulipahan vaan mieleen laittaa tällainenkin näkökulma kun lueskelin näitä juttuja.
Yleisesti ottaen olen aika vapaamielinen näitten (ja muittenkin) asioiden suhteen, jos jollekkin siitä tulee hyvä mieli niin miksi ei, kerranhan täällä vaan ollaan joten miksi kärvistellä? =>

Mihin loppujen lopuksi vetäisitte rajan "hyväksytyn" ja "paheksutun" välille (liittyen oman ulkonäön kohentamiseen)? Joku täällä sanoi aiemmin, ettei kukaan varmasti laittaisi silikoneja, jos olisi ainoa ihminen maailmassa...eikä varmasti laittaisikaan. Entä käyttäisittekö korkokenkiä, laittaisitteko ripsarit ja kajalit naamaan joka aamu? Enpä usko. Mutta se on kuitenkin kyseenalaistamatta hyväksyttävää ulkonäön parantelua?

Pointtina vaan se, että ennen kuin tuomitsette, olkaa valmiita miettimään myös mihin vetäisitte rajan...ja kummalle puolelle loppujen lopuksi asetutte. Vai onko mitään rajaa olemassakaan, ja tarvitseeko ylipäätään valita jompi kumpi puoli?

Aiemmin tuomitsin silikonit melko jyrkästikin. Lieneekö ikä vai mikä, mutta nyt näen mustan ja valkoisen välillä myös harmaan sävyjä... Saattaisin hyvinkin ostaa itselleni tissit, mutta ainakin tällä hetkellä riskit pelottavat liikaa. Valitettavasti mulla ei ole lapsia, mutta jos olisi, miettisin asiaa myös äitinä ja esimerkkinä olemisen kannalta (joku muu taisi jo puhuakin asiasta).

Totuushan on se, että useimmiten silikonit hankitaan, koska länsimainen kulttuuri ihannoin laihaa naisvartaloa ja isohkoja rintoja. Naiset hankkivat silikonit, koska kulttuurimme (osanaan miehet) pitävät isoista rinnoista. Naisilla on kova taipumus miellyttää miehiä ja
muuta yhteiskuntaa. Kyseinen taito opetetaan meille jo tarhaiässä.

Jos on pienet rinnat, nainen voi tuntea epävarmuutta itsestään. Nykyään silikonien hankkiminen on niin helppoa ja kätevää, eli miksei niitä hankkisi? Kun yhteiskunta ihannoi blondeja, voin juosta lähikauppaan ostamaan värinpoistoainetta ja olla blondi alle tunnissa. Sitten ensi kuussa huomaan, että maailman seksikkäin nainen onkin brunetti! Apua! Voin taas juosta lähikauppaan pipo päässä ja ostaa uutta väriainetta. Sitten kun olen hankkinut silikonit, huomaankin, että mieheni katselee pieniä rintoja. Sitten hakkaan päätäni seinään ja juoksen lääkärille.

Tästä voi siis vetää sen johtopäätöksen, että nainen ei ole mitään tässä yhteiskunnassa, jollei hän miellytä miestä. Vai hankkiikö joku silikonit viihdyttääkseen itseään niillä? Jos naiset lopettaisivat trendien perässä juoksemisen kuin tyhmät kanat, voisi naiskäsityksemme muuttua hieman eri suuntaan...Mutta sitä päivää odotellessa...

ps. Kuinka moni silinkonit hankkinut ehdottaa miehelleen peniksenpidennystä? Eivätkös naisetkin tykkää isoista vehkeistä? Kummalista kun tällaisiin operaatioihin ei ole samanlaista ryntäystä kuin silikonileikkauksiin...

anteeksi suorasanaisuuteni:)

Vai hankkiikö joku silikonit viihdyttääkseen itseään niillä? Jos naiset lopettaisivat trendien perässä juoksemisen kuin tyhmät kanat, voisi naiskäsityksemme muuttua hieman eri suuntaan...Mutta sitä päivää odotellessa...

Aivan samaa mieltä Salaman kanssa! Se on kumma et Kela maksaa akoille uudet tissit ku sehän on niin psyykkisesti raskasta olla pienirintanen, mut eiks sit miestenkin pitäis saada peniksen pidennys?

Olen silikoni-, ja yleensäkin plastiikkakirurgiamyönteinen.

Itselläni on suuret rinnat olleet aina, D-DD/E painosta riippuen. Alipainoisena ruipelonakin oli teini-iässä jo C-kupit jotka olivat kuitenkin mielestäni suhteelinen sopusuhtaiset sillä olen pitkä, ja omaan leveät hartiat ja lantion.

Jos minulla ei olisi isoja rintoja, ehkä haluaisin sellaiset. Tai mistäpä sitä tietää sillä kokemusta pienirintaisuudesta ei ole. Rajut painonvaihtelut ja tämän hetkinen diettaaminen tulevat todennäköisesti vaikuttamaan negatiivisesti rintojeni ulkonäköön, joten kun olen tavoitteessani, aion käydä korjauttamassa omat rintani sellaisiksi kun ne ovat aina olleetkin. Siitä en tiedä tarviiko silikonia lisätä [ehkä hieman koska rasvaa on jo nyt lähtenyt rinnoista] mutta jonkinlaista muokkausta/kohotusta voi olla tarpeen.

Niin isot kuin pienetkin rinnat voivat muuttua aikamoisiksi nahkarukkasiksi, ryppyisine roikkuvine nahkoineen painonvaihteluiden, imettämisen, iän ym takia ja se ei välttämättä ole kaunista ja voi vaikuttaa itsetuntoon. On ihan ok olla löysänahkainen riipputissi iässä 70v, muttei ihan vielä. Itseäni ja rintojani en halua muuksi muuttaa, ainoastaan ns. 'omani takaisin' jos tälle tulee tarvetta.

Mitä tulee suurien rintojen epämukavuuteen niin se on aika paljon yhteydessä siihen kuinka paljon niissä on ylimääräistä nahkaa. Jos painoa on paljon ja ne roikkuvat lähellä napaa vetäen hartioita lysyyn ja hautuen vatsanahkoja, voi niistä olla paljon riesaa. Kiinteämmät [joko luonnostaan tai korjattuna] rinnat kestävät paremmin liikkumista jopa ilman rintaliivejä, eivätkä esim urheillessa pompi ja läisky joka suuntaan.

Totuushan on se, että useimmiten silikonit hankitaan, koska länsimainen kulttuuri ihannoin laihaa naisvartaloa ja isohkoja rintoja. Naiset hankkivat silikonit, koska kulttuurimme (osanaan miehet) pitävät isoista rinnoista. Naisilla on kova taipumus miellyttää miehiä ja
muuta yhteiskuntaa. Kyseinen taito opetetaan meille jo tarhaiässä.

Jos on pienet rinnat, nainen voi tuntea epävarmuutta itsestään. Nykyään silikonien hankkiminen on niin helppoa ja kätevää, eli miksei niitä hankkisi? Kun yhteiskunta ihannoi blondeja, voin juosta lähikauppaan ostamaan värinpoistoainetta ja olla blondi alle tunnissa. Sitten ensi kuussa huomaan, että maailman seksikkäin nainen onkin brunetti! Apua! Voin taas juosta lähikauppaan pipo päässä ja ostaa uutta väriainetta. Sitten kun olen hankkinut silikonit, huomaankin, että mieheni katselee pieniä rintoja. Sitten hakkaan päätäni seinään ja juoksen lääkärille.

Tästä voi siis vetää sen johtopäätöksen, että nainen ei ole mitään tässä yhteiskunnassa, jollei hän miellytä miestä. Vai hankkiikö joku silikonit viihdyttääkseen itseään niillä? Jos naiset lopettaisivat trendien perässä juoksemisen kuin tyhmät kanat, voisi naiskäsityksemme muuttua hieman eri suuntaan...Mutta sitä päivää odotellessa...

ps. Kuinka moni silinkonit hankkinut ehdottaa miehelleen peniksenpidennystä? Eivätkös naisetkin tykkää isoista vehkeistä? Kummalista kun tällaisiin operaatioihin ei ole samanlaista ryntäystä kuin silikonileikkauksiin...

anteeksi suorasanaisuuteni:)
Niin no samaten kaikki naiset voisivat lopettaa sen meikkaamisen, hiusten laittamisen jne...tuskimpa ihan vaan omaksi ilokseen sitä tekee..:rolleyes: Samaten ne isot lihakset miehillä ovat niin käytännölliset, kun löytyy sopivia vaatteita jne.

Peniksen pienuus on kyllä aika monelle miehellekin kova itsetunto-ongelma:rolleyes:, kyseinen leikkaus on kuitenkin hieman monimutkaisempi kuin rintojen suurennus, muuten sekin olisi todennäköisesti yleisempää kuin nykyään. Edit. ja ymmärtääkseni yhteiskunta kustantaa myös sen, jos siitä katsotaan olevan mainittavaa haittaa (synnynnäinen vika tms).

En silikoneja ottais, mutta pitemmät ja suorat jalat haluaisin. Valitettavasti jalkaleikkauksia vaan ei ole kauneuskirurgien hinnastosta vielä löytynyt. Yhy yhy nyyh nyyh, minulta viedään oikeus olla kaunis sellaisena kuin itse haluaisin olla. Itsetuntoni on murskana, enkä uskalla kävellä ulkona (minihameessa tai shortseissa).

Ihan sama mitä ihmiset itselleen tekee, hemmetin pinnallistahan tuo on, eikä imo verrattavissa meikkaamiseen ja hiusten kampaamiseen, mutta jokainen taplaa tyylillään. Toivottavasti vaan jossain vaiheessa leikkaamattomia naisia ei aleta pitämään samalla tavalla "friikkeinä" kuin meikkiä käyttämättömiä nykyään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En silikoneja ottais, mutta pitemmät ja suorat jalat haluaisin. Valitettavasti jalkaleikkauksia vaan ei ole kauneuskirurgien hinnastosta vielä löytynyt. Yhy yhy nyyh nyyh, minulta viedään oikeus olla kaunis sellaisena kuin itse haluaisin olla.

Ihan sama mitä ihmiset itselleen tekee, hemmetin pinnallistahan tuo on, eikä imo verrattavissa meikkaamiseen ja hiusten kampaamiseen, mutta jokainen taplaa tyylillään. Toivottavasti vaan jossain vaiheessa leikkaamattomia naisia ei aleta pitämään samalla tavalla "friikkeinä" kuin meikkiä käyttämättömiä nykyään...
Aasiassa nuo jalkojen pidennykset ovat kovaa valuuttaa..;) Mut joo, kukin taplaa tyylillään..:piis:

mä oon harkinnut silkkareita, helppohan niiden on sanoa kenellä on tissejä omasta takaa ettei ymmärrä silkkareita, mut mua oikeesti on alkanu vituttaa se ettei juurikaan oo tissejä. Onneks mies on tyytyväinen muhun tämmösenä ku olen, ainaki väittää niin :D
Mut mä harkitsen tota vielä, ja varmaan pitkään.

Noista jaloista sen verran,et mä taas haluaisin lyhyemmät jalat. mulla on tosi pitkät ja hoikat jalat, ja mua vituttaa koska en ikinä löydä semmosia housuja mitä ei tarvis kaventaa. Muutenki tuntuu et oon välil yhtä jalkaa koko ihminen..

Tietty vähän kaikenlainen ulkonäköön panostaminen heijastaa osittain haluamme näyttää hyvältä tms. muiden silmissä. Kaipaamme muiden hyväksyntää ja ihailua jne. Halusin aikasemmassa viestissäni tuoda esille sen, että naisella on muutenkin tämä "muiden miellyttäminen" korostuneempaa kuin miehillä. Ja naisilla itsetunto on usein liiakseen sidottu ulkonäköön.

Mielestäni omasta ulkonäöstä huolehtiminen on tiettyyn pisteeseen ihan positiivista. Mutta jokaisen ihmisen on vedettävä rajansa johonkin. Jos seuraamme yhteiskunnan trendejä ja mieltymyksiä joudumme vaihtamaan ulkonäköämme sen mukana eli usein. Eikö olisi paljon helpompaa olla sellainen, mistä itse pitää? Vaikka muut pitäisivät pitkistä, hoikista, isoista/pienistä rinnoista, eikä olisi mahdollista olla tyytyväinen omaan kroppaan ja olla ainakin vähän aito?

Aitous kunniaan! Eipä nykyään enää ole juurikaan luonnollisen kauniita naisia, meikki on kuin maaliruiskulla vedetty ja hiukset on tupeerattu juuresta latvaan. Jokaisen kropassa on enemmän tai vähemmän asioita joista ei pidä, enpä mäkään tykkää tosta 15cm haavasta keskellä kurkkua, mutta siinä se on eikä se elämää haittaa. Jokainen voi alkaa muokkaamaan kroppaansa juuri sellaiseksi kuin itse haaveilee tai mikä on nykytrendin ihanteiden mukaista, mutta se on loputon oravanpyörä, koska koskaan ei ole täydellinen.

. Mutta jokaisen ihmisen on vedettävä rajansa johonkin. Jos seuraamme yhteiskunnan trendejä ja mieltymyksiä joudumme vaihtamaan ulkonäköämme sen mukana eli usein. Eikö olisi paljon helpompaa olla sellainen, mistä itse pitää? Vaikka muut pitäisivät pitkistä, hoikista, isoista/pienistä rinnoista, eikä olisi mahdollista olla tyytyväinen omaan kroppaan ja olla ainakin vähän aito?

Vaikea uskoa, että kukaan (ainakaan aikuinen nainen) lähtee moiseen operaatioon seuraten yhteiskunnan trendejä. Voisin kuvitella, että taustalla on kuitenkin jonkinlainen tyytymättömyys itseensä tai sitten se ihan oma kauneusihanne, mene ja tiedä.

Itse en jaksa toisia moralisoida, kukin tekee mitä tahtoo keholleen ja vastaa omista valinnoistaan. Näen kuitenkin tämänkin asian verrattavan muihin ulkonäön parantamisiin, joskin se on luonnollisesti suurempi ja kalliimpi toimenpide, mutta kaikki tyynni kyse kuitenkin oman ulkonäön ja kehon parantamisesta.

Mä en tiedä liittyykö tää niin hirveesti keskusteluun mut kysyn silti...
Elikkäs kattelin joskus Jenni Levävaaran kisakuvia netissä ja mietin et miten se on saanu pidettyä rintasa niin kuosissa? Tai siis sillä riittää sitä massaa rinnoissa kisalavoillaki... Pisti vaan silmää se ku muilla oli paljon vähemmän massaa rinnoissa... :rolleyes:
Sitte joskus ku saan itteni treenattua parempaa kuntoo ni varmaa kutistuu oma kuppikoko pienestä B:stä AA:han... :D

Elikkäs kattelin joskus Jenni Levävaaran kisakuvia netissä ja mietin et miten se on saanu pidettyä rintasa niin kuosissa? Tai siis sillä riittää sitä massaa rinnoissa kisalavoillaki... Pisti vaan silmää se ku muilla oli paljon vähemmän massaa rinnoissa... :rolleyes:

Kysytkö sä nyt ihan tosissas? Niillä "muilla, joilla oli paljon vähemmän massaa rinnoissa" ei ole silikoneja,

9.JPG

Silaripallot on kyllä melko törkeän näköiset, kun rasvat on alhaalla. Mutta eipä tuo kisakunto mikään pysyvä olotila kai kenellekkään olekaan...

Vaikea uskoa, että kukaan (ainakaan aikuinen nainen) lähtee moiseen operaatioon seuraten yhteiskunnan trendejä. Voisin kuvitella, että taustalla on kuitenkin jonkinlainen tyytymättömyys itseensä tai sitten se ihan oma kauneusihanne, mene ja tiedä.

Sanohan, mistä muusta ne "omat" kauneusihanteet oikein tulevat kuin kulttuurista ja siitä, millaisia asioita juuri meidän yhteiskuntamme pitää kauniina? Mistä kukaan ymmärtäisi haluta tietyn kokoisia tissejä, ellei yleisten normien vaikutuksesta? Minä en oikeastaan keksi yhtäkään muuta vaikutinta lähteä operoimaan täysin tervettä kroppaa. Tämä on se taatusti poliittisesti epäkorrekti mielipiteeni asiaan.

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom