Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Maaru: Hyvä juttu! Ilmeisesti riittää, että kerron osoitteen siellä salilla niin soittelet sitten Mintulle, kun postiahan sulle ei voi lähettää. :)

Eilen tein kämpälläni suursiivouksen (PITKÄSTÄ AIKAA :D) ja aloin henkisesti valmistautumaan huomiseen. ;) Ei muuta kuin toivottavasti mahdollisimman moni ehtii paikalle ja muistakaahan ottaa omaa evästä mukaan, koska kyllähän sitä nälkä kuitenkin iskee. Kämpältä löytyy kyllä teetä/kahvia kaikille halukkaille (ja esim. puuroa, jos joku sellaista haluaa :D!). TERVETULOA ja Huomiseen!

Olipahan ainakin hyvä pakkosyy siivota :) Toivottavasti et oo kauheesti joutunu näkee vaivaa. Huomiseen!!!

Kirjoitin äsken viestin joka katosin jonnekin. Eli olisin myös tulossa huomenna. aika on aika huono, mutta yritän ainakin tulla moikkaamaan. Naapurissa kai asustelen...?

ette ikinä arvaa mutta :itku: :itku: :itku: :itku: olen kipeänä nyt!!!
viime yö oli ihan tuskaa!!! lääkäri kutsuu reilun tunnin päästä..

Nyt jää sitten yhteistreeni väliin tällä kertaa,kuten myös koko ilta. En viitsi tulla koko likka-laumaa tartuttamaan!!

Laitoin just exälle viestiä että josko Minttu toimisi dvd;n kuljettajana....
ettei teidän koko ilta mee ihan käteen siksi että satun oleen kipeänä.
Että kyllä se pätkä jollain keinolla teille saadaan.

:itku: ja vielä kerran :itku:

Voi Maaru raukka!! Koitahan parannella itsesi rauhassa kuntoon!
Kyllähän miittejä taas järjestetään. Tosi fiksua sulta, kun sanoit, että et viitsi tulla muita tartuttamaan. :thumbs: Aina ei tapaa noin hienotunteisia ihmisiä. :)
Tsemppiä, ja nähdään taas!

Kiitos mistaarli :haart:

kyllä tästä jaloilleen vielä noustaan...ja en anna montaa viikkoa mennä eteenpäin kun laitetaan yhteistreenit meidän salilla pystyyn. Mun puolesta jo tammikuun aikana voidaan sinne mennä heilumaan,niin näette senkin paikan..

Mun täytyy varmaan laittaa toi poika viemään levy Mintulle,ettei sekään saa tartuntaa. *aivastus* kyllä tää tästä!! :whip:

Voi itku :( Ei muuta kuin pikaista paranemista Maaru...

Mulla on ollut sellainen kaaosviikko töissä, ja joudun tänäänkin vielä tulla tänne takaisin combatin jälkeen :jahas: Huonolta näyttää siis munkin puolesta. Mutta, tuleehan uusia mahdollisuuksia, eiks vaan? :hyper:

Pitäkää hauskaa!

Huomasin itte nyt vasta että miittiä on suunniteltu näinkin pian. itse nyt kanssa flunssan ja kuumeen kourissa eli miitti ja yhteistreeni jää mun osalta hamaan tulevaisuuteen...:(

...ja niin vain pääsi käymään, että mimmimiitti on tältä päivältä ohi!

Oli kyllä harmi, että kaikki halukkaat eivät pystyneet tulla, mutta voin vakuuttaa, että ensi kerrallakin tulee olemaan yhtä leppoisaa kuin tänään. Paikalle saapui loppujen lopuksi kahdeksan punttimimmiä minun lisäkseni. :)

"Pienet" alkusähläykset (television liittäminen scart-johdolla dvd-soittimeen oli näköjään liian vaikea juttu meille, tai vika oli televisiossani, mutta joka tapauksessa päädyimme katsomaan Olympia-dvd:n mustavalkoisena..) eivät loppujen lopuksi haitanneet ollenkaan, kun kyllähän sitä juttua riitti niin mustavalkoisesta dvd:stä kuin sen ulkopuoleltakin. Otetaan taas pian uusiksi tytöt :haart:!

Mintulta hetki sitten utelin että miten ilta meni :) teillä oli kuulemma ollut mukavata :haart:

Mä täällä makoilin illan kuumessa,nyt alkaa maailma näyttämään paremmalta ja parantuminen on lähtenyt käyntiin! (toivottavasti,ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa)

Kuinka nopeesti ootte halukkaita uuteen miittiin taikka yhteiseen treeniin??
(ai miten niin olen harmissani eilisestä?) :rolleyes: :D

Kuinka nopeesti ootte halukkaita uuteen miittiin taikka yhteiseen treeniin??
(ai miten niin olen harmissani eilisestä?) :rolleyes: :D

Miitissä oli tosi mukavaa:) . Aika vaan tuntui menevän turhan nopeasti varsinkin, kun seuraavana aamuna oli töitä. Itse ainakin olen innokkaana mukana seuraavassa miitissä/yhteistreeneissä. Miia ehdotteli sitä lisäravinneiltamaa ja minun mielestäni se oli kerrassaan loistava idea :hyper: . Arki-illat järjestyy helpommin vapaiksi, mutta tottakai viikonloppukin sopinee, jos vain aikataulu lyödään tarpeeksi ajoissa lukkoon.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mäkin olen mukana koska vaan seuraava kerta järjestetään! Esimerkiksi Maarun (ja Mintun?) kotisalin voisin käydä joskus katsastamassa, mistä jo vähän oli puhettakin.

Porukalla kahvittelu/kokoontuminen vaikka taas Matalaan Majaani tai muualle tms. kyllä kiinnostaa :).

Me käydään eri salilla tuon rakkaan ystäväni kanssa :)

Mutta joo,me voidaan mun puolesta aloittaa vaikka "mun" salilta.

Oisko kaikille ok,josko treenit vedettäisiin joku lauantai tässä lähiaikoina?
(meidän salilla on h-u-o-m-a-t-t-a-v-a-s-t-i hiljaisempaa viikonloppuisin kuin arki-iltoina)

Ja olin ihan tosissani siitä että naisia mahtuu yksi suihkuun kerrallaan. Tää kertoo vaan siitä että kautta aikojen m-clubilla ei ole paljon naisia käynyt. (Tälläkin hetkellä meitä käy siellä kourallinen naisia. n. 10?)
Voitaisiin koittaa josko onnistuttaisiin hetkellisesti valtaamaan miesten pukkari.. :D (vitsi? ehkä...)

Vitsi mä olen pöljä :wall: . No niin eli mulla on maailman surkein nimi muisti (tarkoitin Minttua kun puhuin Miiasta). Mulle oikeastaan käy mikä tahansa tapahtuma mimmien kesken. Kaikessa innolla mukana, kunhan vaan aikataulu sopinee. Mitähän tuonne M-clubille maksaa? Sijaitsi muistaakseni jossain Pansioissa päin, vai olenko taas sekoittanut nimiä? Lauantaista esim. 3.2. sopisi minulle. 27.1 sopinee myös klo 16 eteenpäin, mutta 20.1 on kaverin polttarit.

M-club sijaitsee osoitteessa vähäheikkiläntie.. vähäheikkilän alue..eli on ennemminkin tuonne Hirvensaloon päin,entisen heikkilän kasarmin vieressä.
Alapuolella meidän salia sijaitsee tnv;n energygym jumppapaikka...

Ja sinne ei maksa mitään tutustuminen.

Kiinnitetään alustavasti tää 3.2

3.2 kuulostaa hyvältä ja jos se kerran on vielä ilmaistakin nii :)
Eli MUKANA!!!

Kuin myös, 3.2 käy hyvin!

Sillon 3.2 on luvassa myös jotain extraa,
eli jos et pääse puntille,liity ihmeessä seuraan myöhemmin!!
Mitä extraa,se selviää kun laitat tänne Maaru-76@hotmail.com oman sähköpostiosoitteesi niin kerron vastapostissa enemmän :hyper:

KAIKKI MUKAAN :) :) :haart:

Hei ystävät!No niin nyt mäkin sitten olen mielipiteinen ja ajatuksineni mukana keimeissä.Ilmottaudun heti mukaan 3.2.,Treenaamaan en silloin ehdi mutta siihen "extraan" mennessä saavun paikalle:)

Hei, mukana myös, on ollu mielessä kävästä tutustumassa tonne m-clubille kun asun tässä aika lähellä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom