Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Ozwald sanoi:
Olemme tunnustaneet tavaneemme netissä, vaikka eipä sitä ole erityisesti toitotettu.

Samoin täällä. Jos joku sitä nyt vielä tänä päivänä jaksaa ihmetellä, niin kyllä nyt senverran pitää itsetuntoa löytyä, ettei siitä hermostu.

Kumppania etsittäessä netti on kyllä jo niin yleinen, että turha kuvitella siellä vain rumien ja nörttien toisiaan etsivän! :)
Ja käytännössä aivan loistava tapa! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedä nyt siitä Oikeasta, mutta riittävän hyvä löytyi klassisesti baarista haalaribileistä. Olin topakka täti ja sanoin, etten ole mikään yhden yön juttu, kun pyysi illan päätteeksi mukaansa. Soitti kuitenkin seuraavana päivänä ja tästä tulikin sitten aika monen yön (kohta 1825) juttu.

Reinhardt taas on aina ollut tällainen yksinäinen susi. I need my space. :rolleyes: Tunnen ihan liikaa ihmisiä, jotka seurustelevat sillä perusteella, että "kuka tahansa on parempi kuin ei ketään" -mitään aitoa tunnetta ei monillakaan pariskunnilla näytä olevan. Sellainen on melkeinpä minun käsitykseni maanpäällisestä helvetistä.

Haku päällä en ole, mutta salilla saa tulla juttelemaan. :D Sinkkuelämän lopettaminen alkaa kiehtoa sitten, kun löytyy joku uros, jota voin kunnioittaa ja johon luottaa -mielestäni parisuhteen tärkeimmät rakennuspalikat. Eikä sekään haitaksi olisi, jos kaverin kanssa keksisi jotain puhumista. Enkä valita, jos mies on raamikkaanpuoleinen. ;) (miten niin resursseihin nähden liian suuret vaatimukset?)

Omat vanhemmat ovat olleet 34 vuotta naimisissa.

Mukava lukea että tosissaan monet ovat löytäneet hyvän puoliskon ja vielä aika sattumalta. Jaksaa itsekkin ylläpitää sitä pientä valoa tunnelin päässä siitä että jotain löytyy joskus:) Muutenkin ihan viihdyttävä threadi. Hauska lueskella juttuja miten jengi tavannut.

No niin. Tänään tuossa salin puolella oli naisopettaja oppilaineen ja jotenkin mielenkiinto heräsi..noh, siinä sitten tunnin jälkeen sanoin, että kiinnostaisiko opea lähteä kahville. Varattu tapaus oli, joten se siitä. Oli kuitenkin kiva testailla kanssakäymistä ja todistaa itselleni, ettei tässä mittään itsetunto-ongelmia olekaan. Kun neiti sanoi olevansa varattu, niin ei muuta kun hymy kasvoille ja eteenpäin. Tällästähän voisi harrastaa useimminkin, tärppäystä odotellessa!! :)

Kukaan ei ole vielä tunnustanut tavanneensa Pakkotoisto-foorumin yhteydessä... Hmmmm... Nyt kaikki sinkkupojat ja -tytöt, privaattiviestit viuhumaan! :D Tästä viestiketjusta näette, ketkä ovat vapaita ja kenellä on haku päällä. :lol2:

:jahas:

Tove sanoi:
Uikutetaan nyt sitten vielä vähän lisää... Kaikki mun parisuhdekokeilut on aina yksinkertaisesti mennyt niin päin helvettiä, että mä olen päättänyt viettää loppuelämäni ankarassa selibaatissa. Onneks mua ei kiinnosta kukaan, eikä kukaan ole kiinnostunut musta. Voin seurustella rauhassa kumppaneideni raudan, spinning-pyörän ja juoksumaton kanssa. Ne ei edes ole mustasukkaisia toisilleen.
Jos lupailet tuollaista, oletettavasti menee toisinpäin. :)

Mä olin eron jälkeen sitä mieltä, että miehet ovat syvältä .... Se, kun toinen pamauttaa kaks päivää ennen ultra-tutkimusta (olin raskaana 16+ viikolla silloin), kun edellisyönä on tultu häämatkalta (käytiin häämatkalla vasta puol vuotta häiden jälkeen), että hei en mä haluakaan tätä, käytän sut ultrassa ja muutan toisen luo... se syö hieman luottamusta ihmisiin.

Vaan mitäpä tuosta, etiäpäin ja silleen. Jos löytää uuden ihmisen, se ei tarkoita, että tapahtuisi samaa kuin ennen. Pirskutarallaa, menneet roskikseen! Vaikka se ei niin helppoa aluksi olekaan. Jos miettii menneitä ja vaivaa päätään sellaisella, mitä ei voi muuttaa, se vie energiaa eteenpäin menemiseltä.

Mulla viimeinen rohkaisu oli se, kun yhdellä nettifoorumilla oli keskustelu tärkeistä biisinsanoista. Yksi ystäväni kirjoitti tän:
"Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään
turha pelätä laukausta jos yksinäisyys saman reiän nakertaa."

Joten sitten kun tutustuin mieheeni, ajattelin, että tämä on eri ihminen, eri suhde ja tässä voimme onnistua. :) Kannatti luottaa. :haart:

Tämä noin yleisesti kommenttina näihin "mulla on ollut surkeita suhteita, en enää ikinä rakastu". No haloo, jos ne suhteet ei olis surkeita, ne ei olis entisiä. Mutta se voi olla se seuraava, joka kestää. Mistäs sen tietää. Eikä takuulla tiedä jos ei uskalla yrittää.

Kamala, mä taidan olla tosissaan rakkaushömppä. Vaikka omat vanhemmat erosivat verisissä riidoissa, yhä on välit täysin poikki. Miehen vanhemmillakin vastamäkeä riittää. Oma eka liitto räjähti käsiin. Mutta silti, systeemit oli vaan väärät. Rakkautta oikeasti voi olla, sellaista oikeaa ja kestävää. Kunhan se vaan osuu kohdalle, ja se on varsinainen tsäkäjuttu. Ikävä kyllä ja onneksi. Ikävä, koska ei voi olla varma milloin ja mistä se löytyy. Onneksi, ei voi synkistellä, että ei koskaan ei mitään, vaan aina on mahdollista.

Eipä ole löytyny.

Porukat on ollu yhdessä 25v. Mutta voi luoja minkälaista tappelua se on ollu koko ajan. Niin kauan kuin mä muistan, ne on tapellu. Ja aina samasta asiasta.

Ehkä mä tämän takia sitten jotenkin pelkään sitoutumista, enkä oikeastaan edes koita hakeutua parisuhteeseen, vaikka niin haluaisin. Toki olen ajatellu, että mä en tee samoja virheitä kuin he, mutta silti - pelkään. Pitää olla varma että se on se oikea, mutta mistä voi tietää että se on se oikea ? :hyper:
Ei mistään. Tässäpä hyvä kasvun paikka mulle. Ei sen aina tartte olla lihasta, mitä kasvattaa. :nolo:

naksu sanoi:
Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu? Mulla ainakin juuri tämä ongelma on suurin syy miksi en netistä edes yrittäisi löytää ketään. Jotenkin mulla on siitä niin no life-fiilarit... ei millään pahalla. :D
Mä olen joillekin kertonut ja joillekin en. Esim. sukulaisille en viitsi toitottaa, että netissä tutustuttiin. En tiedä mikä siinä on, mutta on jäänyt mainitsematta. Paitsi mummalleni, joka osti mulle tän tietokoneen eron jälkeen - sanoi, että heidän kotisairaanhoitajakin oli löytänyt miehen netistä, siekin varmaan sieltä löydät jonkun hyvän insinöörin tai lääkärin. Pitihän se sitten mummaa kiittää, kun se insinööri löytyi. :D Onneksi mumma ehti nähdä miehen ja mun kasvavan vauvamahan kun odotin toista lasta, ennen kuin kuoli.

Muille sukulaisille en ole tainnut kertoakaan. Useimmille tutuille olen kyllä kertonut. Itse asiassa tuttavapiirissä on useita muitakin netin kautta kumppaninsa tavanneita. Se on tätä nykypäivää? :) Joten kavereille kertominen ei ole mikään ongelma mun mielestä, eri juttu selittää jolleen tädille tai muulle tuota...

Se oikea löytyi viisi ja puoli vuotta sitten: soitin hänen ovikelloaan lauantaiaamuyöllä neljän jälkeen ja sanoin että me tullaan teille jatkoille. Ne jatkot sitten kesti maanantaiaamuun asti. Kaverit hiukan huolestui kun ne soitteli pitkin viikonloppua että missäs olet ja aina oli se sama vastaus: "No mä olen vielä täällä *****kadulla". Meinasivat jo soittaa ambulanssin: "Meidän kaveri on juuttunut patjaan kiinni, hakekaa se pois". :D

Sen verran oikeasta on kyse, että ensikesänä mennään naimisiin. Kova pää kohtasi kivikovan ja vannoutunut avioliiton vastustaja (minä siis) joutui vastamaan kosintaan myöntävästi. :love:

Estel sanoi:
... Oma eka liitto räjähti käsiin. Mutta silti, systeemit oli vaan väärät. Rakkautta oikeasti voi olla, sellaista oikeaa ja kestävää. Kunhan se vaan osuu kohdalle, ja se on varsinainen tsäkäjuttu. Ikävä kyllä ja onneksi. Ikävä, koska ei voi olla varma milloin ja mistä se löytyy. Onneksi, ei voi synkistellä, että ei koskaan ei mitään, vaan aina on mahdollista.

Tämä on suoraan 1:1 meikäläisen(kin) elämästä! Loistavasti tiivistetty Estel :worship:

t: toinen rakkaushömppä ja iki-idealisti :)

Viimeisimmän bongasin töistä. Olimme samalla duunipaikalla eri tehtävissä. Luulin elämäni naiseksi, kunnes n kk sitten tuli tuulikappiin tekstiviesti missä meikäläisestä tehtiin poikamies :wall: . Joulukuussa olis tullu 5 vuotta täyteen. Siitä pääsi yli yhdellä smirrellä, mutta kun yhteisestä koirasta piti luopua ajanpuutteen takia, niin siihen joutu vetää kunnon "mä olen ihan katollaan"-kännit *2... Uusi hakusessa.

Takana on 3v, 2v, 6kk vakisuhteet, nykyisen kanssa olen seurustellut kohta 5kk.

Kumppanini olen tavannut järjestyksessä: kotibileet, opiskelu, netti, baari.

Olen kuvitellut löytäneeni "sen Oikean" jo kaksi kertaa, mutta ei. Nykyisin vain seurustelen ja pidän hauskaa kivojen naisten kanssa.

Luulen että baari on huono paikka hyvien suhteiden muodostamiseen, siellä kuitenkin valinta tapahtuu useimmiten melko nopeasti ja pinnallisesti.

Muissa paikoissa(työ, koulu, netti, harrastukset) voi yleensä pitemmän aikaa tutustua ja suhde syntyy ikäänkuin luonnostaan niiden välille, jotka oikeasti sopivat yhteen.

Toisaalta kyllähän useimmat ihmiset käyvät baareissa,joten on ainakin teoreettinen mahdollisuus törmätä siihen samaan ihmiseen niin baarissa kuin muissakin ympyröissä.

Toisaalta nykyisen mahtavan naiseni pokasin baarista n. 5min tuttavuuden jälkeen, keskustelun kulku suunnillleen näin:

Minä: mä oon ALi, lähdetkö messiin?
Nainen: en mä lähde sun mukaan, sä oot liian nuori
M:- lähde nyt!
N- en mä taida...
M: tuu ny...
N: okei sitten, mutta vaan jos heität mut aamulla himaan, onhan sulla oma auto?
M: joo joo, mennään narikkaan...

Hän on kaunis, urheilullinen ja älykäs ja viihdyn hyvin suhteessa.

Repeilen tässä fabien kommenteille, ihme runoilua. Itellä viimeks se "oikea" oli todella kivan näköinen, mutta luonteeltaan täysi lapsi, suhde kesti 4 päivää :hyper: .

Nepheg sanoi:
Repeilen tässä fabien kommenteille, ihme runoilua.

Tulkitsenko tuon vittuiluna vai lempeänä myötätuntona? Totta puhuttuna/kirjoitettuna on ollut vaan pakko laittaa "isompaa kynää", kun näinkin suurta asiaa kommentoidaan.

Rakkauden arpajaisissa voittoja arvotaan vain osallistuneiden kesken..

Futiskentältä tai baarista... Ihan kuinka vaan. Futiksen kautta tunnettiin ja baarissa sit alettiin jutteleen. Puoli vuotta kaveerattiin ennen seurustelua.

Omat vanhemmat olleet yhdessä yli 30 vuotta, miehenkin vähän vajaa.

Löytyi n.19 vuotta sitten sattumalta melkein naapurista. Useita epäonnistuneita suhteita takana. Olin salaa katellut tätä jo jonkin aikaa, mutten uskaltanut tehdä mitään, kun oli vähän vanhempikin ja nuorena sitä oli niin helvetin ujo ja saamaton. Niin ja mä olin sentään silloin jo 23v.

Jostain syystä sitten kuitenkin uskalsin ja kannatti! Sekin oli "salaa" katsellut mua:-) Nyt ollaan asuttu saman katon alla jo yli 16 vuotta ja hyvin on mennyt ihan paria viime vuotta lukuunottamatta. Mulla paukkas joku 40-vuotis-kriisi ja piti etsiä sitä kadonnutta nuoruutta vieraista...Eihän sitä tietenkään löytynyt. Mennyt mikä mennyt. Paskat fiilikset vaan. Ei kannata!

Nyt kaikki on taas hyvin. Yhteisiä reissuja ja konsertteja tulossa.

Poika aloitti juuri yläasteen ja tyttöjä on jo pyörinyt nurkissa. Näin se kehitys kehittyy...

Näillä näkymin ollaan loppuelämä yhdessä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom