Mimmien treenipainot

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei minulla ainakaan mene samoihin askelkyykyn / tavallisen takakyykyn painot. Normi askelkyykkää en ole muistaakseni tehnyt hetkeen, mutta askelkyykkykäpöttelyä tainnut olla viimeksi. 10 tai 15 kg limput käpäliin ja sitten 4x 14-20 askelta. Normi atg takakyykkyä teen 50+ painoilla, eri sarjoissa eri painot, maksimi 70. Smithissä kyykky ei onnistu ollenkaan.

Varmaan tuo askelkyykkykävely on taas liikkeenä vähän eri koska siinä kuitenkin ponnistetaan yhden jalan varaan. Itse en ole tuota ikinä treenin alkupäässä tehnyt, joten painoja ei oikein voi verrata kyykkypainoihin, mutta muistan kyllä joskus tehneeni tuota ehkä 15kg kässärit käsissä ihan viimeistelevänä liikkeenä :)

En ole aikoihin tehnyt, mutta aikoinaan ohjelmassa oli kahdeksan toistoa kyykkyä neljän sekunnin alaslaskuvaiheessa + heti perään askelkyykkykävelyä 10-12 askelta/jalka ja parhaimmillaan minulla oli 20 kg käsipainot käsissä.

edit. (syvä)yykkypaino oli silloin 40kg.

Hävettää laittaa näitä mun minipainoja tänne mutta lohduttaudun ajatuksella, että oon käynyt salilla vasta 2 viikkoa ja kaikki on joskus ollu aloittelijoita :D Sarjoja teen kolme ja toistoja 10-12, vaakaprässissä teen jalat leveällä 3x15 ja jalat kapealla 3x15.

Mitat 170 cm ja 56 kg.

Mutta tosiaan, tässä niitä painoja mitä muistan:

Ylätalja 30 kg
Alatalja 25 kg
Peck-Deck 17 kg
Viparit sivuille 7,5 kg
Viparit eteen 3 kg käsipainoilla
Vatsalihasrutistus 7,5kg
Vaakaprässi 45 kg
Takareidet 35 kg
Etureidet 25 kg
Sisäreidet 30 kg
Ulkoreidet 30 kg
Pohkeet 30 kg

:D

Entinen rapakuntoinen fäti laittoi kaksi vuotta sitten ruokavalion kuntoon ja alkoi käydä salilla vuosi sitten. Näistä on vaan suunta ylöspäin :)

Mave 1 x 100 kg
Pena 5 x 32,5 kg / 1 x 40 kg :jahas:
Prässi 10 x 150 kg + kelkka
Ylätalja istuen eteen 6 x 45 kg
Kulmasoutu 10 x 32 kg
Hauiskäännöt kässäreillä 10 x 8 kg :jahas:
Selänojennuspenkki 20 x 10 kg lisäpainolla / 10 x 15 kg lisäpainolla
Voimapyörä polvillaan 30 toistoa

Jaloissa ja keskivartalossa on jotain pientä sentään mut kädet on auttamattoman heikot? Vai? Jotain mihin pitäis kiinnittää huomiota? Kiitos jos joku jaksaa kommentoida :)

^^ Väittävät että hauiskääntö ei ole voima- vaan tuntumaliike ts. haba voi kasvaa vaikka sarjapainot ei kasvaisi, jos sen tekee hyvin. :) Miten sujuu esim. leuat tai miestenpunnerrukset?

^^ Väittävät että hauiskääntö ei ole voima- vaan tuntumaliike ts. haba voi kasvaa vaikka sarjapainot ei kasvaisi, jos sen tekee hyvin. :) Miten sujuu esim. leuat tai miestenpunnerrukset?

Enpä oo kumpaakaan kokeillut aikoihin. Aamulla heti sängystä noustua silmät ristissä meni 16 miesten punnerrusta. Kroppa enemmän hereillä ja paremmin hengiteltynä olis varmaan mennyt 20, vähän yli. Leuanvetotankoa ei oo himassa, veikkaan ettei yhtään :D

No viimeks kun kokeilin (kotona, juurikaan lämmittelemättä eli vastaavissa olosuhteissa) niin irtos 12kpl. Enkä mä nyt todellakaan missään superkunnossa oo, alottelija vielä.
Mutta siis jos halusit verrata ylä- ja alakropan kehitystä niin mä nostin mavessa ykkösenä tammikuussa 65kg (90% omasta painosta), tosin sillon miestenpunnerruksia meni ehkä hyvällä mäihällä kolme. :D Mavea en oo vähään aikaan kokeillu, mutta äskettäin nousi sekä rivessä että etukyykyssä 40kg ykkösmaksimina.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Maanantaina lipsahti takakyystä uusi ykkösmaksimi (atg-versio) 80kg :) Olen tehnyt yhtä kyykkyohjelmaa nyt 6 viikkoa (kokonaispituus 8 viikkoa eli olin vähän malttamaton) ja helmikuusta +10kg. Ja oli kyllä sievemmän näköinenkin kuin viimeksi kropan pysyttyä paremmin kasassa :)

Treenit ovat nyt painonnostoa, silla tarkoitus olisi kisata tammikuussa. Siellä puolella tempaus 37,5kg, työntö räkistä 57,5kg, rinnalleveto 52,5g ja kokonainen työntö 50kg. Tekniikkapainotteista harjoittelua menossa, joten maksimit eivät ole nyt päiväohjelmissa.

Kun nyt ei huvita pitää treenipäivyriä niin laitan tänne jotain:
Kyykky 53kg × 6
Mave 55kg x 2
Penkki 30kg × 4

162,5 cm 52,5kg

Laitetaas tänne ylös niin ehkä parin kk päästä voi kattoo onko muutosta tullu... Maksimeja en mistään ole edes yrittänyt, mutta tämmösiä settejä meni tänään.

Perse maahan -kyykkyä hionut, nyt 40kg (3x8)
SJMV 60kg (3x5) - ei vaan näpit jaksa enempää :(
Penkki 30kg (3x5)
Ylätalja - ei kilomääriä laitteessa, olisiko paunoja? 125lb eli n. 45kg (3x8)
Pystypunnerrus 10kg käsipainoilla (3x8)

Oon 166cm ja paino huitelee täl hetkel jossakin 70kg kieppeillä - eikä todellakaan pelkkää lihasta vaan paljon pehmyttä päällä, pitäis dieetata mut ei jaksa... :D

Ei sitten kannata liioitella, kun suurella innolla alkaa sitä otevoimaa reenaamaan.

nim.merkki jännetulehdus kummassakin peukalossa ja vetoremmit käytössä :D

Olen roikkunut tangossa viikoittain... Sormilukko ei auta kun on niin pienet kätöset ettei yllä. :D Ristikkäisotetta käytän jo. Mutta se tanko vaan tuntuu niin perhanan paksulta siihen käteen, että en vaan saa siitä kunnolla otetta. Hanskat on kädessä joiden pitäis luistamista estää... Jotkut nostositeet varmaan hankittava seuraavaksi, mutta laiska ja saamaton. :face:

Olen roikkunut tangossa viikoittain... Sormilukko ei auta kun on niin pienet kätöset ettei yllä. :D Ristikkäisotetta käytän jo. Mutta se tanko vaan tuntuu niin perhanan paksulta siihen käteen, että en vaan saa siitä kunnolla otetta. Hanskat on kädessä joiden pitäis luistamista estää... Jotkut nostositeet varmaan hankittava seuraavaksi, mutta laiska ja saamaton. :face:
Nostositeet ei kehitä sitä otevoimaa yhtään. Unohda ne.
Hanskat pois käsistä ja reilusti mankkua tilalle.

Mä ainakin olen sen verran neiti, etten halua käsiäni täyteen känsiä ja kovettumia, joten hanskat on ihan ehdottomat. Myöskin hyvin pienikätisenä olen todennut parhaiksi hanskat, joissa ei ole yhtään ylimääräisiä toppauksia kämmenessä, jolloin on edes jotain toivoa saada kunnon ote tangosta. Vanhalla salillani oli sellaisia 10kg tankoja, jotka oli ohuempia kuin tavan tangot, ja kyllähän niillä sai ihan eri tavalla nostettua...

En kyllä viiti ruveta tuon takia mitään mankkua ostamaan ja sen kanssa sotkemaan (kukaan ei käymälläni salilla käytä sitä muutenkaan - mut se onkin naisten hienoilusali :D ) Ja en nyt usko että sekään auttais siihen isoimpaan ongelmaan, eli että tanko on jo lähtökohtasesti vähän liian iso miun kouraan. Ja hanskat itselläkin käytössä juuri siksi kun vähän ees haluaa kovettumilta suojella käsiä (neiti :D ). Pitänee siis vaan tehdä noita lyhyempiä sarjoja ja toivoa että kyl se siitä joskus :P siteet avuksi sitten kun palaa pinna lopullisesti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom