Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Harrastuksen kautta tutustuttiin. Seurustelemaan alettiin 28.4.1997 molemmat oltiin 16 vuotiaita silloin... Nykyään ollaan kihloissa ja asuttu yhdessä jo muutama vuosi.

Nyt vaan nautitaan toistemme seurasta, ja rakastutaan päivittäin uudestaan :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläisellä on oikeen kunnon kohtalo. Kannoin kaverin mökillä nykyisen muijani 3 v jo oltu niin se oli sammunut ja minä herrasmiehenä kannoin sen saunamökkiin nukkumaan ja me oltiin viisiin tehty temputkin siinä jossain vaiheessa... :hyper: No anyway onnellisesti ollaan vieläkin yhdessä... :thumbs:

Tove sanoi:
Uikutetaan nyt sitten vielä vähän lisää... Kaikki mun parisuhdekokeilut on aina yksinkertaisesti mennyt niin päin helvettiä, että mä olen päättänyt viettää loppuelämäni ankarassa selibaatissa. Onneks mua ei kiinnosta kukaan, eikä kukaan ole kiinnostunut musta.

:thumbs: Voin kertoa vuosien kokemuksella, että mitä kauemmin on omillaan ja yksinään, niin sitä vähemmän se parisuhde kiinnostaa. Tuo ankara selibaatti taas ei kuulosta kovin terveelliseltä......

Ja oma tilanteeni on se, että ei ole löytynyt puoliskoa, enkä enää etsi.

Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu? Mulla ainakin juuri tämä ongelma on suurin syy miksi en netistä edes yrittäisi löytää ketään. Jotenkin mulla on siitä niin no life-fiilarit... ei millään pahalla. :D

naksu sanoi:
Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu? Mulla ainakin juuri tämä ongelma on suurin syy miksi en netistä edes yrittäisi löytää ketään. Jotenkin mulla on siitä niin no life-fiilarit... ei millään pahalla. :D

Kyllä tutut/perhe tietää mistä mies "löytyi" tosin me juteltiin varmaan 5kk ennenkuin edes tavattiin ensimmäisen kerran. Kyllähän siinä on muutamat kulmakarvojaan kurtistelleet, mutta rehellisyys maan perii. Baari vs. netti... jokaisella oma käsityksensä no lifestä :)

Uskon rakkauteen. Ikuinen romantikko kun olen.

Toki eletyn elämän jälkeen olisi luonnollisempaa olla kyyninen, mutta en ole.

Itse olen ollut naimisissa (ei lapsia), parissa avoliitossa ja monessa seurustelusuhteessa... Olen jättänyt ja tullut jätetyksi. Mun sydän on särkynyt ja olen loukannut käytöksellani muita.

Mutta siltikin uskon, että jossain on se Ihana Mies joka tulee ja ottaa kainaloon. :haart:

Omien vanhempien 35-vuotis hääpäivää vietettiin juuri sunnuntaina koko perheen voimin, hemmoteltiin pikkusiskojen kanssa äitiä ja isiä :love:

Syksy on kyllä ainakin mulle aikaa, jolloin eniten toivoo että olis vierellä se toinen jonka kanssa mennä peiton alle kun ulkona myrskyää, urheilemaan, baariin tai olla vaan :)

naksu sanoi:

Ei tarvitse kaunistella totuutta. Mä en jaksa välittää siitä, mitä muut asiasta ajattelee.

pexxi sanoi:
Tapasin Hänet netin avustuksella. En olisi silloin arvannut, millaisen naisen saisin kumppaniksi. En olisi uskonut, että hän voi olla niin ymmärtävä, sexy tai että hän jaksaa minua vaikka hirveä vääntö pitäisi olla käynnissä koulun kanssa tänä syksynä. Täysi kymppi. :haart:
Näin. Muuntelin hieman omaan tapaukseeni sopivammaksi. :)

Eikä hävetä yhtään sanoa, että netin kautta löytyi. Se on nykyaikaa ja keino muiden joukossa, ei sen kummempaa. Baarit ovat mun makuun paljon lavatansseja tai nettiä huonompia vaihtoehtoja.

Menin nykyisen avopuoliskoni syntymäpäiville viime vuonna...kuokkavieraana :D

Nelisen vuotta sitten löytyi yksi (ex)helmi netistäkin, oliskohan ollut sinkut.net!
PS: Pidemmistä seurustelukerroistani 3/4 ovat alkaneet yllättäen ja kun niitä on vähiten odottanut!

Pistin Suosikkiin kirjeenvaihtoilmoituksen "joitakin" vuosia sitten. 250 kirjettä tuli ja sitten aloin kirjoittelemaan muutaman mukavimman oloisen kanssa. Lopulta sitten tavattiin erään tytön kanssa ja lähemmäs 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Olemme tunnustaneet tavaneemme netissä, vaikka eipä sitä ole erityisesti toitotettu. Esim. kummankaan vanhemmat eivät oikein edes tiedä netistä mitään, joten turhaa olisi tarkemmin kuvaillakaan.

Minä puolestani kirjoitin kerran pienen jutunkin nettiparinetsinnästä johonkin osakuntalehteen, kun eksäni (jonka olin myös löytänyt netistä) ko. lehden toimittajana yllytti.

naksu sanoi:
Heitetääs tähän vielä sellainen kysymys, että oletteko te netistä kumppaninne löytäneet myöntäny tämän kaikille vai oottekos "kaunistelleet" totuutta kun olette muille kertonu miten olette kumpaninne tavannu?

No en todellakaan ole "kaunistellut" pätkääkään, miksi ihmeessä niin tekisin? Pikemminkin oman rakkaustarinani alku on mielestäni niin kaunis, erikoinen ja yllättävä (kyseessä ei siis ole deitti.net/sinkut.net/muukaan vastaava deittipalvelu), että jaan sen tuttavieni ja perheeni kanssa oikein mielelläni! :)

[KÄRJISTYS]Sitäpaitsi, mitä "hävettävämpää" muka on löytää kumppaninsa netin välityksellä, kuin siinä että parkkeeraisi viereen baaritiskille klo 3 aamuyöstä kahden promillen humalassa...?
[/KÄRJISTYS]

Gillyanne sanoi:
[KÄRJISTYS]Sitäpaitsi, mitä "hävettävämpää" muka on löytää kumppaninsa netin välityksellä, kuin siinä että parkkeeraisi viereen baaritiskille klo 3 aamuyöstä kahden promillen humalassa...?
[/KÄRJISTYS]

Juu ei noissa eri tavoissa varmaan mitään hävettävää ole. Baaritiski olisi varmaan viimesiä paikkoja mistä itse etsisin elämäni naista. Siis jos joutusin etsiskelemään, mitä en ole koskaan kylläkään tehnyt. Osuu kohdalle tai sitten vaan ei. Kyllähän baareissa on silti mukava muuten vaan viettää aikaansa välillä.

Noi "treffipalstat" ja kirjeenvaihto systeemit sekä erilaiset urheiluharrastukset on varmaan paljon parempia, jos aktiivisesti etsiskelee. Salilla vaan noita naisia on yleensä niin vähän. Uutena vinkkinä muille kuntonyrkkeily, jonka aloitin muutama viikko sitten. Mikäs sen parempi tapa tutustua tulevaan puoliskoonsa kuin heti alussa nyrkit pystyssä, tasa-arvosesti. ;) Kun nyt vielä lisään että on noin puolet olisi nättejä sporttisia misuja treeneissä niin lajin suosio kasvaa räjähdysmäisesti ja kaikki kurssit on täynnä. No mitäs mä siellä sitten käyn? :evil:

Ei ole tähään ikään mennessä sitä oikeata vielä löytynyt, taitaa taas tulla yksinäinen syksy. En viitti enää etsiä, sellanen tulee vastaan jos on tullakseen.

Ei oo löytynyt.

Just meni poikki "sen oikean" kanssa kun tämä oli kuulemma löytänyt vielä oikeamman. Katkeran miehen tilitystä, ...kele. Tapasin tämän viis vuotta sitten pikkujoulujuhlissa.

No, katsellaan kunhan aika taas koittaa.

Niin joo, ja vanhemmilla yhteistä taivalta ilman avioeroa kolkyt vuotta.

Tahvo Tohveli sanoi:
:thumbs: Voin kertoa vuosien kokemuksella, että mitä kauemmin on omillaan ja yksinään, niin sitä vähemmän se parisuhde kiinnostaa. Tuo ankara selibaatti taas ei kuulosta kovin terveelliseltä......
Kiitosta kannustuksesta. :) Ja mitä tohon selibaattiin tulee, niin eipähän ole pienintäkään sukupuolitauiten riskiä eikä tarvii kuunnella mitään tilityksiä hyväksikäytöstä tai muuta :anssi: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom