Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kyllä passaa Roberts myös mulle. Ja ilman mitään kummempaa viriketoimintaa :D

Su 4.11 klo 18. Roger.

Juu Robertsil nähdään silloin:)

Minä myös.. ehkä. Todennäköisesti..:D

Hienoa! Tässähän voi jo pistää kalenteriin ensi sunnuntaille merkinnän. (ja todeta, että mulla ON elämää :lol2:)

Mä yritän päästä tänään tulemaan mikäli illalla kunto sallii, jos mua ei näy niin sit oon kotisohvalla lepäämässä ;)

Olin juuri aikeissa nostaa tätä ketjua ylös, jotta kaikki muistaisivat, mikä päivä tänään on! :rock:

Kanhan: Yritä vaan ihmeessä tulla, jos vain pystyt. Katsos, ihan rennosti voit kyllä ottaa Robert'sissakin kun, kyse on kuitenkin tuttujen seurasta! :)

Yritän myös päästä. Tentti ja 4 kouluhommatehtävää ratkaistavana huomiseksi, joten kauan en pysty olemaan, mutta kiva kuitenkin edes hiukan päästä vaihtamaan kuulumisia.

Heipsan kaikille!

Me muutamat, jotka pääsivät osallistumaan viimeisimpään miittiin, puheltiin että vielä ennen joulua pitää järjestää miitti. Laskekaa käsi alas kaikki ne, jotka eivät kannata ideaa! ;)

Pitäisikö järjestää pikkujouluhengessä toteutettu miitti? Mennäänkö nyt vaikka hohtokeilaamaan? Siitä on jo liikaa aikaa kun ollaan nähty. :)

Juu mukana ollaan:) hohtokeilaus ois kyl mukavaa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä olisin messissä mut mä en saa keilata.... Too heavy 4 me :) Mut mä voin kattoo kun te keilaatte jos siitä ei tartte erikseen maksaa. Mulle käy kaikki muut ajat paitsi ei:
pe.30.11. la.8.12 ja su. 9.12 la.15.12.

Tosi mielelläni olisin kuitenkin messissä nyt kun ei enää supista niin et joutuu vaan makaamaan. Jos vaan sellanen päivä sopii et munkin menot käy niin ehdottomasti messissä! Onkin ollut jo ihan ikävä!

T:paksu ja auttamattoman heikko ehkä vielä jonain päivänä punttimimmi :D

Mukana.
(jos vaan terveenä pysytään,muutaman miitin jo sairasteena)
Ja päivä vaan sopii :) ei tässä kyllä pahemmin mitään ihmeellistä ole--töitä ja treeniä-
Olisi eri kiva jos tapaaminen voisi olla sunnuntaina..
viikonloput menee pitkälti edelleen töiden ja treenien parissa,siis perjantai ja lauantai.

:)

Ei ole! Kyllä sunnuntaina kävisi ihan hyvin. Olisko aika taas paras olla illemmalla,esim juuri klo 18 kuten viimeksikin?

Hittolainen, Turun punttimimmit on näköjään niin tervehenkisiä, ettei keilaus ja olut (eikös kaikilla keilahalleilla ole baari?) ja sen päälle terästetty glögi houkuta!?:eek: Ja miitti täten tietysti joko pe tai la, että jaksaa herätä maanantaina viideltä töihin. Mää meen sit kyllä yksin ..kele.. (:D)

Minulle sopii tämän viikon sunnuntaina klo16 eteenpäin. Olen hyvin sopeutuvainen ihminen, joten ei niin väliä mitä tehdään. Olisi kiva saada miitti kasaan, johon mahdollisimman monet pääsisivät tulemaan. Uudet kasvot tietty myös tervetulleita.

Juu sunnuntai käy, ajalla ei oo välii...

Hei otetaan vaan miitti mun puolesta nyt sunnuntaina, mutta kysymys kuuluu, pitäskö vaan mennä kahville taas jotta kellekään ei olisi mitenkään suuri kynnys tulla paikalle (ja toisaalta kiireellisen menon yllättäessä ei olisi mikään katastrofi jos ei pääsisikään)?

Terve taas,

mä en tästä sunnuntaista osaa sanoa vielä tarkkaan,eli en tiedä pääsenkö sunnuntaina paikalla. Selvinnee huomenissa.
Mutta sopikaa aika ja paikka,tulen kyllä jos pääsen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom