Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä nämä uudet "eroottiset" kuvat ovat lähinnä omituisia.

Epäkäsrutistuspose kädet ylhäällä?

1651655_3_fhelik.jpg

Olkapäät eteen / leveä selkä sivusta?

1651655_9_fullak.jpg

Kylkiluu- ja reisipose?

1651655_6_fminnak.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimittaja meni sitten julkaisemaan yhden missin henkilötunnuksen... :jahas:
no voi vittu! Eikö noilla paskalehtien toimittajilla ole minkäänlaista ammattitaitoa/-ylpeyttä? Ihmettelen, että miten näissä lehdissä on duunissa suunnilleen luku- ja kirjoitustaidotomia imbesillejä, kun kuitenkin esim. kotikaupunkini yliopistosta valmistuu joka vuosi ihan maistereita journalistiikan pääaineesta, ja muutenkin ammattitaitoista porukkaa on työttömänä.
Ja mulla välillä huvittaa se, miksi misseille edes tehdään joka vuosi näitä kyselyitä? Siis niin kuin joku sanoi, miten ne liittyy missikilpailuihin nykyisin (tai ennenkään)? Ihan kuin väen vängällä haluttaisiin just näitä vääriä vastauksia ja sitten muka vedetään johtopäätöksiä niiden perusteella. Kyllä mun mielestä ihmisellä jonkinlainen yleissivistys ja tietämys olisi hyvä olla mutta tämä nyt lienee vain mediapeliä.
No juuri tätähän näillä haetaan. Vähän samaan tyyliin kuin BB:ssä viime syksynä. Sitten ihmiset voivat naureskella missien ja muiden julkkisten tyhmyydelle ja tuntea itsensä fiksummiksi.

Viimeksi muokattu:
No juuri tätähän näillä haetaan. Vähän samaan tyyliin kuin BB:ssä viime syksynä. Sitten ihmiset voivat naureskella missien ja muiden julkkisten tyhmyydelle ja tuntea itsensä fiksummiksi.

Niin ilmeisesti. Ihmetyttää vaan, että aina samat rallatukset ja kysymykset, luulisi porukankin jo siihen väsähtävänä ja tajuavan, ettei hommalla ole mitään tekemistä kauneuskilpailujen kanssa. Mut kai ihmisillä pitää jostakin se iloa repiä...

Tää keskustelu missien laihuudesta on aina niin huvittavaa... Miss Suomen ainoa todellinen funktio on edustaa Suomea Miss Universum kisoissa. Ja kun katsoo minkäkokoisia naisia siellä muut ovat, tyhmempikin tajuaa ettei sinne kannata lähettää mitään pullavaa naapurin mollamaijaa...

Alkaa vähän oksettaa noi törröttävät kylkiluut. Siinä menee itelläni raja "liian" laihan kanssa. :urjo: Enkä sitten voisi vähempää välittää vaikka just siltä pitäis näyttää näissä kisoissa tai jonain mallina, ällöttävän näkköstä joka tapauksessa.

Jotain on kyllä pielessä jos suurinta osaa missejä katsoessa reaktio on hyisaat... eikä oujeah...
Ens vuonna joku punttimimmi tuonne mukaan.:kuola::D

Kautta aikojen missit ja mallit on työntäneet rintakehän ulos ja vatsan sisään jolloin saadaan kylkiluut helposti näkyviin ja illuusio siitä että on laiha. Kokeilkaapa itse samaa, helppo homma tehdä myös itse.
Naurattaa lähinnä noi median jokavuotiset laihuuslööpit ja BMI keskutelut, tosiassa jos MissUniversessa haluaa menestystä niin sinne on valittava laiha tyttö, normaali ei riitä.
Moneen vuoteen ei ole ollu tarpeeksi laihaa tyttö MissUniverse menestystä ajatellen, se on vaan raakafakta et todella laiha pitää olla.
Hennalla voisi olla potentiaalia jos sen koulisi kunnolla ammattilaisten toimesta, löytyy pituutta ja on laiha ja kauniit kasvot, hampaat pitäisi vaan fiksata.
Mut tän hetkinen suosikkityttö on ehdottomasti Elsi.

enpä oo missejä käyny tsiikaas missään koskaan kiertueella ni pakko varmaa mennä eturiviin keskiviikkona ku tulevat ihan työpaikalle asti pyörähtelee... :hyvä:
itse itseäni lainaten. Nyt kun tuli niitä kateltua tänään,on jopa kärryillä minkä nimisiä tyttöjä siel kisailee sitten omien lapsuusvuosien jälkeen.

Numerolla kuusi kilpailevalla Pauliinalla on kyllä kaunis hymy ja naama ylipäätään nätti,toki nyt muutenkin,taas numerolla yksi Elsi ei nii miun mielestä kauniit kasvot mut taas suht tasavahva muuten kropan ja varmuuden puoleen,sit se viitonen on kaikista urheilullisimman näköinen,silti toisaalta sairaan laiha,mut esim. vatsa siisti mut kalpea... Sitä ysiä on kans jossain hehkutettu mut hitto mikä ryhti! Vatsa vaan pömpötti,oli aika häiritsevää.

Työpaikan äijät pitkälti liputti Elsin puolesta,ehkä pitäis sille olla jopa vihainen ku loi aika pitkän katseen miun vierellä katsoneeseen miesystävään...yllätäen sekin sitä piti parhaana ;)

Hennalla voisi olla potentiaalia jos sen koulisi kunnolla ammattilaisten toimesta, löytyy pituutta ja on laiha ja kauniit kasvot, hampaat pitäisi vaan fiksata.
todellakin pitäisi koulia,taitaa olla sen verran pitkä tyttö ettei paljoa ole korkokenkiä käyttäny,sillä oli sen verran epävarman oloista kävely ja koko olemus lavalla,sellainen säteiy ja itsevarmuus puuttui, ei saanu itseään millään esille! vaikka onkin muuten näyttävä.

Henna tulikin kisoihin suoraan koulun penkiltä eli koulu päättyi tammikuussa, ei yhtään minkäänlaista malli/missi kokemusta aikaisemmin ja on kuulemma myös oikeassa elämässä hieman ujo, mut se on parantanu alkuajoista jo ihan hyvin esiintymistä, aika vaan taitaa loppua kesken. Jos ei pääse top3 niin toivon Hennan ottavan uudestaan osaa vuoden tai kahden päästä kun on saanu enemmän kokemusta.

Muistakaahan tänään kello: 19.30 katsoa tissikisat :D

Mä olen muuten salaisesti alkanut toivoa sen muodon muutoksen nähtyäni, että Essi pöysti voittaa :thumbs:

kyllapas oli yllattavan positiivista settia :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom