Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nää on sitten tuloksi "hyviltä treenipäiviltä"
penkki 10x60kg
pystypunnerrus kässäreillä 10x20kg
v-dippi paino sylissä 8x15kg
viparit sivulle 10x15kg
leuat 3 (säälittävää)
hauis scot 10x18kg
teen kulmasoutua tällä hetkellä 2 eri laitteessa kummassakaan ei painosysteemi vastaa ollenkaan oikeita painoja. Josten niiden laittamisesta on tuskin iloa. Kässärillä yhdenkäden kulmista menis ehkä joku 8x20kg

jalkoja en treenaa ihan perinteisin methoden, koska yritän saada niihin ponnistusvoimaa, eli niiden nämänhetiset painot eivät ole ihan tiedossa.
kyykky smithissä 8x120kg parhaimmillaan, nyt ehkä 10x100kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hello kaikki! Eka postaus tänne vaikka lueskeltu on varmaa viimeset 5 vuotta :D
Hurjia painoja kyl on naisilla..omat ei ihan noihin lukemiin yllä. Salitaustaa löytyy ihan teini-iästä asti, mutta sellasta tavoitteellista treenaamista/syömistä varmaan viimeset 4 vuotta tullu harrasteltua. Pituutta 167 painoa about 60 kg.
Penkki 6x40kg (kehittyy pirun hitaasti prkl)
Kyykky 8x50kg (kyykyn ottanu vasta pari kuukautta sitte takas ohjelmaan vuosien tauon jälkeen.Eiköhä sitä painoo saa kohta latoo lisää :) nii ja persus lattiaan- tyylillä.
SJMV 8x70kg
reisiojennus/koukistus istuen 8x60kg
Pystypunnerrus kp 6x13.5kg/käsi
Viparit sivulle 8x7kg/käsi
Hauis tangolla 6x23kg
Ranskalainen punnerrus kp 8x8kg/käsi
Ylätalja levee eteen 8x45kg
Alatalja kapee 8x55kg
Nyt ei tuu mieleen muita..eiköhä siinä ollu ne tärkeimmät! Pistäkää mimmit pituutta ja painoa kehiin, et pystyy vähä vertaileen. Mulle ainakin penkki ollu tosi haastava ku suht hentonen luonnostaan. Ja sit ilmeisesti toisille toi 40 kg ei oo mitään :D

Tämänhetkisiä treenipainoja:

Kp penkki 20kg (8-10 toistoa 2-3 sarjaa)
Pystypunnerrus kp 15kg (6-8 toistoa 2-3 sarjaa)
Alatalja 45kg (10x 3 sarjaa)
Ylätalja (lapiokahva) 41kg (10-12 toistoa 3 sarjaa)
yk soutu 22kg (12 toistoa 3 sarjaa)
Ranskalainen 27kg (12 toistoa 3 sarjaa+ pudotus 27.5, 25, 22.5 12- 16 toistoa

Normi pena jäänyt vähemmälle, mutta ennätykset on sarjaa 50kg:lla 8- 10 ja 3-4 sarjaa, nyt taitaa olla jotai 40-45kg..
Kyykky tulee perässä, samoin mave, joita en ahkerasti harrasta..

Starting Strenghtiä teen vielä, joten liikkeitä ei montaa ole.

Kyykky 48 kg 3x5
Mave 43kg 3x5
Penkki 23kg 3x5
Pystypunnerrus 15,5 kg 3x5
Soutu levytangolla 25,5 kg 3x5

Lisänä tehnyt välillä hauiksia 13kg 3x5

Kehityskohteet selvästi huomattavissa :D Ai niin, eukolla mittaa 174 cm ja painoa nipin napin 70 kg.

Kertokaas mimmit, kuinka saada kehitystä penkkiin (kp) ja pystypunnerrukseen (kp) kun suurempia kässäreitä ei yksinkertaisesti saa alkuasentoon kummassakaan liikkeessä? Jos painot vaan saa aloitusasentoon, niin siitä jaksaa suuremmillakin vääntää, mutta kun penkissä ei saa painoja rinnalle ja pystypenkissä niitä ei saa olalle alkuasentoon.

Minulla on ranteessa vanha vamma ja toinen käsi tuntuu usein todella voimattomalta juurikin siinä tilanteessa, kun painoja pitäisi pinnistää lähtöasentoon. Liikkeessä käsi ei vaivaa. Olenkin tehnyt lähiaikoina pystypunnerrusta ainoastaan niillä painoilla jotka saan alkuasentoon ja raskaammilla romuilla sitten laitteessa. Samoin penkkiä, jota olen nyt tehnyt kässäreiden sijaan tangolla, jotta saa nostaa vähän raskaampia painoja.

Mutta siis, summa summarum: onko penkki ja pystypunnerrus kässäreillä välttämättömyys kehitykselle?

Mulla ei vielä niin isoja painoja ole ollut etten niitä olisi alkuasentoon saanut,
mutta olen auttanut noita vähän isompia karpaaseja nostamaan ne niin sanotusti "käsille".
Eli pyydä reilusti apua alkuun.

Tai sitten "ponkaat" polvella/reidellä ne painot ylös. Tuota on vähän hankala selittää...
ja jos maasta tuntuu matka liian pitkältä tuohon niin nosta ensin painot "apupenkille".

Muuta mulla ei tullut heti mieleen... mutta noita olen itse nähnyt käytettävän :)
En jättäisi käsipainoliikkeitä pois ohjelmasta henkilökohtaisesti...

2 vuotta treenitaustaa josta ensimmäinen vuosi himatreenii.. 159/50
treenipainot on aika kuppaset kyllä..
penkki 40
kyykky 55
pystäri kp 9kg
seisten tangolla 26
mave 76
hauiskääntöö kp 9
ns laitepainoja en muista (taljat, prässi tms..)

toistot noilla painoilla 3-5
kyllä ne siitä nousuun vielä lähtee :-)

Zone-sarja -42%
On tää vähän surullista...mä olin viime viikolla oikein innosta onnellinen, kun pääsin vihdoin pystypunnerruksessa siirtymään niistä "pikkukäsipainoista" oikeisiin isompiin painoihin - ja siis tein 3 x 10 sarjoja peräti 12,5 kilon punteilla. Mun mielestä se oli iso askel ja hieno homma ja isolta ne tuntui (ja sarjat menikin ihan suht "helpolla" ottaen huomioon että edellisen kerran tein 9 kilon punteilla) ja olin ihan rock rock :rock: Vaan ne taitaa olla ihan minipainoja kaikkiin muihin verrattuna....:( Oi voi. Mutta kyllä mäkin vielä voimaa saan kuulkaa lisää. Niih :puntti:

Mutta tällai mennään tällä hetkellä suunnilleen. Mitat on 160/53 ja pari vuotta salilla käyty sillai huvikseen ja nyt vasta tän vuoden helmikuusta sillai oikeammin.
hauis kp 3 x 8-10 9 kg
romanialainen mave 4 x 6-8 50 kg

viparit sivu 3 x 15 5 kg
alatalja vastaote 3 x 6 45 kg
ylätalja leveä eteen 3 x 10-15 40 kg
leg press 4 x 6-8 120 kg
ranskalainen 3 x 8 10 kg + se mutkatanko
vatsa ylätalja 4 x 10 (-15 välillä) 65 kg
ja sit se tappava viimeinen syvien vatsojen rääkki eli hoover lisäpainolla - teen 3 x 40 sec niin että pepun päällä 20 kg

Jalat tosi heikot ja rimpulat, yläkropassa vähän toivoa ja sit toi keskivartalo eli vatsa ja alaselkä varsin vahva. Jotain vahvaa sentään :rock:

Pakko päivitellä, kun viimein salille saatiin kuukausi takaperin uusi prässi.
Vanha Davidin prässi hävitettiin viime syksynä ja tähän asti on vaan ollut surkeita vaakaprässejä tarjolla.
Nyt sitten piiiitkän tauon jälkeen (yli 6 kk) viime viikolla latasin 230 kiloa painoa prässiin ja sieltä sitä 4 kertaa tuli ponnisteltua ylös vielä näin kolmekymppisenäki:hyper:

Muuten painoissa ei oo mitään suurta edistystä tullut kun vähän takapakkia tuli tässä kevättalvella toipumisen kautta. Pimputtelua pienemmillä painoilla mutta nyt alkaa jo vähän normaalimmin kulkea :)

tyhmäkysymys

onko jokin syy miksi suurinosa ei tee oikeaa maastavetoa vaan suorinjaloin maastavetoa.. tällä sivulla oli ahkeria maastavetäjiä mutta tuolla alkupäässä kiinnitin huomiota ettei juuri mv tuloksia ollut.?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omissa treenipainoissa ei tällä hetkellä paljon kehumista, ei oo enää treeni voimapainotteista. No maksimit kuitenkin on otettu:
-penkki 60kg
-mave 130kg
-kyykky (melko tarkkaan vuosi sitten) 100kg
Ei tosiaan tuo voimatreeni enää innosta, eli ihan omaksi iloksi noi otettu, ilman mitään erikoisempaa tuloshakuisuutta. Ja sitten näitä muita treenipainoja:
-penkki 4x8x50kg
-vinopenkki kp- 3x8x15kg (hyvänä päivänä 17,5kg)
-vipunostot(olkap.) 8kg
-takaolkap. taljassa 10kg
-prässi 30,25,20 80-100kg
-kulmasoutu kp. 22,5 kg
-ylätalja (lapiokahvalla) 3x65kg

Melkein kuukausi oli taukoa, ettei päässyt salille, mut sitäkin kovemmalla innolla nyt kun pääsee!

Ojentajat (köyden pätkää vedetään alaspäin tjsp.) 75 kg
Hauikset taljassa 40 kg
Jalkaprässi (suurin paino joka laitteessa on, ei voi lisätä painoa :/ en kyllä kyykkää siinä kovin syvälle. :) ) 245 kg
Ylätalja 90 kg
Alatalja 85 kg
Vitkutusleukoja saa vedettyä vaikka 40, mutta puhtaita puolisen kymmentä
Penkkipunnerruslaite 40 kg
Pystypunnerrus 25 kg
Reiden ojentajat 85 kg
Takareidet hmm... 65 kg?
Vatsarutistukset laitteessa 45 kg :( Muutama kuukausi sitte oli 55 kg
Pohkeita istualtaan joku 50 kg

Sarjoja teen aina 3 ja toistoja 8-12

Miltä nuo painot kuulostaa jos BMI on 16 paikkeilla? Massakausi aina meneillään.

Amatöörin painoilla mennään vielä (keväällä reenailin Starting Strengthiä, joka kaatui huonoon syömiseen, kesän taukoilin ja nyt reeniä 2kk takana 3-4krt/vko):

Kyykky: 3x8 42,5kg, 1x6 50kg
SJMV: 3x8 45kg
Prässi: 3x8 70kg
Alatalja: 3x8 35kg
Ylätalja leveä: 3x8 40kg
Penkki: 3x8 25kg
Vinopenkki: 3x8 22,5kg
Pystypunnerus: 3x8 35kg (smith)
Etureidet: 3x8 60kg
Takareidet: 3x8 40kg
Vipunostot sivulle: 3x8 8kg
Vipunostot maaten: 3x8 8kg
Pohkeet: 5x8 30kg + oma paino (laitteessa istuen)
Kohautukset: 3x8 40kg
Ojentajat: 3x8 8kg (punnerrus), 10,5kg (ransk.)

Voi hittolainen että tuli luuserifiilis kun näitä luki.. no ehkä mullakin on joskus isot painot!
Kyykky smith + 15kg (ehkä20kg.n vastus smithissä, toisella salilla oli nolla"vastus" :o )
SJMV 30kg (menis varmaan enempi, pitäs hommaa jotkut rukkaset ku ei sormet kanna!)
Penkki 27kg :itku: vinopena 8kg kässäreillä
Ylätalja eteen/leveä 100lbd/ reilu 40kg
Ranskalainen punn. mutka + 5kg

olkapäät meinaa hajota jo ilman painojaki heilutellessa :D

mä lopetan nyt itteni nöyryyttämisen ja lähen ostaa karkkii.

ja hei! en mä oo koklannu maxeja vaan noi on kaikki 3 x10-12! ehkä mun maksimit onki jotain tonnin luokkaa!

En harrasta body fitnessiä, mutta salia ja potkunyrkkeilyä, tavoitteena PT-tutkinto.
Tällä hetkellä puhdas voimatreeni, joten nämä painot ovat sit niitä ykkösiä mitkä menee :)

Tässä jotain uusimpia treenipainoja:

Penkki: 52,5kg (tavoitteena 60kg)
Hauiskääntö kulmatangolla: 35kg
Alataljasoutu: 55kg (tässä menis kyllä vielä ehkä kovempiki paino...)
Keskitetty hauis: 12,5kg painolla
Vipunostot sivulle: 10kg (menee muutamia)
Prässiä menee 150kg - 160kg

siinä muutamia, mutta itselle tärkeimpiä painoja :)

Kyykky: 50-60kg
SJMV: 50kg
Askelkyykky Smith: 60kg
Jalkaprässi: Laitteesta riippuen 100-140kg
Kulmasoutu tangolla: 40kg
Ylätalja leveä: 45kg
Vinopenkki Smith: 30kg
Penkki Kp: 10kg
Pystypunnerrus Smith: 30kg
Viparit sivulle: 7-8Kg
Hausi vuorotellen kp: 10kg
Keskitetty hauis: 10kg

Kunnon saleilua takana noin 1,5 vuotta. Kehitystä odotellessa :puntti:

BF- kisoja varten treenaan, painoa 57,5kg ja pituus 162cm. Treenivuosia takana 3,5v, josta n.1v ollut erinäisillä dieeteillä.

ykköset otettu joskus, painoa itellä 57-62kg välillä, oon tehny eri kausina eri liikkeitä, ja näistä on aikaa!
- penkki 70kg (kerran saanu!)
- kyykky 105kg (voimakyykyn syvyydestä)
- mave 131kg (tästä on paljon aikaa, enää en tee mavea)

Nyt sarjapainoina, 6-10 toistoja, liikkeestä riippuen:
- kyykky n.70kg
- penkki 52,5kg
- käsipainokulmasousu 30kg
- ylätalja 55kg
- Alatalja 50kg
- vipareita 8-10kg
- pystypunnerrus smithissä 35-40kg
- ranskalainen taljassa 35kg
- askelkyykky smithissä 55kg
- prässi 180kg
- reiden koukistus n.65kg
- Hauiskääntö tangolla 23kg
- Kapea penkki tangolla, 40kg
- pohkeita seisten 85kg ja istuen 65kg

siinä nyt jotain..

SJMV 30kg (menis varmaan enempi, pitäs hommaa jotkut rukkaset ku ei sormet kanna!)

Tuota kun teet vaan, niin ne sormet alkaa hiljalleen kantamaan enemmän ja enemmän. Keho adaptoituu hiljalleen :) Mutta toki jotkut hanskat helpottaa elämää! Ne on vähän makuasioita, jotkut suosittelee vaan paljain käsin treenaamista just siksi, että ei voi "huijata" esim. näppejään :)

Tuota kun teet vaan, niin ne sormet alkaa hiljalleen kantamaan enemmän ja enemmän. Keho adaptoituu hiljalleen :) Mutta toki jotkut hanskat helpottaa elämää! Ne on vähän makuasioita, jotkut suosittelee vaan paljain käsin treenaamista just siksi, että ei voi "huijata" esim. näppejään :)

Mä en ainakaan halua niitä kovettumia käsiini :D

joo, mietityttää miten kandeis toimia kun on montaa eri kantaa noihin remmeihin ja muihin apuihin! siis että kannattaako vai ei..
(ostin (tilasin netistä) vetoremmit mut ne on pirun isot enkä osaa käyttää niitä :hyvä:) et toistaiseks pitää tyytyä tekee ilman, mut ehkä jotkut hanskat ois kuitenki ok ni ei tulis niitä kovettumia :D

muoks.enkä mä nyt niin isoja romuja visko et oikeesti tarttis vetarit, ne on ukkokullalle ne remmit! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom