Mimmien vatsalihakset

Mullekki on peloteltu vyötärön levenemisellä, mutta mielestäni aika paskapuhetta. Saapi olla aika isot lihakset että vyötärö levenee. Itellä ainakin kaventui kun lihakset parantui keskivartalossa.

Tuo ojennuslaite on tosiaan aika hankala aluksi. Tarvii tasapainoa, mutta sitten ku uskaltauduin kokeilemaan niin en ole vaihtanut.

Joo ja kyykkyä ei kannata tehä ku perse voi kasvaa :david:

jos haluaa pyöreän pyllyn niin tietenkin kyykkyä kannattaa tehdä. Mulla vain nyt kävi niin että navan kohdalta ympärys on vain kasvanut kun kylkiä tein painoilla. eikä se ole kivaa kun muutenkaan ei ole mitenkään pieni vyötärö.. ja rasva% on pienentynyt joten rasvaa se ei ole mitä sinne on tullu. tietenkin riippuu ihmisestä ja tämä vain mun kokemus, mut ei kukaan voi väittää että olen väärässä kun ei ole mun vyötäröä mittaillu :)

No joo. Musta se vaan tuntuu erikoiselta kitistä että vyötärö kasvaa jos se on musklea mikä sinne tulee. Jos sitä musklea ei halua, niin mitäpä sitä punttaamaan.

jos haluaa pyöreän pyllyn niin tietenkin kyykkyä kannattaa tehdä. Mulla vain nyt kävi niin että navan kohdalta ympärys on vain kasvanut kun kylkiä tein painoilla. eikä se ole kivaa kun muutenkaan ei ole mitenkään pieni vyötärö.. ja rasva% on pienentynyt joten rasvaa se ei ole mitä sinne on tullu. tietenkin riippuu ihmisestä ja tämä vain mun kokemus, mut ei kukaan voi väittää että olen väärässä kun ei ole mun vyötäröä mittaillu :)
Minulla on sama juttu, vartalo vaan on sellaisen mallinen. Kyllä sitä toivoisi edes jonkinlaisen vyötärön säilyvän, se antaa kuitenkin niin kauniin muodon. On varmaan helpompi olla välittämättä asiasta jos kapoisempi vyötärö löytyy luonnostaan. Minun on helpointa kerätä massaa keskivartaloon, vatsalihakset kehittyvät helposti. Jalkoihin on taas vaikea saada tarttumaan mitään, peppuun melkein mahdoton ;P. Mutta täytyy vaan kyykkäillä ahkerasti!

No joo. Musta se vaan tuntuu erikoiselta kitistä että vyötärö kasvaa jos se on musklea mikä sinne tulee. Jos sitä musklea ei halua, niin mitäpä sitä punttaamaan.

olenko sanonu etten halua? kylkiin en halua, muualle kyllä. tavoitteena kun on naisellisen lihaksikas vartalo eikä tasapaksu pötkö.. en alussa tajunnu että lihakset lähtee noin nopeaan kasvuun, nyt kun olen huomannu että vyötärö levenee niin oon jättäny isot painot pois kyljistä.

ah, kyllä on pyykkilauta alkanut pilkottamaan pläskien alta :) mutta on niiden eteen tehty töitäkin--> jalkojen nostoa penkin päässä, taljassa 50kgllä, kylkien taivutusta 14,5kg käsipainolla, maassa istuen ja jalat penkin päällä ja pilates vatsaliikkeitä. Pitäisi tähän varmaan lisätä selänojennuslaitteessa tekeminen, kun tuntuu et on toi pienen_pieni_uimarengas (joka häiritsee vaan itseäni) tuossa paikoillaan vielä. Nyt viikko tullut pidettyä salilta taukoa, niin tuntuu et on niin paljon virtaa mikä pitäs päästä jo purkaan salille. Ihanaa kun kevät/kesä tuloillaan, niin on energiaa/intoa mennäkkin salille. Ja se kun löytyy intoa lähteä jo juoksenteleen 45-60min lenkkejä.

olenko sanonu etten halua? kylkiin en halua, muualle kyllä. tavoitteena kun on naisellisen lihaksikas vartalo eikä tasapaksu pötkö.. en alussa tajunnu että lihakset lähtee noin nopeaan kasvuun, nyt kun olen huomannu että vyötärö levenee niin oon jättäny isot painot pois kyljistä.

En puhunut nyt ihan susta kuitenkaan, vaan ylipäänsä.

Vai alkaa toisilla jo pyykkilauta pilkkottamaan :) Hienoa!!
Mulla näyttää käyneen toisinpäin. . . on meinaa nyt suklaa maistunut aivan liikaa. . .on tullut vähän yli KOLME kiloa lisää!! Ja niin hautautuvat vatsapalat laardin alle. . . .:(
Täytyy yrittää vähän hillitä tuota makean himoa, tuntuu vaan niin mahdottoman vaikealta välillä.
Vatsoja olen kyllä reippaasti treenaillut, tosin on alkanut nyt sitten selkä kitisemään. Vatsaliikkeiden teko sattuu ihan pirusti selkään,, menee kohta maku koko touhusta..:curs:

Kyllähän sitä tehdään vaan keppikiertoa ilman painoa vinoille kun halutaan kapee vyötärö. Ohan se vanha totuus että isolla painolla kylkiä tehdessä tulee levee vyötärö. Vahva, mutta leveä.:rolleyes:
Eli keppiä vaan pyöritteleen, piiiitkää sarjaa..:D

Minusta on jännää, miten nimenomaan kyljissä tuntuu monilla (tytöillä) olevan ne lihakset, jotka suorastaan räjähtävät kasvuun, kun niille vain näyttääkin lisäpainoja. Varsinkin, kun katselee millaisilla painoilla tytöt usein tekee niitä kylkitaivutuksia...

Minusta on jännää, miten nimenomaan kyljissä tuntuu monilla (tytöillä) olevan ne lihakset, jotka suorastaan räjähtävät kasvuun, kun niille vain näyttääkin lisäpainoja. Varsinkin, kun katselee millaisilla painoilla tytöt usein tekee niitä kylkitaivutuksia...

Ja mulla kun on salitreenien ja kylkitreenien myötä vaan se vyötärö kaventunut, tai ainakin näyttää siltä :) Aion siis jatkaa kyseisiä treenejä jatkossakin.

^mulla on sama vaikkei koskaan jenkkakahvoja olekaan ollut. Mutta kiinteämpi se on ja muutenkin parempi. Aion jatkossakin treenata kiertoja painojen kanssa :)

Eilen vyötärö oli jo 70 cm kun oon vähän tarkastanut syömisiä terveellisempään ja monipuolisempaan suuntaan + tehostanu treeniä kun pari viikkoa sitten vyötärön lukemat oli jo 74-75 cm:ssa :eek:

Tekisimpä mitä vain että saisin tuollaiset kasvuun räjähtävät kylkilihakset:rolleyes:Pysyy meinaan tuo vyötärö aina vain yhtä kaposena vaikka kuinka sitä treenaa...

Pysyisi vyötärökin timmissä kunnossa ja jos noita kakrujakin joskun puskee niin jos se hieman auttaisi mahaa pysymää kuosissaan niittenkin jälkeen.

Mulla on ihan olemattomat vatsalihakset. Vihaan kaikkea istumaannousujen kaltaisiakin liikkeitä kun mä en saa tuntumaan vatsaa vaan jumitan niskat heti, sama se sille missä asennossa pää ja kaula on. Lauantaina tehtiin tanssissa perusvattoja eli istumaannousuja, sivullekiertoa, jalat ylhäällä jne. Ei mitään tuntumaa vatsaan ja niskat lasahti täysin jumiin. Kyllähän mä voin lihaskuntotesteissäkin tehdä jalat tuettuina istumaannousuja vaikka kuinka paljon vaan ei niillä ole vatsalihasten kanssa mitään tekemistä. Jalannostot taas ottaa tuonne etureisien yläosaan ja taljassa tehdyt rutistukset pelkästään ylävatsaan.

Staattiset pidot sentään onnistuu, mutta muuten on se itselle sopiva vatsalihas treeni hukassa. Hyviä ideoita? Mitään pilates100-tyyppisiä on turha edes yrittää kun en osaa olla jännittämättä niskaa.

Onneksi ei ole vielä alkanut tulemaan sellaista alavatsapömppöä, niitä kun näkeehuomatavasti hoikemmillakin. Tarkoitus olisi myös estää sellaista tulemasta, mutta jotenkin onnistun tekemään liikkeet niin ettei vatsalihakset joudu tekemään juuri mitään. Viimeksi olen saanut vatsat kipeiksi joskus pari vuotta sitten ja sekin oli telinevoimistelun yhteydessä ei salitreenistä johtuvaa.

Mulla on ihan olemattomat vatsalihakset. Vihaan kaikkea istumaannousujen kaltaisiakin liikkeitä kun mä en saa tuntumaan vatsaa vaan jumitan niskat heti, sama se sille missä asennossa pää ja kaula on. Lauantaina tehtiin tanssissa perusvattoja eli istumaannousuja, sivullekiertoa, jalat ylhäällä jne. Ei mitään tuntumaa vatsaan ja niskat lasahti täysin jumiin. Kyllähän mä voin lihaskuntotesteissäkin tehdä jalat tuettuina istumaannousuja vaikka kuinka paljon vaan ei niillä ole vatsalihasten kanssa mitään tekemistä. Jalannostot taas ottaa tuonne etureisien yläosaan ja taljassa tehdyt rutistukset pelkästään ylävatsaan.

Staattiset pidot sentään onnistuu, mutta muuten on se itselle sopiva vatsalihas treeni hukassa. Hyviä ideoita? Mitään pilates100-tyyppisiä on turha edes yrittää kun en osaa olla jännittämättä niskaa.

Mä teen nykyään vatsatreenit niin, että liikkeinä on hoover staattiset pidot 60s kerrallaan, voimapyörä sekä jalkojen nosto. Eli penkille makaamaan, päänyläpuolelta kiinni ja jalkojen nosto. Näiden avulla saan kyllä vatsoissa tuntumaan....

itsellänikin nuo istumaannousut tuppaa tuntumaan vaan lonkankoukistajissa...

Mulla näkkyy sekä ylä että alavattalihakset. Yhdyn kyllä siihen, että jos kohtalaisenki isoilla painoilla kylkiä tekee, niin vyötärö levenee, ainaski itelläni kävi näin, mutta en valita ;)

Mulla näkkyy sekä ylä että alavattalihakset. Yhdyn kyllä siihen, että jos kohtalaisenki isoilla painoilla kylkiä tekee, niin vyötärö levenee, ainaski itelläni kävi näin, mutta en valita ;)

En tiiä, mulla kapenee mut johtuu varmaan siitä että siinä oli alussa fläsää päällä ja ne on lähteny liikkeelle.. :D

Itte oon aika tyytyväinen ku ylävatsalihakset näkyy sillei sopivasti mutta oi voi kunpa joskus myös alavatsat näkyis... Tuntuu joteki hirveen vaikeelta saada ees treeni tuntuun alavatsassa. Pitäs vaa jaksaa aerobista vääntää.

En tiiä, mulla kapenee mut johtuu varmaan siitä että siinä oli alussa fläsää päällä ja ne on lähteny liikkeelle.. :D

Ite ihmettelen kans , että miten sitä voi levetä? :rolleyes: mut kai mullakin sitä kinkkua sen verran on sitten lähteny et vyötärö vaan kapenee..

Suositut

Back
Ylös Bottom