SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien treenipainot

Kovia on mimmeillä painot.

Mä oon salia harrastellu enemmän ja vähemmän säännöllisesti kolmisen vuotta, mutta nyt oon jättänyt muut harrastukset ja alkanut pääosin keskittyä tähän touhuun.

Sarjapainoja kaikki koska ykkösmaksimeita en oo testannu:
Kyykky 75kg (4x6)
Mave 75kg (4x5)
Penkki 40kg (4x4)

Kyykky vahvin taustan takia, jaloissa on voimaa enemmän kun yläkropassa ja penkki laahaakin kurjasti perässä mutta treeniä treeniä :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ehkä minäkin vihdoin uskallan kertoa omat ennätyspainoni..
Oon "treenannut" salilla jo useamman vuoden vaihtelevalla intensiteetillä ja motivaatiolla, välillä keskittynyt enemmän aerobiseen ja välillä jumppaan. Vasta 5kk oon treenannut ihan kunnolla pt:n kanssa.
Tykkään klassisista voimanostoliikkeistä, ei ole painonnostajaksi minusta. :rolleyes:

Penkki 57,5
Kyykky 85
Mave 90
(pystypunnerrus 35)

Tavoitteena on kehittyä.
Tänään sain pt:ltä kommenttia että alan jo pikkuhiljaa näyttääkin ihan nostajalta. 8)

Maksimit vaatii harjottelua, ei ne itsestään tule. ;) Täytyy tosin myöntää, että mä en ole ikinä koittanut maksimia penkistä, koska pelkään jääväni tangon alle. :D
Näihhä se on. Kannattaa pyytää varmistaja niihin max-kokeiluihin :D tosin itellä ois huomenna max-koklaus enkä tiijä kehtaanko pyytää ketään varmistaa ku on niin nolot painot :p pitää toivoa et ei ois ketää salilla niin voisin hyvillä mielin kieritellä painoja pois mahan yli tai sit kipata sivuille :D

Komppaan myös pyytämään varmistajaa penkkiin jos semmonen joutilaana jossain hoodeilla on.

Itse päätin tänään yrittää ensimmäistä kertaa penkistä ykköstä 65kglla ja pyysin lähintä seisoskelijaa varmistajaksi. Varmistaja oli valmistautunut ottamaan jo ensimmäisestä koppia, mutta jostain korvan takaa tuli voimapuuska ja ykkönen nousi sen verta keposesti, että huikkasin tekeväni 2 lisää :) ykkönen vaihtui pelkällä varmistajan olemassa ololla kolmeksi, kylläpä olemattomat henkselit paukkuu :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kai mäkin nyt sitten uutena jotain laitan..
Jalkaprässi 320kg 2x8 kapee ja normi:hyper:ja pienemmillä pidempää sarjaa
Kyykky 80 kg
SJMV 70 kg
Ojentajapunnerrus kp 20 kg ja ylätaljalla sama 60kg
Hauiskääntö kp 10-12,5kg , tangolla noin 30 kg useamman kerran hyvänä päivänä :puntti:

Oon vähän vanhana herännyt treenaamaan, nyt on runsas pari vuotta takana, 15 kg läskiä jäänyt matkalle. Ikää 42 ja 164/68, muutama kilo olis vielä tarkoitus tiivistää!
Hyvää kevään odotusta ja hyviä treenejä :ruoska:

Mun rivi:
Mave 120kg (1/2016)
Kyykky 75kg (7/2015)
Penkki 52,5 kg. (11/2015)

Onko jollain muulla samaa ongelmaa että mave kulkee mutta kyykky ei sitten millään? Täälläkin tosi monella mave ja kyykky aika samoilla painoilla, mutta mulla tommonen 45kg gäppi (penkistä ei edes puhuta... ). Tekniikka näissä on katottu useaan kertaan PT:n ja millon kenenki kanssa, voiko olla vaan päästä kiinni vai mikä mättää?

No mulla ainakin jokseenkin sama suhde, kyykky oli 85 kg kun veto 125 kg. Jalat ja perse on heikot, mutta vahvalla selällä kompensoi vedossa. Tai jotain.

Hmm, voishan sitä omiakin onnettomia painoja tänne laittaa. Mitä tässä nyt sattuu muistamaan.

Penkkiä 50 kg max 5 toistoa. Maksimi 55 kg.
Pystypunnerrus istuen kp 15 kg 6-8 toiston sarjoja.
Sjmv 60-70 kg 8-12 toiston sarjoja.
Mavea en ookaan puoleen vuoteen varmaan tehnyt, sitä ennen meni 80 kg 5 toistoa.
Etukyykkyä 45 kg n. 8 toiston sarjoja. Kyykkyharjoitukset vapaalla tangolla alkaneet tänä vuonna...
Hauiskääntöjä suoralla tangolla 20 kg 8-12 toistoa.
Leukoja myötäotteella 3 ja vastaotteella n. 6.

Oon 65 kg/166 cm.

Jahas, vuoden takaiset painot löyty. Jotain pientä edistystä:
Penkki 3x60 kg, max 65 kg.
Mave (vyöllä): 3x97,5 kg, max 102,5 kg.
Etukyykky 4x60 kg, takakyykky max 75 kg.
Leuat varmaan suurin piirtein samassa, mutta massa senkun lisääntyy :)

Mitat nyt 67,5 kg/165 cm

Itellä nyt vuoden verran kunnollista salitreeniä takana. Oon 159cm / 55 kg.

Omia enkkoja:
takakyykky 72,5kg x 1 (jo ennen joulua testattu, joten pitäisi olla enemmän..)
etukyykky 60 kg x 2
mave 90 kg x 1

Tällä hetkellä tavoitteena mave 100kg ja vihdoin ja viimein myös leuanveto ilman apua! Sivussa myös parannellaan kyykkyenkkaa, ja pitäis penkkiäkin ruveta tekemään ihan tosissaan.

Helmikuusta asti treenannut säännöllisesti joten aika pienet sarjapainot vielä. Tossa nyt muutama:

Kyykky 50kg
Jalkaprässi 80kg+kelkka
Penkki 25kg
Ylätalja 30kg

No niin. Tilanteeni siis se, että takana 2 viikkoa treeniä, sitä ennen 4 vuotta treenitaukoa ja sitä ennen n. 10 vuotta treeniä (alkuun bodytyylitä, lopussa voimaa). Tässä tämän hetkiset "treenipainot",suluissa entiset painot :D tästä ei ole matka kuin ylöspäin :) teen voimatreeniä joten nää nyt on vähä miten on... Penkin ja maven maksimit kevyehköjä testauksia, kun ei hirveesti uskalla näin alkuun riehua.
Penkki 2x40, sarjat 30-35 (max 67,5 kg, sarjat 40-55)
Sumomaastaveto 80 kg, sarjat 50-70 kg (135 kg)
Kyykky 5x5x30 :D (5x5x70-80 max ei testattu)
Leuat 1 kpl (15 kpl)
Kp penkki 3x10x14 (3x10x22,5)
Pystypunnerrus kp 3x10x10 (3x10x17,5)

Oma elopaino aiemmin treenatessa 57-65, nyt 57. Yllättäen näyttää lihaksia olevan vielä näkyvissä jonkin verran, voimat ovat karanneet radikaalimmin.
Kolme kuukautta treeniä takana. Penkkimax 60 kg, maastaveto 100 kg (kevyt nosto remputtelepäivänä, pitää kunnolla testata koha viittin). Kyykkyä oon tehnyt atg 60 kg jotain kolmosia. Leukoja menee 6. Vielä on tekemistä, mutta hyvää on ollut kehitys. Paino pysynyt samassa, syönyt oon ku sikaporsimus, ulkomuoto timmiytyny reilusti.

Mun ykkösmaksimi kyykyssä on ollu 11/2015 75 kg, eilen kyykkäsin 67,5 kg :( Oon kyllä lusmunnu koko kesän treeneistä...

Tänää tulossa press ja push press maksimit, vanha push press on 45 kg, saa nähä kuin käy.

Mulla oli ennen selkävammaa kyykky jotain 120, mave 140 ja penkki 75.
Nyt sitten tää vuos mennyt kuntouttaessa kun mut leikattiin alkuvuodesta, niin kyykky hurjat 5x10 50kg, maastavetoa en oo kokeillut ollenkaan yli kahteen vuoteen ja penkin oon vaihtanut sotilaspenkkiin (joka on siis todella paljon selkäystävällisempi) ja siinä meni viimeviikolla 57,5! Jeij! Hiljaa hyvä tulee :D

Aijjajai tytöt. Ikä, elopaino ja pituus mukaan, niin saa vähän selvää kuinka kovia ootte :) Ja että kauan on treenannut.
Itsellä ikää 47, paino 58 ja pituus 169.
Tänään rikoin kyykyssä sen 3*70 (kukaudessa olen korottanut 10 kiloa, josta olen ihan erityisen onnellinen.)
Penkki 3*45
Mave 3* n.75 (Tätä alan nyt hakkaamaan, kun olen tehnyt vain suorille jaloille)
Ylätalja 10*50-60 +
Hauis scotissa 3*22.5 (paitsi viimeksi hyytyi jo kahessakympissä)
Ranskalainen ?* 20 ja pulveri ? *25...?
Aslekyykkyä kävellen 20-50, 10 askelta per kinttu.
Pystypunnerrus 3* 25

Vuoden olen nyt oikeasti tavoitteellisesti treenannut. En ole tuloksistani erityisen ylpeä mutta kerron vuoden kuluttua uudelleen :rolleyes:

Etukyykkyä 40-50kg
Penkkiä 30-40kg
Leukoja 5-10kpl
Tangolla soutua 40-45kg

Sarjapainoja.

edit: Mulla aamuisin painoa around 45-46kg

On ollut toissijaista kuntosaleilu tässä vuoden mittaa, mut näköjään silti tullut jotain tulosta.
Oma paino 51-52kg
sarjapainoja:
etukyykky 50-55
takakyykky 80
penkki 45
mavea olen opetellut, nyt 80

Back
Ylös Bottom