Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
mä oon 22.-26.10. vantaalla :( entäs pe 26.10 tai la 27.10 samaan aikaan?

Pe 26 ja la 27 kävis mulle. Mun puolesta vois vetää kimppatreenitkin jossain ja sit jonnekkin vaikka hengaileen.... Ajalla ei väliä

Mun täytyy valitettavasti sanoa, että mulle taas ei käy pe 26. eikä la 27. kun en ole silloin Turussa.

Entäpä miten olis sitten se seuraava vkonloppu, eli 3. tai 4.11.? Mulle käy viikonloput kyllä, mutta nää pari seuraavaa viikkoa olen Vantaalla.

Entäpä miten olis sitten se seuraava vkonloppu, eli 3. tai 4.11.? Mulle käy viikonloput kyllä, mutta nää pari seuraavaa viikkoa olen Vantaalla.

No tuo kävisi jo mullekin paremmin! :) Mitäs mieltä muut ovat?

Mäkin voisin liittyä seuraan :) ei olla taas hetkeen nähty,kunnolla!! Messuilla näin muutamia tytyjä mutta en ehtinyt oikein höpöttelemään!

Niin,mikäs vois olla sellainen kiva juttu?
Kahvikin käy. Siihen täytyy varata kunnolla aikaa :)

Mäkin voisin liittyä seuraan :) ei olla taas hetkeen nähty,kunnolla!! Messuilla näin muutamia tytyjä mutta en ehtinyt oikein höpöttelemään!

Niin,mikäs vois olla sellainen kiva juttu?
Kahvikin käy. Siihen täytyy varata kunnolla aikaa :)

Mulle käy kaikki...kimppatreenit, syvävenyttelyt, kahvit, syömingit tms.

Heipsan!Mulla on muutto tuona vkonloppuna eli 3.11 mutta jos valitaan vaikka se 4 pvä niin silloin on sentään jo kaikki tavarat uudessa asunnossa eli pääsisin myös mukaan miittiin.Ehtii niitä tavaroita sitten paikoilleen laittaa myöhemminkin.Olis niin mukava taas nähdä teidät kaikki ja höpötellä yhdessä 80)

Venyttelyä ja kahvittelua :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulle käy kaikki, eipä ole suurempia suunnitelmia :)

Miltä kuulostaisi hohtogolfaus tai -keilaus??? Kun salille pääsee koska vaan ja siellä tulee käytyä niin tuo olisi mukava tapa jutella ja viettää kiva ilta!

Mun mielestä hohtokeilaus on kyllä hyvä idea! Kupittaan keilahallilla taitaa olla halvinta ja siellä on keilattu ennenkin. :thumbs:

Hohtogolfauksesta en ole muuten kuullutkaan. :nolo: Onko siihen todellakin mahdollisuudet Turussa?

Ex: satamassa on hohtogolffia. Mut mä oon ennemmin ton keilauksen kannalta jos noista valitaan. Mulle kyllä riittää vaikka kahvittelutkin tai ihan miten vaan :)

Onko päivämäärästä päästy yhteisymmärrykseen? Itselleni Pe 26.10 ei sovi ja La 3.11 sopii ,kunhan ei heti aamusta, koska edellisenä päivänä ollut hieman juhlistamassa :kippis1:. Su 4.11. sopii iltapäivällä/illalla. Paremmin tosin nuo arkipäivät passaa koulun jälkeen. Olisi todella piristävää nähdä, joten yritän sumplia kykyjeni mukaan.

Hohtokeilausta ja -golfia löytyy aivan Turun keskustasta Yliopistonkadulla. Muuten ihan jees idea, mutta musiikki pauhaa aina niin kovin, ettei tälläinen vanha kuuro kuule eikä ymmärrä mitä sanotaan :D Anikaistenmäellä on lisäksi myös yksi keilahalli.
Sitten on tietty tämä hygienia issue, mutta enköhän selviä vaihtosukilla ja käsien pesulla siitäkin. Mitä enemmän tietää sen vainoharhaisemmaksi tulee :lol2: Kädet näyttävät keilauksen jälkeen niin ällöiltä, vaikka muuten hauskaa puuhaahan tuo on.

Kahvittelu olisi mukavaa ja ehkäpä sen lisäksi jotain muuta todellakin. Yritän päästä mukaan päädytään sitten mihin tahansa.

Ähh, miksi minä kokoajan luen otsikoksi "Tavismiittiä Turussa!" :D

Tohtisikohan ihan uusi mimmi lyöttäytyä mukaan turkulaismiittiin vai tarttisiko ensin tutustua ihmisiin virtuaalisesti...?

Viimeksi muokattu:
mukaan vaan, mukava tutustua kasvotusten ihmisiin!:)

Ähh, miksi minä kokoajan luen otsikoksi "Tavismiittiä Turussa!" :D

Tohtisikohan ihan uusi mimmi lyöttäytyä mukaan turkulaismiittiin vai tarttisiko ensin tutustua ihmisiin virtuaalisesti...?

HEH!!! :lol2:

Tottakai lyöttäydyt seuraan jos kerran tuollaista mietit! :rock: Kiva, kiva, tällä kertaa tuleekin teitä ensikertalaisia mimmimiittiin useampia (Pikkuakka, JSV ja Leni nyt ainakin).

Nyt jotenkin alan kallistua sille kannalle, että tämän miitin voisi pitää ihan simppelinä, ilman minkäänlaisia keilauksia/golffauksia ja mennään vaan sinne kahville. Mulle käy kyllä muukin, mutta ei mitään erikoista edes tarvitse.

Mullekin käy sekä la 3.11 että su 4.11. Aika voisi olla esimerkiksi joskus kuuden maissa?

Simppeli kahvitus kuulostaa hyvältä.
ja hei,tervetuloa myös uudet :)

oisko se sunnuntai 4.11 sitten parempi,monelle taitaa sopia se?!
ja taviksen heittämä aika,klo 18,sopii ainakin mulle.

Sitten vielä kun päästään siihen että missä nähdään :)
sunnuntai illalla Turussa on aika hiljaista kahviloiden kanssa..
takuuvarma on tietenkin Roobertti :D mutta niin,ehdotuksia.
Lehmä,börs aula....

Su 4.11 klo 18 sopii. Roberts käy mulle.... (kun siellä on paljon kaikkee kivaa juotavaa ja syötävää *nams nams* )
Mitäs muut on mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom