Aika helvetin kova tulos!:thumbs:
kiitos mave mulla onkin pysynyt koko aika nousujohteisena,onneksi joku sentäs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika helvetin kova tulos!:thumbs:
Osaisiko joku heittää jotain alkupainoja, josta lähteä kokeilemaan seuraavia liikkeitä: kulmasoutu tangolla, mave, sjmv ja hyvää huomenta. En oikein ole saanut tuntumaan, mutten haluaisi tunkea koko aikaa vain "jotain painoja". Ihan hyvässä kunnossa olen, punttaillut suhtkot paljon. Jos olisi jotain painoja, josta lähteä kokeilemaan. Niin, ja sarjapituudet 3x10/4x8.
Kai sit minäkin.
Kyykky 4x10x80 kg
Penkki 3x10x30 kg
Ylätalja 3x10x38,5 kg
Hauiskääntö tangolla 3x10x22 kg
Pystypunnerrus kp 4x10x7 kg
Säännöllisesti salilla jonkun pari kuukautta, sitä ennen tammikuusta asti jumpissa. Jos tää nyt tästä taas lähtis.
No hyvinhän se on lähtenyt! Huimaa kyykkysarjaa vetelet, etenkin jos ihan vapailla painolla!
Osaisiko joku heittää jotain alkupainoja, josta lähteä kokeilemaan seuraavia liikkeitä: kulmasoutu tangolla, mave, sjmv ja hyvää huomenta. En oikein ole saanut tuntumaan, mutten haluaisi tunkea koko aikaa vain "jotain painoja". Ihan hyvässä kunnossa olen, punttaillut suhtkot paljon. Jos olisi jotain painoja, josta lähteä kokeilemaan. Niin, ja sarjapituudet 3x10/4x8.
Yleinen ihmettely: miksi moni tekee vinopenkkiä yläviistopenkkinä mutta harva (kukaan?) tekee sitä alaviistopenkkinä? Kääntäkää se penkki joskus alaspäin, on hauska liike käsipainoilla ja saa ottaa isohkot painot.
meidän salilla ei oo oikeen mahdollisuutta tuohon. Ja tuo alaviisto penkki on enempi penkkipaita lajitreeni eli tuskinpa monella täällä tarvetta sen harjoittamiseen
hyvä rintaliikehän se on, tuskin vaihtelu kenellekään pahaa tekee. ;) Mikä on sellainen sali, jossa ei ole irtopenkkiä? Hassua.
jottai reenipainoja:
*pystypunnerrus kp 3x8x17½kg -->mut 20kg painot ei nouse ylös omin avuin sit millää..
on meillä irto penkki mutta se on niin liukas et jos nostan toisen pään ylös alan valua. MUTTA nyt tajusin, että siellä on se niska kohta. Joskos sen saisi niin pystyyn että saisi keskelle päätä stopin siihen niin joskos pysyisin paikallani :D