Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kukkuu!
Pari kuukautta olen käynyt salilla taas tosimielessä pitkän ylläpitävän jakson jälkeen.

Sarjapainoja (toistot 8-15)

Kyykky 65 kg
Prässi 140 kg (2 jalan) 70 kg (1 jalan) jalkatreeniä on varjostanut akilles- ja polvivaivat
Vinopenkki kässäreillä 20 kg ( :( )
etureidet laitteessa 40 kg
Takareidet laitteessa 50 kg
Pystypunnerrus 20 kg kässärit
Vipunostot 12 kg kässärit
Pullover 12 kg kässärit
Ojentajat narulla 15 kg taljassa

Siinä nyt muutama, suuntahan on vain ylöspäin....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmm, näinpäinhän se on juurikin loogista. Kyllä mulla ainakin pettäisi keskivartalo (oletan) ekana, jos kyykkäisin 200 kglla -prässissä sen sijaan ei ole ongelmaa.
Vertailun vuoksi: Teen yhden jalan kyykkyä 90 kglla (8toistoa), yhden jalan prässiä 115 kg (sama määrä). Kahden jalan kyykkyä sitten 125 kg. Jalat jaksaisi enemmänkin, mutta tekniikka pettää.

Sama juttu, kyykyssä jalat jaksaisi enemmän mutta muut osat (esim. yläselkä tai polvi :D) pettää.

Joo eli punttia takana enemmän ja vähemmän aktiivisesti 3-4v, välillä ollut muiden urheiluharrastusten takia täysin paitsiossa. Nyt taas pitkästä aikaa panostusta enemmän tähän hommaan. Pituutta 180, painoa n. 80kg. Jospa tässä riittävästi pohjustusta... Teen yleensä lämppäreiden lisäksi 2-3 tiukkaa sarjaa 8-10 toistolla vähän fiiliksen mukaan.

(Vino)Prässi 70kg
SJMV 60kg
Reidenojennus 55kg
Reidenkoukistus 55kg
Kyykkytekniikkaa hion edelleen, joten ei mainittavia painoja.
Ylätalja eteen 40kg
Alatalja 40kg
Kulmasoutu tanko 35kg
Solttupenkki kp 10kg
Vinopenkki kp 8kg
Lattiapenkki kp 8kg
Hauiskääntö kp 7kg
Hausikääntö tanko n. 15-20kg? En tiedä paljonko se risu kiekkojen välissä painaa :D
Hauis taljassa 25kg
Ojentajat taljassa pään yli 25kg
Pushdown 30kg
Sivuviparit 5kg
Takaviparit 6kg
Pystypunnerrus kp 6kg

Ykkösiä en ole kokeillut koskaan, joten niistä ei mitään dataa saatavana.

Vajaa 4kk reeniä takana ja painot eilisessä (uudessa) jalkareenissä:

kyykky 60kg (4x6)
MAVE 50kg (3x8)
Askelkyykky 35kg (3x10)
Pohkeet istuen 20kg (4x10)
Vatsat laitteessa 20kg (3x15) + 2 x 1min 10s lankku

Tänään yläkroppapäivä, joten reenin jälkeen voin sitten päivittää yläkroppa tulokset.

Ja sit yläkroppa, joka selkeästi vaikutta heikommalta lenkiltä:

kulmasoutu 50kg (4x6)
ylätalja 35kg (3x10)
penkki 27kg (4x6)
vinopenkki 20kg (3x10)
pystypunnerrus 8kg käsipainot (3x10)

Voi hittolainen että tuli luuserifiilis kun näitä luki.. no ehkä mullakin on joskus isot painot!
Kyykky smith + 15kg (ehkä20kg.n vastus smithissä, toisella salilla oli nolla"vastus" :o )
SJMV 30kg (menis varmaan enempi, pitäs hommaa jotkut rukkaset ku ei sormet kanna!)
Penkki 27kg :itku: vinopena 8kg kässäreillä
Ylätalja eteen/leveä 100lbd/ reilu 40kg
Ranskalainen punn. mutka + 5kg

olkapäät meinaa hajota jo ilman painojaki heilutellessa :D

mä lopetan nyt itteni nöyryyttämisen ja lähen ostaa karkkii.

ja hei! en mä oo koklannu maxeja vaan noi on kaikki 3 x10-12! ehkä mun maksimit onki jotain tonnin luokkaa!

Eipä voi hurjilla painoilla vieläkään ylpeillä, tosin nyt on ehkä parempi tuntuma ja tekniikka paremmin hallussa kuin syksyllä..mutta tämän hetken tilannetta:

Pystypunnerrus 9kg kässäreillä (3 x 6-8) tosta oon ilonen koska tosiaan olkapäät on ollut varmaan kaikkein kakin lihas :D
sivuviparit meni viimeks vitosilla :D jee!
sjmv 45kg
vinopenkki 10kg kässärit.. muuten tuntuu painot junnaavan kyllä paikallaan.. penkkiä en ole tehnyt kyllä moneen kuukauteen.. ylätaljaakin olen tehnyt aivan päin peetä tota edellistä viestiä kirjottaessa, nyt on 25-30kg siinä painoa (myötäote levee).
jalkaprässi 90kg mutta siinä on sarjat 2-3 x 15-20..

nyt pitäis opetella vetämään leukoja, en saa vedettyä yhtäkään :(
vaikka painot junnaa niin lihakset kasvaa, jeah :hyper:

:face:Itsellä nyt parin vuoden tauon jälkeen kohta 3 kk treeniä takana, väliin mahtuu todella vaikea raskaus jolloin tuplasin painoni: 55 lähtöpaino, synnärillä karvan vaille 105.. :/ nyt lapsi kota puolitoista vuotta ja paino on tippunut onneksi jo 66kg :) välttämättä paljoa ei enää tarvitse tippuakkaan jos vaikka jossainvaiheessa muuttuu lihakseksi kun oikein yrittää :D

tällähetkellä treenaan noin neljäkertaa viikossa, mies lähinnä suunnittelee minunkin treenit ja vahtii silmäkovana vieressä jotta teen ne oikein..:D
Painoja
SJMV 60kg (3*12)
Mave 80kg (3*6)
Prässi 120kg (4*12)
reidenojennus 60kg (3*10)
reidenkoukistus 75kg (3*8)
Penkki 40 kg (3*8)
Ylätalja riippuen kahvasta 40-50kg (3*8)
hauis kp 10kg (3*10)
kulmasoutu kp 25kg (3*8)
pystysoutu taljassa 40kg (3*8)
epäkkäät kp 30kg (3*15)
ranskalainen tangolla 30kg (3*8)

mutta suurin harmistukseni on etten saa edes yhtä leukaa.. en jaksa/osaa vetää itseäni ylös edes senvertaa että olisin lähelläkään puoliväliä, vaikka keskitän kaikki ajatukseni niin liikun ehkä ylöspäin 5cm.. :O

Mulla treeniä takana vähän yli kolme kuukautta, oon siis treenannut vuosia sitten mutta tässä välissä tehnyt kaikkea muuta ja päätynyt salille uudelleen vasta nyt.

Sarjapainoja tässä, pääliikkeissä sarjat 4 x 6-8, eristävissä 3 x 8-12. Teen koko kropan ohjelmaa liikkeitä vaihdellen.

Kyykky 40 kg
jalkaprässi 160 kg
mave 70 kg
sjmv 70 kg
ylätalja 40 kg
alatalja 35 kg
kulmasoutu 27 kg
penkki 35 kg
vinopenkki käsipainoilla 12 kg
pystypunnerrus käsipainoilla 9 kg
viparit sivulle 6 kg
hauiskääntö 8 kg
ranskis 15 kg

:face:Itsellä nyt parin vuoden tauon jälkeen kohta 3 kk treeniä takana, väliin mahtuu todella vaikea raskaus jolloin tuplasin painoni: 55 lähtöpaino, synnärillä karvan vaille 105.. :/ nyt lapsi kota puolitoista vuotta ja paino on tippunut onneksi jo 66kg :) välttämättä paljoa ei enää tarvitse tippuakkaan jos vaikka jossainvaiheessa muuttuu lihakseksi kun oikein yrittää :D

mutta suurin harmistukseni on etten saa edes yhtä leukaa.. en jaksa/osaa vetää itseäni ylös edes senvertaa että olisin lähelläkään puoliväliä, vaikka keskitän kaikki ajatukseni niin liikun ehkä ylöspäin 5cm.. :O

Nousiko tasaisesti tuohon 105kg?. Aika hurja nousu, mistä johtui? Ihan uteliaisuuttani kysyn :) Tee vedoissa negatiivisia laskuja, niin löydät ne lihasryhmät minkä pitäis työtä tehdä.

Olikos Julimallakin raskausmyrkytys kun noin paljon nousi paino? Itsellä kerty sitä nestettä pahimmillaan 3kg viikossa ja myrkytys oli lievä...ihania nämä raskaudet kun ei tiedä mitä tuovat tullessaan....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paino nousi alusta asti hyvin tasaisesti, neuvolassa kehotettiin syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän. Raskaus oli alusta asti vain niin fyysisesti ja henkisesti raskas kun jouduin vielä jäämään töistäkin välittömästi pois niin ei paljoa muuta tullut tehtyä kun noustua sängystä sohvalle ja takaisin sänkyyn ja syötyä ahdistukseen.. lopuksi raskausmyrkytyskin astui kuvioihin ja oli kaikenlisäksi sokerien kanssa ongelmaa.. tosin ei mikään ihme sillä syömisellä.. sairaalasta kun kotiuduin ja painoa oli lähtenyt vain kuusikiloa pois niin itku meinasi tulla.. nyt on ollut pitkä tie takaisin entiseen, mutta eiköhän tässä kohta olla voiton puolella :)

Ihan ällöttää

Kun ottee niin hemmetin vahvoja!!
perhana :D

Ite rupesin käymään salilla 2010 lokakuussa ja tavoitteellista treenaamista on tän vuoden helmikuusta lähtien..

Mulla painot vaihtelee viikoittain..kun en oikein osaa päättää mitä ajan takaa, timmiyttä vai lihaskavua :/

Etukyykky 20kg tanko
reiden ojentaja n. 30 pitkää settiä
reiden kouk. 70kg x2 (maksimi mitä oon ikänä kokkeillu)
pohkeet istuen 40kg (sarjapaino)
pohkeet smith 20kg (sarjapaino)
perseen nosto 25kg+perse

penkki tangolla (vain nyyh)
hausi kp 8kg (sarjapaino)
ristitalja 20 (sarjap)
leveä tissi-liike 4 kg (sarjap)
pystypunn. pudotus 8+6+4kg 25-10x4
ojentajat taljassa pudotus 20+15+10kg 50-10x4
viparit sivulle+eteen 4kg

leveä prässi 40 (sarjap)
kapea prässi 80 (sarjap)

vatsatalja 35 (sarjap)
kainalot/siivet riippuu taljasta, kevyemmällä 50-70 (sarjap)
t-soutu 15 (pitkää keskittynyttä sarjaa)
selkäkone 15-20 (pitkää keskittynyttä sarjaa)
mave 20tanko + 40kg (pari sarjaa menee, nousujohteinen juttu, parikertaa vasta tehny :) )
selänojennuspenkki 20 kg/ 3x10

nuo taitaa olla 5-jakoiseni yleisimmät liikkeet ja painot..
kyykyssä pelkkä tanko ja hackissä pelkkä kelkka..
penkissä pelkkä tanko, oli vp tai tavan punnerrus..

liekkö unohtu jottai...

:face:

Mulla sama, perse painaa niin paljon ettei nouse :(
Oonkin nyt ylätaljalla tehny leuanvetoja ja sit noita kainaloita ja muita ylävartalon (leukoja)vetäviä lihaksia reenaillu aika kovasti.. :)

Ekaa kertaa elämässäni testasin maksimiykkösiä kolmisen viikkoa sitten ja salilla oon käynyt viime syksystä
MAVE 105kg
Takakyykky 80kg
Penkki 55kg
Leuat 0 :D ( viime viikolla pääsin yhden, jei!)

Kuukausien 50kg:ssa junnaamisen jälkeen nyt dieetin jälkeen on SJMV:ssa uutta intoa: eilen meni 2x6x65kg ja 1x3x70kg. Näpit ei meinaa kestää, remmit auttaa hieman, mutta hidasta on.

alla keskimääräisiä sarjapainoja (ykkösiä en vielä ole innostunut harrastamaan, varmaankin paikkojen rikkomisen pelossa). tavoitteellista punttitreenia on takana noin vuoden verran

prässi 200kg
kyykky 80kg
pohkeet istuen 45kg
vasarahauis 10kg
hauis mutkatagolla 17kg
penkki 45-50 kg <-- erityisen pettynyt tähän
vinopenkki käsipainoilla 18,5kg
ylätalja 55kg
alatalja 55kg
kulmasoutu 50kg
sjmv 60kg

toistoja irtoaa vaihteleva määrä 10 molemmin puolin. kesän löysäilyllä on tällä hetkellä osuutta asiaan, koska saatan jäädä huonoilla voimatasoilla alle 10:n.

Zone-sarja -42%
Mä oon ihan aloittelija ja ohjelmana on täältä napattu Starting strenght. Siinä tehdään vain paria liikettä, joten mun lista on lyhyt ja ytimekäs! Kaikkia liikkeitä 3x5 toistoa(paitsi mave 5x1) ja joka salikerta nostetaan vähän painoja. Tässä viime kerran lukemat tangon kanssa:

Kyykky 55kg
Penkki 32,5kg
Mave 62,5kg
Pystypunnerrus 25kg
Rive 35kg

alla keskimääräisiä sarjapainoja (ykkösiä en vielä ole innostunut harrastamaan, varmaankin paikkojen rikkomisen pelossa). tavoitteellista punttitreenia on takana noin vuoden verran

prässi 200kg
kyykky 80kg
pohkeet istuen 45kg
vasarahauis 10kg
hauis mutkatagolla 17kg
penkki 45-50 kg <-- erityisen pettynyt tähän
vinopenkki käsipainoilla 18,5kg
ylätalja 55kg
alatalja 55kg
kulmasoutu 50kg
sjmv 60kg

toistoja irtoaa vaihteleva määrä 10 molemmin puolin. kesän löysäilyllä on tällä hetkellä osuutta asiaan, koska saatan jäädä huonoilla voimatasoilla alle 10:n.
Tuli sun mahtavista jalkaprässipainoista mieleen, että voiko nivelet kulua, kun riittävästi junttaa tota jalkaprässiä kovilla painoilla?

150kg+kelkka (50kg)=200kg. Välillä vähemmän, joskus taas rojua on kiinni enemmän.
voihan nivelet rasittua, mutta luotan hyvään tuntumaan ja tekniikkaan. treenin jälkeisenä päivänä on siis ollut vain tavallisia, asiaan kuuluvia lihaskipuja :)

Laitellaas taas tämänhetkisiä tuloksia per(s)us liikkeistä, ei ole kyllä mitään minun enkkasarjoja nämä, mutta tämänhetkinen taso:

Penkki: 11*50kg
Mave: 5*95kg
SJMV: 8*90kg
Etukyykky: 8*60kg
Leuat: 7*op(~63kg)

Voimatreenillä jatketaan, ja toivottavasti muutaman viikon päästä tulekset on jo ihan eri luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom