Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
:haart:Ens viikolla sopii kyllä kunhan maltan Porista vääntäytyä Turkkuun. Eli loppuviikosta vois olla. Lisbettikin tulee Raahesta samoihin aikoihin, ja lomailee, joten hänkin varmasti olis halukas miittailemaan.
Meinasin jo toivottaa viikonloppua, mut sit tajusin, et mullahan alkaa tänään loma ja sen takia on vkl-olo, heh!:hyper:

Mä en oo vielä varma pääsenkö sitten ens torstaina, mutta kattelen sitä sitten lähempänä.

Kyllä ensi viikon torstain ainakin näin alustavsti pitäisi käydä. Iselleni sopii vasta klo 16 jälkeen mieluiten vasta 16.30 eteenpäin. Haluaisin mielelläni käydä katsastamassa tuon P&P fitness centerin, mutta tietty kahvittelukin käy tai vaikka molemmat.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olen käynyt täällä aina välillä seuraamassa keskustelua ja sitä että koska olette miittejä ajatellut mut valitettavasti mun työaikani on joko klo 18 tai 19 asti riippuen pvästä, Joten kuten olen huomannut olette suunnitelleet näkevänne niin paljon aikaisemmin joten mä en pääse.Jos joskus jotakin vkonlopulle suunnittelette niin infotkaa muakin silloin olen mukana

Mun puolesta joo, mutta suunnitelmien kannalta olisi hyvä tietää, onko kyseessä nyt kahvit vai puntti? Ja missä?

Itse olisin mielelläni menossa sinne P&P tutustumaan, mikäli saan vain seuraa. Sen jälkeen minun puolestani voidaan mennä istuskelemaan. No heittäkääpä ehdotuksia paikoista ja ajoista erityisesti ne, joilla on menoja. Itse pääsen lähtemään siinä klo 16-17 (ennen-jälkeen) paikkeilla töistä...

Mä tuun miellellään treenaamaan vaikka oonkin polttanut itteni aika lahjakkaasti viikonloppuna. Varovasti kuitenkin voisin tulla koittaa. Joo ja sit siitä johkin ulos. Oks dbtl meininki sit vaikka sen jälkeen?? Mä pääsen töistä 15.45

marttuuli: mitä toi P&P maksaa?

Mulla ei ikävä kyllä oo treeniä to, eikä oo oikeen mitään sopevaa, mitä voisin tehdä, kun nyt oon tehny kolmena päivänä putkeen. Vähän tyhmää kyllä jäädä treenistä pois, kun siellä itse käyn. Tosin Marttuuli vois tulla mun kanssa tietty joku toinenkin kerta, jos kukaan ei huomenna halua lähteä?
Kaffee vois olla sitten vähän myöhemmin, niin minttukin pääsee, riippuu lähinnä siitä, meneekö jotkut treenaamaan.
Mä en nyt lomalla kauhean usein oo netissä (töissä taas on pakkis aina auki:D), mut katon vielä huomenna päivällä, mikä täällä on tilanne.
Näkyy!

Viimeksi muokattu:
Kanhan kertamaksu on 6e. En sitten tiedä saako tutustumisen halvemmalla, mutta voin tietty soitellakin sulle huomen iltapäivällä, jos ollaan ainoat treenaajat. Pitänee suunnitella työt silleen, että päsee lähtemään ajoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom