Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Onko joku miitti muuten ollu turussa gym2000 jossain välissä? Ihan mielenkiinnosta vaan kun utelin mun miekkoselta onko se nähny ketään pakkotoistolaisia kun se ite reenailee siellä. Jossain vaiheessa oli vissiin joillakin puhetta siitä gymistä.

Onko joku miitti muuten ollu turussa gym2000 jossain välissä? Ihan mielenkiinnosta vaan kun utelin mun miekkoselta onko se nähny ketään pakkotoistolaisia kun se ite reenailee siellä. Jossain vaiheessa oli vissiin joillakin puhetta siitä gymistä.

Juuri ennen viime perjantain mimmimiittiä treenailtiin Kanhanin ja Marttuulin kanssa siellä, joten kyseessä oli aika pienimuotoinen miitti, mutta miitti kuitenkin. Itse tiedän ainakin kaksi pakkislaista naispuolista minun lisäkseni jotka treenavat Gymillä (tunnustakoon täällä jos haluaa). Pakkislaiselta en ehkä edes näytä, enkä käytä muuta pakkiskamaa kuin sheikkeriä salilla, joten minua tuskin tunnistaa. :rolleyes:

Juuri ennen viime perjantain mimmimiittiä treenailtiin Kanhanin ja Marttuulin kanssa siellä, joten kyseessä oli aika pienimuotoinen miitti, mutta miitti kuitenkin. Itse tiedän ainakin kaksi pakkislaista naispuolista minun lisäkseni jotka treenavat Gymillä (tunnustakoon täällä jos haluaa). Pakkislaiselta en ehkä edes näytä, enkä käytä muuta pakkiskamaa kuin sheikkeriä salilla, joten minua tuskin tunnistaa. :rolleyes:

No tätä Gymiläistä saa aina nykästä hiasta, kun tunnistaa << :wanha: >> pitkähköt vaaleat hikset joista niska värätty porkkanaksi / ruosteen punaiseksi. Usein löytää myös tiskin takaa, juoruamasta henkilökunnan kanssa :whip:

Edelleen jos jotain kiinnostaa avata ristiselkää pää alaspäin roikkuen, niin opastan kyllä. Se on nastaa puuhaa T:laiskimus = joulutauko jatkuu edelleen :itku:

Maaru: Paiskasinpa sua sähköpostilla!:)

Kävinpä laittamassa sulle äsken takaisin postia :D

Päivitän tätä listaa,korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!!!
(treeniin tulijoille tiedoksi vielä että tehdään treffit parkkipaikalle siihen salin "eteen/alas",siellä on alaovi lukossa,mulla on siihen avain niin mennään kimpassa ylös)

Ann; extra
Ex; treeni+extra
Mistraali; treeni+extra
Kanhan; treeni+extra
Marttuuli; treeni+extra
Cassu; extra
Millamagia; vielä auki?
Muih; treeni+extra
Minttu; extra
Paukku79; treeni+extra

Ja Maaru; treeni+extra

:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mitäs mimmeille kuuluu? Pianhan jo nähdäänkin :)
Ens kuussa on niin paljon kaikkea kivaa punttailuaiheista luvassa... ja hyvä niin. Pieni väsymys alkaa jo painaa punteissa joten ainakin mulle kaikki piristys on ihan tarpeen.

Mitäs tänne :) tänään juuri mietin että reilu viikko enää sitten on taas kokoontuminen edessä,aivan mahtavaa!!!!!!!!

En voinut olla miettimättä että nyt kun talvi vihdoin ja viimein saapui,että josko se vaikka pysyis pidemmälle,
pieni talvirieha porukalla voisi olla paikoillaan?? Sitten jossain vaiheessa...
Pulkat,Hirvensalo ja let´s mennään :hyper: (lapsettaa aina sen verran ettei mikään voita kunnon pulkkamäkeä ja lumienkeleitä,hih)
Tai sitten piruetit parkin jäällä!!
Kuumaa juotavaa sen jälkeen.
Jotain ihan muuta kuin punttia yms ;)

En voinut olla miettimättä että nyt kun talvi vihdoin ja viimein saapui,että josko se vaikka pysyis pidemmälle,
pieni talvirieha porukalla voisi olla paikoillaan?? Sitten jossain vaiheessa...
Pulkat,Hirvensalo ja let´s mennään :hyper: (lapsettaa aina sen verran ettei mikään voita kunnon pulkkamäkeä ja lumienkeleitä,hih)
QUOTE]

AIVAN HELMI IDEA!!! :rock:
Meitsi on messissä....lyön vaan ison puöreän ilmapulkan almeran konttiin ja menoksi!!
Marttuuli saa sitten kiskoa mut sillä pulkalla pois hirvensalosta kun oon ottanu liikaa minttukaakaoo!!!

Oikeesti oikso joku muu messissä?

No moikka! Samaa mäkin olen miettinyt, on kyllä kiva nähdä teitä taas!:haart: Mä kävin juuri helsingissä treenailemassa ja sain hurjat motivaatioryöpyt taas treenailuun vaikkei entisissäkään motivaatiotasoissa ollut valittamista :).

kanhan sanoi:
Oikeesti oikso joku muu messissä?

MÄ olisin, mitenkäs muutenkaan!:hyper: Millos mennään?:D

Kivaa, kun tänne oli tullut viestejä! :) Tosi kivalta kuulostaa talvirieha, mä oon myös mukana!! :hyper:
Mulla on treeni mennyt tähän mennessä hyvin, ja uuteen ohjelmaankin oon jo ehtinyt hyvin tottua. Tällä viikolla on tosin ilmennyt vähän kremppoja eri puolella kehoa, taitaa olla kroppa aika rasittunut, vaikka lihakset tuntuiskin olevan palautuneet. Lähinnä alaselässä ja ranteissa on ilmennyt jotain häikkää, ja olkapäässäkin tuntuu välillä jotain outoa vihlasua. Ei silti mitään vakavaa varmasti kuitenkaan.
Mites kisaavilla tytöillä dieetit on menny, ja mitä kaikille muuten kuuluu?
Miittejä odotellessa...! :hyper:

Kuulostaa ihan hauskalta idealta. Olen mukana, jos vain aikataulu antaa myöden. Mun ahterini puolesta voisin vaikka kiskoa Kanhanin vaikka aina ylös pulkkamäelle :D Täällä päin väsymystä ilmassa, joten tollainen piristäisi varmasti kummasti. Mistraali: ostin itselleni rannetuelliset hanskat ja eipä ole esiintynyt rannevaivoja mulla sen jälkeen.

Hei..joko mä olen sokea tai jotain...mutta ainakin oon sen verran kahvilla...et mihin aikaan la. mennään treenaan??

Se aika päivän ohjelmasta oli siinä mailissa! Onko sulla se vielä jäljellä :)

Osaako kaikki tytyt tulla paikalle,siis ne ketkä on treeniin tulossa???
Mä olen luvannut poimia exän kyytiin,siihen samaan reissuun mahtuu muutama pylly kyllä jos on tarvis....jos tarvitset kyytiä,nakkaa mulle mailia..

Ja hei,ne kenellä on kamera,ottakaa ihmeessä mukaan!!!
Minttu ja Elviira vois ainakin ottaa extraan kun tulevat sinne :)

Jee,kohta nähdään :hyper: :hyper: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom