Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No anyway onnellisesti ollaan vieläkin yhdessä... :thumbs:Tove sanoi:Uikutetaan nyt sitten vielä vähän lisää... Kaikki mun parisuhdekokeilut on aina yksinkertaisesti mennyt niin päin helvettiä, että mä olen päättänyt viettää loppuelämäni ankarassa selibaatissa. Onneks mua ei kiinnosta kukaan, eikä kukaan ole kiinnostunut musta.
naksu sanoi:Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu? Mulla ainakin juuri tämä ongelma on suurin syy miksi en netistä edes yrittäisi löytää ketään. Jotenkin mulla on siitä niin no life-fiilarit... ei millään pahalla. :D

naksu sanoi:Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu? Mulla ainakin juuri tämä ongelma on suurin syy miksi en netistä edes yrittäisi löytää ketään. Jotenkin mulla on siitä niin no life-fiilarit... ei millään pahalla. :D
Näin. Muuntelin hieman omaan tapaukseeni sopivammaksi.pexxi sanoi:Tapasin Hänet netin avustuksella. En olisi silloin arvannut, millaisen naisen saisin kumppaniksi. En olisi uskonut, että hän voi olla niin ymmärtävä, sexy tai että hän jaksaa minua vaikka hirveä vääntö pitäisi olla käynnissä koulun kanssa tänä syksynä. Täysi kymppi. :haart:

naksu sanoi:Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu?

Gillyanne sanoi:[KÄRJISTYS]Sitäpaitsi, mitä "hävettävämpää" muka on löytää kumppaninsa netin välityksellä, kuin siinä että parkkeeraisi viereen baaritiskille klo 3 aamuyöstä kahden promillen humalassa...?
[/KÄRJISTYS]
Kiitosta kannustuksesta.Tahvo Tohveli sanoi::thumbs: Voin kertoa vuosien kokemuksella, että mitä kauemmin on omillaan ja yksinään, niin sitä vähemmän se parisuhde kiinnostaa. Tuo ankara selibaatti taas ei kuulosta kovin terveelliseltä......
Ja mitä tohon selibaattiin tulee, niin eipähän ole pienintäkään sukupuolitauiten riskiä eikä tarvii kuunnella mitään tilityksiä hyväksikäytöstä tai muuta
.