Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Miks muuten miehet aina hermostuu, kun toiset naiset arvostelee MISSEJÄ? tyyliin "no et oo ittekään parempi/ootko itte muka sitte niin hyvä" ,"eihän toi nyt niin paha oo", "miks sun pitää aina haukkuu" ja just toi et naiset on hirveitä toisilleen...ja sitten kun kerrot suosikkisi niin "toihan on ihan kamala akka" :D

Koska naiset ei ole päteviä arvioimaan. Naisella kun tulee nämä kateudesta johtuvat puolustusreaktiot. Toista pitää aina lähteä haukkumaan ja lyttäämään niin paljon kun kerkiää. Näin siis ainakin esim:Baari\juhla olosuhteissa. Tän mielikuvan perusteella, ei miehet oikeen teidän arvioimisiin luota. Näin ainakin omalla kohdalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska naiset ei ole päteviä arvioimaan. Naisella kun tulee nämä kateudesta johtuvat puolustusreaktiot. Toista pitää aina lähteä haukkumaan ja lyttäämään niin paljon kun kerkiää. Näin siis ainakin esim:Baari\juhla olosuhteissa. Tän mielikuvan perusteella, ei miehet oikeen teidän arvioimisiin luota. Näin ainakin omalla kohdalla.

No jaa, mä en ainakaan itse sorru lyttäämään ketään paitsi jos jotain mun mielestä ei niin kummoista hehkutetaan, niin yritän kaikin tavoin saada muutkin tajuumaan, etei se ole sen erityisempi kuin moni mukaan :D.
Mä en tule kateelliseksi jos jou hehkuttaa olemukseltaan täydellisyyttä hipovaa huippumallia(tai edes muuten vaan oikeasti kaunista naista), mutta jos joku alkaa hehkuttaa naapuriin Tiinaa jolla on isot tissit ja nenä eikä olemukselta muutenkaan kummoinen...niin johan alkaa vituttaa :lol2:

mutta siis jotenkin misseistä tulee helposti sanottua todella rumasti tyyliin: laatikko naama, läskiperse, majava jne...vaikka kai kuitenkin voisi haluta vaihtaa naaman ja kropan sen missin kanssa jota on juuri haukkunut...ei kukaan ole täydellinen kuitenkaan.

Ehkä kaikkien aikojen paras miss suomi...Mira Salo:
mira-big.jpg

n636619650_110.jpg

Ai missitkö tyhmiä? Ei Elsi ainakaan!

tieto ja aly ei ole sama asia, jos multa kysyttaisiin tiedanko jonku helvetin kenialaisen katuhuora neekerin nimea ja joku toinen tietaa niin ei se musta sita toista tyhmempaa tee tietaakseni?

ihmiset vaan haluaa paasta massailemaan silla lohduttavalla ajatuksella etta niita kauniimmat ihmiset on vitun tyhmia, onhan bodareillaki pienet munat ja ao about sama ku hauiksenymparys? jokainen nainenki joka on hyvannakoinen ja vaikka omaa hieman massaa tisseissaan on kans niin vitun tyhma etta huhhuh!
ihmisilla on tarve jollain tapaa tuntea itsensa paremmaksi, mikas onkaa sen helpompaa ku sanoa etta joku toinen on tyhma? sita ei nae paallepain (paitsi vajailla ihmisilla)

Ai missitkö tyhmiä? Ei Elsi ainakaan!

Ei yleistiedolla ole välttämättä tekemistä tyhmyyden kanssa...kouluarvosanat ei myöskään kerro miten tyhmä tai viisas ihminen on. älykkyyttä on monenlaista, harmi vaan, että monissa kultuureissa painotetaan vain tietynlaista osaamista ja sitä sitten kutsutaan älyksi ja viisaudeksi.

Saantia ei osaltani tapahdu. Silti saatanan seksyjä on missit hei
No hiphei :thumbs:

tieto ja aly ei ole sama asia, jos multa kysyttaisiin tiedanko jonku helvetin kenialaisen katuhuora neekerin nimea ja joku toinen tietaa niin ei se musta sita toista tyhmempaa tee tietaakseni?

ihmiset vaan haluaa paasta massailemaan silla lohduttavalla ajatuksella etta niita kauniimmat ihmiset on vitun tyhmia, onhan bodareillaki pienet munat ja ao about sama ku hauiksenymparys? jokainen nainenki joka on hyvannakoinen ja vaikka omaa hieman massaa tisseissaan on kans niin vitun tyhma etta huhhuh!
ihmisilla on tarve jollain tapaa tuntea itsensa paremmaksi, mikas onkaa sen helpompaa ku sanoa etta joku toinen on tyhma? sita ei nae paallepain (paitsi vajailla ihmisilla)

No näkeehän sen tosta.

Ei yleistiedolla ole välttämättä tekemistä tyhmyyden kanssa...kouluarvosanat ei myöskään kerro miten tyhmä tai viisas ihminen on. älykkyyttä on monenlaista, harmi vaan, että monissa kultuureissa painotetaan vain tietynlaista osaamista ja sitä sitten kutsutaan älyksi ja viisaudeksi.

Jos ei geneettistä mahdollisuutta älykkyyteen ei ole käytetty ollenkaan, niin ei potentiaali ole älykkyyttä. Soveltaminen on älykkyyttä.

Jos ihmisellä on koulujen jälkeenkin huono yleissivistys ja sosiaalisesti antaa myös itsestään asioista mitään tajuamattoman kuvan, niin mitä älykkyyttä sitten on olemassa? Oikeasti siis tyhjäpääksi leimattu missi on niin älykäs, että esittää vain tyhmää ja saa kaiken helpolla vain kauneudellaan? :dance2:

No vaikkei älykkyyttä yleissivistyksellä mitatakaaan, niin onhan nuo jo säälittävia nuo Elsin vastaukset. Jos peruskoulun on läpi päässyt ja osaa lukea, niin eiköhän vastaukset nuihinkin vaativiin kysymyksiin olisi silmään osunut haluamattaankin. No, plussaa että testin jälkeen sentäs hoksasi mainita ettei ihan nappiin mennyt...

Itse nään asian niin, että kauniiden ihmisten ei ole tarvinnut miettiä asioita, eikä kehittyä älykkyydessä/viisaudessa, koska ovat saaneet kaiken ilmankin sitä. Ruma kaveri joutuu taas vähän miettimään jo taktiikoita (=looginen älykkyys kehittyy) että saa haluamansa.

Toinen pointti voisi olla myös se että mihin pääsee aikaansa viettämään. Jos on yhteisö missä vain esimerkiksi kovuus tai kauneus sanelevat menestymisen, sijaa viisauden kehittymiselle harvoin löytyy. Koska yksinkertaisesti se olisi pois ajasta kehittää menestymiseen tarvittavia ominaisuuksia. Eihän ihminen normaalisti halua kehittyä ilman että menee jotenkin ei toivotusti. Helposti jäädään makaamaan laakereille. Ainakin lapsena.

Itse nään asian niin, että kauniiden ihmisten ei ole tarvinnut miettiä asioita, eikä kehittyä älykkyydessä/viisaudessa, koska ovat saaneet kaiken ilmankin sitä.

Olen ihan samaa mieltä. Toi Essi oli minulle kyllä sitä vasten ajateltuna positiivinen yllätys.

Originally Posted by number_one View Post
Itse nään asian niin, että kauniiden ihmisten ei ole tarvinnut miettiä asioita, eikä kehittyä älykkyydessä/viisaudessa, koska ovat saaneet kaiken ilmankin sitä.

osittain nain, mutta edelleenki se etta on hyvannakoinen ei automaattisesti poista henkisen kehittymisen mahdollisuutta. tokihan se on tavallaan ymmarrettavaa etta jotku isin pikku prinsessat joita pojatki palvoo ei tartte paljoa pyrkia henkiseen kasvuun eika tartte koetella itseaan. mutta mitaa automaattista yhtalaisyytta mielestani ei ole, tunnen jokusen perkeleen natin muijan jotka ei ole mitenkaan tyhmia. tunnen kylla huonommanki nakoisia muijia jotka on helvetin tyhmia.
ja jostain ihmeen syysta oon oikeestaan huomannu sellaisen omituisen seikan etta rumemmat naiset on yleensa jopa tyhmempia keskimaarin ku paremmannakoiset, se fiksuus kuva niissa rumissa voi johtua siitaki etta ne pyrkii korostamaan sita ja lesoilee silla, mutta kaikkein parhaimmat keskustelut ma oon kylla kayny keskivertoa paremman nakosten muijien kanssa.

enemmanki homma menis taustakohtaisesti, ei se ulkonako suorilta kaikkea tarjoa, kylla se elama on voinu monoa antaa kauniillekki ihmiselle.

muttaku naista misseista puhutaan niin eikohan se oo selva etta naiset jotka nykysuomessa hankkiutuu missikisoihin niin ei ehka oo penaalin teravimpia kynia.

mutta homma ei mielestani tosiaankaa oo se etta se kuuluisa 95% kauniista naisista on tyhmia ja 95% rumista on alykkaita, veikkaanpa etta molemmissa menee about 50/50

No vaikkei älykkyyttä yleissivistyksellä mitatakaaan, niin onhan nuo jo säälittävia nuo Elsin vastaukset. Jos peruskoulun on läpi päässyt ja osaa lukea, niin eiköhän vastaukset nuihinkin vaativiin kysymyksiin olisi silmään osunut haluamattaankin. No, plussaa että testin jälkeen sentäs hoksasi mainita ettei ihan nappiin mennyt...
Plussaa olisi ollut pitää turpansa kiinni ja sanoa että "sori, en tiedä" kuin arvailla jotain sotia 80-luvulle ja Ahtisaarta noihin vastauksiksi.
Voin vain kuvitella sitä kikatuksen määrää mikä on kuulunut kun vastauksia on saneltu. No pääasia että tietää seiskan toimittajien nimet ja paljon asiaa meikeistä jne. Jessus jos tommosta varpusta joutus kotona pitämään niin hirttäisin itteni.

mutta homma ei mielestani tosiaankaa oo se etta se kuuluisa 95% kauniista naisista on tyhmia ja 95% rumista on alykkaita, veikkaanpa etta molemmissa menee about 50/50

Jos älykkyys väestössä menee suunnilleen Gaussin käyrän mukaisesti, jossa suurin osa ihmisistä osuu käppyrän keskelle, niin kauneus varmaan menee samalla tavalla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Normal_distribution_pdf.png

50 % ihmisistä on siis keskimääräistä tyhmempiä ja 50 % kekskimääräistä viisaampia. Samoin 50 % ihmisistä on keskimääräistä rumempia ja 50 % keskimääräistä kauniimpia. Todennäköisimmin todella kaunis ihminen on varustettu normaalilla älykkyydellä. Erittäin viisas ihminen taas todennäköisesti on ihan normaalim näköinen, eli "välimallin jätkä" Sekä erittäin viisaita, että kauniita ihmisiä on kuitenkin todennäköisesti paljon vähemmän, kuin 50 % väestöstä.

Jos älykkyys väestössä menee suunnilleen Gaussin käyrän mukaisesti, jossa suurin osa ihmisistä osuu käppyrän keskelle, niin kauneus varmaan menee samalla tavalla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Normal_distribution_pdf.png

50 % ihmisistä on siis keskimääräistä tyhmempiä ja 50 % kekskimääräistä viisaampia. Samoin 50 % ihmisistä on keskimääräistä rumempia ja 50 % keskimääräistä kauniimpia. Todennäköisimmin todella kaunis ihminen on varustettu normaalilla älykkyydellä. Erittäin viisas ihminen taas todennäköisesti on ihan normaalim näköinen, eli "välimallin jätkä" Sekä erittäin viisaita, että kauniita ihmisiä on kuitenkin todennäköisesti paljon vähemmän, kuin 50 % väestöstä.

kaytannossa toi normaalijakauma ei varmastikkaan toimi enaa nykyaan ihmisvaestossa koska nykyaan on aika monia tekijoita asioissa mukana, mutta meni mutuiluksi.

jos ajatellaan etta ainoa oikea aly on se mika tulee genetiikan kautte, se jonka saa syntyjaan joten mita silla silloin on merkitysta miten on elamansa elanyt? ja eikos paremmannakoisilla ihmisilla yleensa ole paremmat geenit? siksihan hienot ihmiset herattaa lisaantymisvaistoa meissa koska niihin on hyva lisaantya etta lapset saa paremmat geenit ja nain ollen selviytyy paremmin?

mutta jos taas ajatellaan alyn olevan ihmistuntemusta ja sosiaalisia taitoja, kauniimmat todennakoisesti voittaa tassa koska yleensa heilla on paljon enemman ihmissuhteita ja ystavia joiden kanssa sosialisoitua nain ollen kehitys sosiaalisuudessa kasvaa.

jos aly taas ajatellaan kirjatiedoksi niin tokihan joku nortti lukutoukka vetaa voiton jostain elamaansa elavasta kaunokaisesta.

kylma logiikka taisikin olla se mika tulee enimmakseen genetiikasta korjatkaa jos olen vaarassa.

viisaus taas on osittain tietoa ja sen soveltamista ajatuksissaan, mita enemman tietoa sita enemman ulottuvuuksia ajattelussa.

matemaattiset alykot yleensa on keskivertoa rumempaa sakkia, ja tosinerot tassa on yleensa sosiaalisesti rajoittuneita, ehka autistejakin jotku.

ymymym...

mielestani alya on vaikea verrata edes, sita on niin monenlaista.

matemaattiset alykot yleensa on keskivertoa rumempaa sakkia, ja tosinerot tassa on yleensa sosiaalisesti rajoittuneita, ehka autistejakin jotku.

ymymym...

mielestani alya on vaikea verrata edes, sita on niin monenlaista.

Toi on kyllä totta, että älyä on todella monenlaista. Esimerkki käytännön elämästä:

Meillä on töissä suunnittelijoita, insinöörejä ja dippainssejä. Oman alansa asiantuntijoita, ja ehkä jopa parhaita, mitä Suomessa tältä alalta löytyy. Silti nyt kun lomautuksia tulossa, niin yksikin harmitteli, ettei saa ansiosidonnaista työttömyyskorvausta, kun ei ole liittynyt liittoon tai työttömyyskassaan. Nyt sitten helisemässä, että miten saa velat maksettua.

Itseäni vähän ihmetyttää, että miten näinkin viisas ihminen ei ole edes viitsinyt ottaa asioista selvää. Ei tiennyt, että kassaan voi liittyä 65 euron jäsenmaksulla vuodessa.

Itseäni vähän ihmetyttää, että miten näinkin viisas ihminen ei ole edes viitsinyt ottaa asioista selvää. Ei tiennyt, että kassaan voi liittyä 65 euron jäsenmaksulla vuodessa.
Laiskuus ja tyhmyys eivät välttämättä ole sama asia. Vertauksesi hieman ontuu. Olenko minä tyhmä kun kirjottelen kaikenlaista huuhaajuttua bodausfoorumille? En välttämättä. :lol2:

Itse nään asian niin, että kauniiden ihmisten ei ole tarvinnut miettiä asioita, eikä kehittyä älykkyydessä/viisaudessa, koska ovat saaneet kaiken ilmankin sitä. Ruma kaveri joutuu taas vähän miettimään jo taktiikoita (=looginen älykkyys kehittyy) että saa haluamansa.

Toinen pointti voisi olla myös se että mihin pääsee aikaansa viettämään. Jos on yhteisö missä vain esimerkiksi kovuus tai kauneus sanelevat menestymisen, sijaa viisauden kehittymiselle harvoin löytyy. Koska yksinkertaisesti se olisi pois ajasta kehittää menestymiseen tarvittavia ominaisuuksia. Eihän ihminen normaalisti halua kehittyä ilman että menee jotenkin ei toivotusti. Helposti jäädään makaamaan laakereille. Ainakin lapsena.

Mä myös olen samaa mieltä, vaikka se ei aina ihan pädekään. Mulla on muutamia kauniita ystäviä, jotka ovat myös fiksuja.

Mä itse arvostan sellaisia ihmisiä, joilla on viisautta ja näkemystä asioista. Nippeiltiedoilla loistaminen ei nyt vielä sinänsä kerro mistään muusta kuin siitä, että on kiinnostunut asioista, osaa opetella ulkoa ja lukee päivän lehdet mikä itsessään toki on ihan hyvä juttu yleissivistyksen kannalta. Astetta haastavampaa onkin sitten ajatella itse eikä toistaa jo sanottuja asioita.

No eipä tuota kyseistä jantteria kehtaa laiskaksi mennä haukkumaan. Ennemminkin paahtaa niin tukkamärkänä töitä, ettei ole aikaa ottaa tämmöisistä asioista selvää.

Itse laiskana jätkänä otan aina ensimmäisenä selvää, josko jostain olisi ilmaista rahaa saapa. Kunhan ensin saa riittävästi aikaa tapettua täällä foorumilla. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom