Missä sinä haluat asua? OKT? Rivari? Kerrostalo? MIKSI?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Okt+talli. Talli ehdoton. Kerrostalossa asuessani hajosi pää kun joutui kuuntelemaan jonkun "Esan" bassonsoittelua, joka kantoi aina alakerrasta ylös asti. Muutenkin oma rauha ja piha sellaista mitä en vaihtaisi enään kerrostaloon/rivariin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nurmikonleikkaamisesta pitää saada palkkio, muuten se on vain paskaa duunia, ainoa, et leikattu nurmikko haisee aivan sairaan hyvälle. Nyt vituttaa kun stadiin tuli homosti lunta kerralla ja isännöitsijällä on kiire, jää lumet sisäpihalle lojumaan pariksi päivää ja jos tätä menoa sataa, niin ei pääse taas talosta ulos. No koirat diggaa lumesta, kämppä ei kun ne tulee sisälle.

Saahan tuossa hyvän tekosyyn pitää itsekseen talkoot ja juoda pari pitkään Sandelsia talkoopäivän kunniaksi. Jos sataa vettä, voi juoda ne Sandelsit ja katsoa sitten joku toinen päivä uudelleen nurtsin leikkuuta.

Vaikea varmaan uskoa, mutta aika harva tyyppi harrastaa autoja. Mä harrastan nyrkkeilyä, ihan hyvin on välineet mahtuneet!

Eiköhän nuo harrastukset, jotka vaativat tilaa, sitten määrää myös asumismuodon. Tuskin kukaan tosissaan autoja duunaava ihan ehdointahdoin luopuu autotallista muuttamalla keskustaan. Moottoripyöriä olen nähnyt niinkin erikoisissa paikoissa parkissa kuin parkkipaikat kaduilla.

Moottoripyöriä olen nähnyt niinkin erikoisissa paikoissa parkissa kuin parkkipaikat kaduilla.

Siinä onkin jännempi tehdä "pieniä huoltoja/remontteja".. Mutta eiköhän se ole sillä selvä, että jokaine asuu siellä missä tykkää ja se oli sitte siinä..

Siinä onkin jännempi tehdä "pieniä huoltoja/remontteja".. Mutta eiköhän se ole sillä selvä, että jokaine asuu siellä missä tykkää ja se oli sitte siinä..
Kuten nurmikonleikkauksessakin, niin minä ainakaan en korjaa autoani, en vaihda edes renkaita. Vien merkkihuoltoon. Vituttais rassaa jotain mopoa kun on ammattilaiset sitä varten.

Siinähän meni hyvä harrastus heti kättelyssä vituiksi jos ei pääse sorkkimaan ja laittamaan itse, mutta on myös näitä jotka vain ajaa..
Mä luulin, että moottoripyöräily itsessään on jo vähän harrastus. Ei kukaan varmaan työn takia moottoripyörää hommaa.

Eiköhän nuo harrastukset, jotka vaativat tilaa, sitten määrää myös asumismuodon. Tuskin kukaan tosissaan autoja duunaava ihan ehdointahdoin luopuu autotallista muuttamalla keskustaan. Moottoripyöriä olen nähnyt niinkin erikoisissa paikoissa parkissa kuin parkkipaikat kaduilla.

Yks jamppa säilytti tonnista Jammuaan talvella olohuoneessaan. En kyllä muista että liittykö se asumismuotoon mitenkään, tuli vain mieleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuten nurmikonleikkauksessakin, niin minä ainakaan en korjaa autoani, en vaihda edes renkaita. Vien merkkihuoltoon. Vituttais rassaa jotain mopoa kun on ammattilaiset sitä varten.

Tämä on kyllä totta. Auto menee samantien vaihtoon jos ei määräaikaishuollot enää riitä. En tiedä mitään vittumaisempaa entä se hetki kun huomaa ettei vehkeet enää toimi (:jahas:) ja pitää kiireessä alkaa miettimään minne soittaa.

Ja jotain vituttaa käydä salilla, että saisi lihaksia/näyttäisi hyvältä/watevö. Jotkut taas nauttii siitä saliosuudesta.

Tämä thread on vähän ku toi mac vs. win. :lol2:
Voitasko päätellä niin että Macistit asuu ytimessä, Wintoosa-miehet korsossa ja sitten ne keitä ei kiinnosta, landella. Eli kuten Mike sanoi, minä joudun joskus muuttamaan ytimeen ;)

Tämä thread on vähän ku toi mac vs. win. :lol2:
Voitasko päätellä niin että Macistit asuu ytimessä, Wintoosa-miehet korsossa ja sitten ne keitä ei kiinnosta, landella. Eli kuten Mike sanoi, minä joudun joskus muuttamaan ytimeen ;)

Korso on enemmänkin Windows Vista. Home versio. Asennettuna koneeseen jossa on 1giga keskusmuistia.

Zone-sarja -42%
Missäs linux-miehet asuu? Ilmaista ja yksinkertaista, ehkä jossain lämpimässä roskiksessa.

No koirat rotuina toki paikan mukaan. Ei beaglea kandee kamalasti kaupunkiin ottaa. Suurin osa koirista, veikkaisin varmaan yli 99% koko maan koirista, ovat ihan muussa käytössä kuin metsästys. Jos nyt metsästys on koiran päätarkoitus, niin ei sitä kyllä kaupunkiin kannata ottaa, jos pitäisi päivittäin olla metsällä.

Mut silti, koirat ovat laumaeläimiä ja ne kaipaa toisia koiria sekä niiden hajuja. Kyllä sille metsästyskoirallekin tekee hyvää tapaa muita, mutta eihän se tapaaminen nyt vaadi kaupunkiin muuttamista.

Lienee vieläkin niin, että metsästyskoira on esim. suomen suurin rotu. (suomenajokoira)

Jep, tosin se lauma ei ole ne muut koirat muualla, vaan se kodin piirin koirat. Muita ei kaivata, päinvastoin.
Koiraa ei kannata ihimillistää ja kyllä siellä PKS:llä on treenialuteita seisoville korillekin, tosin tarvii vähän ohitella kehä 3:sta siinä hommassa.

Pistin etuoveen 240-250 tonnia omakotitalon hinnaksi, tässä stadin tulos.

1 talo

141_1452907_img2389737535555944761.jpg

Samalla hintaa Multialta vittu 10 huonetta + 4 keittiöö + aula + 6 vessaa + sauna + khh + parveke + ullakko tehden totaalit 435 neliötä.

141_1427082_img2926849314787494842.jpg

Miksi muuttaa jonnekin persreiän kokoiseen omakotitaloon, kun voi saada Multialta neliöitä oikein urakalla?

Lienee vieläkin niin, että metsästyskoira on esim. suomen suurin rotu. (suomenajokoira)

Jep, tosin se lauma ei ole ne muut koirat muualla, vaan se kodin piirin koirat. Muita ei kaivata, päinvastoin.
Koiraa ei kannata ihimillistää ja kyllä siellä PKS:llä on treenialuteita seisoville korillekin, tosin tarvii vähän ohitella kehä 3:sta siinä hommassa.
No siellä missä on muita koiria, näkee kyllä koiran luontoa, kyllä se veri vetää lajitovereidensa perseitä haistelemaan. Ja jos nyt koiraa katsoo, niin ne menee nokka maassa.

Tämä nyt vain siihen argumenttina, että omakotitalo olisi koiralle paras paikka, olen eri mieltä. Koiralle on paras paikka hyvä lauma ja se mitä sen lauman kanssa duunataan. Yksin koirat saa olla ihan tarpeeksi ihmisen elämässä, se, että ne sitten vangitaan kaupanpäälle lenkin sijaan yksin takapihalle, on vitun perseestä.

En tiennyt, että metsästyspiirit ovat niin isot, että ne menee jopa normaalin seurakoiran ohitse :eek: Kai ne sitten täältä lähtee kaikki koirineen mehtälle, tai sit oikeesti vain se prosentti oikeasti harrastaa metästystä koiriensa kanssa.

Ja edelleen, se on vähän hölmöä, jos koira määrää missä asutaan. Se on kuitenkin vain koira.

Se pitää sanoa, että pääkaupunkiseudulla pitää mennä aika pitkälle, että koiran voi päästää ihan oikeasti vapaaksi. Koirapuisto ei omien kokemusten mukaan ole täysi vapaanaolemista kun siellä on aina aidat ja muita koiria. Ja vaikka oma koira tottelisi kuin hyvin, kuten nyt meidän vanhempi, joka on iltaisin vapaana keskustassa lenkillä, niin vapaana oleva koira ressaa muita koirien omistajia, se aiheuttaa aina jännitettä kun vastaan tulee vapaana oleva koira, ikinä niistä ei kuitenkaan tiedä. Maalla koiran voi päästää ihan vapaasti hengaamaan yksin, mutta siellä taas sitten se sosiaalinen puoli ei ole samanlaista kuin kaupungissa, joissa on ihmisiä ja muita koiria. Kummassakin on koiralle hyvät puolensa.

Back
Ylös Bottom