Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
könde sanoi:
onko fabien kirjottanu koskaan mitään muuta mihinkään muuhun threadiin ku noita ärsyttäviä martti servo letkautuksia tänne?

On esim treeni ja ravinto puolella se valitti että sen...oliko se nyt kiertäjä kalvosin tai mikä nyt olikaan on kipee ja sitten me poikien kanssa koitettiin neuvoa sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mäkään tykkää, että miestä mollataan sanojensa tähden. Tuntuu ehkä vähän oudolta, kun mies puhuu noin herkkiä, mut henk.koht tasolla mä oon saanu Faabion teksteistä paljo uutta potkua ja tieto-taitoa. Tosiaan jutut aukee jokaiselle eritavalla, mutta kyllä noissa riimeissä on kätkettynä todella fiksuja elämän saloja.

Perisuomalainen mieshän ei paljon tunteistaan puhu, tai niitä liiemmin näytä, mutta jokainen meist on erilainen, mitä siitä??

Mulle aukene ainakin toi rakkauden taikamaailma kivasti näitä lukiessani ja itsepohdiskellessani, keep going! :kippis1:

Ei voi ymmärtää! Miten voi jotakin ärsyttää Fabienin kirjoitukset? No jos joku ei tykkää Fabienin rakkauden neuvoista sekä huumorista elköön hän niitä lukeko! Tarvi tulla märiseen että "paskaa tuollanen jne." Fabienin kirjoitukset ovat sekä hyviä neuvoja ja hauskaa huumoria kylmiin syystalven iltoihin. Jos joku ei tykkää, sillä selvä! Mutta tarvi valittaa että "vittu ku tuo fabien nyt suoltaa tuollasta ylihempeää paskaa ja minä olen tosimies joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä ja naisen paikka on nyrkkini ja hellani välissä enkä suostu kuuntelemaan mitään tälläistä!"

"Se on makuasia!" - sano Musti ku pippeliään nuolas

Hyvä Fabien jatkahan kirjoittelua jotta me ikusinkut saataisiin neuvoja ja ehkä jopa sitä ihka oikeaa naisen rakkautta... :love:

PS. Ei kuulu mitenkään asiaan mutta Tomin letkautus: "Peruuttiko äiti Talbotilla päälle kun olit pieni, vai heittikö isukki 5 kertaa ilmaan, mutta otti vain kerran kiinni?" Oli ehdottomasti vuoden paras heitto! Meikä nauro niin turrana koulussa että jouduin poistumaan luokasta. :kippis1:

Pitää kyllä sanoa, että on noi Fabienin ajatukset/jutut ollut ihan hyviä. Vaikka ehkä vähän vaaleanpunaisella kielellä ilmaistuna.

Itsekkin tässä ollut viime keväästä samanlaisessa elämäntilanteessa, kuin Fabien, ja on tullut mietittyä täsmälleen samoja asioita. On helpottavaa huomata, että muutkin joutuvat pähkäilemään samojen ongelmien kanssa, eikä ole ajatustensa kanssa yksin.

No...ehkä mun ajatukset ei ihan yhtä runollisessa muodossa kulje. Enemmän niinku lyijykynällä kirjoitettu tupakkiaskin kanteen. :D

Zener sanoi:
Pitää kyllä sanoa, että on noi Fabienin ajatukset/jutut ollut ihan hyviä. Vaikka ehkä vähän vaaleanpunaisella kielellä ilmaistuna.

Ei Fabienin jutut ole millään tavalla "hyviä". Jos jollain on joku ongelma ja kysyy neuvoja niin Fabienin vastaus on tyyliin: "Voi sinua. Vika ei ole sinussa. Luota rakkauteen. Voi sinua parkaa."
Tietenkin jos joku todella tykkää lässytyksestä ja säälin saamisesta ni sehän on ihan okei :thumbs:

Tämän threadin tiimoilta tuli vanha juttu mieleen. Tyttöystävän kanssa jokun aika sitten keskusteltiin vanhoista heiloista ja tuli puheeksi eräs tyyppi jonka kanssa hänellä oli ollut peliä (ei siis mitään vakavaa) ennen minua. Kysyin sitten, että "kuin ei siitä sitten mitään tullu?"
Vastauksena: "Ei kukaan kestä sellasta lässyttäjää." :rolleyes:

Voisit Fabien tulla seuraavan kerran kun on jalkapäivä mun kanssa salille, ja sit kun teen kyykkyä ni voisit selitellä siinä vieressäs samoja juttuja kun täällä.
Varmasti tuplaantuisi kyykky max :eek:

Ei vaan, oikeesti rakastan sua :love:

Kovasti tuntuu olevan nyt mielipidettä liikkellä. Ollaanpa varovaisia, sillä tontut tarkkailevat.En jaa täällä kenellekkään sääliä, vaan mielipiteitä ja näkemyksiäni. Ei ole sääliä sanoa miehelle/naiselle "ei se sinun vika ole, jos hän petti". Päinvastoin. Toki on huonoja suhteita, joissa pettäminen on lähes pakollista, mutta yleisesti ottaen heikompi on pettäjä, ei petetty.

Lisäliha, oletettu tyttöystävä mainitsi tuosta lässyttäjästä. Lässytystä on monelaista, mutta kehoitan nyt vielä kerran lukaisemaan aikasempia tekstejäni, niin selviää, ettei se minunkaan elämä ole ihan niin vaaleanpunaista.

Olen ylpeä ja iloinen siitä, että tunnen ja tiedän mitä rakkaus on, enkä tule sitä kertaakaan näillä sivustoilla häpeämään. Oskun vertaus "öiseen rakkaudenkaipuuseen" ei sinällään pidä paikkansa, sillä rakkauden tunteva kaipaa sitä kellonajasta riippumatta.

Se kenellä oikea rakkaus on, olkoon siitä siis iloinen, kuin pikkulapsi tikkunekustaan, jonka sai leikkikentän laskevan auringon alla.

:love:

Fabien sanoi:
Kovasti tuntuu olevan nyt mielipidettä liikkellä. Ollaanpa varovaisia, sillä tontut tarkkailevat.En jaa täällä kenellekkään sääliä, vaan mielipiteitä ja näkemyksiäni. Ei ole sääliä sanoa miehelle/naiselle "ei se sinun vika ole, jos hän petti". Päinvastoin. Toki on huonoja suhteita, joissa pettäminen on lähes pakollista, mutta yleisesti ottaen heikompi on pettäjä, ei petetty.
On siinä se vika, että sinun neuvoistasi ei ole mitään "hyötyä" joku voi oikeasti haluata kehittää itseään tai hänen toiminta tavoissaan on voinut olla jotain vikaa, joka on parannettavissa, jotta vastaisuudessa ei kävisi samoin.

Demoritus sanoi:
On siinä se vika, että sinun neuvoistasi ei ole mitään "hyötyä" joku voi oikeasti haluata kehittää itseään tai hänen toiminta tavoissaan on voinut olla jotain vikaa, joka on parannettavissa, jotta vastaisuudessa ei kävisi samoin.

Näinpä näinpä.Jälleen kerran ne possunpunaiset rivien välit. Ne nousevat arvoon arvaamattomaan. Kyllähän tuo vian olemassaolo ja sen tiedostaminen tulevat hyvin usein jo tekstissä itsessään esille. Jos joku hakkaa tyttöystäväänsä, en minä sano,että "ei ole sinun vika, jos rakkauden silkkihansikas sipaisi liian kovaa", en tietenkään. Sen varmaan itsekin demoritus tiedostat.

On myös turha pohtia neuvojeni tehokkuutta käytännössä, sillä jokainen on vain ja ainoastaan vastuussa itsestään, toisin sanoen tilivelvollinen. On toinen juttu, jos joku haluaa kehittää toimintatapojaan ja kysyy minulta neuvovaa mielipidettä - sen hän saa.

Ihmissuhteiden pelikentällä heikoin ei ole se, joka tunnustaa rakastavansa. :love:

Nyt alko itseänikin vaivaamaan asia todella...Eli sukelletaan syvälle ihmissuhdeviidakkoon...

Itse olen paljon erilaisia kukkia kierrellyt, tapaillut ja seurustellut, mutta nykyään mikään, eikä kukaan maistu miltään...Hetken hekumaa, jonka jälkeen pihalle --> FIUUU! Mä en vaan jaksa enää..ei tunnu missään..pelkkää fyysistä nautintoa..

Aikoinaan seurustelin yhden erittäin hehkeän eukkosen kanssa, lupauduttiin toisillemme ja kaikki oli hyvin, kunnes koko suhde ajautui tuhoon..osittain liiallisen mustasukkaisuuden takia, sekä muun elämäntilanteen, joka oli oikeastaan puhdasta helvettiä - niin just, sitä itteään. Tätä koitettiin useasti korjata, mutta ei näistä re-bound -suhteista, näköjään tule koskaan kestäviä..

Noh...Ero oli pitkä ja kipeä, ja siitäkin on aikaa jo reilu vuosi. Tänä aikana olen tapaillut useita naisia, hyviä naisia! Naisia joissa ei ole mitään vikaa, ja jotka hipovat täydellisyyttä, mutta kukaan ei vaan saa sitä rakkauden liekkiä enää lepattamaan. Hetken jaksan naisen kanssa olla, kunnes kyllästyn, tai en vaan jaksa jatkaa suhdetta, koska se on ykspuoleista, mun tunteet on kuolleet.. Nuorihan mä vielä olen ja ehkä jostain se joku löytyy, mut on se vaan niin hankalaa..

Toisaalta sinkkuna eläminen on niin älyttömän hauskaa nykyisin, voi kaikes rauhas tehä niitä asioita joita on aina halunnut, eikä tarvi tekemisiään selitellä tai sen kummemmin perustella (Kai näitä voi tehdä onnellisessa parisuhteessakin)

Tuntuu, että kaipaan naisista ainoastaan fyysistä viihdykettä (mikä on mun mielestä hieman väärin...primitiivinen tarvehan se toki on, mut mut...) Sinkkuna eläminen on niin paljon helpompaa, mutta kaipaisin niin paljon niitä ihania hetkiä ja kokemuksia, joita jonkun naikkosen kanssa jakais...

Fabien, paneloisitko asiaa? Miten saisi herätettyä tukahdutetun rakkaudenliekin jälleen eloon, kun sitä on kuitenkin niin paljon sisällä mitä jakaa kumppanin kanssa, kunhan vain kumppani löytyis, mutta ehkä mun kriteerit on vain liian kovat...

Toisaalta nautin tästä sinkkuudesta nyt kyllä täysin siemauksin, tuntuu että treenitkin luistaa paremmin, kun ei ole turhia murheita ja huolia..

EDIT: Ja jokaista naista jonka kanssa olen eron jälkeen ollut, vertaan vain exääni.. Osa nykyisitä on moninverroin exääni parempi, lähes kaikissa asioissa, mutta silti vain kaipaan sitä yhtä tiettyä...Voikohan toinen ihminen todellakin varastaa osan sydämestä lähtiessään.....
Tarkemmin kun miettii, niin en mä exäni kanssa haluais ehkä enää edes seurustella, mut silti haikailen perään (?????)

Täytyy siis vain löytää joku, jolla on riittävästi tuluksia sytyttämään mun liekki.

L0b0 olet 21v ja pohdit asioita, niin kuin olisit kaiken kokenut ja elämäsi olisi jo takana. Leuka pystyy, nauti elämästä ja ennen kaikkea anna ajan kulua.

Jasoni sanoi:
L0b0 olet 21v ja pohdit asioita, niin kuin olisit kaiken kokenut ja elämäsi olisi jo takana. Leuka pystyy, nauti elämästä ja ennen kaikkea anna ajan kulua.

Jotenki alitajuisesti just tämän halusin kuulla ;) Tänks!

Pitää kääntää ihmissuhdevipu nollille ja antaa vaan ajan valua ja koittaa nauttia jokaisesta päivästä, eikä murehtia ja ettiä ketään tiettyä...Senku porskutetaan eteenpäin ja katsotaan mitä tuleman pitää :worship:

..Tällasia asioita ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa hautomaan mieleen...Muuten ne vie mennessään palaville raunioille karskimmanki jumppapojun.

baarissa viime viikolla tapasin tosi mukavan nuoren miehen, joka ei juo, polta ja vaikuta ainakaan väkivaltaiselta. muakin vähän askarruttaa, että uskaltaako sitä uudelleen suhteeseen, jos hommasta tulisikin jotain. on vain mielessä vieläkin edellinen suhde, jossa mies käytti henkistä väkivaltaa, yritti painostaa sellaiseen seksiin, josta en olis nauttinut jne. onneksi sain repäistyä itseni pois suhteesta. ei tarvinne varmaan selitellä enempää. onnellinen olen ollut yksinkin. nyt pelkään vain, että jos tää tyyppi, jonka tapasin, on samanlainen, ei tule hommasta mitään. vaik yritän kovasti uskoa, että suurin osa miehistä on hyviä, on elämässä ollut ns. huonoja miesmalleja, isä, veli, exä jne (henkistä ja fyysistä väkivaltaa, alkoholia, huorittelua jne).

mutta hiljaa hyvää tulee, olemma kuullut sanottavan.

Aylah sanoi:
baarissa viime viikolla tapasin tosi mukavan nuoren miehen, joka ei juo, polta ja vaikuta ainakaan väkivaltaiselta. muakin vähän askarruttaa, että uskaltaako sitä uudelleen suhteeseen, jos hommasta tulisikin jotain. on vain mielessä vieläkin edellinen suhde, jossa mies käytti henkistä väkivaltaa, yritti painostaa sellaiseen seksiin, josta en olis nauttinut jne. onneksi sain repäistyä itseni pois suhteesta. ei tarvinne varmaan selitellä enempää. onnellinen olen ollut yksinkin. nyt pelkään vain, että jos tää tyyppi, jonka tapasin, on samanlainen, ei tule hommasta mitään. vaik yritän kovasti uskoa, että suurin osa miehistä on hyviä, on elämässä ollut ns. huonoja miesmalleja, isä, veli, exä jne (henkistä ja fyysistä väkivaltaa, alkoholia, huorittelua jne).

Pahalta kuulostaa, mut pitää pysyä vahvana ja porskuttaa eteenpäin, tsemppiä sulle! :thumbs:

On se vaan jännä mistä noita sikiää, noita joilla on kanttia alistaa heikompia ja lyödä jo lyötyä...Saa mun veren kiehumaan

Aylah sanoi:

Ei me kaikki samanlaisia olla :thumbs:

trust1 sanoi:
Jos Fabienin kommentit ärsyttävät niin niitä ei ole pakko lukea.

No ei ole ei, mutta perkele kun jengi quottaa kaikki sen tekstit vastauksiinsa, niin välillä lipsahtaa rivin tai kahden verran. Pretty please, with sugar on top - älkää quotatko kun vastaatte Fabienin viesteihin. :worship:

Koulustahan tuo löytyi, oli sillon kasiluokalla, ja minä itse ysillä. Muutamasta viattomasta tekstiviestistähän tuo lähti, ja nyt jo reilut 3 yhteistä vuotta takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom