Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no voi vittu! Eikö noilla paskalehtien toimittajilla ole minkäänlaista ammattitaitoa/-ylpeyttä? Ihmettelen, että miten näissä lehdissä on duunissa suunnilleen luku- ja kirjoitustaidotomia imbesillejä, kun kuitenkin esim. kotikaupunkini yliopistosta valmistuu joka vuosi ihan maistereita journalistiikan pääaineesta, ja muutenkin ammattitaitoista porukkaa on työttömänä.Toimittaja meni sitten julkaisemaan yhden missin henkilötunnuksen... :jahas:
No juuri tätähän näillä haetaan. Vähän samaan tyyliin kuin BB:ssä viime syksynä. Sitten ihmiset voivat naureskella missien ja muiden julkkisten tyhmyydelle ja tuntea itsensä fiksummiksi.Ja mulla välillä huvittaa se, miksi misseille edes tehdään joka vuosi näitä kyselyitä? Siis niin kuin joku sanoi, miten ne liittyy missikilpailuihin nykyisin (tai ennenkään)? Ihan kuin väen vängällä haluttaisiin just näitä vääriä vastauksia ja sitten muka vedetään johtopäätöksiä niiden perusteella. Kyllä mun mielestä ihmisellä jonkinlainen yleissivistys ja tietämys olisi hyvä olla mutta tämä nyt lienee vain mediapeliä.
Noi kuvat on tv:kuvauksista eli tilannekuvia.Mun mielestä nämä uudet "eroottiset" kuvat ovat lähinnä omituisia
No juuri tätähän näillä haetaan. Vähän samaan tyyliin kuin BB:ssä viime syksynä. Sitten ihmiset voivat naureskella missien ja muiden julkkisten tyhmyydelle ja tuntea itsensä fiksummiksi.
Tämähän on hyvä kuva. Elsi :haart:Noi kuvat on tv:kuvauksista eli tilannekuvia.
itse itseäni lainaten. Nyt kun tuli niitä kateltua tänään,on jopa kärryillä minkä nimisiä tyttöjä siel kisailee sitten omien lapsuusvuosien jälkeen.enpä oo missejä käyny tsiikaas missään koskaan kiertueella ni pakko varmaa mennä eturiviin keskiviikkona ku tulevat ihan työpaikalle asti pyörähtelee... :hyvä:
todellakin pitäisi koulia,taitaa olla sen verran pitkä tyttö ettei paljoa ole korkokenkiä käyttäny,sillä oli sen verran epävarman oloista kävely ja koko olemus lavalla,sellainen säteiy ja itsevarmuus puuttui, ei saanu itseään millään esille! vaikka onkin muuten näyttävä.Hennalla voisi olla potentiaalia jos sen koulisi kunnolla ammattilaisten toimesta, löytyy pituutta ja on laiha ja kauniit kasvot, hampaat pitäisi vaan fiksata.
Sarjula ainakin veti hyvin! Mikä toi toinen perintöprinsessa oikein oli, aivan järkky!On kyllä järkyttävän huonot juontajat! Ihan ku jostai kummelisketsistä.... Vähä pelisilmää noitten palkkaamiseen.