Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
ALi sanoi:
Minä: mä oon ALi, lähdetkö messiin?
Nainen: en mä lähde sun mukaan, sä oot liian nuori
M:- lähde nyt!
N- en mä taida...
M: tuu ny...
N: okei sitten, mutta vaan jos heität mut aamulla himaan, onhan sulla oma auto?
M: joo joo, mennään narikkaan...
Ja sitten opetetaan että kun nainen sanoo ei, se tarkoittaa ei. Ketä tässä nyt pitäisi uskoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hulkki sanoi:
Heiheihei... Eipäs nyt kaunistella totuutta, oikea termi on synnynnäinen vanhapoika! :D

Muistelin että olit vielä jossain vaiheessa "askeetti kehonrakentajamunkki"
:D

City-lehdessä oli kuukausi takaperin juttu liftaamisesta:

“Jouduin liftaamaan tullessani Nummirockista. Sain kyydin parin tunnin odottelun jälkeen. Kuski haisi hielle ja kertoi tosi huonoja vitsejä. Kun minun piti lähteä kyydistä, kuski ehdotti, että lähtisin hänen kotiinsa tyhjentämään viskipullon. Nyt olemme naimisissa.”
Nainen, 26

Koeajettu on joitakin kappaleita mut sitä oikeeta ei ole löytynyt. Ja ihan eka oli kaikesta paras, vaikka mettään meniki.. Salilta ei viiti mennä ees juttelee ku jos mokaa ni pitää vaihtaa salia.. TAAS. Otetaan se mikä syliin tippuu.

Fabien sanoi:
Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän? Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...
:eek:

Mitä lipevää siinä on jos kysyy jotain sellaiselta ihmiseltä josta on kiinnostunut? Milläs helvetillä sä sitten muuten asian saat selville kuin kysymällä?

Ettet vaan olisi SAIRAALLOISEN mustasukkainen? Siltä tuo ainakin kuulostaa... :david:

Mä en seurustele tällä hetkellä, mutta yritystä on kuitenkin erästä muijaa kohtaan. Ongelma on se, etten näe kyseistä tapausta kovin usein ja sanottakoon ettei suhteemme ole ollut alusta asti mitään pilvillä tanssimista. Eli juttuun tullaan tosi hyvin aina kun kohdalle osutaan, mutta sitten kun ei olla tekemisissä niin tuntuu, että toinen ei merkitsekään mitään...

Mulla on muutama kaveri jotka ovat ns. kehäkettuja. Eli joka viikko uusi muija yms., mutta itse en ole tähän halunnut oikein lähteä. Kaverit heittää kommenttia tyyliin: "käyt panemassa sitä vaan ja sitten unohdat touhut..." Perkele.

Mulla ei oikein pää kestä tollasta touhua ja siksi mua vituttaakin etten voi löytää naista jonka kanssa voi elää ns. rauhallista elämää.

Paikkoja on ollut tarpeeksi, mutta kun useimmat ei kiinnosta niin ei vaan kiinnosta. Noi samaiset kehäketut heittääkin usein kommenttia, että mulla on rima liian korkealla muijan suhteen. Voi olla... mutta vittuakos mä sellaisten kanssa hengailen joiden kiinnostavuus on yhtä suuri kuin maksalaatikolla.

Mun ajatuksiin sopiva biisi... Tommy Taberman feat. Vera - Kiitti vitusti

Ensimmäinen "oikea" löytyi chatista, toinen goom-risteilyltä. Noiden lisäksi on löytynyt monen monta vähemmän oikeaa eri tilanteista.

Tällä hetkellä on yksi sälli salilta ollut tsekattuna pitemmän aikaa, vielä pitäisi mennä juttelemaan sille :rolleyes: Toisen treenin häiritseminen ja oman keskeyttäminen on vain niin ylivoimaista...

Yläasteella oltiin jo yhdessä.. Ja nyt 4 vuoden sisällä on ollut eroja, palattuyhteen, ollut erittäin jyrkkiä alamäkiä, mut sitten taas pikku hiljaa noustu ylös... Ja nyt kurssi näyttää taas hyvältä :)

Ja toivottavasti nyt myös pysyy hyvänä, ainakin omalla kohdallani olen varma että pysyy, sillä olen jättänyt kaiken maailman hölmöilyt taakseni, ja siitä saan kiittää oikeastaan vain yhtä asiaa: tätä harrastusta. :thumbs:

Ja tämä rakkaus on siis ensimmäinen, ja viimeinen... ketään muuta en viereeni ikinä halua kuin tän hetkisen naiseni

Sumu sanoi:
Ettet vaan olisi SAIRAALLOISEN mustasukkainen? Siltä tuo ainakin kuulostaa..

En. Pisteet moderaattorille kuitenkin salapoliisityöstä. Menee päivät rattoisasti...
;)

Fabien sanoi:
En. Pisteet moderaattorille kuitenkin salapoliisityöstä. Menee päivät rattoisasti...
;)

Hehe.. no joo, tosiaan ei millään pahalla, mutta siltä tuo minun korvissani kuulostaa. Mutta jos olet tuota mieltä, niin eipä siinä sitten, onnea vaan :)

Kysytäänpä nyt tähän väliin tällainen kysymys näiltä(tai siis meiltä) rakastuneilta:
Olenko ainut joka on muuttunut "pehmeäksi" suhteen alettua... eli siis hiukan pehmommaksi? tajuatteko? Itse kun aloitin suhteen ensimmäistä kertaa vuosia sitten, niin esim. radiokanava vaihtui Mafiasta(ylex:stä) novaksi, ja vuokrattaessa leffaa, ei enää tullut valittua sitä toimintapläjäystä, vaan jokin draama ym.

tällaisia pikkuasioita, jotka sitten muuttuivat takaisin suhteen loputtua...

Miten muut?

:0:

Jartze sanoi:
Kysytäänpä nyt tähän väliin tällainen kysymys näiltä(tai siis meiltä) rakastuneilta:
Olenko ainut joka on muuttunut "pehmeäksi" suhteen alettua... eli siis hiukan pehmommaksi? tajuatteko? Itse kun aloitin suhteen ensimmäistä kertaa vuosia sitten, niin esim. radiokanava vaihtui Mafiasta(ylex:stä) novaksi, ja vuokrattaessa leffaa, ei enää tullut valittua sitä toimintapläjäystä, vaan jokin draama ym.

tällaisia pikkuasioita, jotka sitten muuttuivat takaisin suhteen loputtua...

Miten muut?

:0:

Mulla on nyt vähän ihastuneena vähän eri piisit mp3-soittimessa kuin mitä normaalisti.. Ja täytyy muuten tunnustaa, että on hieno fiiwis lähtee tonne ulos pimeeseen vähän kävelemään ja kuuntelemaan vähän sellasta hempeempää musaa, ja samalla sitten ajattelee sitä suloista tyttöä.. :haart: :nolo:

Mitähän mulle on tapahtumassa? :rolleyes:

Sumu sanoi:
Ettet vaan olisi SAIRAALLOISEN mustasukkainen? Siltä tuo ainakin kuulostaa... :david:
Sama. Fabien kuulostaa joka toisessa viestissään romanttiselta höpsöltä ja joka toisessa päitä katkovalta sarjamurhaajalta.

Tämä ei todellakaan ole täysjärkisen ihmisen kirjoittamaa tekstiä:
Fabien sanoi:
Mitä itse ajattelisit lipevästä naistenmiehestä, joka kysyis sun tyttöystävältä, että seurusteleeko hän? Vaikka tyttösi sanoiskin, että seurustelee ja vakavasti, niin eihän se tätä lipevää kaveria estäis menemästä juttelemaan tai iskemään silmää, silloin kun sinä et olisi paikalla. Ja sua ei häiritsisi? Erilainen nuori...
:eek:

Proteos sanoi:
Mulla on muutama kaveri jotka ovat ns. kehäkettuja. Eli joka viikko uusi muija yms., mutta itse en ole tähän halunnut oikein lähteä. Kaverit heittää kommenttia tyyliin: "käyt panemassa sitä vaan ja sitten unohdat touhut..." Perkele.

Mulla ei oikein pää kestä tollasta touhua ja siksi mua vituttaakin etten voi löytää naista jonka kanssa voi elää ns. rauhallista elämää.

Paikkoja on ollut tarpeeksi, mutta kun useimmat ei kiinnosta niin ei vaan kiinnosta. Noi samaiset kehäketut heittääkin usein kommenttia, että mulla on rima liian korkealla muijan suhteen. Voi olla... mutta vittuakos mä sellaisten kanssa hengailen joiden kiinnostavuus on yhtä suuri kuin maksalaatikolla.

Jumatsuka, kuin mun suusta.

4 seurustelusuhdetta takana, kaikki noin 6kk mittaisia.
Tapaamiset järjestyksessä; kotibileissä, ruotsinlaivalla, goomilla, baarissa...Ei mitään älyttömän romanttisia kohtaamisia siis ;) Kaikki loppuivat siihen kun alkuhuuma katosi ja homma muuttui jotenkin "tylsäksi", en ole halunnut jatkaa jos olen jatkuvasti epävarma yhteisen tulevaisuuden suhteen siispä lopetan ennenkuin on enemmän pelissä.. :rolleyes:

Viime keväästä olen pitänyt taukoa seurustelusta ja harrastanut irtosuhteita vailla omantunnon tuskia :rock:
Pari viikkoa sitten kuitenkin tapasin erään viehättävän tytön joka tuntuu jollain lailla "erilaiselta" kuin muut. Katsellaan... :)

Huomasin tassa pienen ristiriidan ajatuksissani. Naista on hyva saada aina valilla, mutta seurustella en halua talla hetkella. Ja mielenkiinto yleensa loppuu siihen jos nainen antautuu heti ensitapaamisella.

Jartze sanoi:

Jaahans, mitenkähän se sitten pitäisi tulkita, että nykyisen suhteen alkamisen jälkeen meikäläisen levyhyllyn sisältö on muuttunut HUOMATTAVASTI raskaampaan ja hevimpään suuntaan, ja ensimmäinen kullan kanssa vuokrattu leffa oli niinkin hempeä ja romanttinen pläjäys kuin Raid...? :D

No joo, täytyy kyllä myöntää, että olen tänä aikana myös tunteillut ja kyynelehtinyt tuon tuostakin erinäisille rakkauslauluille, hempeille tekstareille ja maileille ja välillä jopa _ilman_mitään_erityistä_syytä. :nolo:

ensimmäinen kunnon juttu kesti vuoden päivät.se oli jotai nii upeeta.sit kaikki muuttu.ite oon vieläkin(8kk:n jälkeen)ihan pihalla mitä kävi :( tuli nuorelle sällille niin paha arpi tästä ettei oo tähän mennessä uusia suhteita ollut,vain joitakin yhen illan-juttuja..mut reikä se on rinkelissäkin..ei ole vaan nämä tytöt kolahtanu.tais rima nousta itsellänikin sen verran korkealle ettei ihan kuka tahansa viereen pääse.ja paikkakuntakin on mikä on, joten uskoisin ettei täältä enää nuoruusvuosille kultaa löydy.toivottavasti tuolla jossain odottaa sit se oma rakas..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom