Tässä nyt näyttäs olevan puolesta ja vastaan viestejä, mun mielestä on hyvä että aihe herättää keskustelua. Itelläni on aikamoiset tissit ihan luonnostaan c tai d- kuppi, riippuu liivien mallista, valmistajasta jne..
Onhan ne isot tissit kuulkaas ihan sika hankalat urheillessa! Olen niiiin monesti kironnu tissini helvettiin! Oon pennusta asti ratsastanut ja sen kerran ku jostain syystä unohtuu laittaa just oikeet rintsikat siihen touhuun, ni eihän siitä mitään tule, siis käy ihan kipeesti ku ne daisarit pomppii.. Ja juostessa, spinningtunnilla jne, täytyy laittaa sellasia makkarankuoripaitoja varsinaisten treenipaitojen alle, tulee tukalan kuumakin.. Kyllä monesti tulee kadehdittua "normaali tissisten" treeni sisarten pukeutumisen helppoutta!
Mutta joo, ymmärrän niitäkin joilla ei niitä "tissejä ole".. Kyllä minustakin on kiva laittaa tiukkoja paitoja esim bilettään lähtiessä, on ne tissit sillon ihan kivat
Ja en missään nimessä luopuis näistä suurehkoista tisseistäni, vaikka ne välillä tiellä ovatkin.. Ja se mikä mua kummastuttaa näissä omissa tisseissäni, että vaikka paino tippuu esim dietillä, ni ei tisseistä tunnu lähtevän juurikaan ja jos lähtee niin sitten ihan viimesenä..samaten ku perseestä..eli en saa niistä kokoa (=läskiä) helpolla pois vaikka haluaisin.
No yhtä kaikki, mun mielipide on se, että kun se lääketiede on kehittynyt ja silikoonien laitto on nykypäivänä hyvinkin turvallista terveydelle, niin miksi ei?! Ne jotka ne haluaa, niin siitä vaan