Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Moi.
Mä sillon vihjailinkin etten pääse 7.9.
Mun takia päivää ei tarvitse siirtää :) ainahan on joku kenelle päivä ei sovi.
Niin ja kisoissakaan ei nähdä,mutta Lahdessa sitten viimeistään :D

Mulle pitäisi ainakin näin alustavasti sopia se 7.9. En osaa sanoa sitten kuinka myöhään pystyn ( vanha ihminen jaksaa :D) olemaan, sillä se riippuu seuraavan päivän menoista.

Mulle sopii myös! Kiva nähdä taas teitä kaikkia ja erityisesti on hauska kuulla, että "uusiakin" olisi tulossa paikalle! :thumbs:

UUTTA IDEAA PE.7.9:::::: NRJ in the park. Mitäs mieltä olisitte jos mentäiskin tonne. Meitsi näkis ainakin mielellään Ari Koivusen vihdoin livenä :D
Liput maksaa vaan 5e. Sinne vois olla helponpi saada uusiakin mimmejä/enemmän porukkaa kasaan. Saunakeikka voidaan mun puolesta hyvin siirtä syksymmällekin...

Mitäs mieltä???

Sama! Oikeestaan ihan kiva idea - päästäänpähän näkemään tässä suht. lähiaikoina toistekin sitten saunaillassa! ;)

Loistavaa. Jokainen voi hommata ite lippunsa lippupalvelusta...varmaan ihan jonnekkin permannolle mennään niin voi jammailla ja jutskailla paremmin. Viimeks kun olin niin siellä permannolla oli ihan loistavasti tilaa ja ennen kentän puolväliä, joten varmaan suht sama meiniki....

Ketäs muita lähtee? Nrj:n nettisivuilla/tapahtumat osiossa on tarkemmat infot...

Missäs me treffataan tänään? Ketä kaikkia on nyt tulossa? Onkos uusia mimmejä liikenteessä???

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tavataankos ihan vaikka konserttihallin edessä klo 17.30? Vai osaako joku ehdottaa parempaa paikkaa, jonne varmasti kaikki löytää?

Olikos turkulaisia punttimimmejä tänään Turun kisoissa..? Olin tunnistavinani teitä, mutta kun en ole koskaan miiteissä käynyt, en uskaltautunut kyselemään...:( Mutta kivaa oli, eikös totta?!

Siellähän meitä oli suurin osa paikalla. Aivan mahtavaa oli :dance:,vaikka huono valaistus aluksi hieman häiritsi. Olisit tullut vaan nykäsemään hihasta sitä kenet tunnistit. Miitteihin olisi kivaa saada myös uusia kasvoja...ei sillä että vanhoissa mitään vikaa olisi ;)

Marttuuli sen sanoikin, oli kyllä kivaa!

Suuri osa meistä turkulaisista istui porukassa aika lähellä lavaa hieman lavan oikealla puolella. Tulevaisuutta ajatellen kehotan sua ihmeessä nykäisemään hihasta, jos vain jonkun tunnistat! :)

Hittolainen, tarttis kyllä vaan rohkeesti lähteä mukaan näihin miitteihin. Viimeksi kävi jo tosi lähellä, mutta työt sitten veivät taas voiton :( "ekakertalaisia" näyttäis olevan itseni lisäksi muitakin, ellen ole ihan väärin ymmärtänyt?

Hittolainen, tarttis kyllä vaan rohkeesti lähteä mukaan näihin miitteihin. Viimeksi kävi jo tosi lähellä, mutta työt sitten veivät taas voiton :( "ekakertalaisia" näyttäis olevan itseni lisäksi muitakin, ellen ole ihan väärin ymmärtänyt?

Rohkeesti mukaan vaan... ei me purra ;)
Pitääkin väsät taasen jotain jahka tosta lahden reissusta toivutaan ensin :D

Ideoita???

Juu mimmimiittiä vaan suunnittelemaan, mukana ollaan:D

No aletaan vaan suunnittelemaan! :rock:

Miten olis ens viikolla vaikka joku arki-ilta? Heitetään ensimmäinen ehdotus ilmaan: Tiistai 23.10 klo 19 jossain kahvilassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom