Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nurmikonleikkaamisesta pitää saada palkkio, muuten se on vain paskaa duunia, ainoa, et leikattu nurmikko haisee aivan sairaan hyvälle. Nyt vituttaa kun stadiin tuli homosti lunta kerralla ja isännöitsijällä on kiire, jää lumet sisäpihalle lojumaan pariksi päivää ja jos tätä menoa sataa, niin ei pääse taas talosta ulos. No koirat diggaa lumesta, kämppä ei kun ne tulee sisälle.
Mitkä ihmeen harrastusvälineet? Ei lattea kahvilassa ryystäessä tarvitse kuin macin ja hienot kengät.Missä etelänvetelät säilyttää harrastus välineensä, puhutaan nyt että olisi mönkijä, mp,autoa, sun muita virikkeitä? Ei ne kaikki sinne häkkivarastoon mahdu :D
Moottoripyöriä olen nähnyt niinkin erikoisissa paikoissa parkissa kuin parkkipaikat kaduilla.
Kuten nurmikonleikkauksessakin, niin minä ainakaan en korjaa autoani, en vaihda edes renkaita. Vien merkkihuoltoon. Vituttais rassaa jotain mopoa kun on ammattilaiset sitä varten.Siinä onkin jännempi tehdä "pieniä huoltoja/remontteja".. Mutta eiköhän se ole sillä selvä, että jokaine asuu siellä missä tykkää ja se oli sitte siinä..
Vituttais rassaa jotain mopoa kun on ammattilaiset sitä varten.
Mä luulin, että moottoripyöräily itsessään on jo vähän harrastus. Ei kukaan varmaan työn takia moottoripyörää hommaa.Siinähän meni hyvä harrastus heti kättelyssä vituiksi jos ei pääse sorkkimaan ja laittamaan itse, mutta on myös näitä jotka vain ajaa..
Eiköhän nuo harrastukset, jotka vaativat tilaa, sitten määrää myös asumismuodon. Tuskin kukaan tosissaan autoja duunaava ihan ehdointahdoin luopuu autotallista muuttamalla keskustaan. Moottoripyöriä olen nähnyt niinkin erikoisissa paikoissa parkissa kuin parkkipaikat kaduilla.
Kuten nurmikonleikkauksessakin, niin minä ainakaan en korjaa autoani, en vaihda edes renkaita. Vien merkkihuoltoon. Vituttais rassaa jotain mopoa kun on ammattilaiset sitä varten.
Tämä thread on vähän ku toi mac vs. win. :lol2:
Voitasko päätellä niin että Macistit asuu ytimessä, Wintoosa-miehet korsossa ja sitten ne keitä ei kiinnosta, landella. Eli kuten Mike sanoi, minä joudun joskus muuttamaan ytimeen ;)
No koirat rotuina toki paikan mukaan. Ei beaglea kandee kamalasti kaupunkiin ottaa. Suurin osa koirista, veikkaisin varmaan yli 99% koko maan koirista, ovat ihan muussa käytössä kuin metsästys. Jos nyt metsästys on koiran päätarkoitus, niin ei sitä kyllä kaupunkiin kannata ottaa, jos pitäisi päivittäin olla metsällä.
Mut silti, koirat ovat laumaeläimiä ja ne kaipaa toisia koiria sekä niiden hajuja. Kyllä sille metsästyskoirallekin tekee hyvää tapaa muita, mutta eihän se tapaaminen nyt vaadi kaupunkiin muuttamista.
No siellä missä on muita koiria, näkee kyllä koiran luontoa, kyllä se veri vetää lajitovereidensa perseitä haistelemaan. Ja jos nyt koiraa katsoo, niin ne menee nokka maassa.Lienee vieläkin niin, että metsästyskoira on esim. suomen suurin rotu. (suomenajokoira)
Jep, tosin se lauma ei ole ne muut koirat muualla, vaan se kodin piirin koirat. Muita ei kaivata, päinvastoin.
Koiraa ei kannata ihimillistää ja kyllä siellä PKS:llä on treenialuteita seisoville korillekin, tosin tarvii vähän ohitella kehä 3:sta siinä hommassa.