Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no kirjoitellaampa nämäkin vielä niin on sitten täälläkin tallessa :) ja nyt jos tulis käytyä muutenkin pidemmittä tauoitta salilla niin vois hyvin seurata kehitystä

Pena nykyään 40kg (tässä olen siis siirtymävaiheessa) nyt siis menee kepeesti tuo 40kg
vinopena kp 12kg/per käsi
ristikkäistalja 20kg/per käsi nyt 25kg
ylätalja 50kg (helppo) nyt 55kg
ojentaja taljassa 45kg
ranskalainen kahdenkäden kp 12kg nyt 16kg
scott penkki 20,5kg nyt 23kg
keskitetty 12kg nyt 15kg
mave 50kg
kyykky 50kg
prässi 100kg+kelkka
viparit levypainoilla sivuilla ja eteen 5kg (tää on huono, mut tää menee superina)

teen yleensä 3-5sarjaa ja 8-10 toistoa

siinäpä ne tummennetut, eiköhän vaan kovenneta otetta niin alkaa kehitystä tapahtumaan :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
prässi ja kyykky

siis miten tosi monilla on tyyliin prässissä 250kg ja sit kyykky on jotain 70+kg? paljon se ite masiina suunnilleen ruukaa painaa? tai toki ihmiset on erilaisia mut ite oon kyykänny parhaimmillaan 115 kg x2 ja prässissä teen lyhyitä sarjoja suunnilleen 100kilolla.+masiinan paino? (maksimia en oo siinä kokeillu)
jalat on aina ollut mun vahvuus, aikaisemman urheilulajin ansiosta. yläkroppa tulee erittäin jälkijunassa. mutta piiskaus on kova.

täällä on kyllä mimmeillä ihailtavia painoja :worship:
jospa itsekin vielä joskus. täytyykin joku kaunis päivä testailla tän hetken maksimeita,niin tietäis missä mennään. kun vaan sais jonku treenikaveriksi varmistelemaan.

itkettää kun nykyisellä salilla ei voi oikeastaan tehdä kyykkyä muutakuin smithissä :( iiiiiiso miinus tästä vaikka muuten on kaikin puolin mahtava paikka.
kyykky jotenki tuntuu ikävältä siinä smithissä selkään.?:/ olisko neuvoja asentoon verrattuna vapaalla tangolla tehtyyn kyykkyyn?

siis miten tosi monilla on tyyliin prässissä 250kg ja sit kyykky on jotain 70+kg? paljon se ite masiina suunnilleen ruukaa painaa?

Prässejä on tosi erilaisia. Kelkan paino vaihtelee noin miljoona kiloa plus osa prässeistä on vaakaprässejä ja osa "oikeita" prässejä, joissa kelkkaa työnnetään yläviistoon. Ei kannata siis yhtään vertailla keskenään. Myöskään kyykkyä ja prässiä ei kannata vertailla keskenään, koska kyykkyjäkin on erilaisia ja osa uskaltaa kyykätä isommilla painoilla ja osa himmailee.

Prässejä on tosi erilaisia. Kelkan paino vaihtelee noin miljoona kiloa plus osa prässeistä on vaakaprässejä ja osa "oikeita" prässejä, joissa kelkkaa työnnetään yläviistoon. Ei kannata siis yhtään vertailla keskenään. Myöskään kyykkyä ja prässiä ei kannata vertailla keskenään, koska kyykkyjäkin on erilaisia ja osa uskaltaa kyykätä isommilla painoilla ja osa himmailee.

salilla jolla käyn niin siellä on just sellanen prässi mitä työnnetään yläviistoon, mut ei mulla kyllä ole mitään hajua paljonko se teline painaa. Kyykkääminen on mulle jotenkin ihme tavalla vaikeaa, jo 50 kilon painossa alan panikoimaan, että mitä jos polvi pettää, mitä jos en pääsekkään ylös tms.. yhtä järjetöntä ja polvessa mulla ei ole koskaan ollut mitään suurempaa vikaa, eli mulla toi kyykky varmaan paranis jos vaan uskaltaisin, hullua I know :david:

Kai mäkin tänne uskaltaudun laittaan omat treenipainoni :D

SJMV 65kg x 5-10
Penkki 40kg x 5-10
jalkaprässi 150kg x 8-12
kyykky 70kg x 5-10
hauikset tangolla 18kg x 8-12
kapea penkki 30kg x 8-12
kulmasoutu kp 18kg x 8-12

Ei oo kauheen isoja painoja mut tästä sitten enemmän treeniä niin ehkä joskus nousis sarjapainot :puntti:

salilla jolla käyn niin siellä on just sellanen prässi mitä työnnetään yläviistoon, mut ei mulla kyllä ole mitään hajua paljonko se teline painaa. Kyykkääminen on mulle jotenkin ihme tavalla vaikeaa, jo 50 kilon painossa alan panikoimaan, että mitä jos polvi pettää, mitä jos en pääsekkään ylös tms.. yhtä järjetöntä ja polvessa mulla ei ole koskaan ollut mitään suurempaa vikaa, eli mulla toi kyykky varmaan paranis jos vaan uskaltaisin, hullua I know :david:

Polvet vaan aina ulospäin (itsekseen ne ei siellä pysy vaan niitä pitää työntää), niin ei ne petä jos kerran terveet ovat. :) Onko teidän salilla kyykkytelineessä turvarautoja tai räckiä, jonka pinnoihin voisit tarvittaessa jättää tangon, jos se ei nousekaan? Tai sitten pyydät/ koulutat kaverin varmistamaan.

Kyykkääminen vaatii vähän erilaista huimapäisyyttä kuin useimmat muut liikkeet, mutta järkeäkin saa käyttää: jos 50kg nousee kivasti, 55kg nousee myös. Pitää myös muistaa, että kyykky on tekniikkalaji, joten kannattaa kiinnittää aika paljon huomiota myös omaan tekniikkaan.

Zone-sarja -42%
Voi jessus mitä sarjapainoja monella on :wtf: Kyllä omat painot vaikuttaa pieniltä noihin verrattuna mut pääasia että lihakset ees kasvaa :D

Vuoden reenitauon jälkeen kuukausi salilla -> polvileukkaus -> pari kuukautta taukoa. Nyt taas viikon reenailun jälkeen:

Penkki 8x30kg
Prässi 8x200kg / 105x90kg ( http://www.wgt.fi/Link.aspx?id=1152901 ) Tämän tapainen, ei siis vaakaprässi.
Mave polvien alta 10x80kg
SJMV 10x70kg
Pystypunnerrus seisten 10x30kg

165cm/66kg

Yhteensä reeniä takana noin 6kk.

Salia takana sellaset 1,5 vuotta, tälläsiä painoja:
Sjmv 70 kg 3x6-8
Penkki 42.5 kg 3x6-8, maksimi pari kuukautta sitten 50 kg
Kyykky 70 kg 3x6-8 (ei oo ihan syvä kyykky..)
Prässi 155 kg 3x6-8 (siis kelkka 45kg+ 110kg)

Tais olla muuten mun eka postaus :D

En kyllä ikinä oo laskenu kelkan painoa reenipainoihin jalkaprässiä tehdessä, eipä ole kyllä hajuakaan paljon se edes painaa. Mutta itselläni on sama, että prässissä painoa saa olla huimasti enemmän kuin kyykätessä. Keskivartalo ei ole ihan hallinnassa vielä ja selän kanssa ollut ongelmia, joten kyykkääminen vähän jännittää. Olen myös huomannut, että prässissä voi helpottaa urakkaa esim. nostamalla selkänojan todella pystyyn. Sitten kun laskee nojan alas niin kappas, kelkka tuntuu tippuvan jaloille kun ei enää jaksakkaan. Mutta ei kai niihin painoihin nyt niin paljoa edes tarvitse tuijottaa? Kehitystä on tietysti hyvä seurata niiden avulla, mutta pääasia, että tuntuu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jalkaprässissä 100-160kg+prässin kelkan paino toistaiseksi.. käsipainoissa 5-10kg maastavedossa oli 50-60kg enkä tätä ole harrastanut pahemmin aikaisemmin.. penkissä näyttäs 42,5kg olevan tällä hetkellä paras tulos.. sitten ihan noi vatsa ja selkä laitteet vatsassa 36kg max ja selässä 59kg taljoissa altalja 35-40kg ylätalja 35kg jotakin noin suunnilleen mitä muistan parhaista tuloksistani :)

Tosiaan motivoivaa lukea, miten kauheita painoja mimmitkin nostaa!

Itse olen käynyt salilla tämän vuoden tammikuusta, eli nyt noin neljä kuukautta takana. Sitä ennen hyvin satunnaista kokeilua. Alkuvuosi meni ihan tekniikoita opetellessa ja siihen pitää kyllä vieläkin keskittyä. Olen kanssa aika maltillisesti yrittänyt treenata, vaikka ainahan se himottaa kokeilla kovemmilla painoilla... "pienemmissä" liikkeissä en ole tuloksia vielä oikein tarkasti seurannut, mutta penkki, kyykky ja maastaveto on seuraavalla tasolla:

penkki 40kg (6 toistoa)
kyykky 65kg (4 toistoa)
maastaveto 90kg (2 toistoa)

Pyrin kyllä tekemään pidempiä sarjoja kun nuo ja ykkösiä en ota ollenkaan, ja se onkin ihan hyvin pysynyt aisoissa:) Maasta haluisin vetää pian 100 ja penkistä joskus tulevaisuudessa nostaa 50... Maastaveto on ihan mun lemppari ja kyykky taas hirvitys:) Mites teidän lempiliikkeet?

Hauikset käsipainoilla 12,5kg , 8 x 3 ( pienempi paino olisi 10kg ja seuraava sitten 15kg, eli hinkutetaan sit tuolla 12,5kg) ,Taljassa 35kg (valehtelee mun mielestä nuo kilot taljassa) 10 x 3. Ojentajat ylätaljassa 55kg, 10 x 3. Penkkipunnerrusta laitteessa 45kg, 10 x 3. Ojentajat irtopainoilla 15kg ja 17kg 10 x 3. Salia pitänee vaihtaa, koska tuolla salilla ei ole levypainoja (kuulema turvallisuuden vuoksi...?) , eli en ole päässyt tempomaan maastavetoja ja penkkiä. Oma paino 58-59.

Nyt kun treenit on lähteneet hyvin käyntiin niin laitetaan "aloituspainoja", kesällä vois sitten katsella jos on tapahtunut kehitystä. Toistomäärät hyppii siellä 8-12, sarjoja 3-5.

Penkkipunnerrus tangolla 35kg
Pystypunnerrus kp 10kg
Hauiskääntö tangolla 20kg
Alatalja ja ylätalja 35kg
Prässi 80kg + kelkka
Syväkyykky 30kg

Siinä nyt jotain.

Nyt, toistot ja sarjat samoja.

Penkkip. tangolla 45kg
Pystypunnerrus kp 15kg
Hauikset tangolla 22,5kg
Ylätalja 50kg / alatalja 45kg
Prässi 120kg + kelkka
Kyykky 60kg

Kesän ylläpitävää treeniä kun aerobiset vie muutoin kaiken ajan, ei ehdi salilla kyhnyttämään kun lenkkijalkaa vipattaa niin :)

Oi voi, omat painot ihan naurettavia kun lukee teidän muiden. :D Kuitenkin, laitetaan nyt joitain.

Reiden koukistus 40-45kg 3x8-10
Alatalja 30-35kg 3x8-10
Ylätalja (eteen) 30-35kg 3x8-10
Hauis tanko 15kg 3x10, 20kg 2x5
Viparit sivuille 6-8kg 3x5-10
Prässi 80kg 3x8-10

Itellä ei oo tarkotuksena hankkia mitää valtavia lihaksia vaan ennemminkin kehittyä juoksemisessa yms. Mut kivahan se ois, jos joskus alkais tuo salillakin tehty työ vähän näkymään. :)

Laitellaanpas nyt näitä... Puoli vuotta pitkästä aikaa väännetty edes vähän tosissaan :dance:

Mave 3*100kg
Pena 1*70kg
Kyykky 3*80kg
Pystypunnerrus tangolla 3*6*50kg (lievällä lähtövauhdilla siis)
Ranskis 30kg menee yli kympin sarjaa, leukoja kapealla otteella noin 12, kulmasoutua käsipainoilla 25-30kg*8-12 ja sitä rataa. Kyllä se vielä iloksi muuttuu, hitaasti ja epävarmasti :)

Pituutta 162, painoa 56.

^ loistotulokset tuohon kokoluokkaan! :)

Jos päivittäisin omianikin kun näytti edelliset olevan tammikuulta.
)
Hack-kyykky 105 kiloa - 8 toistoa
Reiden ojennus 70 kilo - 10 toistoa
Reiden koukistus 50 kiloa - 8 toistoa
Prässin ennätystä 260 kg (4 toistoa) en ole vielä saanut rikottua ja epäilen saankokaan koskaan :)
Ojentajat tangolla, taljassa 60 kg - 7 toistoa
Leuat myötä- ja vastaote 9 toistoa
Ylätalja 60 kiloa - 7 toistoa
Rinnallevetoa opettelin viimeksi, 35 kilolla tein ja hyvinhän tuo 10 toistoa meni :)
.

Lattiapenkissa 60 kg x 5 toiston sarjoja, tavallisessa penkissä teen vielä 50-55 kilolla sarjaa.
Hauis scott, tanko + 15 kg 3 x 10 (max. tanko + 20kg x 7)
Hauis KP 15 kg x 6-5 toiston sarjat

Kyykky max. on edelleen 70 kiloa, normaalisti 60 kg 3 x 10
Askelkyykky 60 kg 3 x 10
Hack-kyykky max 105 kg x 8
Prässi normaalisti kelkka + 120-160kg 3 x 10 (max. n 260 kg kelkan kera )

Reiden ojentajat 70-80 kg 3 x 8-10 toistoa
Reiden koukistajat 45-50 kg 3 x 8-10 toistoa

Ylätalja 55 kg 3 x 8-10 (max. 60 kg x 7)
Maastaveto max. 115 x 2 normaalit sarjapainot 70-100 kg.
SJMV max. 102,50 x 2 normaalit sarjapainot 70-80 kg.

Leuat, omapaino - myötä-ja vastaote x 10
Rinnalleveto 47,50kg x 5
Ojentajat taljassa, tangolla 60 kg x 7
Dipit omalla painolla 8-12
Vipunostot 7 kg 3 x 10

Siinäkai ne normaalin treenin liikkeet enimmäkseen.

Aivan sairaita tuloksia.. Ite luulin aikanani (3v sitten) olevani kovassa kunnossa mut vitut. :-D Kattelen ens salikerralla omat tulokset ja läimäsen tänne. Nykyään aika epäsäännöllisen säännöllistä reeniä.

Päivittelenpä minäkin vähän. Suluissa vanhat ennätykset viime elokuulta.

mave: 6x85 kg (6x67,5 kg)
kyykky: 6x57,5kg puhtaasti (3x55kg vajaaseen kyykkysyvyyteen)
penkki: 6x40 kg, 3x42,5 kg (6x35 kg)
hauiskääntö kp: 4x12 kg, 7x10 kg
ranskalainen punnerrus: 6x26 kg (10x18,5 kg)
pystypunnerrus kp: 7x14 kg/ käsi (10x10 kg/ käsi)
pystypunnerrus tangolla: 3x30 kg
kulmasoutu tangolla: 3x47,5 kg
leuat vastaotteella (oma paino): 10 (4)
leuat myötäotteella: 7 (0)
ylätalja kapeahkolla otteella: 5x55 kg (n. 6x35 kg)

Pituus 163, paino 57.

Penkki on mulle yhtä tuskaa. Epäilen että rinta on heikoin lenkki. Olkapäät, ojentajat ja yläselkä vaikuttaisivat olevan suhteessa paremmassa kunnossa, tiedä sitten... Leuanvetoihin sen sijaan olen tyytyväinen, varsinkin kun paino on noussut muutaman kilon syksystä. Jospa tämä vielä tästä!

Suositut

Back
Ylös Bottom