Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lentisaikoina takakyykkyä 4x6 90kg... Nyt meni eilen 2*8 40kg ja tiukat 2*6 45kg :face: Vittu... tosin massaeroa +35kg joten jospa se tästä treenaamalla...:puntti:

Mutta tekniikka tuntu hyvältä useamman kuukauden taistelun jälkeen :dance:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lasketteko noihin tangoilla tehtäviin liikkeisiin mukaan tangon painon?

^ Mietin vaan, kun itse kyykkään vaan 2 x 10kg tangossa, tanko on 20 kg, eli yht. 40 kg.
2x10 kg:n kiekot on vaan aika onnettomat. :D Teen neljä sarjaa, kyykkään syvään ja yleensä menee n. kahdeksan toistoa, mutta viimeisissä alkaa tekniikka hajoamaan; polvet uhkaavat alkaa kääntymään sisäänpäin. Olen järkeillyt, etten lisää painoja, ennen kuin tekniikka pysyy ehjänä noilla 10 kg:n kiekoilla.

salilla olen käynyt 2 vuotta säännöllisesti, yleensä 2 kertaa viikossa

Mave:10x 60kg. Pito loppuu sormista, vastaote vetää selän vinoon. Remmit?
etukyykky: 6x30kg (keskivartalon pito pettää, jos lisää painoja) seliseli
kulmasoutu käsipainoilla 8x15kg
ylätalja eteen 8x37,5kg
penkki 5x37,5kg
hauiskääntö käsipainoilla 8x8kg
pystypunnerrus kp:t: 8x9kg
viparit sivulle 8x5kg

mul on maksimit nyt muistaakseni:
kyykky 53,5(juu, mulla on 0,5kg:n painot)x5 (aika huonolla tekniikalla, joten siksi alan nyt tekemään askelkyykkyä vähäksi aikaa, että saan joustoa lonkkiin)
pystis tangolla 25x5 (tekniikka suhteessa kyykkyyn parempi)
SJMV 46kgx8 (enemmän varmaan menis ja painavemmilla, ku tossa on alla jo 4-5sarjaa vähemmillä painoilla)
kulmasoutu 25kgx8 menee silleen suht hyvällä tekniikalla ja toinen sarja viä päälle vähän hajoovalla tekniikalla
leuat... harjoittelen vasta avustettuna koneessa (joskus v. 2007 sain 2 leukaa vähän kevyempänä; mutta tuskin oikealla/kunnon tekniikalla - kunhan rimpuilin...)
Mavessa on menny viime talvena 60x1 x5 (SS) ja sekin dieetillä. joten kyllä mä varmaan kohta koitan "bulkki"-tulosta...

- toivottavasti vielä palaan parempien tuloksien kera.

3vk takaisiin tuloksiin parannuksia. En ole lenkkeillyt pariin viikkoon niin varsinkin kyykyssä ja mavessa huima parannus.

Penkki: 11*50kg --> 9*55kg
Mave: 5*95kg --> 9*95kg
Etukyykky: 8*60kg --> 9*65kg
Leuat: 7*op(~63kg) --> 8*op

Nyt kevyt viikko ja sitten taas uusia enkkoja kohti, tosin vähän veikkaan että tahti alkaa hieman hyytyä...

jeee.
mä tein tänään MAVE-enkan!
75kgx1. (oli tiukka mut ei mikään tapotiukka)
alle tein 45x1+55x1+65x1. - huima nousu kyllä voimissa; tunsin oikeen ku voima virtaa suonissa ku tankoon otin kii. :O :D :D

Hauis mutkatanko 17,5kg,scott 7kg käsipaino,smith 10kg päissä
Jalat:kyykkä 45kg,prässi 70kg,ojentajat 39kg,koukistajat 59kg,pohkeet istuen 25kg
Mave enkat eilen 90kgx6 :DD (ennen tein 40kg,mies käski kokeilla et ainaki oma paino noustava,joten sarjapaino nous sit heti 70kg ainaski) :)
Olkapääpunnerrus 6kg käsipainot,olkapääsoutu 36kg,viparit 4-5kg
ylätalja taakse 36kg,alatalja sama
Penkki jalat penkillä 35kg,kapee penkki 27,5kg,ojentajapunnerrus 32kg
Tuossa nyt jotakin. :) Ja oon tosiaan vajaa vuoden vasta reenannu.Miehellä oli ennen kotona penkki ja käsipainot ni sillon tuli ehkä kerran viikossa huvikseen reenattua. :D

kyykky 60kg (4x6)
MAVE 50kg (3x8)
Askelkyykky 35kg (3x10)
Pohkeet istuen 20kg (4x10)
Vatsat laitteessa 20kg (3x15) + 2 x 1min 10s lankku
------
kulmasoutu 50kg (4x6)
ylätalja 35kg (3x10)
penkki 27kg (4x6)
vinopenkki 20kg (3x10)
pystypunnerrus 8kg käsipainot (3x10)

Päivitys 3kk edellisestä:
kyykky 75kg (4x6)
MAVE 65kg (3x8)
Askelkyykky 47,5kg (3x10)
Pohkeet seisten 50kg (4x10)
Vatsat laitteessa 35kg (3x15)
kulmasoutu 50kg (4x6)
ylätalja 45kg (3x10)
penkki 35kg (4x6)
vinopenkki 25kg (3x10)
pystypunnerrus 10kg käsipainot (3x10)
Ojentajat 6kg käsipainot (2x10)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Harmittaa aina tätä selailla kun mulla ei oo tarkkaa tietoa mun painoista. Mä vaan muistan montako lätkää missäkin liikkeessä on käytössä.

Prässiä (seisomismalli, yöks) tein viimeksi 3 x 20 sarjan 140kg:lla.
Penkissä ykkönen 80kg
Vinopenkissä kakkonen (pyramidi ylös ja alas) 67kg
Hauiskääntö yhellä kädellä (kp) 5x ehkä 15-16kg (ei taas tietoa kun en oo kattonu minkä painosia lätkiä mun kp:ssa on)
Epäkkäät noin 50-60kg (3 x 10)

Pitänee koittaa vähän tsekkailla mitä nuo painot oikein on. Jos jaksaa tai viitsii. :D

Puolisen vuotta nyt käyty salilla ja tässä muutamia treenipainoja, ei vielä mitään päätähuimaavia kylläkään:
Prässi 160kg 3x12
Sjmv 40kg 3x10
Ylätalja 35kg 3x10
Alatalja 30kg 3x10
Pystypunnerrus laitteessa 30kg 2x8
Hauis tangolla 20kg 3x8
Ojentajat taljassa 15kg 2x10

Näitä maksimeita pitäis lähteä kasvattamaan. Jospa sitä ensi vuoden alussa olis jo niin vahva, että uskaltaisi lähteä RAW-voimanostokilpailuihin.

Jalkakyykky 65kg
Penkki 42.5kg
Maastaveto 67.5kg

Systeeminä ollut nyt kolme viikkoa 3x4 voimaohjelma. On niin ihanaa, kun saa tehdä lyhyita sarjoja raskailla painoilla - alkaisin varmaan itkeä, jos mut pistettäisiin yhtäkkiä tekemään pelkkiä 15-20 toiston sarjoja :D

Taas päättyi 3vk voimajakso. Laskennallisesti tulekset eivät kai parantuneet kun Mavessa ja ehkä leuoissa. Muissa sitten olikin enemmän henkistä kasvua, kun sai kyykkäiltyä ja penkkailtua vähän isommilla painoilla vaikka laskennallisesti sarjat olivatkin edelliskertaa heikompia. Tuli myös todettua että failuren sattuessa myöskään etukyykyssä ei ole kovin helppo päästä tangosta eroon, ainakaan mun "2 sormen" tyylillä... Rupi polvessa muistuttaa siitä edelleen...

Penkki: 11*50kg --> 9*55kg --> 6*60kg, (22*45kg/1min)
Mave: 5*95kg --> 9*95kg --> 9*100kg, 1*117kg
Etukyykky: 8*60kg --> 9*65kg-->4*75kg
Takakyykky: 27*45kg/1min
Leuat: 7*op(~63kg) --> 8*op--> 6*op+5kg

Nyt taas kevyttä viikkoa, joka tuleekin kyllä tarpeeseen. Ei siksi että treeniväsymys painaisi, mutta kaiken työkiireen ja stressin ja koulun ja olemattomat vapaa-ajan keskellä olen tällähetkellä aikalailla jaksamiseni äärirajoilla, ja todellakin on syytä keventää edes fyysistä stressiä hetkeksi ettei burnout iske.

Ensiviikon jälkeen sitten ilmeisesti vähän treenit muuttuvat. Ehkä. En vielä tiedä.

Mä voisin laittaa noiden tavallisten sekaan vähän erilaisiakin "treenipainoja"

200kg salkku ylös
2x75kg salkku 35sec
penkki 1x75kg
mave 1x140kg
jalkaprässi 6x240kg
85kg säkki maastanostettuna ja kantoa noin 4m perään.
250kg traktorinrenkaan pyöritys x4

Voi olla että edessä on siirtyminen voimailutyyppiseen treeniin nyt kun olen päässyt vähän testailemaan.

Omat mitat 160 cm/56 kg. Vuoden alusta enemmän salia, aikaisemmin vähän sitä ja tätä aerobisemman liikunnan ohella. Ihan aloittelija- olo on vielä, hyvin on kuitenkin tullut tuloksia kun on saanut kunnon ohjelmat :) Polvet meinaa kipuilla (piti saada päähän aloittaa joku wannabe-juoksija-harrastus :face: ), siksi ei paljoa enempää uskalla tällä hetkellä jaloille painoja laittaa, prässiin varsinkaan. Ongelmana myös erittäin yliliikkuvat nivelet, joten liikkeiden puhtaus tärkeää.
Ens viikolla olisi kehonkoostumusmittaus, vähän jännittää. En nyt mitään huikeita odottele, mutta sitten on kiva vertailla seuraavaan kertaan.

Kyykky smith 3x10x 60 kg
Prässi 2x12x 100 kg+kelkka
Sjmv 3x8x 60 kg
Pohkeet laitteessa 2x 15x 80 kg

Vatsat taljassa 3x12x 55-60 kg
Kyljet, tuulimylly 2x15x 10 kg kuula

Ylätalja eteen 2x10x 40 kg
Alatalja, rusetti 2x12x 45(-50) kg
Kulmasoutu tangolla 2x15x 25 kg/ tai 14 kg kuulalla

Penkki 25 kg (tekniikka vielä ihan hakusessa)
Pystypunnerrus tanko 2x12x 20 kg/kp vinopenkki 9-10 kg
Viparit sivu 3x10x 5-6 kg
Push down köydellä 3x10x 30 kg
Haukkarit kp vuorotellen 2x12x 8-9 kg
Haukkarit taljassa 3x8x 25 kg/ tanko 20 kg

Eräälle toiselle palstalle kirjoittelin omia painoja, ja sieltä tuli semmoista kommenttia, että suhteessa vipareiden painomäärä on liian iso pystypunnerruksen painoihin, että onko tekniikassa vika?..Mitä mieltä olette tuosta suhteesta? Omasta mielestä tekniikka ihan kunnossa, katsottu myös pt:n kanssa aikoinaan. Pystypunnerrusta oon aikaisemmin tehnyt laitteella ja nyt siirtynyt tankoon/kp.

Omalla salilla ei mimmien tankoa ole, joten pakko käyttää vetoremmejä sjmv. Ristiote ei juurikaan auta..Mutta kaim tuo näppivoima tuossa pikkuhiljaa kehittyy..Siihen asti teen ilman kun jaksan, ja sitten remeleillä.

Eräälle toiselle palstalle kirjoittelin omia painoja, ja sieltä tuli semmoista kommenttia, että suhteessa vipareiden painomäärä on liian iso pystypunnerruksen painoihin, että onko tekniikassa vika?..Mitä mieltä olette tuosta suhteesta? Omasta mielestä tekniikka ihan kunnossa, katsottu myös pt:n kanssa aikoinaan.
En ymmärrä mitenkä niin ois noin. Kunhan kummassakin tapahtuu kehitystä, eiköhän se piisaa. Jos kerran se tekniikkakin on tsekattu. Noiden suhteessa kyllä sulla on vipareissa "enemmän" painoa kun mulla.
Mä teen (tosin aina hauis-olkapäätreenin viimeisenä liikkeenä) viparit 5kg tai 6kg painoilla (3 x 10). Ja pystypunnerrusta teen 30-35kg:lla edestä, 25-30kg:lla takaa (tanko) (3 x 10).
Varmaan vipareihin saisin jonkin verran lisää? En ole koittanut kun meidän seuraavat painot ois 7,5kg, joka voi olla viimeiseksi liikkeeksi liikaa??

Mitä muuten tarkoittaa toi sun pystypunnerrus / vinopenkki? Pystypunnerrushan on olkapääliike kun vinopenkki on enemmän rintalihaksille.

Ykköskokeiluja:

Penkki: 70kg
Etukyykky: 87,5kg

Näissäkin toivottavasti vielä jonkinlaista parannusta tulevien viikkojen aikana, vaikka reeni muuttuukin jo kovasti kestävyys tyyppiseksi. Takakyykystä voi vasta vaan haaveilla, olkapää on senverta paskana.

Zone-sarja -42%
Tää on periaatteessa hölmö ketju kun ei yhtään tiedä millä tekniikalla liikkeitä tehdään... Ite otin pt:n ja kappas vaan, jalkaprässin painot tippu 130 kilosta 65 kg ja lihasta on tullut ihan eri tahtiin kuin ennen, erona vaan se että vedän liikkeen nyt ihan tappiin ennen kuin ponnistan ylös... Eli ei se määrä vaan laatu pätee aika loistavasti. Askelkyykkyä teen smithissä 15-20 kg per puoli, penkki menee 27,5 kg painolla, flaisseja 5 kg käsipainoilla, hauis taljassa 15 kg, ojentaja taljassa (veto selän takaa) 12,5 kg, yläselkä ylätaljalla 33 kg, alatalja 36,5 kg, olkapäät 17,5 kg tangolla, SJMV 32 kg kahvakuulalla, jalaojennus 45 kg. Teen 3-4 sarjaa 6-12 toistoa, aina tappiin asti niin paljon kuin jaksan. Jos jaksan kovasti yli 12 toistoa, lisään painoa. Penkissä teen vielä sarjojen väliin miesten punnerruksia niin paljon kuin menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom