Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime viikolla tuli muutamia ennätyksiä pitkällisen hinkkaamisen jälkeen:

Penkki 2x6x32,5 kg (lokakuussa 23kg)
SJMV 3x12x50 kg (lokakuussa 45kg, ei kestä näpit, pitäisi kokeilla remmejä)
Prässi 1x8x110kg (lokakuussa 70kg)
Kyykky 2x8x52,5 kg (lokakuussa 45kg, olen keskittyny prässiin viime kuukaudet selkävaivojen takia)

Muiden lihasryhmien liikkeissä olen aika paljon vaihdellut liikkeitä, etteivät tulokset ole niin vertailukelpoisia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jospa se minäkin uskaltautuisin ilmoittamaan omat painot..kohta kuukausi takana 4krt/vkossa salia ja ohjelmana on GFG-treeniohjelma, joka on suunniteltu naisille. Ennen tätä ohjelmaa oon tehny yks jakosta 3krt/vkossa tammikuun ja 1-3krt/vkossa epäsäännöllisesti sitten viime syksyn. Nyt olis tarkotus nostaa painoja sen verran et max 10 toistoa tulis jokases liikkees, tällä hetkellä sarjat on 3x15/10 (muokkasin ohjelmaa siis hieman, itsellä jotekin helpompi pysyä mukana :) )

kyykky 47,5kg
prässi 230kg+kelkka
ransk. punnerrus kiekko 15kg
pystypunnerrus käsipaino 8kg
penkki 37,5kg
reisikoukistus 52kg
reisiojennus 66kg
sjmv 47,5kg
alatalja 59kg
hauiskääntö 8kg

Pitäs kyllä reenata käsiä paljon paljon enemmän et sais niihin voimaa ja lihasta enemmän :)

Oon neljätoista ja salilla käynyt vähän vajaa neljä kuukautta. :) Muutamat painot:

Jalkaprässi 4x12x100kg
Pystypunnerrus 3x10x30kg
Vinopenkki 3x10x30kg
Hauiskääntö käsipainoilla 4x10x7,5kg

Ja leukoja parhaillaan yhdeksän. Omaa painoa on nyt 57 kiloa.

joo siisti tuo pystypunnerrus. mä just aloin miettii et oon tehny neljä vuotta sitä 15 kilolla 10 toistoa.... ehkä ens viikolla kokeilen tuota 20 kiloa hehheh. olkapäät on sentään minimaalisesti kasvanu täs ajas ettei turhaa työtä!

ja ikää 14v huhu jos totta. sit vaan pidät tuon leukatuloksen nousujohteisena tuosta vaikka ikää tuleekin, niin ollaan kaikki susta ylpeitä!

Hei tyhmä kysymys, mutta onko aina niin päin, että mavessa menee enemmän painoa kuin SJMV:ä?

Musta kun tuntuu SJMV paljon kevyemmältä kuin mave, tosin mavea olen ruvennut nyt aika vasta tekemään, SJMV hinkannut pitempään. Mutta silti, onko tää normaalia, vai teenkö jotain väärin? Mikä mussa on vikana :itku:

SJMV sarjaa 70 kg
Mavessa sarja 70 kg tekis hemmetin tiukkaa.

Mulla myös ihan sama juttu! Tosin aloitin vasta vähän aikaa sitten treenaa mavea ja se tekniikka tuottaa vielä vähän hankaluuksia, siks en uskalla edes tehdä vielä kovin isoilla painoilla. Se kyllä tuntuu selässäkin paljon enemmän kuin suorin jaloin mv.

Niin ja kai mun täytyy kehdata kans kertoa omia tuloksiani...

Penkki 3x6x35kg (tähän mennessä paras on 2x3x37,5kg)
SJMV 3x8x42,5kg
Ylätalja kapeella vastaotteella 3x8x45kg
Jalkaprässi 3x8x100kg
Pystypunnerrus 3x8x17,5kg (tanko)

joo siisti tuo pystypunnerrus. mä just aloin miettii et oon tehny neljä vuotta sitä 15 kilolla 10 toistoa.... ehkä ens viikolla kokeilen tuota 20 kiloa hehheh. olkapäät on sentään minimaalisesti kasvanu täs ajas ettei turhaa työtä!

ja ikää 14v huhu jos totta. sit vaan pidät tuon leukatuloksen nousujohteisena tuosta vaikka ikää tuleekin, niin ollaan kaikki susta ylpeitä!

No mä tein tangolla pystypunnerruksen ja laskin tangon painon 20kg mukaan. Kai se pitäisi laskea? Ei toi mulle itelleni mitenkään isolta painolta tunnu. Ja tuskin noi leuat helpolla paranee, ainakaan nyt kun on taukoakin ollut....

No mä tein tangolla pystypunnerruksen ja laskin tangon painon 20kg mukaan. Kai se pitäisi laskea? Ei toi mulle itelleni mitenkään isolta painolta tunnu. Ja tuskin noi leuat helpolla paranee, ainakaan nyt kun on taukoakin ollut....

joo joo justiinsa niin. mä itte oon tosiaan tehny sillä viidellätoista nyt parisen vuotta, ei oo olkapäätreeni mun juttu... :D

Dieetti menossa. Ei hirveenä tulokset nouse sarjapainoissa, mutta tässä muutamia, mitä tulee mieleen:

Kyykky smith 10x50kg
Jalkaprässi 20x150kg
SJMV 12x50kg
Kulmasoutu tangolla 10x45kg
Vinopenkki kp 10x12,5kg
Pystypunnerrus kp 10x12,5kg

Alataljan ja ylätaljan tuloksia en edes tiedä, kun niiden painopakkojen "luvut" on miten sattuu ja lie missä yksikössä. Tuntuman mukaan mennään niissä.

Kumma juttu, kun olen dieetillä ja intoa on salilla enemmän kuin aikoihin, mutta en anna sen häiritä :D

Penkki 1x3x40 kg, 2x6x37,5 (6.2. 32,5kg)
Kyykky 2x6x60kg, 1x8x65kg (omaan painoon 4,5kg, vihdoin tämä alkaa olla totta// 6.2. 52,5kg)
Prässi 2x8x120kg, 1x6x130kg (6.2. 1x8x110 kg)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maksimeja on tiedossa muutamista isommista liikkeistä, sitten lähinnä sarjapainoja..

kyykky 1x85kg
penkki 1x47,5kg
ojentajat taljassa 3x8x40kg (syksyllä oli sälittävät 3x10x15kg..)
leuanveto 3x3 (5 toistoa menee yhtenä "pitkänä" sarjana - syksyllä sain puolikkaan)
niskan takaa punnerrus 1x mutkatanko +10kg
vinopenkki 2x6x30kg

En yleensä muista edes edellisen viikon painoja ulkoa :D Ohjelmassa lukee prosentit maksimista, esim. 6x80%, 3x90%, 1x100%, 3x90%, 6x80% on pääliikkeissä ollut sarjamenetelmänä. Tukiliikkeille sitten 3-4x6-10.

Tässäpä joitain painojani:

Prässi 3x6 170kg
SJMV 3x8 80kg
Penkki 3x6 45kg
Vinopenkki käsipainoilla 3x8 15kg
Haukkari aaltotangolla 2x6 25kg (kolmannessa sarjassa pitkin vähentää painot kahteenkymppiin... :jahas:)
Ylätalja kapealla otteella 3x6 60kg

Pystypunnerruksen vasta aloitin, mutta treenataan sitä nyt ainakin alkuun tangolla. Kulmasoutu on kanssa vielä vähän hakusessa, mutta kolme kutosen sarjaa painetaan 40kg:llä. :)

Zone-sarja -42%
Onpa jännää, monilla mimmeillä näyttää prässin tulokset olevan HUIMASTI korkeampia kuin kyykyssä. Tai sanotaan toisinpäin: olettaisin, että paljon prässissä tekevät myös kyykkäisivät isoilla painoilla. Itse en ole tehnyt syksyn jälkeen muuta kuin yhden jalan prässiä, joten siksi en osaa omaa tulosta heittää vertailuksi. Kyykyssä tosiaan ykkösenä menee 85kg, prässissä yhdellä jalalla ykkösenä 100kg, enemmällä en ole tainnut edes kokeilla. Pitempiä sarjoja sitten kyykyssä 55-70kg:lla ja prässissä - edelleen yhdellä jalalla - 70-90kg.

Onpa jännää, monilla mimmeillä näyttää prässin tulokset olevan HUIMASTI korkeampia kuin kyykyssä. Tai sanotaan toisinpäin: olettaisin, että paljon prässissä tekevät myös kyykkäisivät isoilla painoilla. .

Hmm, näinpäinhän se on juurikin loogista. Kyllä mulla ainakin pettäisi keskivartalo (oletan) ekana, jos kyykkäisin 200 kglla -prässissä sen sijaan ei ole ongelmaa.
Vertailun vuoksi: Teen yhden jalan kyykkyä 90 kglla (8toistoa), yhden jalan prässiä 115 kg (sama määrä). Kahden jalan kyykkyä sitten 125 kg. Jalat jaksaisi enemmänkin, mutta tekniikka pettää.

SJMV 25kg x10x3
Penkki 15kg x8x3

Tästä ei siis oo kun yks suunta ja kaikki varmaan arvaa mikä se on... Penkissä siis ei tosiaan nouse edes vielä se normaali tanko riittäviä toistomääriä (just ja just nousee 4-5 toistoa, mut siinäkin jo tekniikka kusee).
No, kyl mä sentää prässäilen "jopa" 100kg, wuhuu... Ongelma siis yläkropan täysi lihaksettomuus, mikä tulee vastaan esim. tuossa SJMV:ssa (kädet ei kanna vaikka jalat jaksais). Mutta tätä nyt sit pt:n kanssa työstämään :puntti:

Tähtityttö, katselin siis lähinnä noita 50kg kyykystä ja reippaasti päälle 100kg prässistä -juttuja. Mutta onhan se totta, loogista on. Näyttää vaan lukuina niin hurjalta tuo ero, varsinkin tällaiselle, joka tavallaan arvostaa kyykkyä liikkeenä korkeammalle kuin prässiä.

Tähtityttö, katselin siis lähinnä noita 50kg kyykystä ja reippaasti päälle 100kg prässistä -juttuja. Mutta onhan se totta, loogista on. Näyttää vaan lukuina niin hurjalta tuo ero, varsinkin tällaiselle, joka tavallaan arvostaa kyykkyä liikkeenä korkeammalle kuin prässiä.

Ota huomioon nostokulman vaikutus painoon. Rasitus ei ole kiloissa suoraan verrannollinen sen takia.

siis vinopenkissä 75, huh, oot vahva nainen! (t. samoilla massoilla max 40kg...)
Ei kun ihan normaalissa. :) Vinopenkkiä teen pyramidina (10 / 32kg + 8 / 44kg + 6 / 48kg + 4 / 52kg + 2 /60kg) ylöspäin siten että viimeinen kakkonen tulee 60kg:lla. Sen jälkeen si leveä penkki jonka jälkeen tavallinen.
Tuon jälkeen sitten vinopenkki alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom