Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28047066

Mielestäni Elsi Suolanen ja Essi Pöysti ovat kyllä niin perus pissaliisan näkösiä Onnelasta. Heli Kuhlberg on ihan perusnätti. Pauliinan neliökasvot häiritsevät rankasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää taitaa olla Meah:lle tärkeä aihe? ;)

Meah aikoo varmaa ite osallistua joskus:D. Ja jos oot ton näköne mitä tuo kuva kertoo ni voitat:piis::hyvä:

Joo ei voi muuta sanoa ku että taso vaa laskee.. Pitää muuttaa vissii Norjaa ku siellä noita kaunottaria riittää :haart: Ihan oikeesti ihan kuka vaan noista Norskettarista voittas suomen tämän vuoden ehdokkaat.

Vertailun vuoksi tännekin Norjan kisan vastaavat missit:

768px500px_topp_24_frk_norge_-_bikini.jpg

:kuola::kuola::kuola::kuola::haart::kuola::5::worship::rock::rock::):kuola:

No kyllä noista norjalaisistakin iso osa on ihan tavallisia naapurintyttöjä, joita kävelee joka päivä kadulla vastaan..
e: komeet kintut tolla puerto rico beibellä

On itseasiassa mielenkiintoinen ala ja aina kiinnostanut. Ennen toi ala oli arvostettua ja harmittaa sen nykyajan taso. Kyllä poudareitakin harmittaisi jos rivistö olisi täynnä poutiaisia:hyper:

On itseasiassa mielenkiintoinen ala ja aina kiinnostanut. Ennen toi ala oli arvostettua ja harmittaa sen nykyajan taso. Kyllä poudareitakin harmittaisi jos rivistö olisi täynnä poutiaisia:hyper:

Juu, en mä tuota mitenkään pahalla heittänyt, alkoi vaan hymyilyttää, kun niitä viestejä napsahteli aika tasaiseen tahtiin tähän ketjuun :)

Juu, en mä tuota mitenkään pahalla heittänyt, alkoi vaan hymyilyttää, kun niitä viestejä napsahteli aika tasaiseen tahtiin tähän ketjuun :)
Joo aattelin pitää ajantasalla trediä kun kuitenkin noita luen :D

Joo aattelin pitää ajantasalla trediä kun kuitenkin noita luen :D

Se on oikein, tärkeä valtakunnallinen tapahtuma kuitenkin kyseessä :D

En tiedä että johtuuko tämä tyttöjen LUISISTA olkapäistä, huonosta poseeraustaidoista vai kuvaajasta, mutta mun mielestä monen tytön ryhti näyttää ihan kamalalta. vaikka ois kuin pitkä niin mallin/missin täytyy osata seistä oikein. rumentaa nimittäin tollanen lösöasento aikalailla vaikka ois muuten nätti.

Se on oikein, tärkeä valtakunnallinen tapahtuma kuitenkin kyseessä :D
Muissa maissa se on tota.:D

e: Merri, Tytöiltä puuttuu ryhti, säteilevyys ja voittaja-asenne.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28047066

Mielestäni Elsi Suolanen ja Essi Pöysti ovat kyllä niin perus pissaliisan näkösiä Onnelasta. Heli Kuhlberg on ihan perusnätti. Pauliinan neliökasvot häiritsevät rankasti.
Taas näkee miten mukavia naiset on toisilleen:) Kaveripiirissäkin lähinnä naiset käyttäneet sanoja "jokinorsu" jne misseistä.

Tuo ysi on kyllä hot, joskin videossa sillä (ja muilla) tosi Kerava-kuteet :(

Taas näkee miten mukavia naiset on toisilleen:) Kaveripiirissäkin lähinnä naiset käyttäneet sanoja "jokinorsu" jne misseistä.
Et nyt selkeesti ota huomioon, että kyse on edelleen kauneuskisasta jossa haetaan kaunottaria.:)
Myönnän että mun teksteistä varmasti paistaa tason tipahduksen ketutus. Tää on kuitenkin ala, missä arvostellaan kokoajan ja ikävä kyllä arvostelun kohteena on ulkonäkö. :) Jos ei halua että ulkonäköä arvostellaan, kannattaa hakeutua eri alalle.:piis:

Muissa maissa se on tota.:D

Niinkuin tuossa yhdessä aiemmassa viestissä sanoin, niin mun mielestä noilla kisoilla oli Suomessakin isompi merkitys joskus 1980-90 luvulla. Kyllä mulla ainakin on sellainen muistikuva, että joskus silloin kun itse oli vielä peruskoulussa niin noita pidettiin jotenkin tärkeinä kisoina. Nykyään nuo kisat eivät kiinnosta enää juuri ketään, roskalehdistö toki repii kaikki "kohuotsikot" jotka irti saa, mutta siinäpä noiden kisojen anti sitten onkon.

En tiedä oliko arvostus entisaikaan muuten vaan korkeammalla vai onko nykyään tosiaan niin kova ylitarjonta kaikenlaisesta viihteestä, että nuo ns. perinteisemmät jutut on menettäneet arvonsa...

Turkki:

begum_kiziltug_2b.jpg

begum_kiziltug_3b.jpg

Kyllä missin pitää olla henkisiltä ominaisuuksilta sellainen, että hänet voidaan lähettää edustamaan Suomena. Jos minä saisin päättää, niin nykyiset missit eivät pääsisi edes alkukarsinnoista eteenpäin.
Valitettavasti Herra reservin majuri Timo T.A. ei taida olla ihan oikea henkilö puhumaan henkisistä ominaisuuksista. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom