Mista treenista/sarjasta huonoin olo?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuningas jalkapäivät :whip:
Joskus on treenin joutunut lopettamaan kyykyn jälkeiseen pahaan oloon...

Pahimpina kertoina on tullut otettua lukua salin lattialla (mutta tällaisissa erikoistapauksissa katsoisin lähteneeni liian vähällä ravinnolla salille)

Kyykky, vaikka jalat ja hapenottokyky eivät heikoimmasta päästä olekkaan.

Pahin tuli kyllä sairaana kyykätessä. Pistin heikon olon väsymyksen piikkiin, ja luulin sen menevän ohi kunnon lämmittelyillä. Noh, lämmittelytkin tuntuivat melko kovilta. 60% maksimista tangossa meinasi sitten jo taju lähteä. Himassa sitten mittasin 39,5 :eek:

rontus sanoi:
entäs sitten poliisikoira?

Poliisikoira ei asu eläintarhassa.

Ettei tulis pelkästään :offtopic: ,lisäystä edelliseen:
Mave yksittäisenä liikkeenä aiheuttaa heikomman olon kuin kyykky.
Jalkatreeni kuitenkin kokonaisuutena aiheuttaa mukavamman epämukavuuden tunteen kuin selkätreeni..

Joop, kerran jalkatreenien jälkeen lopettelin siinä, menin suihkuun..meni vähä saippuaa suuhun ja aloin leksaamaan siinä :( sit pari minuttia myöhemmin lähti kaikki voimat ja silmissä musteni :D onneks muistin et kannattaa nostaa jalat ylös jos alkaa pyöryttään :david:

Maastaveto tuo huonoimman olon eikä sekään olo huono
kyykyt on kaikista hienoimpia! :D mulla ei ainakaan oo koskaan oksettanu, pahaa tekee kun tekee vatsoja siinä sarjan välillä pakko hörpätä vähän vettä nii sitte ne vellloo sielä vatsassa :urjo:

Hurjina MD-aikoina välillä suorastaan pelkäsin reisipäiviä. Kerran ei ollut oksentaminen kaukana. Jo jalkaprässisarjan (kaikilla md-mausteilla :)) jälkeen alkoi suuta kuivaamaan. Reisitreenin päätti reidenkoukistus maaten, jonka jälkeen makasin laitteessa enkä tiennyt kumpaa tekis :itku: vai :lol2:?

Pukukopissa hoipertelin ja huohotin. Kävin välillä vessassa kun tuntui, että nyt tulee yrjö. Hoipuin kuin humalassa takaisin pukukoppiin. Sitten kaveri sanoi: "Istu hyvä mies."

Se oli hyvä idea, jota en tullut silloin edes ajatelleeksi. Sitten alkoi pikkuhiljaa helpottamaan.

Joskus tuli otettua kyykkyä asenteella ja sarjan eka nostolla muistan kerran kun veret purskahti nenästä,mutta en luovuttanut vaan kasin sarja loppuun asti.Silmissä oli yleensä aina verenpurkaumia jalkatreenin jälkeen ja tuntui kuin olisi joutunut kunnolla pieksetyksi.En osannut varmaan hengittää oikein eli pidättelin liikaa ilmaa keuhkoissa joka aiheutti liian kovan paineen päähän.Kyykkäsin viime vuonna parhaillaan 150kg:lla kaksi kympin sarjaa ilman siteitä ja voimanosto syvyydestä ilman verenpurkaumia,kun opettelin hengittämään oikein.

Mulla meinaa lähteä välillä taju selänojennusten jälkeen esim. 15 toistoa 15 kg lisäpainolla. Poistuessa telineestä meinaa taju lähteä. Mikähän tossakin on? Verenpaine tms??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pahin olo tulee kyljen taivutuksesta käsipaino kädessä->laatta meinaa aina lentää, ihme juttu.
Hutera olo tulee taas parin kyykkysarjan ja prässin jälkeen.

Pete69 sanoi:
Recyclist sanoi:
Minulla ehdottomasti raaka rinnalleveto - sitä kun vetelee 2-3 sarjaa 10 toistolla otsasuonet pullistellen niin sen jälkeen ei oikein nimestään tiedä....

samaa mieltä. rv on kyllä kuningasliike mitä tulee pahanolon hankkimiseen. kyykky ja veto jää kirkkaasti kakkoseksi.

Yksi mieleenpainuva kokemus oli kun ala-asteella ruokailun päätteeksi laattasin koko satsin. Samana päivänä tietysti hiihtokilpailut ja sisukkaana skidinä piti silti lähteä hiihtämään kilpaa. Meinasi itku päästä kun ei parin kilsan hiihtospurtin jälkeen meinannut kyetä metsästä takaisin koululle. Mutta voitin PRKL! :D

Wintikka sanoi:
Mulla meinaa lähteä välillä taju selänojennusten jälkeen esim. 15 toistoa 15 kg lisäpainolla. Poistuessa telineestä meinaa taju lähteä. Mikähän tossakin on? Verenpaine tms??

Samoja tuntemuksia. Veri pakkautuu päähän, eli :curs:.

Wintikka sanoi:

Liian painava yläruumis? ;)

Pahimman/hirveimmän/parhaan olon saa hiton raskaalla kyykkäämisellä, vetämisellä tai rinnallevedolla.
Viime etureisitreenin jälkeen ei meinannut jalat kantaa, olin tyytyväinen. :)

Ylivoimaisesti pahimman olon saa vetämällä hyvän jalka setin ja siihen päälle raivo vatsat (voimapyörää, vatsoja lisäpainoilla ja kiertoja lisäpainoilla)...

Raskaita maastavetoja tehdessä on oikeasti tullut pari kertaa pienet paskat kalsareihin. Pitemmät(yli 10 toistoa) kyykkysarjat pistää selälleen haukkomaan ilmaa kuin kala kuivalla maalla. Noin maitohapon kannalta minulle hirveimpiä ovat pohjeliikkeet, pudotussarjat reisiojennuksessa ja vipunostot olkapäille hitaasti tehtynä. Hyvät jumit tuli myös joskus, kun tein rinta & selkätreenin päätteeksi kovan maastavedon.

Ei tule mistään paha olo, oikeastaan päinvastoin. Penkistä en jossain vaiheessa pitänyt liikkeenä, mutta nyt tykkään siitäkin, erityisesti vinopenkistä.

Wintikka sanoi:

Pää heiluu niin maan perkeleesti tässä liikkeessä että ei ihmekään jos heikottaa. Ihan mutu pohjalta voisin sanoa veren pakenevan päähän..

Takakyykyt 20 toiston sarjat... Hulkin trademark-treeni siis. :) Monta vuotta sitten tein noita viimeksi ja ei ollut kivaa. Ehkä pitäisi taas joskus testailla. Koskaan ei ole treeneissä oksettanut, ihmettelen tuota miten muilla tulee huono olo. Mulla vaan loppuu happi.
Mutta salitouhut on kyllä helppoa hommaa verrattuna moniin voimamieslajeihin missä pitää juosta keuhkot veressä ja siinä sivussa kantaa/nostella/heivata satoja kiloja rautaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom