Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en ainakaan halua niitä kovettumia käsiini :D

Hankkikaa magnesiumia, maksaa noin 2e pala, jolla pärjäätte ainakin pari vuotta. Kovettumia ei tule, kun rasvaatte näpit treenin (ja pesun) jälkeen, ettekä revi irtoilevia nahkanpalasia.

Jos mankku ei riitä (esim. itsellä pidemmissä sarjoissa), sitten remmit apuun. Kannattaa myös tsekata tanko, karhea pysyy aina paremmin näpeissä kuin sileä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaa muuten ottaa huomioon että kaikilla saleilla mankun käyttö ei ole sallittua.

-pipsa et ole ainoa jolla on pienet painot. Mä en myöskään ole kokeillut maximeja, mutta mun painot pyörii about samoissa kuin sulla, paitsi että penkissä varmaan pari kiloa vähemmän. :rolleyes: Jospa se ne painot lähtisi nousuun nyt kun taas yrittää kunnolla alkaa käymään säännöllisesti tekemässä jotain...

Nää nyt oli valmiina tällaisenaan, koittakaa saada selkoa :) Nyt pari kk treenaillut näin 3-4 kertaa viikossa 6 vuoden tauon jälkeen. Ja kuten kuvasta näkyy käsissä ei oo yhtään voimaa. Onkohan kellään muute kokemusta pyramidi treenistä?

penkki 4x45x10 toistoa
ranska 4x20x10 toistoa
rintaprässi 4x27x10 toistoa
rintatalja 4x20x10 toistoa
ylätaljaeteen 4x59x10toistoa
ylätaljataakse4x45x10toistoa
jalkaprässi 4x130x10 toistoa
penkillenousu 4x12
lähentäjät 3x60x10 toistoa
loitontajat 3x80x10 toistoa

Zone-sarja -42%
Meikäläisen painoja tulee tässä... Kovasti nyt olisi tarkoitus alkaa treenaa vähän kovempaa painoja kasvatten, kun Tanita mittaus paljasti mun surkastuneen..

Penkki 45kg
Ylätalja selälle 60 kg
Alatalja selälle 50kg
Prässi 180kg
Kyykky 50kg
Olkapäät pystypunnerruskone n. 36 kg
Viparit sivuille ja taa 8-10kg ja 12kg
SJMV 45kg.....
Hauikset eristäen taljassa 27,5kg, Scotissa 20kg + tanko
Ojentajat teen yleensä dippeinä + 5-10kg tai taljaa tai tankoa vitkutellen hyvältä tuntuvilla painoilla...

Moi!

Laitanpa itsekin joitakin painojani. Kyseessä siis tämän hetkiset sarjapainot ( 3 sarjaa, toistot 10-12)

Prässi 230 kg
Jalan ojennus 45 kg
Jalan koukistus 30 kg
Smithkyykky 70 kg
Maasta veto suorin jaloin 65 kg
Alatalja 55 kg
Hauiskääntö scott-penkissä mutkatangolla 30 kg
Hauiskääntö istuen käsip. 11 kg
Ojentajapunnerrus taljassa 32.5.kg
Ojentajapunnerrus istuen käsip. 31.kg
Tasapenkkipunnerrus smithissä 50 kg

plus tietysti muitakin, mutta tässä joitakin lukuja..

Ylätalja 55 kg (kapea ote 50 kg)

Äh kirjotin vastauksen mut ei se näköjään tullukaan. Katselin nyt lähinnä noita penkki ja hauispainoja.

PENKKI: teen yleensä muutaman sarjan lämmittelyjä 30kg:lla ja sen jälkeen 3-4 sarjaa 8x40kg:lla. Jos on varmistaja niin 40kglla toistoja n.12 tai 50 kglla 4-5 toistoa. Tuntuu hiukan epäkehittävältä vetää aina tolla 40kglla varsinkaan kun niitä vikoja vääntöjä ei uskalla ilman varmistajaa tehdä ja kuten huomaa niin mulla jää aika monta toistoa ihan vaan sen takia pois et pelkään et se lössähtää vaan ku pari kertaa meinannu niin käydä:D Kannattaiskohan ehkä sitten tehdä niillä käsipainoilla sitä penkkiä lisäks kun en uskalla painoja oikeen lisätä ilman varmistusta. Miten se muuten eroaa tangolla tekemisestä kuin että tulee tehtyä tietenkin molemmilla käsillä tasaisemmin? Joutuuko tekeen paljonkin pienemmillä painoilla?

Tuntuu joskus vähän turhalta vetää vaan joku 4 toistoa 50kg:lla kun ei siinä tule jotenkin paikat kipeeks varsinkaan jos ei ole kunnolla lämmin.

HAUIS: Teen yleensä käsipainoilla 3-4 sarjaa n.12x 10kg. Varmaan olis aika lisätä painoja ja tehdä vähemmän toistoja. Ja miten tässä sitten eroaa se että tekee tangolla ja kannttaako tehdä molemmilla? Joskus oon tangolla tehny ja varmaan siinä sitten tulee ainakin vähemmän käytettyä kroppaa ja puhtaammin hauiksilla.

Nykyhetken painot, sarjoja 3-5 x 6-9 toistoa (paitsi kyykky 5-6 toistoa).

Kyykky 55, ATG:llä menisi ehkä 45
Prässi 120 (kelkan paino...)
Pohkeet 60
Penkki 30
SJMV 45-50
Ylätalja 40, leveä ote 37.5
Alatalja 35
Hauistanko 15.5-18
Ranskis 18
Pystypunnerrus tangolla 20
Viparit 5

Maastaveto vähän eri systeemillä: nyt 1x5 (77.5kg) + 1-2x2 (80-85kg) + forkuille myötäotteella 1-2x3 (70kg)

Puoli vuotta olen käynyt salilla ja etenkin kyykyssä ja penkissä meni pitkään pelkän tekniikan opettelussa. Jalat ovat latsien ohella selvästi heikoin lenkki, mutta nyt vaihtanen uuden vuoden kunniaksi 3-jakoiseen ja jalkarääkille on ihan oma päivänsä, joten tulevat saamaan kyytiä :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuntuu hiukan epäkehittävältä vetää aina tolla 40kglla varsinkaan kun niitä vikoja vääntöjä ei uskalla ilman varmistajaa tehdä
tsubi: varmasti saat jonkun vieressä treenaavan körilään varmistamaan kun vaan pyydät:D

ja niitä treenipainoja: (8-12 toistoilla, paitsi mave ja kyykky 6-8)
mave 100
kyykky 80
hack-kyykky +80
etureidet laitteessa 60
takareiden laitteessa 45
ojentaja taljassa 40
hauis taljassa 30
ylätalja 45
alatalja 40
vinopenkkipunnerrus 15 kp
pystypunnerrus tangolla 25
rintaprässi 45
SJMV 45

kädet on kaikista heikoimmat, mutta työn alla!:puntti:

Nyt kun sain selvyyden siihen, että tangot ja lukot lasketaan mukaan, niin voin kertoa vitosen treenipainoni kolmen kuukauden (!) punttaamisen jälkeen.

Kyykky 75
SJMV 60
Penkki 37,5
Pystypunnerrus 30

Masentavan kovia painoja teillä! Ääh! Noh joo, mä olen käyny vasta kuukauden salilla monen vuoden tauon jälkeen.. seliseli.. mut silti.. Sarjoja oon tehnyt 2-3 ja toistoja 8-12.

Tässä nyt jotain onnettomia:
Reiden ojennus 48kg
Prässi 170kg (kelkka=70kg)
Pena 35kg
Ristikkäistalja 25kg
Olkapäät on niin onnettomat, et niitä ei mainita. :D
Ojentajat taljassa 35kg
Ranskalainen mutkatangolla tanko + 5kg
Hauis taljassa 25kg
Hauis mutkatangolla tanko + 5kg (hauis on kaikista paskin treenata rannevamman takia)
Ylätalja 40kg
Alatalja 35kg
SJMV 45kg

Suunta onneks kokoajan ylöspäin ja hyvin on painot nousseet jo tähän mennessä. Nälkä kasvaa syödessä, mut jos nyt malttais tehdä ihan rauhassa, ettei riko itseään kuitenkaan.. tai lähinnä tota rannetta..

hei jee! parissa kuukaudessa on tullu sairasteltua ja muuta skeidaa, mutta
SJMV 45kg (+15kg :wtf: ) mun sormien lihakset on nyt VALTAVAT!!
Penkki 30kg (+3kg :D )
Vinopenkki 9kg kässärit/ smith 20kg

ja hei jee, pystypunnerrusta tein pitkään 5kg.n kässäreillä, nyt menee 7kg!

jos nyt pääsis ens kuusta alkaen sitten kunnolla taas kiinni ilman sairasteluja yms niin vois ehkä toi penkkiki kasvaa vähän ;) ja kyykkyä haluisin kans parannella, oon vasta viimesen kuukauden aikana panostanut enempi syvyyteen ku painoihin :D
niin ja kiitos fitterille, en oo käyttänyt mitään hanskoja enkä vetareita, tosiaan puristus/pitovoima on parantunut huomattavasti :)

aijuu, mä en tajua miten jotkut saa hackiin lisäpainojaki.. mulla on ukko aina kyttäämässä et menee tarpeeks syvälle kyykky ni jumaliste en meinaa saada tehtyä pelkällä kelkallakaan, mut tästä se lähtee ;)

Harmi kun ei oo niin tullut kokeiltua tai en vain muista, salilla tulee heiluttua kuitenkin liian vähän. Mutta josko siihen tulisi parannus. Aattelin ottaa tavoitteeksi kesään mennessä oma paino penkistä, mutta kokeilin ja sehän meni. Ja vielä treenin päälle. Nää siis tänään:
Vinopenkki 8 x 40kg (x2) + 6 x 48kg + 4 x 52 kg + 2 x 62 kg ( x2) plus sama toiseen suuntaan.
Penkki 8 x 40kg (x2) + 6 x ??kg + 4 x ??kg + 2 x 55kg (x2).

Katotaan muita myöhemmin. :)

Kyllä se vaan niin on, että kaverin kanssa ne tulokset nousee... Joudun käymään pitkälti yksin salilla, mutta pari kertaa mies on tullut jalkapäivänä mukaan rääkkäämään, ja tulokset nousseet huimasti!

Prässi 200kg 3x10
Kyykky 100kg 3x8
SJMV 60kg 3x12
kapea penkki 40kg 3x8
Haukkari taljassa 40kg 3x10
Vinopenkki käsipainoilla 40kg 3x10
Ylätalja leveä ote 50kg 3x10

itänään meni vihdoin käsipainoilla rintapunnerrusta 21 kiloisilla 5 x 5. ja yhden käden selkäsoutua 33,5 kiloisilla 5 x 5. tyytyväinen :)

Hei tyhmä kysymys, mutta onko aina niin päin, että mavessa menee enemmän painoa kuin SJMV:ä?

Musta kun tuntuu SJMV paljon kevyemmältä kuin mave, tosin mavea olen ruvennut nyt aika vasta tekemään, SJMV hinkannut pitempään. Mutta silti, onko tää normaalia, vai teenkö jotain väärin? Mikä mussa on vikana :itku:

SJMV sarjaa 70 kg
Mavessa sarja 70 kg tekis hemmetin tiukkaa.

Back
Ylös Bottom