Mimmien vatsalihakset

miinus viis on tullut nyt ja vatsapalat näkyy ihan kivasti, mutta tyytyväinen en ole (ja tuskin koskaan olen, tää on niin tätä. ;)). Kohta vois räpsästä kuvan jos jaksaisi..

Mun vatsapalat ponnahti taas näkyviin eilisten korkeampien kalorien vaikutuksesta, nesteet lähti karkuun ja alavatsa tasaantui. Varsinkin nuo ylemmät palaset alkavat erottua pitkästä aikaa, ja tuo keskijuova-juttu :D. Melkein tekisi mieli laittaa kuvaakin mutta taidan tällaisena juoksijakroppaisena vinkuheinänä jättää vielä väliin :).

Höh, tylsimykset laittakaa vaan niitä kuvia :whip:...ei tarvi olla mitään sikspäkkiä näkyvillä ja voihan sitä kuvaa päivitellä myöhemmin ;)

Heti kultapienet rakkaat naiset laitetaan kuvia kun kerrotte mitn niitä saa tänne :) Oon jo pari kertaa kysellyt sitä täällä, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!

Laitetaan heti naiset kulta pienet kuvia kun kerrotte miten niitä saa laitettua :) Oon jo pari kertaa täällä sitä kysellyt, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!

Laitetaan heti naiset kulta pienet kuvia kun kerrotte miten niitä saa laitettua :) Oon jo pari kertaa täällä sitä kysellyt, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!

Mä kyll voisin laittaakki, mut kun ei oo kameraa :) sorge..
Mut voisi olla tähän verrattavissa tällä hetkellä:

eva-longoria-008.jpg

Joo, samanlaista vatsaa täälläkin! Ylläoleva kuva aika lähellä :). Eli aika vähän vielä palikoita näkyvissä, mutta jotain tulosta kuitenkin. Sanoisin kuitenkin että mun ylävatsa erottuu vähän paremmin ja keskellä kulkeva uurre on syvempi. Minulla on tapana kerätä masuun sellainen ärsyttävä kumpu, alavatsan tienoille joten olen tyytyväinen, että olen saanut vatsani edes tuolle kuvan tasolle ilman painoharjoittelua.

ps. ja kuvasin tänään aamulla siis vatsani mutta otinkin vahingossa videokuvaa :D... ja eihän sellaista tänne kyllä laiteta. Uusinta otto huomenna tai jonain muuna päivänä. Mutta se että tuleeko vatsa julkisuuteen on sitten vielä mysteeri ;D.

Heti kultapienet rakkaat naiset laitetaan kuvia kun kerrotte mitn niitä saa tänne :) Oon jo pari kertaa kysellyt sitä täällä, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!

Kuvan saa liittettyä, tuosta "attach files" kohdasta. Löytyy, kun vastaat viestiketjuun tekstikentän alapuolelta. Siitä painat vaan tuon liitteet, sitten etsit kuvan oman koneen tiedostoista(selaa). Sitten vielä painat sitä upload-painiketta ja vastaa-nappulaa. Kuva ei kuitenkaan saa olla liian suuri, vaan sitä pitää pienentää ennen kuin liittää tänne. :)

Kuvan saa liittettyä, tuosta "attach files" kohdasta. Löytyy, kun vastaat viestiketjuun tekstikentän alapuolelta. Siitä painat vaan tuon liitteet, sitten etsit kuvan oman koneen tiedostoista(selaa). Sitten vielä painat sitä upload-painiketta ja vastaa-nappulaa. Kuva ei kuitenkaan saa olla liian suuri, vaan sitä pitää pienentää ennen kuin liittää tänne. :)

Paitsi että vain vipit voivat liittää kuvia noin. Ei-vipit voivat käyttää IMG-tagejä, kuten clarice tuossa yllä onkin tehnyt. Oma kuva pitää siis ensin ladata jonnekin nettiin.

Ainiin, joo.

Kommentoidaampa niitä vatsalihaksiakin sen verran, että kyllä jotain kehitystä on tapahtunut ja ylimmät jo pilkottaa. Luulempa kyllä, että ihan koko päkki ei kesään mennessä tuu kyllä esiin.

Mul tuntuu koko ajan vatsapalat näkyvän paremmin, etenki treenin jälkeen huomaa ku ovat pullistuneet. Ja sit treenatessa ku kattoo samalla vatsaan niin helmiä kyhmyjä nousee siihen.. Vois ottaa tuoreemman kuvan vaik tänää treenin jälkeen ja laittaa sivuilleni..tai ehkä laitan ihan tänne..ihan kuinka haluutte :D..

Paitsi että vain vipit voivat liittää kuvia noin. Ei-vipit voivat käyttää IMG-tagejä, kuten clarice tuossa yllä onkin tehnyt. Oma kuva pitää siis ensin ladata jonnekin nettiin.

Ja vinkiks et esimerkiksi photobucket on hyvä mesta kuvien lataamiseen!

Mä laittaisin tänne kuvia mun masusta jos kehtais, mutta ei todellakaan kehtaa :D Kiristelyt täälläki käynnissä mutta mulla ollu nyt jotain ongelmaa vatsan toimimisen kaa ja paino pomppii ku jojo ja koko ajan pieni pöhötys päällä :(

Mulla kans tuntuu lihakset, mutta läskikerros on siinä päällä.

Mutta ei auta ku hyväksyä oma kohtalonsa... jos kerta en pysty hallitsemaan syömistäni (siis syömään terveellisesti) ni saan unohtaa kaikki vatsalihaspalanäkyy -jutut. Huono itsekuri, ei voi mitään.

wou mölliskö, kiva keskiosasto, todella! Ja kiva kroppa muutenkin, sitä ollaan niin äksä-mallista! Ainakin näyttää ihanan leveeltä toi yläkerta.

Jaahas, pitäskös koittaa julkasta kuva.. Todennäkösesti se ei aukee tai sit siitä tulee koko ruudun kokonen :) Pitäkää peukkuja!

file:///C:/Documents%20and%20Settings/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4/Omat%20tiedostot/Omat%20kuvatiedostot/monia%20024.jpg

wou mölliskö, kiva keskiosasto, todella! Ja kiva kroppa muutenkin, sitä ollaan niin äksä-mallista! Ainakin näyttää ihanan leveeltä toi yläkerta.
Hui! Kiitos paljon :) Joo, aamulla X, illalla (syömisien jälkeen) O :hyvä:

Jaahas, pitäskös koittaa julkasta kuva.. Todennäkösesti se ei aukee tai sit siitä tulee koko ruudun kokonen :) Pitäkää peukkuja!

file:///C:/Documents%20and%20Settings/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4/Omat%20tiedostot/Omat%20kuvatiedostot/monia%20024.jpg

Ei taida meillä olla ihan pääsyä sun koneen C-asemalle sun Omat tiedostot- kansioon :D

Suositut

Back
Ylös Bottom