Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän ruveta selkälihaksiakin treenamaan, tosin miulla on kyllä todella hyvät selkälihakset siinä suhteessa etten periaatteessa treenaa niitä :D outoa.
Tossa kuvaa nyt, kun takana ei ole muutamaan kuukauteen ollut mitään erityisen kehittävää palatreeniä. En usko, että tuosta edes kummemmaksi päästään ja varsinkin alapalojen näkyviin saaminen lienee suht vaikea tehtävä. Mulle ihan riittävän hyvä maha on jo.
Tossa kuvaa nyt, kun takana ei ole muutamaan kuukauteen ollut mitään erityisen kehittävää palatreeniä. En usko, että tuosta edes kummemmaksi päästään ja varsinkin alapalojen näkyviin saaminen lienee suht vaikea tehtävä. Mulle ihan riittävän hyvä maha on jo.
Wau...tahtoo myös tuollaisen. Mulle vaan käy aina niin, että salin jälkeen (ja muutenkin paitsi heti aamulla) vatsa vaan pullottaa navan kohdalta. Minkälaisia vatsalihasliikkeitä pitäisi oikein tehdä, että vatsa tulis timmimmäksi...Tiedän, että aerobisella on myös tärkeä merkitys. Mutta että salilla, pitkiä vai lyhyitä sarjoja, kuinka monta eri liikettä jne?
Kyllähän sitä tehdään vaan keppikiertoa ilman painoa vinoille kun halutaan kapee vyötärö.
Eli keppiä vaan pyöritteleen, piiiitkää sarjaa..:D
Mulla ei näy palat sitten millään, vaikka siellä jotakin on, mutta alavatsassa erottuukin sitten selvälti vatsalihasten muotoa. Ja tuntuu, mies kokeili taannoin kädellä ja ihmetteli että mitä hittoa mulla siinä on :D
Auttaako keppikierto todellakin saamaan kapean vyötärön? Nyt iski kyllä innostus!
Millaisia sarjoja teette keppikierrolla? Kuinka usein?