- Ikä
- 43
miinus viis on tullut nyt ja vatsapalat näkyy ihan kivasti, mutta tyytyväinen en ole (ja tuskin koskaan olen, tää on niin tätä. ;)). Kohta vois räpsästä kuvan jos jaksaisi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaan heti naiset kulta pienet kuvia kun kerrotte miten niitä saa laitettua Oon jo pari kertaa täällä sitä kysellyt, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!
Heti kultapienet rakkaat naiset laitetaan kuvia kun kerrotte mitn niitä saa tänne Oon jo pari kertaa kysellyt sitä täällä, mut ketään ei oo vielä suostunut vastaan!
Kuvan saa liittettyä, tuosta "attach files" kohdasta. Löytyy, kun vastaat viestiketjuun tekstikentän alapuolelta. Siitä painat vaan tuon liitteet, sitten etsit kuvan oman koneen tiedostoista(selaa). Sitten vielä painat sitä upload-painiketta ja vastaa-nappulaa. Kuva ei kuitenkaan saa olla liian suuri, vaan sitä pitää pienentää ennen kuin liittää tänne.
Paitsi että vain vipit voivat liittää kuvia noin. Ei-vipit voivat käyttää IMG-tagejä, kuten clarice tuossa yllä onkin tehnyt. Oma kuva pitää siis ensin ladata jonnekin nettiin.
Sillehän juuri voi jos oikein haluaaHuono itsekuri, ei voi mitään.
Hui! Kiitos paljon Joo, aamulla X, illalla (syömisien jälkeen) O :hyvä:wou mölliskö, kiva keskiosasto, todella! Ja kiva kroppa muutenkin, sitä ollaan niin äksä-mallista! Ainakin näyttää ihanan leveeltä toi yläkerta.
Jaahas, pitäskös koittaa julkasta kuva.. Todennäkösesti se ei aukee tai sit siitä tulee koko ruudun kokonen Pitäkää peukkuja!
file:///C:/Documents%20and%20Settings/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4/Omat%20tiedostot/Omat%20kuvatiedostot/monia%20024.jpg