Mimmimiittiä Turussa!

Mä luulin eilen tulleeni kipeeks... (noitten kremppojeni lisäks...:jahas: )
Nyt on terve olo, mutta täytyy nyt vielä pari päivää seurailla, et oonko treenikunnossa la. Siihen asti ainakin oon päättäny pitää treenivapaata. Tänä iltana Helaakosken Tanjalle. :thumbs:
Mutta viimeistään extrassa nähdään! :hyper:

Juu,mä koitan muistaa ottaa kameran messiin.Aattelin kans että voisin ajaa lauantaina sieltä salin kautta ja tulla katsomaan kun treenaatte niin munkin kyydissä sitten pääsee ekstraan, mikäli kyytiä on useampi vailla..

Juups nyt on meitsikin taas ajantasalla...mä on kans autolla jos kyytiä kaipaavia löytyy...
Otan myös kameran...jos ilkeis ittestäkin ottaa muutaman kuvan ;)

No köhnä. Satunpa olemaan Turuus tuolloin, mutta... kellonaikaa en lähde arpomaan, ja tämä on viimeinen verkkoaika ennen lauantaita. Että eipä nähdä, mutta hengessä on mukana tämäkin mimmi :) .

Nyt on mun osalta sellanen tilanne, että jouduin viime yönä sairaalaan tiputukseen rajun vatsataudin takia. Täl hetkellä kuumeessa ja kaikki paikat sattuu mitkä ikinä voi sattua... Eli jotenkin musta tuntuu etten lähde huomenna treeneihin /teitä tartuttaan. Harmittaa ihan sairaasti!!!! Missasin viime miitinkin. No, toivottavasti tällanen treenimiitti saadaan uudestaan järkättyä mutta tietty tollasta ekstraa ei ihan heti vastaan tule uudestaan. Voi p****le!!!! Mut pitäkää hauskaa munkin puolesta! :itku:

Voimia,jaksamista,sekä paranemista sulle Paukku :haart:

Kyllä varmasti tulee uusia treenejä,ihan varmasti!!

Ja jos tuollaista extraa ei ihan heti tule,keksitään jotain muuta vai mitä :)

Kiitos, yritän parhaani mukaan parannella tässä = juon keltaista jaffaa. Joo, kyllähän niitä miittejä tulee mut olin vaan odottanu tätä kun halusin nähdä sen m-clubinkin. Mutta ens kerralla sitten :)

Kiitokset Mintulle ja Maarulle ekstran järkkäämisestä - oli hyvä setti! :thumbs:
Harmi, kun mulla jäi se treeni väliin. No, uusia tullee. Fastin luennolla sitten näkyy seuraavan kerran! :hyper:

Ei kestä kiittää,ilo sitä oli järjestää :D
Toivottavasti kaikilla oli mukavaa!!!
Harmi ettei kukaan muistanut kaivaa kameraa esille!!!

Mä harkitsen vielä Fastia...

Jos siellä ei nähdä,pistetään pystyy jotain muuta mukavaa pian.
Vaikka se pulkkamäki niin kauan kuin ilmoja pitelee...

PS. meidän salille on neidit sitten tervetulleita koska tahansa mukaan treenaamaan ;)

Hei koska ja missä tuo Fastin juttu on? Joku luento kenties? T. Junasta jäänyt :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu oli oikeen kiva lauantai!!!
Paljon tuli uutta infoo...ja lisäks sain makoisat uudet protskut

Hei koska ja missä tuo Fastin juttu on? Joku luento kenties? T. Junasta jäänyt :D

Klikkaappa tuolla yläpalkissa olevista mainoksista tota FASTin training academy mainosta.....sieltä selvii lissää....

Katos, ja vielä kissankokoisilla kirjaimilla. Voi elämä. :D

Yep, tosi mukavaa ja antoisaa oli sekä treenin että infon puolesta :) . Sain myös hieman kadonnutta treenimotivaatiotani takaisin. Olen innolla mukana, jos jotain järjestetään taas. Tuota fastin tilaisuutta tulen myös kuuntelemaan.

Oli kyllä todella kivaa mullakin!

Heh, kuten jo treenipäiväkirjassa kirjottelin, vähän hävetti näyttää todellinen salilla hikoileva ja puhiseva minäni vieraalla salilla :lol2:. Myös extra oli todella kiva ja yllättäen sainkin sieltä uuttakin tietoa! Fastin luennolle minäkin aion tulla, joten siellä tavataan taas!

Kiitosta tosiaan, mukavaa että jaksatte järkätä tällaisia tapahtumia!:)

Mietiskelin tässä sitä saunailtamaa mitä ehdotin, mut ajattelin et olisko se kuitenkin syytä jättää tonne huhtikuun kisojen jälkeen, niin kaikki vois ottaa hiukan rennommin :) kun syksyn kisoihinkin on siitä sitten aikaa. Ajattelin et olis kiva vaikkka ottaa hiukan ja lämpimämmällä ilmalla vois tossa jo vaikka pihalla grillata jotain safkaa jne. Toki aiemminkin käy mikäli mimmeillä riittää aikaa.

Musta vois kuitenkin koittaa kyhätä se talvirieha kasaan ensin :) Niin kauan ku lunta riittää.

Ehdotelkaa mikäli on hyviä pvm. ehdotuksia. Lauantai päivä kai ois kaikista parsas...??

Grilli ja sauna kuulostaa todella hyvältä..
ai että otetaan mitä ;) :kippis1:

Täksi lauantaiksi on jo luvattu näköjään plussaa :rolleyes: tulee kiire mäkeen jos sinne meinataan mennä. Paitsi Hirpparissa varmaan tykit pistää valkoista mäkeen pitkälle kevääseen!!
Ja niin,onhan siellä mukavampi olla kun ei ole pakkasta -25 vaan -5.

Ehdotuksia vaan päivästä kasaan niin pistetään lukkoon.

Niin ja "kenen" salille mennään seuraavaksi reuhomaan :D

Kyllä mulle saunakutsu olis tervetullut melkein mikä lauantai tahansa! :hyper: Ja kyllä mä luulen, että kisaavat mimmit on tottunu siihen, ettei dieetillä voi oikein viinaa vetää, ja he on varmaan tottuneet siihen - vai? Pepsi maxhan on ihan hyvää. :) Eli mahdollisimman nopeesti saunailtaa vaan pystyyn! Mä oon ainakin mukana. Ja mäenlaskussa edelleen mukana. Tää lauantai menee mulla, kanhanilla ja marttuulilla Tampereen treenileirillä, mutta sitten sen jälkeen sopii. :piis:

Mäkin olen tietenkin mukana! Oikein hyvää ystänpäivää pitääkin toivotella tässä samalla :haart:

Siis olenko missannut jotain todella pahasti tai olenko muuten vaan unohtanut asian, mutta missä tätä saunailtaa olis tarkotus viettää?

Mun ehdotukseni on esimerkiksi ensi viikon lauantai, joka ainakin itselleni sopisi hyvin kun tenttikin on just ohitse(?).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom