Mista treenista/sarjasta huonoin olo?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pikainen polli: mika treeni tahikka sarja on tuottanut kamalimman olon hyvassa mielessa, siis ilman etta mitaan meni rikki?

Mulla ehdottomasti Smith kyykky, olin sellaisessa kunnossa etta saatoin laittaa laitteeseen molemmille puolin viisi kiekkoa ja sain silla nelosen, siita pudotussarja siten etta aina molemmilta puolin yksi levy pois. Palautusta vain se aika etta nosti levyt pois. Toistoja sitten sen verran kuin meni. Yleensa sai treenin sitten lopettaa siihen eika tiennyt oikein istuisko vai seisoisko vai makaisko, kaikissa asennoissa kamalan paha olo.

Mitaan muuta en ole saanut vedettya yhta loppuun asti.

ykkönen maasta. viikko sen jälkeen semmonen olo että laatta ja paska tulee yhtäaikaa.

olin tuolloin 60kg ja veto 170kg.

Jalkatreenien jälkeen on huono olo. Tästä johtuen jalat ovat kai yleisesti ne vähiten treenatut lihasryhmät. Psykologinen juttu siis...ihminen on mukavuudenhaluinen ja haluaa päästä helpolla. Kovan jalkatreenin jälkeen ei todellakaan ole sellainen olo, että pääsimpä helpolla:)

kerran tuli kyykyn jälkeen noutaja meitsille. Painoa oli tangossa x kiloa ja sillä oli toistoenkat mulla 5 kertaa. Kerran olin kyykkäämässä ja painoa oli tuo x kiloa ja hyvät varmistajat (3 kpl) mukana. Varmistajat tsemppasivat meitsiä ehkä vähän liikaakin (sitä kun ollaan yllytyshulluja :hyper: ) ja apinanraivolla hämäränrajamailla ohtasuoni pullollaan väänsin kyykyssä tuolla painolla x yhdeksän toistoa :evil: . Sarjan jälkeen tuntui kuin olisi ollut laskuhumalassa :kuola: Siitä sitten neliveto päällä vessaan oksentamaan. Istuskelin vessan lattialla noin puolisen tuntia ja oksentelin pönttöön säännöllisin väliajoin. Treeni loppui sitten siihen. Jalat oli melkein 2 viikkoa aivat v...un kipeänä. Kävely näytti siltä että olis ollut tai just tulossa sonta huosuun. Eipä oo enään tullu otettua kyykyssä pitempää sarjaa......

Eka kyykky sitten :urjo: ....aina jalkapäivänä on paska olo sen jälkeen. On se kuitenki sen verta rankkaa että kumma on jos ei pala nouse kurkkuun jossain vaiheessa tikkupäivää.

Kyykky ja maastaveto kovaa samana päivänä peräkkäin = :urjo:

Aika samoilla linjoilla useimpien kanssa eli kyllä kovan jalkatreenin jälkeen heikottaa/oksettaa eniten. Etenkin jos teen ensin kovat sarjat kyykyssä ja siihen päälle hack-kyykkyä tai jalkaprässiä pari vähän pitempää sarjaa niin poikkeuksetta tämän jälkeen joutuu hetken aikaa kaksinkerroin haukkomaan happea ja keskittymään siihen, että onnistuu olemaan oksentamatta.
Masokisti tai en, mutta juuri tämän takia jalkatreeni onkin ehdoton suosikki!

Kyykyn jälkeen pahin olo tulee kovista loppuunasti tehdyistä leuanvetosarjoista. Mavea en ole tehnyt, joten en tiedä, millainen olo siitä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovan jalkatreenin jälkeen on yleensä aina aika :urjo:
Johtuu varmaan siitä, että jalat on iso lihasryhmä ja kyseisellä salilla on melko huono ilmanvaihto.

Jalkatreeneissä kun on tehnyt pudotussarjoja niin jalat menee alta, mutta huonoimman olon sain aikaiseksi jalkatreenien päätteeksi supersarjalla SJMV+reiden koukistus, alla siis supereita reiden oj+prässi ja ja pari suoraa sarjaa hackia. Helevetti että heikotti ja oksetti kun kaikki mehut oli puristettu irti, jotenkin onnistui kuitenkin huojua kotiin asti, hiano fiilis!

Maastaveto ehdottomasti. Suosikkisarjanani 5 x 5 toistoa. Ei tarvitse sen aikana / jälkeen paljoa puhua.... :curs:

Recyclist sanoi:
Pikainen polli: mika treeni tahikka sarja on tuottanut kamalimman olon hyvassa mielessa, siis ilman etta mitaan meni rikki?
QUOTE]

Minulla ehdottomasti raaka rinnalleveto - sitä kun vetelee 2-3 sarjaa 10 toistolla otsasuonet pullistellen niin sen jälkeen ei oikein nimestään tiedä....

Jalkatreeniä odottaa aina pelon ja kauhun sekaisin tuntein, silti innostuneena. Tänään edessä taas :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom