Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Sama juttu,maanantaina klo 19 käy vallan mainiosti.
Paikka sitten vielä? :)
Roobertilla oli kiva istuskella mut pitäisikö katsoa ilman mukaan,jos mentäis ulos?!

Täähän alkaa siis jo kuulostaa siltä, että maanantaina nähdään! :haart:

Maarulta tulikin oikein loistava huomio. Mun puolesta voitas nähdä vaikka Blancon kulmilla ja jos ilma on hieno, niin voitas siitä kävellä vaikka jokilaivoille. Tää nyt oli vaan ensimmäinen ajatukseni. :rolleyes:

Koitahan Marttuuli pysyä terveenä! Nähdään siis Blancolla. :)

Tulossa ollaan! Ja kyllä mää aina välillä muistan kirjottaa ja tsekata mutta mutta.. kun en oikeen oo kotonakaan! mutta hengessä aina täysillä mukana:D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heippa Turun mimmit! Tuun kuun lopussa viikoksi Turkuun ja salille pitää tietenkin päästä. Mille Turun keskustan saleille pääsee kertamaksulla ja onko joku sali aamusta asti (~klo 7) auki ilman avainkorttia? Olisko innostuneita kimppatreenaajia esim. ke 29.8 iltapäivänä/iltana?

Moikka Helly!

Itselleni tuli mieleen halvin vaihtoehto, eli Kupittaan urheiluhallin kuntosali:

http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=23016

Siellä siis kertamaksu 2,6€ ja sali on mielestäni ihan hyvätasoinen vaikka onkin yleinen sali. Itse en tiedäkään nuo krtiteerit täyttävää muuta salia joka olisi jo klo 7 lähtien auki. Mulla itselläni on jo kauan aikaa sitten ostettu arvokortti ko. salille ja siinä olisi vielä rahaa jäljellä, joten ainakin itse voisin hyvinkin lupautua tulemaan sulle sopimaan aikaan mukaan!

Muitakin ehdotuksia muista saleista otetaan vastaan ja oon valmis tulemaan muuallekin kimppatreenaamaan :)!

Ihana idea kimppatreeneistä ja olisi kieltämättä sinuunkin Helly kivaa ihan livenä tutustua. Itselleni sopii tuolloin joko aivan aikaisin aamulla eli viimeistään klo7 tai sitten klo16 eteenpäin kun luennot loppuu...onhan ne toisaalta vapaaehtosia :rolleyes:. Turun keskustassa motivus aukeaa myös klo:6.30. Huonona puolena on kertamaksujen korkeat hinnat. Cityshopparilla pääsee muistaakseni puoleen hintaan tutustumaan.

Vitsit sentään kun mä en treenaa keskiviikkoisin,muuta kuin rääkkiä poluilla :)

Ja tietenkin meidän salille pääsee milloin vain,kun olen matkassa mukana ja eka kerta,helly,on ilmainen.

Mutta joo,jos menette joku toinen päivä kuin ke treenaan,olen mielelläni mukana!!

Jee, kiva että treeniseuraa ehkä löytyy ja kiitos saliehdotuksista! Huomasin, että tuo Motivus on ihan hotellini vieressä, joten sinne ainakin löydän. Kökin päivät n. klo 10-19 messukeskuksessa (paitsi ke) ja käyn todennäköisesti treenaamassa ti-aamuna sekä ke-iltapäivänä/to-aamuna. Käviskös marttuuli (ja muut aamuvirkut) tuo ti-aamu klo 7 Motivuksella?

Mikäli olet Helly valmis maksamaan Motivukseen sisälle, tulen mielelläni treenailemaan kanssasi silloin. Tarkoitit luultavimmin Motivus Centrumia, Brahessa kovin vaatimaton varustelutaso ainakin käsipainojen suhteen. Valitettavasti tiistai aamu ei käy, koska heti klo:8 pakollista opetusta ja keskiviikko illalla olen luvannut mennä kaverin luo. Torstai aamu puolestaan sopisi, silloin alkaa harkka vasta klo:9, joten aamutreenit onnistuu. Tulen varmaan tekemään tuolloin jalkapainotteisen treenin. Minut tunnistaa lyhyistä tummista hiuksista, muikeasta pulkkikunnosta ja Kanhanin mukaan pullistuvista silmämunista prässiä tehdessä :D ...uskon, että tunnistat helposti tuohon aikaan aamusta. Voit toki laittaa privaakin minulle. Tietty torstai aamuna käy jokin muukin sali.

Heipsan taasen kaikille. Meitsikin on palnnut elävien kirjoihin ;)
Ajattelin lähtee kyselemään että oliskos sitä kiinnostusta pe. 7.9 tulla meille tonne "maalle päin" iltaa vietämään. Jos toi päivä on huono niin kattellaan jotain muuta.

Ja uudetkin tytöt on ihan tervetulleita jos intoa on. Mulle voi laittaa privaa ja toi pakkiksen mailikin tossa alla on jos intoa löytyy. Ajattelin et jos saunotaan taikka sit jos kattellaa jotain kivoja kisa-aiheisia DVDeitä tms. Loikkatreeneistäkin oli puhetta tossa kesällä, mutta musta ei nyt loikkijaksi ole..mutta voidaan me silti sellastakin sisällyttää ohjelmaan jos intoa on. Mutta ilmotelkaahan ittestänne!

Niin ja sittenhän tietty on tulossa ne Turun kisat 15.pv niin siellä sit ainakin päästään treffaileen :)

Ensimmäinen kerta olisi mulle tavata mimmejä, mutta mieluusti lähtisin kyllä mukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom