- Ikä
- 39
Fabien sanoi:Syksy on rakkauden aikaa. Lehdet tippuvat puista ja rakastuneet kääriytyvät toisiinsa koivuhalkojen räiskyessä takkatulessa. Entäpä sinä, pakkislainen?? Mistä löytyi tuo satumainen sielunveli rinnallesi vai jatkatko yksin kulkuasi syys-sateiden piiskatessa, toivoen että SE oikea kävelee ennen ensilumia vielä vastaasi..ja pysähtyy??? Vai uskotko edes rakkauteen?
Kyllähän tuollanen jo löydetty on :haart: Kaverin kauttahan sitä toisiimme tutustuttiin (ok ok tyttö on kaverin entinen).
Eli Tuhkimotarina meni abauttiarallaa näin:
Paikallisessa kesätapahtumassa ensimmäistä kertaa tavattiin ja iltaamyöten tiet vei erilleen. Noh kun seuraavan kerran kuulin tytöstä, oli kaverini hänet pokannut.
Kaverini (17v) ei omaa autoa, joten minä olin tuo, joka sai häntä aina viereiselle paikkakunnalle kuskata tyttöä katsomaan.
Eihän hyvätapaiset ihmiset kuskia palkatta jätä vaan kävin aina välillä myös kaverini mukana tuon tytön luona kahvilla ja kerran siellä jopa kännissä nukuinkin.
Noh kuukauden jälkeen tyttö ilmoitti ettei enää ollutkaan kiinnostunut kaveristani ja jätti tämän. Hän oli kumminkin saanut aikamonta uutta ystävää meidän kauttamme ja soittikin minulle viikon päästä josko voisi tulla viettämään viikonloppua kanssamme. Noh tottakai se homma riistäytyi käsistä ja tyttö paljastikin olleensa jo pidemmän aikaa minuun kusessa, muttei vain tohtinut jättää kaveriani.
Tuon illan jälkeen otimme pientä etäisyyttä toisiimme intiimillä tasolla, mutta vietimmi silti aikaa yhdessä silloin tällöin.
Kerran sitten kun olin viemässä häntä kotiin, tuli autossa vietettyä herkkä hetki ja suut puhuttiin puhtaaksi.
Itse aluksi karsastin ideaa seurustelusta, ja päätettiinkin aluksi olla vain "tosi hyviä ystäviä". Homma ei tietenkään pysynyt sovituissa mitoissa ja w00ps, nyt sitä sitten seurustellaan onnellisesti.