Voi :wall:... Ja lisää pukkaa. Miksi miitti on aina just sinä ainoona kiireellisenä päivänä koko kuukaudesta... :jahas: Äh, voi paska, en tahtois olla tällanen peruja aina, mutta tosiaan, enpä taida kuudeksi päästä :( :wall:
Voi pitäkää tytöt hauskaa munkin puolesta! Terkkuja täälltä Münsteristä! Mä olen hengessä mukana ja voin lohduttaa Umuria ja kertoa, että uusia miittejä järjestetään ihan varmasti myös myöhemminkin. IMO mahd. pian, eli ainakin elokuun aikana seuraava miitti!
Kivat oli kahvittelut,aika menee aina vaan NIIN nopeasti kun on paljon höpötettävää ja niin kun itse vielä piti lähteä kieli vyön alla syömään,heh.
Tuli taas monen monta ideaa seuraavista tapaamisista,oli hieman rääkähtävää :whip: ideaa sekä leppoisaa olemista,saunan kera!
Otetaas taas pian uusiksi,elokuussa heti vaan,vai mitä
tiistai ja torstai-illat ovat huonohkoja ja perjantaista eteenpäin ei käy. Kanhan on muistaakseni myös muissa maisemissa ainakin loppuviikosta. Joka tapauksessa miitti olisi kiva ja yritän tulla, mikäli mahdollista.
Kaikki illat sopii, mutta oon Turussa puol kuus ja salilla pitää käydä sen jälkeen. Maanantai näyttäis olevan salipäivä, mutta kyllä mä seiskan jälkeen olisin vapaana.